Fórum >> Típusok >> 156

Frucsi2012-12-18 19:54:43 // 133773
http://www.patentdepo.hu/
Jah, innen pl...
Frucsi2012-12-18 19:53:44 // 133772
Nem levenni kellene, az alánézés menne...:D
Nincs fent az enyémen, és talán még nem késő, szeretném felrakni, ezt június óta lusta voltam....Gondolotam megkérdezem, milyen csavart szerezzek be ( hossz, méret, típus)
De köszi a válaszokat. Patent shopból sztetek melyiket?
GTPeti2012-12-18 19:20:09 // 133771
Trombozis2012-12-18 17:58:14 // 133769
Miért nem alul van? :-D
Köszi!
palroby2012-12-18 17:57:08 // 133768
Hali!
Nem tudja véletlenül valaki, hogy a régebbi és az újabb twinspark motorok vezérműszíjburkolata különbözik-e valamiben a 156-osokban?
Köszi!
Ciáó
mreni2012-12-18 16:15:00 // 133766
A csati elvileg ott van fent a tűzfalon valahol
Trombozis2012-12-18 16:04:13 // 133765
A lambda kivételéhez nagyon meg kell ujjazni az autót? Nem a kipuból, hanem a csatis résznél nagyon fel kell nyúlni? Nem emlékszem, hogy láttam volna.
Trombozis2012-12-18 15:28:24 // 133764
Mindegy. Most mérges vagyok. Tesztelem a gépet, de nem akarja produkálni a hibát. Semmi extra jel. LMM nélkül meg olyat produkált, hogy szerkeszteni nem tudnék olyan gyönyörű jelet. Most beállok a garázsba és kihozom a pözsót. Csütörtök délután meg szétszedek mindent. Más millió grafikonom van, de semmit nem találok. Megszopat keményen. Lefagyott a lábam is. :-D


Alapjáraton mintha más lenne a hangja. Vagyis van egy kis pöffögés. De lehet a dobom szarakodik.
mreni2012-12-18 15:13:25 // 133763
az enyém 5 csatis LMM,mindkettő
gecsa2012-12-18 14:18:19 // 133762
hogy mekkora hülye vagyok...ááááááááá

most kérdeztem rá, hogy mi az az üres biztosítékhely ott mellette.....meg vagyok hömbölödve már!! :D:D:D:D
a terv mindenképp a fehér aljára való felrögzítés.....

köszi! most megvilágosodtam!!! :D
Hardy2012-12-18 14:14:03 // 133761
En a gyari vezerloegysegre raktam ra a modult mert ott helyben vannak a kabelek amire ra kell kotni, meg oda ki van vive a 12 v az ulesfutesnek lampmosonak tetoablaknak. Valamelyik nincs arra ra tudsz kotni.
gecsa2012-12-18 12:02:14 // 133760
ha nem volt cserélve, akkor jól jön..de egy alánézéssel megállapítható..:D
ha torx, akkor nem baj az sem, ha erősebb anyagból van..:D
Dévid2012-12-18 11:33:34 // 133759
Enyém már hatlapos körben, mert mellékeltem a lökhárítócseréhez a csavarokat, de eljátszották valahova. :S Mondjuk a riasztó vezérlőjét is eldobták, mert repedt volt... no comment!
gecsa2012-12-18 11:04:28 // 133758
torx készlet legyen kéznél..:)
Dévid2012-12-18 10:21:15 // 133757
Elől a lökhárító csavarjai tartják, hátul meg nekem ca. 20 mm-hosszú 6-os csavar, anyával tartja.
gecsa2012-12-18 09:20:26 // 133756
még egy kérdés, honnan érdemes hozzá áramot vinni. közvetlen az aksiról, vagy valamiről lopjak?
Trombozis2012-12-17 20:30:05 // 133755
Most nézem, hogy ennél csak állóhelyzetben, járómotornál készült a diagram. Majd el ne felejtsem a fordulatszámot is exportálni...
Trombozis2012-12-17 19:45:26 // 133753
Volt egy régebbim, abban több mindenre emlékeztem. :-D Mindegy. Majd kihúzom a konnektorból a gépet. Az is olyan.
mreni2012-12-17 19:42:23 // 133752
nem mindegyik engedélyezi :)
Trombozis2012-12-17 19:42:01 // 133751
Amúgy én ezt nem is találom a FES-emben.
Trombozis2012-12-17 19:41:08 // 133750
Nekem is így kezdte. Kb 2 éve. Most durvábban csinálja. Az elején az volt a jó, hogy melegebb időben meggyógyult.
Most levadászom a hibát télen.
mreni2012-12-17 19:40:51 // 133749
és mi volt a hiba? illene egy alapbeállítást csinálni.
szeda2012-12-17 19:38:59 // 133748
A hibakód olvasáson túl vagyok.Ami volt azt orvosoltuk és az összeset töröltük.Jelenleg nem dob hibakódot semmire de korábban is csak az ABS volt benne.Ennek ellenére csinálja minden reggel.Csak hidegen, csak első indulásnál...
Trombozis2012-12-17 19:19:37 // 133747
Jó tudom. Kevesebb idő.... :-D
Trombozis2012-12-17 19:19:04 // 133746
Azért ez szebb :-D



Ez is az enyém.
mreni2012-12-17 19:16:47 // 133745
jó ez :D
Trombozis2012-12-17 19:13:52 // 133744
Amúgy nem is olyan szép! :-D
Trombozis2012-12-17 19:11:57 // 133743


Kb, de mondom, ekkor nem jött elő a hiba. Ma annál inkább, de nem volt gépen. És tuti, hogy holnap rákötöm és megint jól fog viselkedni.

