Krisztián1562009-01-30 20:50:56 // 87953
Az LMM a légtömegmérő? És nem lehet valahogy kiderítenni,hogy melyik a rossz?
NGC2009-01-30 20:38:35 // 87952
ha a bak van oda, attól az összes sebességet nehezen kéne vennie nem? mert most csak az 1 és a R nehéz.
Erhard 242 (Pure Energy)2009-01-30 20:36:20 // 87951
jah az a legjobb megoldás...
NGC2009-01-30 20:35:46 // 87950
keddig csak kibírja, akkor megkérem a szerelőt, hogy nézzen rá.
Erhard 242 (Pure Energy)2009-01-30 20:34:58 // 87949
lehet a váltó alatti bak van oda aztán feszül az egész..
NGC2009-01-30 20:31:48 // 87947
nem tudom, leginkább az úthibáknál érzem, még nem figyeltem, hogy akkor mit csinál. de egy ideje nehezen veszi az egyest és a rükvercet (fél éve).
Erhard 242 (Pure Energy)2009-01-30 20:29:45 // 87946
amiben tudok igen... figyi a rezegés akkor is meg van ha benyomod a kuplungot??
NGC2009-01-30 20:23:53 // 87945
nem rajtam múlik:)
majd Te segítesz :)
majd Te segítesz :)
NGC2009-01-30 20:22:18 // 87944
amiatt nem, de ha így folytatja... kicsit unom a hülyeségeit. vagy ennek is ilyen Mustang feelingje van, hogy be kell törni? addig meg szórakozik az emberrel? :)
Erhard 242 (Pure Energy)2009-01-30 20:20:23 // 87943
ha már ennyit költöttél rá ne add el....
Attie2009-01-30 20:19:26 // 87942
Csak nem adnád el egy bowden szakadás miatt?
NGC2009-01-30 18:50:03 // 87941
naja, nem árt. kösz! :)
Kriszo2009-01-30 18:49:15 // 87940
ohh az szívás!
Akkor kitartást szomszéd:)
Akkor kitartást szomszéd:)
NGC2009-01-30 18:43:47 // 87939
a tűzoltóságnál?
-nem :)
én bent ácsingózom a depo végénél... sajnos most is :S
-nem :)
én bent ácsingózom a depo végénél... sajnos most is :S
NGC2009-01-30 18:42:43 // 87938
hát sok nincs, épp csak bele akartam kukkantani, de nem engedte a dög:))
amúgy kösz!:)
amúgy kösz!:)
Kriszo2009-01-30 18:41:49 // 87937
Hallod amúgy a te kocsid szokott a Depo előtt ácsingózni ismerős a rendszám!?
Kriszo2009-01-30 18:40:42 // 87936
:)Úgysincs ott semmi keresnivalód:))))
NGC2009-01-30 18:39:53 // 87935
az oké, de inkább a szervizesek csinálják, mert ha ők megkarcolják, akkor le tudom velük fényeztetni az egészet. :))
Kriszo2009-01-30 18:37:28 // 87934
Elvileg a zár valahol ott van a hűtőrácsod mögött egy hosszú csavarhúzót bele kell dugni és kinyílik..)
NGC2009-01-30 18:32:12 // 87933
na, majd kedden. már szóltam is a szervizeseknek, hogy izzítsák a lakatosokat is. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2009-01-30 18:29:44 // 87932
nem tudom ...minden lehet :((
ystuc2009-01-30 18:22:44 // 87931
De most már csak azért is:

:-)



:-)
ystuc2009-01-30 18:19:50 // 87930
Neeeem, szó nincs ilyenről, hogy lehordták volna, csak nem pontos az infó. én így gondolom, de ez biztos csak az elfogultság miatt van. :-)
Vili2009-01-30 18:14:17 // 87929
Nem érzem,hogy az alfát lehordták volna,amit a németekről írnak azt meg az olvassa akit érdekel....
ystuc2009-01-30 18:07:43 // 87928
Ja, megtaláltam, hiszen Gugli a barátom. :-)
Szerintem egyszerűen nincsenek képben. Az Alfa nagyon régóta foglalkozik kombival, de a többi márkához képest sokkal kisebb mennyiségben. De EZEN az oldalon szintén a német autókat emelik ki, hogy mertek a '80-as években kombit alkotni. Na, mindegy, mi azért tudjuk az igazságot... :-)
Szerintem egyszerűen nincsenek képben. Az Alfa nagyon régóta foglalkozik kombival, de a többi márkához képest sokkal kisebb mennyiségben. De EZEN az oldalon szintén a német autókat emelik ki, hogy mertek a '80-as években kombit alkotni. Na, mindegy, mi azért tudjuk az igazságot... :-)
ystuc2009-01-30 18:03:54 // 87927
Ezek kinek a szavai amúgy? Hol olvastad?
Vili2009-01-30 17:54:56 // 87926
A volvo 240 előtt az alfa nem foglalkozott a kombi kérdéssel,asszem így gondolták.
GTPeti2009-01-30 17:13:10 // 87925
Világos. :)
TOP3 talán a Mazda 6 SW (156 ihletésű...)
TOP3 talán a Mazda 6 SW (156 ihletésű...)
NGC2009-01-30 17:10:38 // 87924
amúgy lehet valami összefüggés a pedáloknál érzett dolog és ez között?
NGC2009-01-30 17:01:03 // 87923
de most komolyan, mi a fszért csinálja ezt? eladó akar lenni?
Erhard 242 (Pure Energy)2009-01-30 16:59:59 // 87922
elméletileg egy hosszú csavarhúzóval félre lehet húzni a reteszt...a Tipon sikerült annak idején :)
NGC2009-01-30 16:57:46 // 87921
frankó... :((
kösz
kösz
Erhard 242 (Pure Energy)2009-01-30 16:54:54 // 87920
nálam is :DD a TOP1 a 159SW, a TOP2 a 156SW....
Erhard 242 (Pure Energy)2009-01-30 16:54:13 // 87919
na ezt nem tudom ...csavarhúzó, gányolás :(((
NGC2009-01-30 16:52:43 // 87918
a szakadásra gondoltam én is, mert a kar húzásánál semmilyen ellenállást nem érezni. és hogy tudom kinyitni?
Erhard 242 (Pure Energy)2009-01-30 16:50:40 // 87917
Bowden elszakadt vagy beszorult...
NGC2009-01-30 16:43:45 // 87916
Üdv! Nem tudom kinyitni a motorháztetőt, hiába húzgálom a nyitót, meg se moccan. Valakinek valami ötlete van?
TIbor2009-01-30 14:08:00 // 87915
Halihó 56-osok!
Csak információként mondom, hogy Szolnokon autobontóban áll egy tetőre rakott 156 SW 1,9 JTD. Kaszni elemek szerintem eléggé oda vannak, a többit kívülről nem láttam!
Ha valakinek valami kellene belőle érdemes lehet megnézni.
Üdv. TIbor
Csak információként mondom, hogy Szolnokon autobontóban áll egy tetőre rakott 156 SW 1,9 JTD. Kaszni elemek szerintem eléggé oda vannak, a többit kívülről nem láttam!
Ha valakinek valami kellene belőle érdemes lehet megnézni.
Üdv. TIbor
bilon2009-01-30 13:54:17 // 87914
ha befér a szűk nyíláson a cucc! :DDD
ettől még szeretem...:))
ettől még szeretem...:))
GTPeti2009-01-30 13:46:52 // 87912
ystuc2009-01-30 13:43:30 // 87911
Méretre igen, kinézetre nem.
Nem sokkal nagyobb, mint a 146-osom volt. 16 centivel hosszabb, és 2 centivel szélesebb. Mégis nagyobbnak, masszívabbnak tűnik. De a csomagtartót lehet plafonig pakolni. :-)
Nem sokkal nagyobb, mint a 146-osom volt. 16 centivel hosszabb, és 2 centivel szélesebb. Mégis nagyobbnak, masszívabbnak tűnik. De a csomagtartót lehet plafonig pakolni. :-)
bilon2009-01-30 13:41:03 // 87910
magyarán egy 5 ajtós kompakt...:)
ystuc2009-01-30 13:33:30 // 87909
Hát akkor köszi! :-)
ystuc2009-01-30 13:33:11 // 87908
Az azért erős túlzás, hogy korábban sosem foglalkozott az Alfa ilyenekkel. Nem kell messzire menni, ott a 33-as, de ha a múltban keresgélünk, több kombit is találunk. Pl anno a Giuliából is készült, igaz azt úgy hívták, hogy Furgonata. :-)
Inkább úgy fogalmaznék, hogy kisebb darabszámban, de azért jelen volt szinte mindig egy ilyen jellegű kocsi. Hozzáteszem, hogy nekem mindig tetszettek a kombik, valamiért a sedanoknál sokkal szebbnek találom őket.
De mint tudjuk, az Alfa felmerte áldozni a praktikumot a design oltárán, így jött létre a 156 SW, ami nem más, mint egy kamukombi. :-)
Inkább úgy fogalmaznék, hogy kisebb darabszámban, de azért jelen volt szinte mindig egy ilyen jellegű kocsi. Hozzáteszem, hogy nekem mindig tetszettek a kombik, valamiért a sedanoknál sokkal szebbnek találom őket.
De mint tudjuk, az Alfa felmerte áldozni a praktikumot a design oltárán, így jött létre a 156 SW, ami nem más, mint egy kamukombi. :-)
Mike.2009-01-30 13:30:10 // 87906
Hát akkor gratulálok neked! :-)
ystuc2009-01-30 13:27:48 // 87905
Hát, nem egészen.
De akkor eldicsekedek: Tegnap leállamvizsgáztam. És hát készülni kellett, ezért nem volta itt. :-)
De akkor eldicsekedek: Tegnap leállamvizsgáztam. És hát készülni kellett, ezért nem volta itt. :-)
Vili2009-01-30 11:20:55 // 87904
"Elegendő arra gondolni, milyen ormótlan alakjuk volt például az első Passat kombiknak, vagy a puttonyos-őrületet Európában elindító Volvo 240-es sorozat tagjainak.
Forma a funkció előtt A kombik térhódítását mi sem bizonyítja jobban, mint hogy az ilyen jellegű autók készítésével korábban egyáltalán nem foglalkozó Alfa Romeo is jelentős sikereket ért el típusaival. Az Alfa Romeo 156 Sportwagon például számos díjat is nyert formájával, sőt, sokan harmonikusabb alakúnak tartották a lépcsőshátú változatnál. Modern utódja, az 159 Sportwagon már ezt a hagyományt viszi tovább, hasonlóan dinamikus formában, még praktikusabb részletekkel."
Forma a funkció előtt A kombik térhódítását mi sem bizonyítja jobban, mint hogy az ilyen jellegű autók készítésével korábban egyáltalán nem foglalkozó Alfa Romeo is jelentős sikereket ért el típusaival. Az Alfa Romeo 156 Sportwagon például számos díjat is nyert formájával, sőt, sokan harmonikusabb alakúnak tartották a lépcsőshátú változatnál. Modern utódja, az 159 Sportwagon már ezt a hagyományt viszi tovább, hasonlóan dinamikus formában, még praktikusabb részletekkel."