Fórum >> Típusok >> 156

szasza(SW)2011-09-01 21:10:38 // 122790
Másképp ránézésre nem lehet bontani szerintem.A ház öntve van gondolom más lehetőség nincs bontásra,csak elől.Féktisztítót próbáltad most,hogy ki van szedve?
mizooo2011-09-01 21:02:27 // 122789
Na nekem szinte teljesen körbe van sajtolva csak ronycsolódik mindehol de nem mozdul, pedig vasfűrész lappal meggyengítettem a sajtolásnál az anyagot.
szasza(SW)2011-09-01 20:58:12 // 122788
csak meg van nyomva pár helyen rögzítés céljából.
mizooo2011-09-01 20:55:05 // 122787
Elöl a védő burkolatot kellene leszedni? De az mintha körbe enne sajtolva.
Lambi1562011-09-01 20:44:27 // 122786
Köszi, megnézem, de csak a vezérléscsere óta rángatózik. Szelepek le voltak fogatva cserekor, ugyhogy sz.tem a balansz lett "félretéve".
Roll19832011-09-01 20:23:28 // 122785
Szóval akkor azzal kezdjem, hogy megnézem pöckös vagy sem. És hátsót nem cseréltetek?
szasza(SW)2011-09-01 20:21:32 // 122784
Az enyémen van pöcök és nem műanyag.Ebből is van akkor pár fajta:)
GTPeti2011-09-01 20:18:05 // 122783
Kivétel, mikor az első embléma egy vékony sajtolt rézlemez, mint nálam. (Gyári!)

Akkor nincs pöcök, egyszerűen fel van ragasztva. Mivel vékonyabb, emiatt nem jó ehhez a pajzshoz a "mindenhol" kapható pöckös gyári embléma, mert az műanyag és vastag. (Erre akkor jöttem rá, mikor már leszenvedtem a gyárimat...)
szasza(SW)2011-09-01 20:07:33 // 122782
Az elsőben tudok segíteni.Leveszed a pajzsot.Utána az embléma hátán lévő két pöcökről a biztosító gyűrűt.Hajszárítóval elkezded melegíteni elöl hátul.Mikor már nagyon melegnek tűnik (kb 5 perc) az egyik kezeddel alátámasztasz az embléma körül és hátulról kalapáccsal ráütsz a pöcökre egyszerre egyre.Ettől elengedi a ragasztó és már kint is van.Hátsót nem cseréltem:)
Roll19832011-09-01 20:00:05 // 122781
Valaki el tudja mondani, hogy lehet a legegyszerűbben lecserélni a kocsin az emblémákat?
szasza(SW)2011-09-01 19:59:29 // 122780
Megnéztem az elég is nekünk szerintem.

Ha ennyire megvagy ,akkor elöl a védőt(amit bennnyomsz)azt kell leszedni ez elvileg két helyen van megnyomva, hogy ne jöjjön le előre.Ezeket kell felfeszíteni csavarhúzóval akkor le lehet pattintani és alatta a betét.Hátul a műanyag alá kel benyúlni ott ahol ki van vágva és kiáll a betétből egy köröm.Kicsit forgatva lejön hátra.Ránézésre ezt mondom:)
admirális2011-09-01 19:49:21 // 122779
Én írtam ilyesmi blogot, de nem szedtem szét a zárat, csak a kilincset.
szasza(SW)2011-09-01 19:45:38 // 122778
A 156 zár szétszedése valaki blogjában volt,aki cserélt tömítő gyűrűt.Most hirtelen nem tudom ki volt:(Keresek hátha megtalálom:)
mizooo2011-09-01 19:37:59 // 122777
Kiszedtem a zárat nagy nehezen, kinyomtam a brezont a végén, le is jött a zárásért/nyitásért felelős kar. Viszont innen, hogyan tovább? Ha jól látom le kellene venni a gombnyomásához tartozó kart is, hogy kijöjjön a betét, csakhogy annak a stiftjének a vége el van nyomva. Le lehetne vágni és utána kellene csinálnom egy másik stiftet :(
Kócosw2011-09-01 18:01:35 // 122776
Gäzpedälelmozduläserzekelöre szavaznek elsökörben..Nekem a kormosban is cserelve lett, nyomtam neki egy köveret aztan semmi utanameg lorugäs :)
Ferke2011-09-01 17:44:41 // 122775
A gázpedál pozició szenzor szopott ilyet csinálni (fent van a gázpedál felett), de a vezérlésedet sem árt megnézni, hogy a helyén van-e.
bőregér2011-09-01 17:35:35 // 122774
sziasztok!
valakinek nem lenne szüksége 5db befecskendezőre 2.4-hez?
részletek az adok-veszek-ben.
Lambi1562011-08-31 22:12:16 // 122773
Sziasztok! Az mitől lehet, hogy rángat a motor? Erős gázadáskor egyenletesen gyorsul, de ha kicsit leveszem a lábam a gázról és finoman nyomom akkor eléggé rángat a gép. Most volt vezérlés és balansz csere is, előtte nem csinált ilyet. :(
dfg (Tanárúr)2011-08-31 21:59:38 // 122772
nem rád, hanem vagy 2 hsz-al lejjebbre :D
Ferke2011-08-31 21:22:55 // 122771
Nem veszik ki a jeladót, hanem programoznak újat.
Ferke2011-08-31 21:20:49 // 122770
Hát ja, ugyanúgy nnics köze egyiknek sem, csak ugye az újabbak kicsit jobban tuningolhatóak, tehát elvileg itt is az 56 előnye kéne előjöjjön.
De nem is ezért raktam be, hanem hogy a kanyarvételt lehessen látni.
156er2011-08-31 20:47:19 // 122769
üdv.
valakinek lenne esetleg valamiféle kapcsolási rajza 156-ról, főként az ülésfűtés körüli rész érdekel.