Lehet építek be valami Acer RT3090-et, mert itthon nem használom, arra, amire akartam. A kocsiba meglesz a helye és célja. :-)

Bocs az igénytelen képért. :-D
mreni2012-12-17 19:06:01 // 133742
az kb jó lehet
Trombozis2012-12-17 19:02:07 // 133741
Excelben van. Megcsinálom hamarosan a grafikont.
Gondolom a Lambda Sensor Signal (mV) kell (és az eltelt idő). Úgy emlékszem jó volt a jel.
Amúgy itt 147,1 mV-tól 857,8 mV-ig megy. (mértékegység mindegy :-D) Szóval itt elvileg jó. Mindjárt alkotok valami képet.

Szerintem holnap indulás előtt csinálok másik exportot is, hátha fog megint durrogni.
mreni2012-12-17 18:53:09 // 133740
nem tudod belinkelni?
szépen kéne húzni a diagramot 0.1-0.9V közötti feszültséggel,folyamatosan változtatva
Frucsi2012-12-17 18:48:20 // 133739
Sziasztok!
Milyen csavart kell/érdemes az alsó motorvédő burkolat felfogatására használni?
(156 1,6 TS)
Előre is köszi, üdv mindenki!
Trombozis2012-12-17 18:37:17 // 133738
Olyanom van, amikor nem csinált semmit. Még majd el kell kapni.
Nagyjából össze tudom hasonlítani. Van valami normális jeled?
mreni2012-12-17 18:33:37 // 133737
valószínű,de azért nézz egy lambda jelet szerintem
Trombozis2012-12-17 18:07:43 // 133736


Ez már törlés után jött elő. Szóval..ez csere lesz.
Trombozis2012-12-17 17:28:46 // 133735
Vagyis úgy emlékszem anno, amikor az LMM volt rossz és a lambda jó, akkor csak azt az egy hibát írta be. De még játszok vele. (nem emlékszem, hogy mindhármat beírta volna)
Mindegy utánanézek a kocsi alatt is.
Trombozis2012-12-17 17:26:24 // 133734
Lehet felesleges lesz az LMM. A 07-est én csináltam. Holnap ránézek megint. 20%-os aksival vittem le a laptopot.
Ha ez arra utal, hogy fos a lambda, akkor rá tippeltem, mert a többi még fiatal a kocsiban. Itt meg a vezeték elég ratyi volt és akkor kezdte el a "buziskodást", amikor bejött a "vizes" idő.

krisz.v2012-12-17 17:09:33 // 133733
Jó persze, csak kicsit eltúlzott példának írtam a két végletet.:)
mreni2012-12-17 15:56:15 // 133732
holnap megnézem a légtömegmérőt
Trombozis2012-12-17 15:54:15 // 133731
4 érintkezős
gecsa2012-12-17 15:51:11 // 133730
mondjuk v6-ot nem azért vesz az ember, hogy 3000 alatt elváltogasson...
szerintem inkább a karbantartásán múlik így látatlanban...
krisz.v2012-12-17 15:49:35 // 133729
"normál hétköznapi" használatot feltételezve...
Trombozis2012-12-17 15:49:01 // 133728
Tudnék csúnyát írni, mert ez a leggusztustalanabb hiba, ami előjöhet.

Elkezdtem játszani, mert nagyon fos lett az autó. Alacsony fordulaton csinálja a legjobban...szóval nagy gázzal kell indulni. :-/
Lehúztam az LMM-et. Le is fullad, de ugyanaz a hiba, csak jobban előjön (gondolom én). Ezt majd csere után megmondom, hogy ez-e a bűnös. Majd alánézek a lambdához is, csak kell kis idő. Ekkor majd kiemelem a gyertyákat is.
Nincs sok kedvem vadászgatni, szóval remélem, hamar meglesz a hiba.
krisz.v2012-12-17 15:47:43 // 133727
Na igen, nem mindegy, hogy 250ezret versenypályán toltak bele vagy pl. svájci utakon 3000 alatt elváltogatva.:)
gecsa2012-12-17 15:42:03 // 133726
állapotot vásárlunk, nem km állást...
minden az előélettől, és a használati módtól, és a karbantartástól függ...
krisz.v2012-12-17 15:41:01 // 133725
Ha odafigyelsz az olajcserékre és a vezérléscserékre (ezek a legfontosabbak ezeknél) akkor nagyon tartósak! Én már láttam olyat is amiben 400 000km volt.
NeoEx482012-12-17 15:29:34 // 133724
Bocs lenne még egy V6-os kérdésem. Ezek a motorok mennyire tartósak? 250 000 km mennyire számít soknak egy alfa V6 motornál?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak