Köszi-Köszi :)
Mire felhívtam a TEAMET addigra pont beröffentették a Romeo-t :)
KÖSZI-KÖSZI :)
smog2012-02-06 17:21:19 // 126090
Szabeee2012-02-06 17:14:46 // 126089
oké, a polírt azt géppel fogom, van rá vmi erre való Xerapol nevű szer itthon
mreni2012-02-06 17:12:03 // 126088
ennek is a sofőr ülés alatt van,ha jól emlékszem
smog2012-02-06 17:05:52 // 126087
Sziasztok!
Olyan probléma merült fel az 56-ommal kapcsolatosan,hogy elvittem,alvázhegesztetni, alvázvédőztetni,kipuffogót hegesztetni és a szerelőm telefonon értesített,hogy a kocsi nem indul...Inercia kapcsolóra gyanakszik mindenki,mert már egy egész TEAM ráállt a témára.Ennek a kapcsolónak a helye érdekelne engem,mert állítólag,ha ezt megnyomják,akkor szépen indulni fog,stb...Ez ügyben kérném SOS-ben a segítsegeteket!
Elóre is köszönöm,Üdv.:SMOG
Olyan probléma merült fel az 56-ommal kapcsolatosan,hogy elvittem,alvázhegesztetni, alvázvédőztetni,kipuffogót hegesztetni és a szerelőm telefonon értesített,hogy a kocsi nem indul...Inercia kapcsolóra gyanakszik mindenki,mert már egy egész TEAM ráállt a témára.Ennek a kapcsolónak a helye érdekelne engem,mert állítólag,ha ezt megnyomják,akkor szépen indulni fog,stb...Ez ügyben kérném SOS-ben a segítsegeteket!
Elóre is köszönöm,Üdv.:SMOG
mreni2012-02-06 17:03:30 // 126086
ha olyanod van akkor ha jól emlékszem az utolsó állásban tudja olvasni a xenont,ha 12 van oda írva akkor biztosan :)
mreni2012-02-06 17:02:18 // 126085
lakkot rá ne fújj ... :D
vizesen 1600 majd vizesen 2000 a végén pedig gépi polír,szerintem
vizesen 1600 majd vizesen 2000 a végén pedig gépi polír,szerintem
Abarai2012-02-06 16:46:05 // 126084
Kollégának ELM kábele van, ami megbírja az enyémet is. Szintén facelift, bár 2003.
Szabeee2012-02-06 16:36:09 // 126083
szeretném polírozni a lámpáimat, úgy gondoltam h 3 különböző durvaságú csiszolópapírral fogom csiszolni, a végén vizesen 1600-as csiszolópapírral, majd polírozom. polír után fújjak rá lakkot is?
Imyx2012-02-06 15:09:28 // 126082
Most ugrik be, hogy a KKL, ami nekem van, több pozícióba (4) állítható. Külön Airbaig, ABS - VDC, motor-váltó.. lehet, hogy csak át kellene kapcsolni? :)). Az a baj, nem vagyok tisztában ezekkel a kábelekkel, szabványaikkal, működésükkel..
Ajajj, forrasztópáka nem nagyon volt a kezemben.. :D. Remélem, hogy nem kell forrasztani :)).
Kösz az infót...
Ajajj, forrasztópáka nem nagyon volt a kezemben.. :D. Remélem, hogy nem kell forrasztani :)).
Kösz az infót...
mreni2012-02-06 14:47:53 // 126081
2004-est szerintem már KKL-el nem tudsz olvasni,csak ELM-el,de nem 100%
nem feltétlenül kell neked elm,ugyanezt az átalakítást a sima KKL interface-en is meg tudod oldani.
nem feltétlenül kell neked elm,ugyanezt az átalakítást a sima KKL interface-en is meg tudod oldani.
Imyx2012-02-06 14:38:39 // 126080
Elolvastam! :). Tehát ELM 327 kábel kellene nekem?
Lenne egy másik kérdés: faceliftes 56-hoz (2004) is ELM 327 kábel kell? FES nem listázza ki, csak a 2002-es Alfakat.
Lenne egy másik kérdés: faceliftes 56-hoz (2004) is ELM 327 kábel kell? FES nem listázza ki, csak a 2002-es Alfakat.
mreni2012-02-06 09:10:08 // 126079
viszont Petinek van egy jó kis blogja erről,érdemes ezt is elolvasni :))
mreni2012-02-06 09:09:26 // 126078
7-es helyett a 12-es lábbal kell kommunikáni,akkor el tudja érni a xenont is :)
ha valóban gyári
mondjuk én az ELM-et jobban szeretem mostanában
ha valóban gyári
mondjuk én az ELM-et jobban szeretem mostanában
Imyx2012-02-06 09:03:19 // 126077
Nem tudod véletlenül, hogy milyen kábel kell ahhoz, hogy hozzáférjek gyári xenonhoz FES-sel? A KKL-lel nem lehet. Valami zöld kábelt ír ki, ill. nem megfelelő a pinek száma. Köszi :-).
Ferke2012-02-06 08:36:45 // 126076
Nem a mínusszal van baja, hanem a lerakódott latyakkal a féltengelynél. Nem tud rendesen jelet kapni. Gőzborotva, és kész.:)
mizooo2012-02-06 08:32:02 // 126075
Pont írni akartam, hogy tegnap csapatás közben nekem is bevillant az ABS lámpa és el sem akart aludni, majd nyugodt tempó közben egyszer csak eltűnt. :D Nem bírta a -19-et.
Gabesz2012-02-05 23:01:24 // 126074
Volt, hogy forgás közben már az abs és a vdc is hibát írt ki :) de miután megálltam és ujra indítottam pár mp múlva eltűnt.
Gabesz2012-02-05 22:59:49 // 126073
Nekem akkor csinál furcsát, mikor a garázsból indulok el, és reccsen egyet, nincs behúzva a kézifék, de szerintem befog egy kicsit, valamelyik nap be is ragadt, alig bírt menni az autó, és fékszag is volt, de megráncigáltam párszor mindkét oldali bowdent és megjavult, már nagyon a végét járja a kézifékem, tavasszal csere lesz.
mreni2012-02-05 22:22:22 // 126072
én is csúszkáltam picit,találkoztam is ATE TR "kollégával" :)))
Szabeee2012-02-05 20:25:29 // 126071
én is szerettem volna kipróbálni, de 10 perc alatt úgy befagyott a kézifékem, hogy nem tudtam meg se mozdítani :S
piktortom2012-02-05 19:14:50 // 126070
Én is játszottam ma ilyet... ;)
Gabesz2012-02-05 18:39:29 // 126069
mreni2012-02-05 18:12:33 // 126068
7e illetve 7800 kb +posta
mreni2012-02-05 18:11:38 // 126067
80SHR keménységű 3500/db a 90SHR 3900/db
GTPeti2012-02-05 18:11:36 // 126066
Mennyire jönne ki / lengőkar?
GTPeti2012-02-05 18:07:35 // 126064
Reni, a PUR-szilent témához: A 156 hátsó hosszlengőkarjait is fel lehet újítani ilyenekkel?
Hermész 882012-02-05 17:29:20 // 126063
Az enyém is lomha ,ezértckellene megoldanom a dolgot. De azt sem tudom hogy àlljak neki.
GTPeti2012-02-05 17:28:18 // 126062
Ma írtam klímapanel ügyben a FES készítőjének. Az új verzió elvileg támogatja az MK1 kezelőjét (ráadásul ELM327 kábellel, amit a programm viszont másképp gondol).
Kivácsi vagyok mit reagál. Lassan időszerű lenne kideríteni, mi okozza, hogy lebénul a levegőirány-változtatás.
Kivácsi vagyok mit reagál. Lassan időszerű lenne kideríteni, mi okozza, hogy lebénul a levegőirány-változtatás.
Duda2012-02-05 16:59:04 // 126060
Akkor azokat is ellenőrzöm majd. Habár azt a comp nem jelezné?
mreni2012-02-05 16:38:46 // 126059
akkor leginkább valamelyik cooler cső lesz kiszakadva/repedve
Duda2012-02-05 16:36:12 // 126058
ha lefalazom akkor is le kell húznom a csatit? Szerintem a levegő áramlása miatt jobb a lefalazás, de hozzá teszem nem sokat értek a fizikához. :) Egyébként okozhatja ez a lomhaságot és a füstölést? Az EGR egyébként comp szerint megfelelően működik, tesztelve is lett.
GTPeti2012-02-05 16:28:22 // 126057
A kérdés megint csak az, hogy le kell-e falazni, vagy elég csak a csatit lehúzni.
Majd jön Andrásbácsi és jól megmondja a tutit.
Majd jön Andrásbácsi és jól megmondja a tutit.
Hermész 882012-02-05 16:12:49 // 126056
Hali. 2.4 jtd nél hogy lehet lefalazni az EGR -t?
GTPeti2012-02-05 15:34:08 // 126055
A te autódon nem feltétlenül kell lefalazni sem, elég, hogyha jól zár és akkor (gyújtás nélkül) lehúzod a csatit. Ennyi a megoldás.
(Persze a lefalazás sem árt, de nem feltétlenül. szüks.)
(Persze a lefalazás sem árt, de nem feltétlenül. szüks.)
GTPeti2012-02-05 15:31:30 // 126054
Szerintem a bowdeneket célszerű beszerelés előtt telefújni láncsprayvel. No me a gumiharangokat, főleg. Ezek végeire apró kábelkötegelőt tenni sem hülyeség, hogy jobban zárjanak.
Amúgypedig nem kell erőltetni ilyen hidegben a kéziféket SZVSZ. Főleg nem egy sík parkolóban.
Amúgypedig nem kell erőltetni ilyen hidegben a kéziféket SZVSZ. Főleg nem egy sík parkolóban.
Trombozis2012-02-05 15:26:45 // 126053
Hasonló történt az egyik céges autóval (WV polo). Csak itt viccesnek tűnt távolról. Vagyis mi nevettünk, mert a sofőr egy gyökér volt. Nem kis távolságot tett meg (tudjuk hol állnak a céges kocsik és a főbejárathoz eljött), hogy a jobb hátsó nem forgott. Nem értettük, hogy lehet valaki ilyen gyökér. Amikor megállt már a motor is füstölt. Az inas meg rugdosta a kereket. Idióta volt nagyon. Nem is adnék az ilyennek kocsit, még németet se. :-)
Pedig jó kis kocsi. Az cipelte nekem el a bőr üléseket. :-)
Pedig jó kis kocsi. Az cipelte nekem el a bőr üléseket. :-)
Pityukoma2012-02-05 14:55:49 // 126052
Tonyó cartársunknak kioldott a kéziféke :-) még egyszer köszönöm a tanácsokat:-) Járatni kellett cca1/2 órát és magától kiolvadt.
Duda2012-02-05 14:44:13 // 126051
Sziasztok. A jövő hét végén kicseréltetem a termosztátot, mert ebben a nagy hidegben már alig melegszik a kocsi. Amikor az előző szervizen voltam füstölt nagyon a kocsi és a szerelő kipucolta az EGR szelepet. Azt mondta, még egy darabig kormolni fog, de utána abbahagyja. Már mentem azóta több mint 2ezret, de még mindig füstöl. A comp nem hoz hibát, de olyan mintha lomha is lenne a kocsi és kigyorsításnál néha megtorpan. Az OFF 90 lovas ibizám sokkal jobban gyorsult. Tervezem, hogy most kiiktatnánk az EGR-t teljesen meg az LMM-et is megpucolom. Más egyéb ötlet? Az EGR lefalazást itt olvastam az egyik blogban, remélem azzal nem csinálok bajt.
gstup2012-02-05 11:26:34 // 126050
Sziasztok!
Erről a csőről tudna nekem valaki képet és információt nyújtani? "Lehet befagyott a blokk szellőztető rendszer, és túl nagy alsó oldali nyomás miatt történt. Nézd meg a csöveket, amelyek a szívósorba mennek a blokk felől, nincsenek e befagyva.
ilyenkor télen beléjük tud fagyni a TS által bőven termelt mutty:)"
Erről a csőről tudna nekem valaki képet és információt nyújtani? "Lehet befagyott a blokk szellőztető rendszer, és túl nagy alsó oldali nyomás miatt történt. Nézd meg a csöveket, amelyek a szívósorba mennek a blokk felől, nincsenek e befagyva.
ilyenkor télen beléjük tud fagyni a TS által bőven termelt mutty:)"
pmolnar2012-02-05 10:20:10 // 126049
oké legközelebb jobban figyelek, köszi
Dévid2012-02-04 22:13:30 // 126048
Enyémnek ehhez egy kis eső elég volt, akkor is keresztben jártam vele, amikor nem akartam. De most már stabil hátul. :)
Zselé2012-02-04 22:01:03 // 126047
Az enyémnek szerencsére nem volt gondja, legalábbis nem szólt... jókat csúszkáltunk keresztbe minden felé :P
Dévid2012-02-04 21:53:47 // 126046
Kösz. Előnyömre vált, hogy épp töltöm. :D
GTPeti2012-02-04 20:55:32 // 126045
Régimódi problémamegoldás. :))
Dévid2012-02-04 20:51:10 // 126044
1 másodperccel gyorsabb voltam, bár én lementem a pincébe megmérni. :D
GTPeti2012-02-04 20:49:52 // 126043
Mostanában sok akkutípusról írtunk, hogy kinek mi van.
Kb. 10mp kereséssel kideríthető (volt / lett volna), hogy legtöbbünknek 276mm hosszú akksija van.
Persze semmi baj, de sokszor tényleg hamarabb és tulképpen kisebb erőfeszítéssel eljutsz a válaszig, ha a "barátunkat" használod.
Kb. 10mp kereséssel kideríthető (volt / lett volna), hogy legtöbbünknek 276mm hosszú akksija van.
Persze semmi baj, de sokszor tényleg hamarabb és tulképpen kisebb erőfeszítéssel eljutsz a válaszig, ha a "barátunkat" használod.
Dévid2012-02-04 20:49:51 // 126042
Amennyiben megegyezik a motortér a berlina motorterével (és tudtommal megegyezik) akkor akár a motortérbe is. A csomagtartóba és az ülés elé biztosan befér, ez tapasztalat, mivel az én akkumulátorom is 276 mm hosszú. :)
Dévid2012-02-04 20:45:30 // 126041
Enyém csörög-zörög is, de nem a hidegtől. :D