Fórum >> Típusok >> 156

Zselé2012-09-21 23:47:53 // 131423
Hétvégi középkonzol izzócsere projektem előtt jól jött, hogy összegezted a realitásokat... Szerintem Peti vonalát követve a sörök számát növelem, és még egy hétig folytatom a felsorolt erények begyűjtését :)))
Laurent2012-09-21 21:36:05 // 131422
inkább jagert :-)
GTPeti2012-09-21 21:07:34 // 131421
S a zöld fényárban szokás elfogyasztani egy sört is. :)))
krisz.v2012-09-21 21:07:33 // 131420
Ilyen kormánymű javítókészletet hol lehet kapni és mit tartalmaz?
Laurent2012-09-21 19:54:20 // 131419
Középkonzol világító kütyüinek helyrehozásához szükséges összetevők:
- türelem
- türelem
- nyugodtság
- türelem
- arcszesz és fültisztító pálcika a kontaktok miatt (kosz letakarítása)
- izzók cseréje pénzért :-)

és lám, ha a fentiek miden megvannak, világít minden.
szasza(SW)2012-09-21 17:30:15 // 131418
Ne rizsázá ,az valami 30ft:)))Mikor mondták az árát kértem egy dobozzal:)
GTPeti2012-09-21 17:27:28 // 131417
A rizsről rizsázok én is. :))
szasza(SW)2012-09-21 17:24:02 // 131416
Azért írtam ,mert a gyári égő annyi.Különben én se forrasztgattam volna mást bele,ha nem horror a belevaló:(Nekem rizs van beforrasztatva az még 100ft sincs:)
GTPeti2012-09-21 17:11:58 // 131415
2eFt? Kb. 200Ft-ért kapsz bele égőt és 5 perc forrasztás. B)
szasza(SW)2012-09-21 17:08:25 // 131414
A klíma tekerőbe nem azért forrasztgatunk ,mer nem lehet venni bele égőt.Lehet kb.2000ft vagy 3000 (Ofinál van)annyiért 2 bontót komplett tekerőt lehet venni, én is azt tetem.Viszont az is kiég előbb utóbb nekem meg már túl sok a tekerő itthon égő nélkül:)))
Trombozis2012-09-21 16:37:05 // 131413
Ah, most megint elkezdte a tavalyi dolgot, hogy jelzi a csomagtartó fedél nyitva létét (az a kifejezés :-) ) Akkor magától meggyógyult. :-D Most majd át kell néznem, mert nem szeretem a piros fényeket. :-)
Trombozis2012-09-21 15:09:32 // 131412
Most már világít a ruki es a ködlámpa is. A csatlakozó nem volt osszepattintva. :)

Mar csak a láda...ja meg a rendszámtabla pilacs. Az mar egy ideje olyan. Biztosíték ok, izzó ok....nincs kedvem most alabujni. :)
Poseidon2012-09-21 13:50:59 // 131411
Köszi, megnézem!
Imyx2012-09-21 13:07:04 // 131410
itt tudsz venni néhány dolgot jó áron: alba

Bontásos cuccokért keresd Phon Cartársat, szerintem :-).
Poseidon2012-09-21 13:02:57 // 131409
Ja és elnézést, lehet hívni, sms-t dobni, e-mailezni:

Gabriel, +36-30-640-9904, p0531d0n@freemail.hu

Köszönöm!

Gabriel
Poseidon2012-09-21 12:57:12 // 131408
Sziaszok!

Nagyon nagy szükségem lenne értelmes áron az alábbi dolgokra. Ha valaki ki tud segíteni, nagyon hálás lennék!

- jó állapotú (nem folyik, nem úszik jobbra-balra) kormányműre 156 2.0 TS-be. Kicsit sokallom a javítószett árát :( vagy javítószettet nagyon olcsón :)
Ez most a legfontosabb.

- két csomagtartóteleszkóp-ra (a csomagtér-ajtó két tartóteleszkópja)

- hibátlan olajteknő

- 8db-os TS gyertyaszett (4 nagy, 4 kicsi, standard).

Minden megoldás érdekel. Minden segítségért hálás vagyok!

Leginkább Esztergom/Budapest viszonylatban lenne jó, de ha érdemes, utazni is tudok értük :)

Köszönöm!