köszönöm.

/egyszer olvastam egy blogot hátsó ülésfűtés beépítéséről, csak nem találom már... egy kék színű 156 volt, azt hiszem!? ki lehetett???:) /

kösz üdv.
szasza(SW)2011-08-31 20:41:04 // 122768
Ha a bütyök törik akkor elfordul,csak nem nyit-zár.Ez talán kilőhetjük:)Ha a betétet nem tudod szétszedni(lamellák)Akkor lehet,hogy tényleg nyomtak bele valamit:(
mizooo2011-08-31 20:37:59 // 122767
Nem hiszem, hogy kopás mert nem volt használva. Mikor utoljára használtam mind a két oldal jól működött most meg egyik sem?! Tele mehetett kosszal, vagy rugó. Stb. Hétvégén szétdobom, amúgy is vettem másik ajtóhatárolókat és azt is levett kárpitnál lehet csak beszerelni. Ha letörnek a bütykök akkor elfordul a kulcs? Csak nem nyit/zár?
szasza(SW)2011-08-31 20:31:17 // 122766
Ha szétszeded és hátul rajta a két bütyök akkor lehet még a lamelláknál rugó törés vagy lamella kopás is.Elől le kell szedni a védő karikát.Utána alul van egy stift hosszában,ha azt kihúzod kijönnek a lamellák.A lényeg,ha kiveszed a lamellákat sorba szed és sorrendbe rakd le különben totózhatsz melyik hova való.A rugók is pattogósak ami alattuk van ,arra is vigyázz:)
mizooo2011-08-31 20:24:06 // 122765
Köszike :) nem fogom megúszni szétszedés nélkül, és nem bicskakulcs sima egybeönött Sz*r.
szasza(SW)2011-08-31 20:20:43 // 122764
Szed szét a zár betétet akkor kiderül mi van vele.A piros kulcs gondolom nem a bicska.Olyan mint a 145-6 kulcsa?Ha ilyen a zárbetét végén van két bütyök az egyik a nyitásért a másik a zárásért felel.Ezek szoktak letörni.Ha csak szorulása van az is könnyen orvosolható.Szét kell szedni a betétet kipucolni és összerakni.Ha a bütyök tört le,kell egy másik betét használt is jó.Át kell rakni a lamellákat.Én mát többet javítottam.Ha megvan a gond és elakadsz szívesen segítek,csak szólj.:)
GTPeti2011-08-31 19:32:20 // 122763
Tudja fene, szerintem ezek a versenyautók annyira nem mérvadóak. Úgy értem közük nincs a gyári futóműhöz.
mizooo2011-08-31 19:23:25 // 122762
Sziasztok, tovább cumilok a zárakkal :(... A tanácsokat meghallgatva vettem WD40-et és jól befújkáltam vele, sűrített levegővel jól kitisztítottam, de nem működik :(....
A kis ajtók már záródnak a zárakon, de annak az útját, kis csavarhúzóval kellett szabaddá tennem valami kemény szmötyi miatt.

A jelenség: beteszem a kulcsot, és csak koppan a zár, nem fordul el a kulcs egyik oldalon sem. Hogy kizárjam a kulcs hibát, kipróbáltam az Airbag kapcsolóban is és a csomitartóban is, teljesen hibátlanul működött. Végső elkeseredésmeben már arra gondolok, hogy valami vicces kötsög telenyomta pillanat ragasztóval. Tavaly még teljesen jól működött mindkét oldal :(

További probléma: 1 db kulcsom van az autóhoz, telibe öntött piros kulcs, láttam pár helyet ahol másolnak ilyen kulcsot (legalábbis a képen ez a fajta alfa kulcs is volt.) de nem értem, hogy kiszedik belőle az immo chipet, vagy programoznak egy újat???
A Kódkártya megvan az autóhoz, azzal mit tudok kezdeni pl?

Kérlek akinek volt hasonló tapasztalata segítsen, köszike
GEORGE2011-08-31 18:22:13 // 122761
Én is ezt a méretet használom télen.
Abszolút nem billeg az autó. Ha a tied billeg továbbra is tartom, hogy valami nem okés futóműben.........gátló, rugó vagy valami más.
Kócosw2011-08-31 18:13:16 // 122760
22/45/17 :) ezzel üveget vägtäl menetközben? :DD
bocs nem hagyhattam ki :)
zalan2011-08-31 17:53:41 // 122759
Sziasztok. Sorban állva, fékezés nélkül belém jött egy Suzuki ...
Szóval Miskolci cartársak várom a tippeket ki és hol végezne "aranymunkát" vagy esetleg alfa romeo kereskedés híján elvigyem a Fiatba ?
http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000039/0000039542.jpg
http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000039/0000039543.jpg
Sityu2011-08-31 17:40:12 // 122758
perszeperszepersze :)
Ferke2011-08-31 16:11:50 // 122757
Ez egy elég jó videó, amin 33, 75, 147, 156 is van. Érdemes figyelni, hogy a 33-as hogy esik rá az ívre, és hogy előtte a 147 és a 156 hogyan.
Video
(1:00-nál van egy kis malőr, az utána lévő előzések érdekesek)
Ferke2011-08-31 16:05:13 // 122756
Mármint most kire gondolsz?:))
Ferke2011-08-31 16:03:27 // 122755
45/46-ot akartál írni gondolom:) A kettős lengőkaros téma iszonyat jó, de egy picivel többet hoz a konyhára, ha a súlypont cca 70 centivel lejjebb van, mint ahogy a boxer esetében:))
admirális2011-08-31 15:53:18 // 122754
Ez most délen volt Siófokon, Aranyparton!
Sityu2011-08-31 15:01:24 // 122753
Ha jól tudom, a 46-47-nek elől sima mcphersonja van, az ötvenhatnak két lengőkarosa. Az utóbbi sokkal stabilabban tartja a kerekeket kanyarban, nagyban csökkenti a nyomatékkormányzást (nem tépi a praclit), és informatívabb az ívenlevőség szemszögéből. Persze számít a súlypont is :) Okoskodás off :D
Poló2011-08-31 14:44:52 // 122752
Elég a fizikára gondolni. A boxernek alacsonyabban van a súlypontja. Ez nem elég ahhoz, hogy a kettő közül jobban vegye a kanyart a boxer?

Más...

Ha a gyári sportcsomagos 156 olyan jól kanyarodik, akkor mit tudhat a 156 GTA, vagy Kalizsoli vagy Kriszking 156-osa? :)
Poló2011-08-31 14:39:57 // 122751
Balatonfüred? :)
Szoszo™2011-08-31 14:33:53 // 122750
Tuti h az ET szám a ludas nekem is már nem egy felnim volt szerelve 22/45/17-l,de volt már 235-s is fent,és bátran állítom,simán befért :)
Zselé2011-08-31 10:31:33 // 122749
Igaz, ez eszembe se jutott.. nekem gyári felnik vannak, ami ha jól emlékszem ET37-38 körül vannak, az jóval beljebb van, mint neked, azért nem mehetett fel..
admirális2011-08-30 23:57:46 // 122748
Kócosw2011-08-30 22:12:51 // 122747
igen 225/45 R17,gond nelkül felmegy...Az ET szämmal lesz sztem gond, ugyanis
a felni ET szäma sem mindegy.Asszem az en DOTZ felnijeim 32 -es ET-jüek.(remelem nem irtam hülyeseget mär nem emlexem pontosan...)
A vason volt fent 17X8,5 -ös felni is 205/ 50 R17 es meretü gumikkal
Liquid2011-08-30 22:03:27 // 122746
így van, előbb fogy el a bátorság, minthogy baj közelébe kerülne az ember :)
Zselé2011-08-30 21:13:12 // 122745
225?? Nekem előre nem fért fel a 225 sehogy se egy hosszában kígyózó vas miatt, ami a futóműhöz tartozott.. ezért vettem 215-ösöket, azok épp hogy felmentek.. neked nem volt ilyen gondod? vagy pogácsázva van?
GTPeti2011-08-30 21:05:45 // 122744
Nekem dettól. Ha a 156 bedől, nézz meg egy másik autót, az mit csinál. ;)
sty2011-08-30 20:20:16 // 122743
nekem gyári a futómű nem sportcsomagos és csak 205/55R16-os a gurigám
Kócosw2011-08-30 20:08:19 // 122742
nekem 225-ös pacskerok ülnek a 17 es gurulokon, gyäri sportcsomagos rugok es monroe gätlok tevekenykednek a futomüben ,es annyit mondok panaszra semmi okom... :DD
sty2011-08-30 20:04:08 // 122741
Én nem igazán billegősnek mondanám,tény hogy a kanyarba érezhetően bedől de utána betapad és nem dől tovább fékezéskor viszont egy kicsit bólogat a kaszni, előtte nekem egy 146 boxerom volt de sokkal feszesebbnek tűnt a futóműve tény hogy a gyári gurigák helyett 205/45 R16" gurigák voltak alatta
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak