Roli2006-04-14 09:31:32 // 5101
Na akkor hogy eltereljem a figyelmed a fogacskádról.
Tudod hogy hogy kell AR-emen megfeszíteni a láncot?
Hidegen van egy kis hangja, lehet láncot kellene feszíteni!
Autómata annak a feszítése vagy én manuálisan is tudok rajta feszíteni?
És ha igen akkor hogyan?
András bácsi2006-04-14 09:22:25 // 5100
Egyre jobb. :)))
Roli2006-04-14 09:21:17 // 5099
Világért sem akarlak macerálni testvírem :)
Tudom nagy trauma egy fog elvesztése főleg ha a 2 szemfog között lévő fogacskák valamelyikéről van szó :)
De igazából mindennek meg van az előnye autómatikus belépőt lehet így nerni a Monika Show-ba (Fogatlan Show) :)
András bácsi2006-04-14 09:15:24 // 5098
Nem baszogat, csendben sajnál! :))))
Roli2006-04-14 09:14:33 // 5097
Jaj Bandika kicsi fiam, tejfog volt még ? :)
András bácsi2006-04-14 09:11:52 // 5096
Így könnyű megállni az evést. Most húzták ki a fogamat. :(
András bácsi2006-04-14 09:11:02 // 5095
Nem tudom ki volt az, de pont a WD 40 nem ajánlott.
Roli2006-04-14 09:08:33 // 5094
Hi all
Na mi van itt mindenki dolgozik vagy mi van ? Emberek kis szombat van ilyenkor már csak finoman szabad dolgozni hogy ne legyen éles váltás, szoktatni kell a szervezetett :) Meg amúgy is nagypéntek van vagy mi a szösz!
Roli2006-04-13 22:00:03 // 5093
Szerintem tökmind1 hogy milyen cuccal mosod ki csak az a lényeg hogy maradéktalanúl elpárologjon nem hagyon olajt maga után mert az megfogja a port és gyorsan elkoszolódik.
Én mint írtam brigéciollal szoktam, kaphato benzinkutaok autosboltokba 5-6 száz forint egy flakon de az elég 5 mosásra!
Thomika2006-04-13 21:56:45 // 5092
én már nemtudom mitévő legyek....majd megoldom vhogy,nem olyan súlyos probláma ez! :)
csocsi2006-04-13 21:54:09 // 5091
Pedig én is azt hallottam, hogy azzal kell csinálni
Thomika2006-04-13 21:50:50 // 5090
LMM pucolásánál engem lebeszéltek a féktisztító alkalmazásáról!!
Buksi2006-04-13 21:34:23 // 5089
Lehet, hogy hülyeséget kérdezek, de valamilyen féktisztító nem jó a tisztításhoz? Igaz az is párolog, mint az állat! :-)
Roli2006-04-13 21:13:49 // 5088
Hi all
Na segítek nektek, én már pucoltam alapjárati motort is meg LMM-öt is.
Alapjarati motort értelem szerüen le kell bontani, elektromos csati meg levegő csövek. Aztan bele kell fujni valami olyan sprét ami zsíroldó hatású, az biztos oldja a sok port meg koszt is. Én Locktite 7061-et szoktam első körben belefujni és hagyom had áljon benne. Ez nem egyszerű mert kurvára párolog. Na az feloldja a sok koszt a motorba is meg a LMM-be is.
Aztán brigéciólal szoktam még 1-2 szer feltőlteni az még hoz ki koszt rendesen. Úgy szoktam hogy beletöltöm a brigéciólt befogok minden lyukat ahogy tudok aztán rázom mint ha egy shéker lenne :)
Utána hagyom kicsepegni "kiszáradni" aztán mehet vissza.
Én utolojára összel takarítottam ki ezeket, de hétvégén ujra nekik esek úgy is kerűl fel a direkt szűrő.
Én a WD40-et nem ajánlom mert az olajos, kenő anyag inkább és az nem párolog el teljesen és az csak jobban letapasztja a port.
SD2006-04-13 20:42:30 // 5087
Akkor mindíg kétszer nyomd meg:)
Buksi2006-04-13 19:38:42 // 5086
Remélem nem töröm szét! :-))
Az a baj, hogy egyszer szól a duda, egyszer meg nem! :-( Gondoltam elkezdem keresni a hibát először itt! :-)
Thomika2006-04-13 19:33:20 // 5085
Eccerűen lehúzod! 3 helyen van bepattintva!
Buksi2006-04-13 19:20:40 // 5084
Neked is a kormányomra fáj a fogad? :-))))))))
Egyébként neked milyen van? :-)
Ha már itt tarunk, nem tudod véletlenül hogy hogyan lehet leszedni a kormánynak az "elejét", ahol a duda van? Vagy valaki???? :-))
Thomika2006-04-13 19:05:45 // 5082
Ha odaadod a kormányod, kiengeszteltél! :)))))
Thomika2006-04-13 19:04:49 // 5081
Lehet,hogy szombaton már lesz infó erről is!:) még meglátom, Norbee járgányával hogy haladunk...
Buksi2006-04-13 19:04:31 // 5080
Tudod, sosem árt az óvatosság! ;-))))))))))))))))))))))))
Thomika2006-04-13 19:03:27 // 5079
:))) tudtam én,hogy rosszban sántikálsz,Fiam!!! :))
Buksi2006-04-13 18:58:50 // 5078
Nem akartam így mondani, de ez a lényege! ;-)))))))))))))))))))))
Thomika2006-04-13 18:57:11 // 5077
jaaaa,előbb szívjak vele én,mi??!! :))))))
Buksi2006-04-13 18:35:42 // 5076
Aha, ezt lehet, hogy én is megjátszom ha jobb idő lesz! Köszi az infót! :-))
Az a.motorral meg még várok, amíg Te ki nem pucoltad! ;-))))))))))))))))
Thomika2006-04-13 18:29:03 // 5075
Alapjárati motorral még nem volt dolgom, bár tudom,hogy azt sem ártana kipucolni. Az LMM-et ki kell venni, és a pillangó szelepet óvatosan kinyitva, mondjuk WD40 -ell megfujkodni kicsit, van belül 2 kicsi érzékelő,ezt meglátod,ha a szelep nyitva, no ezekkel kell vigyázni! nem szabad hozzányúlni! állítólag baromi kényesek! én kicsöpögtettem utána, kicsit megtöröltem,aztán kész! meg ha már le van szedve az utána lévő cső is,akkor az ottani pillangószelep belső élét is ki kell törölni,mert ott megülhet a "kosz", ettől esetleg nem tud rendesen (100%osan) záródni!....Röviden ennyi a saját tapasztalat...:)
Buksi2006-04-13 18:22:25 // 5074
Az biztos jót tenne neki! :-)))))))))))
András bácsi2006-04-13 18:20:48 // 5073
Kis mosószeres víz, meg ilyenek. :)))))))
Buksi2006-04-13 18:19:04 // 5072
Ezzel én is így vagyok, valahogy mindig kigazdálkodom a lóvét a gépre! ;-) Én még nem hallottam, mert nincs klímám! :-))))))))))))))))
Egyébként hogyan tisztítod ki a LMM-t és az alapjárati motort? :-)
Thomika2006-04-13 18:15:40 // 5071
tudod,hogy az autóért mindent! :) De legalább megtaláltuk miért morog nekem 2 és 2,5K között... a klímacső berezonál!!! Halottatok már ilyet?? kiakasztó,ráadásul baromi xar helyen van! Mondjuk úgyis ki kell szednem a LMM utáni levegő csövet,akkor könnyebben hozzáférek...7végén úgyis eccerre 3db 155ös szerelünk! jó móka lesz! :)
Buksi2006-04-13 18:08:34 // 5070
Csak az a baj, hogy mindig ez az akadály! :-(
Thomika2006-04-13 17:55:03 // 5069
vhogy én is hasonlóképpen vagyok ezzel!! Ez a fő gátló tényező...
Buksi2006-04-13 17:43:56 // 5068
Aha, és meglátta? :-))))))))
Nálam majd az idő és a pénztárca dönti el, hogy mi lesz! :-) De inkább az utóbbi! :-((
Thomika2006-04-13 17:40:07 // 5067
hmm... nem ragaszkodom a sport cucchoz, de csak pár ezer (2-3K) a kölünbség! Szvsz egy 80K-s beruházásnál ez már nem lényeg.... De ahogy a vak is megmondta, majd meglátjuk! :)
Buksi2006-04-13 17:33:36 // 5066
Ez lett volna nekem is a következő lépés, de szerencsére találtunk gyárit használtan és elég jó állapotban! :-))
Majd ha az egész rendszer széthullik, akkor majd én is sport "mindent" teszek alá! :-)))
Thomika2006-04-13 17:28:43 // 5065
kicsivel magasabb volt a CO mint ami lehetett volna (0,30), nekem meg 0,5-0,7 között ugrált! és ezt kellett megoldani....
Asszem nekem megcsinálják a kipuff klinikán a sportkat-ot 70-80K ból...
Buksi2006-04-13 17:21:07 // 5064
Gratula! :-)
Mit kellett okoskodni, ha nem vagyok túl indiszkrét? :-))
Tavaly nekem is ki kellett cserélni a katalizátort, sajna csak használtra futotta, mert a gyári 175K :-((
Thomika2006-04-13 17:13:04 // 5063
Hali!
no megvan zöldcard a verdára! Nem volt egyszerű! Kellett okoskodni rendesen!:( jövőre sajna a katalizátor cserés lesz :((
Buksi2006-04-13 16:40:52 // 5062
Hali!
Nagyon eccerű kollega! Én 2"-os fűtéscsövet használtam + ugyanekkora méretű kanyart. Ennek a külső átmérője kb. 60-as, ez pont akkora amekkora a LMM-nek a felfogatása! Fogsz egy kb. 5-6-os vaslapot, kivágod a közepét (na ez nem egy egyszerű meló), ráhegeszted a csövet meg a kanyart és már kész is! :-))) Persze azért nem ilyen egyszerű, mert sokat kell vele dolgozni, amíg tökéletes lesz, de fillérekből megoldható! ;-))
Az enyém még kap kívülről egy festést, és már kész is! :-))
Nagyon eccerű kollega! Én 2"-os fűtéscsövet használtam + ugyanekkora méretű kanyart. Ennek a külső átmérője kb. 60-as, ez pont akkora amekkora a LMM-nek a felfogatása! Fogsz egy kb. 5-6-os vaslapot, kivágod a közepét (na ez nem egy egyszerű meló), ráhegeszted a csövet meg a kanyart és már kész is! :-))) Persze azért nem ilyen egyszerű, mert sokat kell vele dolgozni, amíg tökéletes lesz, de fillérekből megoldható! ;-))
Az enyém még kap kívülről egy festést, és már kész is! :-))
Roli2006-04-13 13:21:01 // 5061
Srácok
Adjatok nekem tanácsot miből és hogyan csináljam meg a direkt szűrő felfogatásást.
Ki mekkora átméröjű csövet használt és milyet, honnan szereztétek?
Már 1 hete megvan a szűrő, de csak agyalok hogy hogyan kellene megcsinálni minnél gazdaságosabban, frankón.
Fater (Norbi)2006-04-13 10:44:11 // 5060
Ezt anno 2-3 hónappal ezelőtt feltettem én is. Szerintem a 75-ös és a 164-es a nem túl régi időkből nagyon jól néz ki, kár, hogy nem gyártották szériában!
A "nemes" kombiknak nagy a piacuk nyugaton is. A Jaguár is most dobta piacra az X-type verzióját...
Marklar1552006-04-13 00:48:12 // 5059
Grat a gépsárkányhoz...
Buksi2006-04-12 16:27:49 // 5058
Egyész jó képek! :-)
Buksi2006-04-12 16:27:12 // 5057
Nem is panaszkodom, bár mindig találok valami javítgatni valót rajta! :-) Most például a futóművet kellen felújítani! De hamarosan az is meglesz! :-))
Az a belső, mintha csak a tiédből ugrott volna át az enyémbe! ;-))
norbee2006-04-12 16:15:37 // 5055
Köszi, igyekeztünk egybelévőt találni. :) Elnézve a képeidet, Neked sem lehet okod panaszra, és az a belső... Annyira ismerős valahonnan. :)
zekedani2006-04-12 16:11:35 // 5054
ezt a képet hol találtad?
Buksi2006-04-12 16:06:54 // 5053
Gratula a géphez, nagyon szép! :-))
lungfefe2006-04-12 15:41:56 // 5052