Gabriel


U.I.: Azért ide (is) posztolok, mert kifejezetten 156-ba való dolgok kellenének, elnézést, ha offtopic lettem volna :(
Laurent2012-09-21 12:39:31 // 131407
A három visszajelző órába a sima boltban kapható műszerfal világítás, amit a kis műanyag bigyóval együtt árulnak. A fűtés kezelő izzók kicsit problémásabbak, mert lehet benne cserélni az izzót, de az forrasztásos taknyolásos meló. Azt is lehet venni elméletileg, csak az specifikusabb. Megosztom azt is ha sikerül.
Laurent2012-09-21 12:37:43 // 131406
Na ez az :-))) Ma újra neki esünk kapcsolási rajzostul, mindenestül. Ha sikerül, megosztom a fejleményeket.
mreni2012-09-21 11:21:53 // 131405
egyébként a "régi" cuccokkal is lehet úgy dolgozni,hogy tartós legyen,nyilván nem lesz olyan mintha egy modern szerrel kezelte volna le,de az is sokat kibír
GTPeti2012-09-21 11:21:08 // 131404
Szerintem ez elsősorban nem pénzkérdés, hanem hozzáállás kérdése. Nem feltétlenül a kuncsaft, hanem a kasznis részéről.
mreni2012-09-21 11:20:36 // 131403
csak az a gond,hogy az sem megoldás amit sokan csinálnak,lekenik valami olcsó rozsdagátló alapozóval pár rétegben aztán szín és egy év múlva jön hólyagosodik fel a festék megint...

szóval én inkább azt mondom hogy egyszer kell jól megcsinálni utána nem lesz gond vele.
gecsa2012-09-21 11:17:59 // 131402
meg lehet csinálni jól is,de a magyar embernek nincs arra pénze..sajnos csak a 20 éves technológiát tudja megfizetni..:( aki meg megtudná a jobbat,az nem jár olyan autóval,amir lakatosmunkára szorulna...
GTPeti2012-09-21 10:54:37 // 131401
Én is arra mondtam. B)
süsnye2012-09-21 10:47:20 // 131400
bocsánat.. most látom, hogy a lényeget kihagytam..
a hegesztésre mondták.. :)
GTPeti2012-09-21 10:38:48 // 131399
"de sosem lesz olyan minőség, hogy 2-3 éven belül ne induljon el a korrozió"

A korrózió sosem azért indul el, mert valami "kasztnizva volt". Hanem azért, mert az érintett helyek nem lettek megfelelően konzerválva. Ha a kasznisod ilyet mondott, az egy bizonyítvány, hogy nem viszi túlzásba az konzerválást. Tartom a véleményem: Mo-n a kasztnisok jó része 20+ éves technológiával dolgozik. (Lásd bitumen, pl.) Nagy tisztelet a kivételnek.
mreni2012-09-21 10:05:08 // 131398
pedig meg lehet,csak nem kell elkapkodni/elspórolni a dolgot.
süsnye2012-09-21 09:44:07 // 131397
156tól és alfától függetlenül, nekem pár karosszériás azt mondta, hogy ezeket a javításokat meg lehet szépen csinálni, de sosem lesz olyan minőség, hogy 2-3 éven belül ne induljon el a korrozió (nem feltétlenül látható módon)..
gecsa2012-09-21 09:30:35 // 131396
ja,és ha már itt tartunk,milyen izzó megy bele??:D
gecsa2012-09-21 09:30:00 // 131395
nekem sem világít,de ezek után most mégis hogyan merjek nekiállni??:D:D:D
Trombozis2012-09-21 07:45:01 // 131394
A 70 még igy is sok. Egy kicsit még radob és akkor az egész kész lesz.
Ferke2012-09-20 23:43:49 // 131393
Selenia:)))
Ferke2012-09-20 23:42:32 // 131392
A akik kezdetektől ide járnak, azok nemigen cseszik szét a vasakat ilyen hülyeségekkel...az lmm, lambda a kopáshoz nemigen kapcsolható.
Laurent2012-09-20 23:29:17 // 131391
csak az ba...... fel kissé az agyam, hogy amikor az órában nem volt izzó próba képp, akkor világított az üzemanyag óra, ha meg volt a sima órában izzó, akkor meg nem világított az üzemanyag. :-)))))
GTPeti2012-09-20 23:20:30 // 131390
Pl. az, hogy a használt, de már a végét járó izzóknak a legkisebb ütés is elég, hogy elszakadjon az (elvékonyodott) izzószál.
Laurent2012-09-20 23:18:23 // 131389
Igazából azt nem értem, hogy mi a fene lett, hiszen semmi nem lett elvágva, eltörve, félrekötve.
GTPeti2012-09-20 23:16:26 // 131388
Az eLearn nevű gyári szervíz CD-t ajánlom (könyv helyett).
Laurent2012-09-20 23:09:32 // 131387
Nem mivel sajna nincs könyvem. Amikor megvette pár napja, még minden világított.
GTPeti2012-09-20 23:07:39 // 131386
A kapcsolási rajzot nézted már?
Laurent2012-09-20 23:05:04 // 131385
Egy két ötletre lenne szükségem.

Cimbora frissen szerzett 156-át úgy gondoltuk megjavítgatjuk műszerfal világítás tekintetében. A hőmérséklet szabályzó nem világított. Leszerel középkonzol, izzó csere benne. Próba, nem világít és vele egy időben már a fűtés pozíció gomb sem világít. Csere izzó, semmi. Kábelek megigazít, már az üzemanyagszint jelző sem világít és a szivargyújtó sem. Üzemanyagosban izzó csere, semmi, próbaképp órából égő kivesz, üzemanyag világít, órába izzó be, üzemanyag nem világít. Testelni nem láttam semmit. Merre induljak?
Dévid2012-09-20 22:16:47 // 131384
Mennyit adsz érte? :)
szeda2012-09-20 22:02:56 // 131383
Szép estét!


Keresek karambolos, porig égett vagy más állapotú magyar papíros kocsit. a lényeg hogy 2.0 TS legyen.
Ha tudtok valamit kérlek jelezzétek.
Bele nyúltam egy NAV-os lefoglalt járgányba igen csúnyán.Nem kívánnám kiadni a kezeim közül....
GTPeti2012-09-20 21:52:26 // 131382
Te tudsz valamit! B)
Dévid2012-09-20 21:49:45 // 131381
Donornak 159-et? :D
GTPeti2012-09-20 21:47:14 // 131380
Egy 156 kasztnit egyszer kell rendberakni, utána korrektül konzerválni. És el van intézve a dolog. (Szerintem nem sok ezért az 50-100eFt. Persze lehet 159-et is venni, de ahogy nézem az sem feltétlenül olcsóbb megoldás.)
Dévid2012-09-20 21:02:36 // 131379
Amit nézegetek donornak, szerintem az is korrodálódik alul, bár a képeken nem látszik. Más kérdés, hogy nem a karosszériája miatt vonz, sőt lehet az enyémből lesz inkább ahhoz donor. :D
Liquid2012-09-20 20:39:47 // 131378
nekem is volt már javítva a küszöb, a karosszériás simán megcsinálta, pedig oda volt rendesen. Hol kezdett rozsdásodni konkrétan? a 70e nagyon sor szerintem. Max akkor vállalható ha ebben ebben benne van a küszöb javítása elöl, hátul plusz a fényezés is
GTPeti2012-09-20 20:35:57 // 131377
Ha gondolod, olvasd el a blogomban a 156 rozsdásodásával foglalkozó bejegyzést. Sajnos nem karambolos autónál is rozsdásodhatnak az említett helyek. (Lásd képek.)
ATE cartárs blogjában is vannak érdekes képek.

A küszöb 70 ezerért elég nagy hülyeség, tekintve nem olyan nagybonyolultságú elem, amit egy jó kasznis ne tudna kipótolni. (Itt jegyzem meg, hogy ha ezt a kasztnisod nem így látja, akkor őt nem is nagyon erőltetném.) Ha pedig nagyon kell egy másik, akkor a bontók roskadoznak 156-októl. Ki kell flexeltetni velük egyet.
Trombozis2012-09-20 20:28:08 // 131376
Ki kell lakatolni. :-/ Enyém se volt jobb. Csak nekem már nem vásárláskorderültki, hanem 7 évvel utána. :-P :-DDDD (én nem ápoltam, csak használtam)
Trombozis2012-09-20 20:22:38 // 131375
Nekem is megvan valahol. :-)
gecsa2012-09-20 20:18:50 // 131374
hehe...letöltöttem,erre kiderül,hogy már megvan..:D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak