Alfista2006-01-10 11:47:44 // 3003
	Úgy látom hasonló hullámhosszon vagyunk!:)))
	
Peti16V2006-01-10 11:46:26 // 3002
	:)))))))
Nem semmi, nagyon hasonlítanak! Ezt a véletlent! Pedig nem beszéltünk össze, ugye?! :))
	
Alfista2006-01-10 11:44:11 // 3001
	Gratula!!! Én sajnos lekéstem.
	
Alfista2006-01-10 11:43:24 // 3000
	
	
Peti16V2006-01-10 11:43:24 // 2999
	
	
Alfista2006-01-10 11:41:26 // 2998
	Igen. Én meg 2,5 V6 után sápitozok. Szóval tudod hogy van ez! Az ember mindig többet akar.
	
Peti16V2006-01-10 11:37:57 // 2997
	A baj az, hogy az enyém soha nem fog úgy menni semmilyen gyertyával mint egy kétezres! :))
Neked Briskből a sportgyertya van?
	
Alfista2006-01-10 11:31:04 // 2996
	Ebben is van igazság, de ennyire nem ment akkor sem, amikor 63 e. volt benne. Meg ültem más 156-os 2.0 -ban is.
	
Peti16V2006-01-10 11:29:40 // 2995
	Mostanában én is OMV-nél tankolok, de mindig csak ugyanannál a kútnál, tapasztalatból. Szerintem a lényeg azon van, hogy ki üzemelteti a kutat, nem az hogy milyen márka neve alatt fut. Régebben csak egy bizonyos Shell kútra jártam, de lecserélődött a banda és azóta nem érezem jónak az autót és többet is fogyasztott.
A 98-assal egyébként nekem semmi pozitív észrevételem nem volt.
A VPowerben szeleptisztító adalék van, amire semmi szüksége egy normálisan működő motornak. Max annyi előnye lehet ennek a benyának, hogy állítólag a németektől hozzák. Persze a kúton már ezt is mahinálhatják és innentől kezdve nincs értelme az egésznek.
	
Peti16V2006-01-10 11:20:12 // 2994
	Egyébként, csak a tisztánlátás kedvéért, az NGK nem azért megy el 100e km-t mert NGK, hanem mert platinabevonatú az elektródája. A sima hétköznapi NGK gyertyákat ugyanúgy ki kell cserélni 15-20e km-enként, mint bármelyik másik gyártó gyertyáit.
	
Peti16V2006-01-10 11:14:35 // 2993
	Nem lehet, hogy csak az elhasználódott NGK után érezted jobbnak a Brisk-et?
	
Alfista2006-01-10 10:47:46 // 2992
	BF156!
Abban nagy igazságod vagyon, hogy az NGK-nál nincs jobb! De olcsóbb és 30000 km-ig talán jobb hatásfokú van. Tapasztalatból beszélek. A Briskeket én 2000/db vettem és jobban húz vele a gépezet. Az NGK viszont jóval tartósabb, én 115 ezret mentem a régiekkel. Igaz ekkor már nagyon harmatos volt.
	
csocsi2006-01-10 10:44:54 // 2991
	Igen, ő kkísérletezett a direktszűrővel is. Neki nem jött össze és akkor jött ez a megoldás, neki nagyon bejött :-))
	
Alfista2006-01-10 10:40:24 // 2990
	Valóban Moltib kolléga adott tanácsot nekem is. Egyébként picit jobban megy, picit mélyebb a hangja és pár decivel kevesebbet fogyaszt. De mindez érezhető és nincs lutri, mint a direktszűrőnél. Ja és a szűrőházban lévő Venturi csövet is ki kell venni!
	
csocsi2006-01-10 10:33:12 // 2989
	Már ha kiveszik úgy gondoltad? .-))
	
csocsi2006-01-10 10:32:41 // 2988
	Nekem is el van tüntetve, de az előző tulaj másként oldotta meg a dolgot :-))
	
András bácsi2006-01-10 10:22:41 // 2987
	Csökken a szívóoldali ellenállás, és emiatt állítólag jobban megy. Hogy mennyit számít nem tudom.
	
Poló2006-01-10 10:16:33 // 2986
	Alfista is.
Tegnap láttam Ronnie oldalán, hogy neki BMC CDA van az autójában. Megkérdeztem tőle, hogy jó -e. Meg utaltam neki erre a dologra is.
	
csocsi2006-01-10 10:12:11 // 2985
	Valami rezonátor doboz, a csendesítés a lényege ha jól tudom :-))
De erről Moltib tudna többet mondani, ő már kicserélte és körbejárta a témát
:-))))
	
FoToS2006-01-10 09:11:37 // 2984
	Ez micsoda tulajdon képpen?
	
csocsi2006-01-10 08:49:52 // 2983
	Úgy látom más is meg akar szabadulni ettől a doboztól :-)))
	
Ronnie2006-01-09 23:48:26 // 2982
	
	
Pat2006-01-09 22:04:20 // 2979
	Jó éjt mindenkinek!!!
	
FoToS2006-01-09 21:59:08 // 2978
	Isten ah angja kibaszott jó igy a remus kipufogóval,nem tudom alpba milyen ,de szépen muzsikál. AZ igazság az.hogy 2 hete van nálam a gép enni szeret,de egy ilyen zenekart itani is kell. Szép szeretem,de kell egy jobb alsó lengőker mert ezt a ropogást már nem birom :-(
Milyen gyertyát ,akkor hol mennyi?
	
Poló2006-01-09 21:51:10 // 2977
	Nekem még van pár km addig. Most járok 75ezernél. De majd csak az NGK jöhet szóba.
	
BF1562006-01-09 21:49:02 // 2976
	Az T.S.-hez való NGK gyertyától nincs jobb!! Amit sajna az ár is mutat!! Bármilyen sportgyertyát veszel az már csak butítás!
	
Pat2006-01-09 21:35:05 // 2974
	2.5 V6-od van ez érdekel, most gondolkodom, hogy váltani kéne ilyenre.
Ha tudnál erről néhány szót: milyen, hogy megy, szervízelés, elégedettség, milyen sűrűen iszik?
	
Poló2006-01-09 21:34:43 // 2973
	Szerintem NGK-t vegyél. A Bosch cuccokat kerüld nagy ívben. Van itt olyan, aki sportgyertyát tett az autójába, de az TwinSpark volt.
	
Zsolesz2006-01-09 21:34:28 // 2972
	Szerintem valami frankót tegyél bele akkor :))
	
FoToS2006-01-09 21:31:56 // 2971
	Milyen gyertyát ajánlanátok v6-ba? Gondoltam veszek valami sporgyertyát a kicsikébe :-)
	
Pat2006-01-09 21:23:10 // 2970
	Meg azé', hogy nehogymá olyat tankoljak, mint a buzukisok!
	
Poló2006-01-09 21:20:54 // 2969
	Én kétszer tettem bele VPowert. Mostanában OMV-nél tankolok. Egyszer próbáltam az OMV 100-ast. Nem vettem észre különbséget a 98-ashoz képest.
	
Pat2006-01-09 21:19:38 // 2968
	Szerintem jobb, ha másért nem akkor azért, mert egy kutas haverom azt mondta, hogy azzal nem "buherálnak" a kuton, mert nem éri meg, mert kevés fogy belőle.
	
Poló2006-01-09 21:18:37 // 2967
	Sokkal könnyebben lehet elindulni az autóval. Egyszer próbáld ki. Sokkal jobb, az a pár Ft nem számít.
	
Pat2006-01-09 21:17:57 // 2966
	Nem, máshonnan ismerem az Öreget
	
BF1562006-01-09 21:16:32 // 2965
	De miért jó 98-at tankolni???
	
BF1562006-01-09 21:15:31 // 2964
	Csak nem közlekes voltál?
	
Pat2006-01-09 21:10:58 // 2962
	Olvasd végig: AGIP kútnál 98-as oktánszámú benzint tankolok!!!
	
BF1562006-01-09 21:09:08 // 2961
	(dr. F. L.) = csinifiu ???
	
BF1562006-01-09 21:07:53 // 2960
	95 V-Power minden csak nem injektor tisztítóó!!! A legjobban adalékolt üzemanyag. A legtöbb gyanta ennél rakódik le!!! Ezt buktátok:P
	
Pat2006-01-09 21:05:13 // 2959
	Az injektor tisztítóval nincs semmi baj, benzineseknél arra kell figyelni, hogy olyan trutyit öntsél bele a benzinbe, ami elégve nem hoz olyan égésterméket ami eldugítaná a katalizátort, én még nem használtam injektor tisztítót, de szerintem nem is fogok. 95-ös V-Powert én is próbáltam, de nem vettem észre külömbséget a normál 95-vel összevetve, viszont arra rájöttem, hogy az áráért tudok tankolni más kútnál 98-at. Mivel Olasz a verda, legyen benne olasz benzin, ezért döntöttem az Agip 98-asánál.
	
Poló2006-01-09 20:34:57 // 2958
	Én eddig egyszer vettem bele egy injektor tisztítót. Semmit nem vettem észre.
Párszor tankoltam a Shell-nél 95-ös V-Powert. Abban is van valami injektor tisztító adalék. Abban sem láttam semmi jót.
	
Pat2006-01-09 20:23:10 // 2957
	Tapasztalat: BME motorokkal foglalkozó prof.-a (dr. F. L.) tesztelési tapasztalatai kötetlen beszélgetés keretében.
	
Alfista2006-01-09 18:19:11 // 2956
	Pedig ilyenek reklámjával is tele a média! Én még nem próbáltam semilyen adalékot, de biztos van olyan, ami megfelelő.
Tapasztalat?.....
	
Pat2006-01-09 17:48:34 // 2955
	Itt is üdv mindenkinek! Ne higgyetek semmilyen csodaszerekben!
Az üzemanyag adalékot az iménti példa szerint csak-csak meg lehet úszni, de bele se merek gondolni, hogy mit tud csinálni egy hasonló kaliberű motorolaj adalék!!!
	





