gecsa2012-10-11 10:25:16 // 131923
blogban van mégtöbb,ha jól láttam..:)
Szabeee2012-10-11 09:59:35 // 131922
hát nagyon szépen köszönöm! :)
gecsa2012-10-11 09:30:54 // 131921
azt nem tudom...csak utánaolvasásból van infóm..:)
dízelmániába bekukkantanál egy kicsit?
dízelmániába bekukkantanál egy kicsit?
SanyiJTD2012-10-11 09:29:19 // 131920
Autolakkal meg lehet(ne) lakkozni,gond nelkul.
mreni2012-10-11 09:07:37 // 131919
turbós benzinesekben is szokás volt régebben :)
gecsa2012-10-11 08:13:34 // 131918
láttam már,aki utólag fújt rá...na,az pattogott lefelé rendesen...gondolom valami tesós csodatermék volt...
droberto2012-10-10 22:43:06 // 131917
Ha polírozod utána erősen javasolt kavicsfóliát rátenni, egyrészt a mechanikai-, másrészt az UV védelem miatt is!
SanyiJTD2012-10-10 21:46:47 // 131916
Alapból van minden lámpán. Azt le kell majd csiszolni róla polír elött... Valószínű az védené a naptól,stb...
GTPeti2012-10-10 21:46:26 // 131915
Ezek a felnik nagyon ott vannak. Az autód ezekkel tényleg úgy néz ki, mint, amit tavaly mutattak be. B)
A csajszi sem rossz. B)
A csajszi sem rossz. B)
mizooo2012-10-10 21:18:20 // 131913
Lámpára visszatérve nekem valami lakkszerű réteg válik le a bal oldali tetejénél. Lehetséges, hogy az egyik fényezésnél kapott egy kis lakkot, vagy alapból van egy ilyen réteg rajta :D
Trombozis2012-10-10 21:10:38 // 131912
A bal hátsó csatlakozónál kell a fekete kábelt megigazítani vagy megtisztítani. :-D Nekem nem mindig érintkezett. Csomagtartóból férsz hozzá. 2? csavar fogja.
Egy idő múlva úgy fogsz indexelni, hogy a féklámpa fog villogni. :-) Emiatt egyszer megállított a rendőr. :-D
Egy idő múlva úgy fogsz indexelni, hogy a féklámpa fog villogni. :-) Emiatt egyszer megállított a rendőr. :-D
SanyiJTD2012-10-10 20:58:05 // 131911
Enyém 1 hónapja lett polírozva míg bírja,de ha be is mattul,utána tudod frissíteni 5perc alatt.
GTPeti2012-10-10 20:33:18 // 131910
SZVSZ elírták az ajánlatot, benne maradt vmi nem odavaló korábbról.
Elég sokat bogarásztam a netet és ilyen T. S. lengőkarral eddig még nem találkoztam. Lehet, hogy van ilyen, de nem tartom valószínűnek. Azok közül válassz, amiket írtunk. Továbbra is csak ezt tudom javasolni.
Elég sokat bogarásztam a netet és ilyen T. S. lengőkarral eddig még nem találkoztam. Lehet, hogy van ilyen, de nem tartom valószínűnek. Azok közül válassz, amiket írtunk. Továbbra is csak ezt tudom javasolni.
Ricoe1562012-10-10 20:17:13 // 131909
Következő projekt a lámpa polírozása lenne, kicsit matt. Polírozás után meddig marad szép? :) Érdemes lefóliázni? Olvastam, hogy lehet rá tenni (akár füstszínű) védőfóliát...rendőr,kpm mennyire tolerálja?
Ricoe1562012-10-10 20:01:23 // 131908
14ezer. cakkpakk. :)
SanyiJTD2012-10-10 19:55:09 // 131906
Nagyon szép lett. Mibe fájt a dolog?
Ricoe1562012-10-10 19:48:03 // 131905
krisz.v2012-10-10 19:26:50 // 131904
Na így még nagyobb a dilemma!:)
Ronne2012-10-10 19:17:58 // 131903
Jack2012-10-10 19:15:06 // 131902
Egy jól betekert gátlóval keményebb lesz a rugózásod mindenképp. De ha nem elég erős a rugó, hamarabb ki fog múlni a gátlód...
SanyiJTD2012-10-10 19:11:18 // 131901
Pénteken megyek egy hosszabb útra, majd kiderül ,hogy mi van vele
.......................2012-10-10 18:37:17 // 131900
nem biztos ,hogy jobb lesz a 159 es is ilyen,
ha normál tempóval tudja a 90 fokot hagyd a fenébe
ha normál tempóval tudja a 90 fokot hagyd a fenébe
süsnye2012-10-10 18:37:03 // 131899
értem.. csak poén volt.. :) már van rá jelentkező..
SanyiJTD2012-10-10 18:26:05 // 131898
Koszi,rajta vagyok egy uj termosztaton...
krisz.v2012-10-10 18:24:55 // 131897
gondolkodtam én akkor a rugóidban is, de sok helyen az apexekre azt mondták, hogy még puhábbak a gyári sportcsomis rugóknál is.
Ronne2012-10-10 18:21:44 // 131896
Helló! Olyan problémám van, hogy mikor balra indexelek akkor a műszerfalon az égő hibát jelző lámpa is villog (olykor halványabban, olykor erősebben)! Minden izzó megfelelően működik... Esetleg valaki tapasztalt már hasonlót, mi lehet a gond? üdw.
krisz.v2012-10-10 18:21:28 // 131895
De az már -40mm lett volna ha jól emlékszem. És ültetni már nem feltétlenül akarok, így is volt ahol már leért az alja...szóval nem az ültetés miatt gondolkodom a rugókban, hanem kicsit keményíteni....
süsnye2012-10-10 18:12:40 // 131894
mondtam, h vidd az apexeket is.. :P :)
mreni2012-10-10 18:08:02 // 131893
Az első valószínű termosztát,a másodiknál pedig izzítógyertya,de érdemes megnézni,hogy direktre kötve izzít-e,a fűtésnek ehhez nincs köze
krisz.v2012-10-10 17:44:13 // 131892
Lengéscsillapítót már vettem állítható konik de még nem építettem be, ezért gondolkodom, hogy ehhez van-e értelme megvenni a pro-kit rugókat....
SanyiJTD2012-10-10 17:36:28 // 131891
Sziasztok!
Az autóm 20km alatt is csak 70 fokra melegedett, igaz nagyrészt városi csiga tempó,de azért csak bekéne...
Viszont ha tempósabb a menet,akkor felmelegszik.
Termosztát?
Illetve téma volt a dízeleknél,hogy eből fújják a meleget, nos ez nem, és villog is az elején az izzítás, gépre lett rakva , izzítógyertya hibát dobott,de volt valami fűtés is a szövegben. Lehet,hogy pont ez az?
2,4 JTDről van szó.
Az autóm 20km alatt is csak 70 fokra melegedett, igaz nagyrészt városi csiga tempó,de azért csak bekéne...
Viszont ha tempósabb a menet,akkor felmelegszik.
Termosztát?
Illetve téma volt a dízeleknél,hogy eből fújják a meleget, nos ez nem, és villog is az elején az izzítás, gépre lett rakva , izzítógyertya hibát dobott,de volt valami fűtés is a szövegben. Lehet,hogy pont ez az?
2,4 JTDről van szó.
Jack2012-10-10 15:24:31 // 131890
Az eibach pro system 30-35mm ültet, a sportcsomag 20mm-t. Vszínű az eibach szettben a gátló is ehhez van hangolva. Biztos keményebb, mint egy sachs touring... Ráadásul 4 jó gátló árából az alfistin megkapod a pro systemet!;).
gecsa2012-10-10 15:04:37 // 131889
igen,dízelekbe szoktak gyárilag,de benzinesbe még nem láttam.. asszem ebben a kis összefoglalóban is írják talán?vagy valamelyik másikban? már nem tudom...:)
atika2012-10-10 14:52:12 // 131888
Ilyen gyárilag van a 75-ös dízel Alfákban is csak ott az olajat a karterba vezeti vissza!
Imyx2012-10-10 14:21:05 // 131887
Szerintem is, mert dugulás gyanús az egész.. Kösz.
gecsa2012-10-10 14:14:54 // 131886
Imyx2012-10-10 14:06:50 // 131885
Lecsapató? Az mi lenne, és hová?
Egyébként gyárilag van "kartergáz szűrő" a szelepfedél alatt, amit érdemes lenne kitakarítani?
Egyébként gyárilag van "kartergáz szűrő" a szelepfedél alatt, amit érdemes lenne kitakarítani?
Ládika2012-10-10 13:55:57 // 131884
Nekem az eibach pro street kit hátul nem változtatott semmit, elöl lejjebb lett azért.
sportcsomagos volt előtte.
sportcsomagos volt előtte.
gecsa2012-10-10 12:45:23 // 131883
inkább lecsapatót használj,mert a szűrő a gázt ugyan kiengedi,de a trutyit bent tartja...jobb esetben..nekem volt off autóban..inkább csak jól néz ki,mint hasznos..
Trombozis2012-10-10 12:31:05 // 131882
Nekem az idő rágta el.
Trombozis2012-10-10 12:30:45 // 131881
Szerintem a pro-kit lentebb van, mint a gyári sportcsomagos.
De nincs tapasztalatom, mert nem volt gyári sportcsomagom. :-D
De nincs tapasztalatom, mert nem volt gyári sportcsomagom. :-D
Qubi2012-10-10 12:29:06 // 131880
Most kaptam árajánlatot "toyo sports" gyártmányú lengőkarra... Létezik, hogy ők is gyártanak alfához?
krisz.v2012-10-10 12:27:03 // 131879
Sziasztok,
Van valakinek tapasztalata azzal kapcsolatban, hogy a gyári sportcsomagos rugók és az eibach pro-kit rugók közt van-e valami különbség (elsősorban a keménységére gondolok itt)? Külföldi fórumokon olvastam olyat, hogy a pro-kit kicsit keményebb, de pl. az alfisti.net-nek írtam, ők azt mondják, teljesen egyformák csak a színük eltérő (piros/fekete). Ezek után nem tudom eldönteni, hogy érdemes-e kicserélnem a gyárit pro-kit-re vagy pénzkidobás lenne?! Ha valakinek van ezzel kapcsolatban infója, tapasztalata az sokat segítene!
Előre is köszi!
Van valakinek tapasztalata azzal kapcsolatban, hogy a gyári sportcsomagos rugók és az eibach pro-kit rugók közt van-e valami különbség (elsősorban a keménységére gondolok itt)? Külföldi fórumokon olvastam olyat, hogy a pro-kit kicsit keményebb, de pl. az alfisti.net-nek írtam, ők azt mondják, teljesen egyformák csak a színük eltérő (piros/fekete). Ezek után nem tudom eldönteni, hogy érdemes-e kicserélnem a gyárit pro-kit-re vagy pénzkidobás lenne?! Ha valakinek van ezzel kapcsolatban infója, tapasztalata az sokat segítene!
Előre is köszi!
Imyx2012-10-10 12:16:48 // 131878
Uraim,
JTS motornál a kartergáznak egy, vagy két kimenetele van? Gondolom egy van, ami a fojtószelep irányába megy, de nem vagyok benne biztos :). A kimenetnél, és a szívócsőnél is kinyomja rendesen, holott jók a csövek, megnéztük. Ki akarom iktatni, kartergáz szűrőt használván. Thanks..
JTS motornál a kartergáznak egy, vagy két kimenetele van? Gondolom egy van, ami a fojtószelep irányába megy, de nem vagyok benne biztos :). A kimenetnél, és a szívócsőnél is kinyomja rendesen, holott jók a csövek, megnéztük. Ki akarom iktatni, kartergáz szűrőt használván. Thanks..
Dévid2012-10-10 11:45:28 // 131877
Nekem lengőkar cserekor szabták szét az ABS kábelt, és valahogy sikerült légzsákhibát is okozni. Azóta a légzsákvezérlő sem kommunikál a diagnosztikai eszközzel.
gecsa2012-10-10 11:18:20 // 131876
vagy akár kontakthiba is...
Trombozis2012-10-10 10:53:50 // 131875
Es, ha csak a kábel van megszakadva? Nekem az volt a bajom.
159 Indigo Gray 2.4 Monster2012-10-10 10:06:07 // 131874
Szépecske :)
Online tag
2
Vendég2
419
Fórum
Friss topicok
- Mo-i utak helyzete: ele...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Virtuális Romeo
- Zenebutik
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Giulia
- Coffee - Minden ami kávé
- 4C
- Belül is érezzük jól ma...
- Filmek