krisz.v2012-12-17 17:09:33 // 133733
Jó persze, csak kicsit eltúlzott példának írtam a két végletet.:)
mreni2012-12-17 15:56:15 // 133732
holnap megnézem a légtömegmérőt
gecsa2012-12-17 15:51:11 // 133730
mondjuk v6-ot nem azért vesz az ember, hogy 3000 alatt elváltogasson...
szerintem inkább a karbantartásán múlik így látatlanban...
szerintem inkább a karbantartásán múlik így látatlanban...
krisz.v2012-12-17 15:49:35 // 133729
"normál hétköznapi" használatot feltételezve...
Trombozis2012-12-17 15:49:01 // 133728
Tudnék csúnyát írni, mert ez a leggusztustalanabb hiba, ami előjöhet.
Elkezdtem játszani, mert nagyon fos lett az autó. Alacsony fordulaton csinálja a legjobban...szóval nagy gázzal kell indulni. :-/
Lehúztam az LMM-et. Le is fullad, de ugyanaz a hiba, csak jobban előjön (gondolom én). Ezt majd csere után megmondom, hogy ez-e a bűnös. Majd alánézek a lambdához is, csak kell kis idő. Ekkor majd kiemelem a gyertyákat is.
Nincs sok kedvem vadászgatni, szóval remélem, hamar meglesz a hiba.
Elkezdtem játszani, mert nagyon fos lett az autó. Alacsony fordulaton csinálja a legjobban...szóval nagy gázzal kell indulni. :-/
Lehúztam az LMM-et. Le is fullad, de ugyanaz a hiba, csak jobban előjön (gondolom én). Ezt majd csere után megmondom, hogy ez-e a bűnös. Majd alánézek a lambdához is, csak kell kis idő. Ekkor majd kiemelem a gyertyákat is.
Nincs sok kedvem vadászgatni, szóval remélem, hamar meglesz a hiba.
krisz.v2012-12-17 15:47:43 // 133727
Na igen, nem mindegy, hogy 250ezret versenypályán toltak bele vagy pl. svájci utakon 3000 alatt elváltogatva.:)
gecsa2012-12-17 15:42:03 // 133726
állapotot vásárlunk, nem km állást...
minden az előélettől, és a használati módtól, és a karbantartástól függ...
minden az előélettől, és a használati módtól, és a karbantartástól függ...
krisz.v2012-12-17 15:41:01 // 133725
Ha odafigyelsz az olajcserékre és a vezérléscserékre (ezek a legfontosabbak ezeknél) akkor nagyon tartósak! Én már láttam olyat is amiben 400 000km volt.
NeoEx482012-12-17 15:29:34 // 133724
Bocs lenne még egy V6-os kérdésem. Ezek a motorok mennyire tartósak? 250 000 km mennyire számít soknak egy alfa V6 motornál?
NeoEx482012-12-17 15:28:47 // 133723
Szia,
egy éve télen az enyém ugyanezt csinálta. Leginkább akkor ha utcán hidegben indultunk.
Hogy mitől volt azt nem tudom, de hogy mi oldotta meg azt igen. Kell egy laptop, egy ODB kábel meg egy FiatEcuScan. Nyomj neki egy "Reset self adaptive parameters"-t. Sok mindent újra kalibrál ezek után. Nekem ez rögtön megoldotta.
Ezzel egy időben a légtömegmérőt is kipucoltam, de szerintem az előbbi oldotta meg inkább.
egy éve télen az enyém ugyanezt csinálta. Leginkább akkor ha utcán hidegben indultunk.
Hogy mitől volt azt nem tudom, de hogy mi oldotta meg azt igen. Kell egy laptop, egy ODB kábel meg egy FiatEcuScan. Nyomj neki egy "Reset self adaptive parameters"-t. Sok mindent újra kalibrál ezek után. Nekem ez rögtön megoldotta.
Ezzel egy időben a légtömegmérőt is kipucoltam, de szerintem az előbbi oldotta meg inkább.
NeoEx482012-12-17 15:25:15 // 133722
Köszi a válaszokat a V6-os kérdésemre! :)
gecsa2012-12-17 15:11:23 // 133721
csak tizedekkel voltál gyorsabb...:D
sparco2012-12-17 15:09:31 // 133719
ttamas1562012-12-17 14:19:15 // 133718
Sziasztok!
Klasszikus típushibát szeretnék orvosolni, mégpedig az anyósüléssel szembeni légzsák fedő burkolat visszaigazítását. .
Amikor vettem a kocsit, még csak a jobb alsó bolha volt eltörve, de minden nem alfás autómba beülő személy önkéntelenül elkezdte nyomogatni, aminek köszönhetően a bal oldalon is eltört, és most már nagyon gázul néz ki, mint ha már 1x kirobbant volna.
Kérdés, van e valami tipp, hogy honnan tudok ilyen műanyag rögzítő bolhát rendelni, mivel ahol eddig érdeklődtem, válaszra sem méltattak.
Köszi
Tamás
Klasszikus típushibát szeretnék orvosolni, mégpedig az anyósüléssel szembeni légzsák fedő burkolat visszaigazítását. .
Amikor vettem a kocsit, még csak a jobb alsó bolha volt eltörve, de minden nem alfás autómba beülő személy önkéntelenül elkezdte nyomogatni, aminek köszönhetően a bal oldalon is eltört, és most már nagyon gázul néz ki, mint ha már 1x kirobbant volna.
Kérdés, van e valami tipp, hogy honnan tudok ilyen műanyag rögzítő bolhát rendelni, mivel ahol eddig érdeklődtem, válaszra sem méltattak.
Köszi
Tamás
mreni2012-12-17 13:05:36 // 133716
van mikor csak hidegen torpan van mikor melegen, és olyan is van,hogy tök mindegy neki :D
krisz.v2012-12-17 13:04:01 // 133715
Csak v6-ra jellemző tipikus hibát nem nagyon tudok mondani, szerintem nincs is. Úgy hallottam, hogy a váltó és a kuplung lehet gyenge pontja, de még nem tapasztaltam.
Trombozis2012-12-17 12:57:52 // 133714
Hmmmm...azon gondolkodom, hogy nekem, amikor csinálta, akkor előtte járattam a motort, mert várakoztam (szóval nem hidegen torpant meg), szóval, arra, akarok kilyukadni, hogy izé...nem tudom. Hülyeség.
mreni2012-12-17 12:48:02 // 133713
hibakód olvasás...
LMM lambda és egyéb érzékelő is lehet+még gyujtás is.
LMM lambda és egyéb érzékelő is lehet+még gyujtás is.
sparco2012-12-17 12:41:46 // 133712
nekem anno a 145-s 1.6 Boxer csinálta, ugyanígy, de fogalmam sincs, hogy mitől lehetett! :S
szeda2012-12-17 12:07:04 // 133711
Ja és 1998-as 1.6TS
szeda2012-12-17 12:04:04 // 133710
Sziasztok,
Amióta bejött a reggeli hideg azóta a kocsi indítás után egyszerűen nem megy.Elindulok de nem tudok kettest kapcsolni.Aztán kb 5 másodperc elteltével megindul és többet semmi baja aznap.Csak reggel csinálja.Mindegy hogy melegítem vagy egyből indulok.Ha megtorpanás közben nagyobb gázt nyomok akkor durrog kettőt-hármat de ugyanúgy elindul utána.Csak a napi legelső indulásnál csinálja és csak amióta ilyen 0 vagy hidegebb a kinti hőmérséklet.
Ötleteket várnék :D
Amióta bejött a reggeli hideg azóta a kocsi indítás után egyszerűen nem megy.Elindulok de nem tudok kettest kapcsolni.Aztán kb 5 másodperc elteltével megindul és többet semmi baja aznap.Csak reggel csinálja.Mindegy hogy melegítem vagy egyből indulok.Ha megtorpanás közben nagyobb gázt nyomok akkor durrog kettőt-hármat de ugyanúgy elindul utána.Csak a napi legelső indulásnál csinálja és csak amióta ilyen 0 vagy hidegebb a kinti hőmérséklet.
Ötleteket várnék :D
mreni2012-12-17 11:30:25 // 133709
a szokásosokon kívül :)
gecsa2012-12-17 11:17:29 // 133708
v6-nak?? semmi! :D
ne egye az olajat...:)
ne egye az olajat...:)
NeoEx482012-12-17 10:24:44 // 133707
Sziasztok,
tudnátok tippeket mondani arra, hogy egy 2.5 l V6-os modellnél mire kell odafigyelni, milyen tipikus hibái lehetnek? Illetve megtekintéskor mire figyeljek nagyon oda?
tudnátok tippeket mondani arra, hogy egy 2.5 l V6-os modellnél mire kell odafigyelni, milyen tipikus hibái lehetnek? Illetve megtekintéskor mire figyeljek nagyon oda?
gecsa2012-12-17 09:08:26 // 133706
multiméter a barátom.. ;)
Hardy2012-12-16 22:10:48 // 133705
Meg nem mindegy, hogy a vezérlő jel impulzusos vagy állandóan rajtamaradhat. Én impulzusos vezérlést adtam neki az a biztos. Nem mindegyik engedi hogy rajtamaradjon.
GTPeti2012-12-16 21:07:09 // 133704
Motoronként két szál + áram az új dobozodnak + vezérlőjel neki (az egyik kp.zár motortól). Nem ördöngősség, én azonban csak akkor vágnék bele, ha pontosan tudod, mit miért csinálsz...
gecsa2012-12-16 20:37:50 // 133703
ez alapjan,ha jol latom nekem csak 6 szalat kell atkotnom,plussz az aram?
atika2012-12-16 19:33:09 // 133702
Köszi!
gecsa2012-12-16 19:28:01 // 133701
arról pont sikerült akkor lemaradnom..:)
mizooo2012-12-16 18:44:20 // 133700
Hehe pár hete ugyanezt kérdeztem :)
GTPeti2012-12-16 18:02:43 // 133698
A lámpamosó időreléje és annak a biztosítéka kerülhet ide.
gecsa2012-12-16 17:53:43 // 133697
gecsa2012-12-16 17:40:59 // 133696
Blogomban megtalálható a teljes listát tartalmazó kép..:)
gecsa2012-12-16 16:52:36 // 133695
mizooo2012-12-16 16:15:07 // 133694
gecsa2012-12-16 16:05:48 // 133693
GTPeti2012-12-16 15:40:56 // 133692
Az Auxiliary Equipment-ben nézted már? (Central Lock)
gecsa2012-12-16 15:23:49 // 133691
az Istenért sem találom az eLearn-ben az kp.zár kapcsolási rajzát..valami tipp? esetleg valakinek elfekvőben? a csatlakozó bekötési rendje érekelne...
Piritu - 1.000.0002012-12-16 14:59:48 // 133690
pl. innen kell egy illesztő, a hozzá való csatlakozóval.
atika2012-12-16 14:56:16 // 133689
Üdv Cartársak!
Kérdés: 156 multikormányt össze tudom-e hozni egy Pioneer fejegységgel? Gyári Blau csati van a Pio-nak viszont 3,3-as jack dugós a távirányító csatija.
Kérdés: 156 multikormányt össze tudom-e hozni egy Pioneer fejegységgel? Gyári Blau csati van a Pio-nak viszont 3,3-as jack dugós a távirányító csatija.
sanyi132012-12-16 12:49:04 // 133688
Szia tudsz képet küldeni róla?
Trombozis2012-12-16 11:48:23 // 133686
Kell az enyémből? :-DDDD
Trombozis2012-12-16 11:48:04 // 133685
Ok! :-) Köszi!
111-es végű kell. Legjobb ár/értékű. :-)
Lehet nekem is van még, ha ki nem dobtam. Néha olyan a garázs, mint egy bontó. Nyáron takarítani kellene ott is. :-/
Felni tartókat szeretnék a falra. Kell 10 db. Jó sok lyukat fogok fúrni. :-/
111-es végű kell. Legjobb ár/értékű. :-)
Lehet nekem is van még, ha ki nem dobtam. Néha olyan a garázs, mint egy bontó. Nyáron takarítani kellene ott is. :-/
Felni tartókat szeretnék a falra. Kell 10 db. Jó sok lyukat fogok fúrni. :-/
mreni2012-12-16 11:45:20 // 133684
Jah én pedig ABS jeladót keresek,valakinek van esetleg emberi áron? :D