Helló!
Köszi a segítséget, ERA 555055 főtengely jeladó megrendelve, holnap lesz beszerelve. A biztonság kedvéért egy gázolajszűrőt is cserélünk. Visszajelzek majd az eredményről.
Üdv.
janikiraly2016-07-05 20:55:19 // 151303
rain91x2016-07-05 18:17:55 // 151302
Szia. Én is most szeretném betenni a tempomatot, egy F astrából maradt index kapcsoló lesz a kapcsoló. 4 vezetéket kell előre hozni az ECU-bó: +, -, recall, on/off
Illetve kell egy 12V is. eLearningban vannak jó kapcsolási rajzok.
A program például a "kat.cr" nevezetű weboldalon megtalálható, de ha nem találod, írj email-t nekem.
Illetve kell egy 12V is. eLearningban vannak jó kapcsolási rajzok.
A program például a "kat.cr" nevezetű weboldalon megtalálható, de ha nem találod, írj email-t nekem.
Levee156SW2016-07-05 17:20:22 // 151301
Sziasztok,
lehet,hogy nem vagyok még elég ügyes kereső,de nem találtam, hogy átmeneti szériás 2.0 JTS-nél a tank alatt-előtt lévő üzemanyagszűrő cseréjekor van-e valami kritikus elem?
Gondolok itt arra, hogy ha kicsit fellevegősödik a rendszer, kidolgozza-e magából, ill ez károsíthatja-e a nagynyomású szivattyút?
Köszönettel:
Levee
lehet,hogy nem vagyok még elég ügyes kereső,de nem találtam, hogy átmeneti szériás 2.0 JTS-nél a tank alatt-előtt lévő üzemanyagszűrő cseréjekor van-e valami kritikus elem?
Gondolok itt arra, hogy ha kicsit fellevegősödik a rendszer, kidolgozza-e magából, ill ez károsíthatja-e a nagynyomású szivattyút?
Köszönettel:
Levee
Kócosw2016-07-05 07:20:52 // 151300
megint sietni akarsz haza? :D
Dévid2016-07-04 22:35:34 // 151299
Fellépés volt, aztán teszteltem mire számítsak AlfaCitybe menet. Korábban kell majd indulnom, hogy időre hazaérjek. ;)
Dévid2016-07-04 22:33:36 // 151298
Igen, egy ideje ezt már tudom.
Megfelelő ellenszolgáltatásért természetesen vihető.
Van helyette más, amit nem kell óvni. ;)
Megfelelő ellenszolgáltatásért természetesen vihető.
Van helyette más, amit nem kell óvni. ;)
Piritu - 1.000.0002016-07-04 22:13:04 // 151297
Főtengely jeladó. Tipikus, melegen megáll, majd kicsit hűl és újra megy.
Balu1562016-07-04 20:21:27 // 151296
Hétvégén nekiugrottam a szekérnek! Légtömegmérő, folytószelepház, iektorok kipucolva ultrahanggal. Eredmény: Stabilabb alapjárat , nagyobb nyomaték kis fordulaton,egyenletesebb gyorsulás. de még nem az igazi, mivel kopog már a vezérlésmódosítóm most azt fogom felújítani, ehhez lenne szükségem gyakorlati tanácsokra , esetleg leírásra, mert még nem csináltam ilyet, nem maga a felújítás érdekel, hanem hogy miként kell lelazítani visszahúzni, esetleg mire kell figyelni egy cserénél?!
Eőre is köszi!
Eőre is köszi!
janikiraly2016-07-04 18:40:56 // 151295
Sziasztok!
Segítségre/tanácsra lenne szükségem.
A napokban többször is megállt alattam a szeretett Alfám :( Hibajelenség: tempomattal vagy anélkül menet közben megáll az autó alattam (8-10km után), szerencsére a szervó még működött, és félre tudtam állni vele. Az előző két alkalommal 12-15-ödjére beindult 10-15 perc pihentetés után, ma már semmi, haza kellett húzni. A múltkor RPM szenzor hibát regisztrált be az ECU, és a motorhiba jelző LED is kigyúladt. Ma még egy hiba beregisztrálódott (csatolok képeket). Egyik alkalommal városban többször megálltam, majd hazajöttem, pihent az autó fél órát, és szintén csak 10-15ödjére indult be.
Találkoztatok már ilyen hibával? Valóban az RPM szenzor ment volna tönkre egyik napról a másikra? (Minden esetre egy gázolajszűrőt cseréltetek holnap, de az 3-4000 km-el ezelőtt volt cserélve). A P0380 hibakód régóta fennáll, nem érdekes, izzítás visszajelzés nem működik. Jelenlegi hibák P0235, P0335. Képet csak így tudok feltölteni, bocsássatok meg:
http://kepfeltoltes.hu/view/160704/hibakod_7_4_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/160704/hibakod_7_4_2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Köszönöm előre a segítségeteket.
Segítségre/tanácsra lenne szükségem.
A napokban többször is megállt alattam a szeretett Alfám :( Hibajelenség: tempomattal vagy anélkül menet közben megáll az autó alattam (8-10km után), szerencsére a szervó még működött, és félre tudtam állni vele. Az előző két alkalommal 12-15-ödjére beindult 10-15 perc pihentetés után, ma már semmi, haza kellett húzni. A múltkor RPM szenzor hibát regisztrált be az ECU, és a motorhiba jelző LED is kigyúladt. Ma még egy hiba beregisztrálódott (csatolok képeket). Egyik alkalommal városban többször megálltam, majd hazajöttem, pihent az autó fél órát, és szintén csak 10-15ödjére indult be.
Találkoztatok már ilyen hibával? Valóban az RPM szenzor ment volna tönkre egyik napról a másikra? (Minden esetre egy gázolajszűrőt cseréltetek holnap, de az 3-4000 km-el ezelőtt volt cserélve). A P0380 hibakód régóta fennáll, nem érdekes, izzítás visszajelzés nem működik. Jelenlegi hibák P0235, P0335. Képet csak így tudok feltölteni, bocsássatok meg:
http://kepfeltoltes.hu/view/160704/hibakod_7_4_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/160704/hibakod_7_4_2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Köszönöm előre a segítségeteket.
bilon2016-07-04 17:15:51 // 151294
ennyire értek hozzá :)
mindegy. az óra mutatója max fényerőn sem látszik :)
mindegy. az óra mutatója max fényerőn sem látszik :)
Poló2016-07-04 16:46:57 // 151293
Napi számláló nullázója mellett van egy gomb, azzal állítod a fényerőt ;)
bilon2016-07-04 14:48:35 // 151292
helló,
ha felkapcsoljátok a világítást, akkor nektek is csökken a műszerfalvilágítás fényereje?
azért kérdem, mert ezt most vettem észre mikor kicseréltem a középkonzol összes izzóját, mert az óra (középső műszer) mutatóit nem láttam sötétben, és azt hittem izzó hiba...de nem.
az izzók jók, frissen cserélve, de a mutató sötét...
ha felkapcsoljátok a világítást, akkor nektek is csökken a műszerfalvilágítás fényereje?
azért kérdem, mert ezt most vettem észre mikor kicseréltem a középkonzol összes izzóját, mert az óra (középső műszer) mutatóit nem láttam sötétben, és azt hittem izzó hiba...de nem.
az izzók jók, frissen cserélve, de a mutató sötét...
VV62016-07-04 10:00:03 // 151291
Egyszerűen nem való neked ez az autó, inkább add nekem, majd én rendesen használom :)
vargabi2016-07-03 22:34:05 // 151290
Sziasztok!
Egy kis segítségre szorulok...
Tempomatot szeretnék beépíteni. Végigolvastam mindent a fórumon, ami erről szól, de au én ECU-m nem olyan, mint amiket itt találtam. (A gép 2003-mas 156 JTDm 16V FL) Csatolom, hogy hogy néz ki és mi van ráírva. Szerintetek ez lehet 7.3.1-es? (Szervizben gépre volt kötve, és a kérdésemre azt mondták, hogy van benne tempomat.)
Sajnos a kábel nincs benne előkészítve, úgyhogy nekem kellene megcsinálnom. Ezzel kapcsolatban minden segítséget örömmel fogadnék...
És még valami. Honnan tudnék letölteni egy eLearn-t vagy service manualt? (A gugli tele van döglött linkekkel, a tizedik után feladtam.)
[img1] [img2]
Egy kis segítségre szorulok...
Tempomatot szeretnék beépíteni. Végigolvastam mindent a fórumon, ami erről szól, de au én ECU-m nem olyan, mint amiket itt találtam. (A gép 2003-mas 156 JTDm 16V FL) Csatolom, hogy hogy néz ki és mi van ráírva. Szerintetek ez lehet 7.3.1-es? (Szervizben gépre volt kötve, és a kérdésemre azt mondták, hogy van benne tempomat.)
Sajnos a kábel nincs benne előkészítve, úgyhogy nekem kellene megcsinálnom. Ezzel kapcsolatban minden segítséget örömmel fogadnék...
És még valami. Honnan tudnék letölteni egy eLearn-t vagy service manualt? (A gugli tele van döglött linkekkel, a tizedik után feladtam.)
[img1] [img2]
Liquid2016-07-03 21:56:35 // 151289
mivan Dévid, sok volt a pálesz? :D
Dévid2016-07-03 18:47:55 // 151288
Szervusztok!
Ca. 2 hónapja nem hoztam ki a kocsim a garázsból, aztán most hogy mentem kb. 60 km-t, azt tapasztaltam, hogy akadozik a sebesség- és fordulatszámmérő, meg nagyon imbolyog a karosszéria az úthibákon. Ezek mitől lehetnek?
Ca. 2 hónapja nem hoztam ki a kocsim a garázsból, aztán most hogy mentem kb. 60 km-t, azt tapasztaltam, hogy akadozik a sebesség- és fordulatszámmérő, meg nagyon imbolyog a karosszéria az úthibákon. Ezek mitől lehetnek?
szunyiatis2016-07-03 18:05:09 // 151287
Köszönöm az infót
Bomi2016-07-03 16:43:19 // 151286
Szia. Első stabilizátor rúd szilentjei is okozhatnak kopogást. (nem is kicsit...)
Alfás Theo2016-07-03 16:07:37 // 151285
Akár a felső lengőkart tartó alu elem furatainak ovális kopása is okozhat ilyet. Tapasztaltam!
pdudas2016-07-03 14:26:09 // 151284
Sziasztok!
A JTS-em kis fordulatszamon gazadasra bedaral, hibakod szerint a 4-es hengerben gyujtaskimaradas. Trafokat cserelgetve vandorol a hiba. Trafo csere kell, tiszta sor.
Namost:
ha a klimat kikapcsolom, akkor nincs hiba. Padlozasra megy ahogy kell. Barmilyen fordulaton. Letezik, hogy akkorat terhel be a klima kompresszor (a klimaval egyebkent nincs baj), hogy ennyit szamit?
Ma reggel nezegettem a motorteret - a fojtoszelep elotti gumibol keszult (harmonikas reszt tartalmazo) elemen van par repedes a harmonikak kozott. Nem komoly, luknak sem tunik, csak az oregedo gumi redoi kozott vannak repedesek. Ugye ez az elem amin keresztul a levegot kapja a motor, ennek az egyenes csovel megtoldott derekszogben lefele meno reszen van a legtomegmero es az alatt a levegoszuro.
Keszulok a szerelohoz, kerdesem az lenne, hogy erdemes-e/lehet-e csereltetni ezt a gumi 'szornyet'? Azert szorny, mert van vagy 2-3 kis gumicso leagazasa, azaz nem egy szimpla gumi harmonika (mint pl egy feltengely gumiharang). Tudja valaki mi ennek az elemnek a neve es kb mibe kerul?
Az tiszta sor, hogy trafo csere lesz, de elkepzelheto az is, hogy falsot sziv a motor a repedeseken at es emiatt daral be? Csak 2000rpm alatt lehet bedaraltatni es csak akkor ha megy a klima - 2000 folott megy ahogy kell (klimatol fuggetlenul). Nem ertek hozza, ezert kerdeznelek titeket - hatha lattatok mar hasonlot.
Az autom elozo tulaja adott CRC legtomegmero tisztitot. Mondta, hogy o mar tisztitotta egyszer. Az a kerdesem, hogy a legtomegmerot hogyan kell kiszerelni? Ranezesre felulrol egy hosszabb T dugokulccsal 4 csavar fogja, illetve a szivocsovon van egy nagyobb bilincs. Meg ugye az elektromos csatija. A tisztitot meg esetleg megprobalnam - de lehet a szerelore hagyom, nehogy a gumi harmonika feszegetesevel tobbet artsak....
A JTS-em kis fordulatszamon gazadasra bedaral, hibakod szerint a 4-es hengerben gyujtaskimaradas. Trafokat cserelgetve vandorol a hiba. Trafo csere kell, tiszta sor.
Namost:
ha a klimat kikapcsolom, akkor nincs hiba. Padlozasra megy ahogy kell. Barmilyen fordulaton. Letezik, hogy akkorat terhel be a klima kompresszor (a klimaval egyebkent nincs baj), hogy ennyit szamit?
Ma reggel nezegettem a motorteret - a fojtoszelep elotti gumibol keszult (harmonikas reszt tartalmazo) elemen van par repedes a harmonikak kozott. Nem komoly, luknak sem tunik, csak az oregedo gumi redoi kozott vannak repedesek. Ugye ez az elem amin keresztul a levegot kapja a motor, ennek az egyenes csovel megtoldott derekszogben lefele meno reszen van a legtomegmero es az alatt a levegoszuro.
Keszulok a szerelohoz, kerdesem az lenne, hogy erdemes-e/lehet-e csereltetni ezt a gumi 'szornyet'? Azert szorny, mert van vagy 2-3 kis gumicso leagazasa, azaz nem egy szimpla gumi harmonika (mint pl egy feltengely gumiharang). Tudja valaki mi ennek az elemnek a neve es kb mibe kerul?
Az tiszta sor, hogy trafo csere lesz, de elkepzelheto az is, hogy falsot sziv a motor a repedeseken at es emiatt daral be? Csak 2000rpm alatt lehet bedaraltatni es csak akkor ha megy a klima - 2000 folott megy ahogy kell (klimatol fuggetlenul). Nem ertek hozza, ezert kerdeznelek titeket - hatha lattatok mar hasonlot.
Az autom elozo tulaja adott CRC legtomegmero tisztitot. Mondta, hogy o mar tisztitotta egyszer. Az a kerdesem, hogy a legtomegmerot hogyan kell kiszerelni? Ranezesre felulrol egy hosszabb T dugokulccsal 4 csavar fogja, illetve a szivocsovon van egy nagyobb bilincs. Meg ugye az elektromos csatija. A tisztitot meg esetleg megprobalnam - de lehet a szerelore hagyom, nehogy a gumi harmonika feszegetesevel tobbet artsak....
Szabeee2016-07-03 12:21:16 // 151283
kormányösszekötő, gömbfej, stabilizátor szilent
szunyiatis2016-07-03 12:19:10 // 151282
Sziasztok. Kiss segítség kellene, alsó, felső,lengőkar,stabilizátor, csere után még mindig van kopogás mi lehet a gond?
Lacee1562016-07-02 14:51:55 // 151281
Üdv mindenkinek!
Multkor tönkrement a klimám elvittem hát szevizbe...megkészült bár érdekes magyarázatot, megoldást kaptam a problémámra és hát aggodom :( Szóval a probléma konkrét okára annyit mindtak hogy az elektronika megbolydult...ennek köv. csak meleget fujt a klima és csak az ablakra nem lehetett semmit szabályozni csak a levegő áramlását...a szerelő 1nap keresgélés után átállította fharenheitre a compban a mértékegységet és lám minden működik...:o most igy van de mivan ha megint behal :'( Nem járt valaki hasonló cipőben??
Multkor tönkrement a klimám elvittem hát szevizbe...megkészült bár érdekes magyarázatot, megoldást kaptam a problémámra és hát aggodom :( Szóval a probléma konkrét okára annyit mindtak hogy az elektronika megbolydult...ennek köv. csak meleget fujt a klima és csak az ablakra nem lehetett semmit szabályozni csak a levegő áramlását...a szerelő 1nap keresgélés után átállította fharenheitre a compban a mértékegységet és lám minden működik...:o most igy van de mivan ha megint behal :'( Nem járt valaki hasonló cipőben??
Balu1562016-07-02 14:33:55 // 151280
Jules TS köszi az infót!
Lacee1562016-07-02 14:33:37 // 151279
Üdv mindenkinek!
Multkor tönkrement a klimám elvittem hát szevizbe...megkészült bár érdekes magyarázatot, megoldást kaptam a problémámra és hát aggodom :( Szóval a probléma konkrét okára annyit mindtak hogy az elektronika megbolydult...ennek köv. csak meleget fujt a klima és csak az ablakra nem lehetett semmit szabályozni csak a levegő áramlását...a szerelő 1nap keresgélés után átállította fharenheitre a compban a mértékegységet és lám minden működik...:o most igy van de mivan ha megint behal :'( Nem járt valaki hasonló cipőben??
Multkor tönkrement a klimám elvittem hát szevizbe...megkészült bár érdekes magyarázatot, megoldást kaptam a problémámra és hát aggodom :( Szóval a probléma konkrét okára annyit mindtak hogy az elektronika megbolydult...ennek köv. csak meleget fujt a klima és csak az ablakra nem lehetett semmit szabályozni csak a levegő áramlását...a szerelő 1nap keresgélés után átállította fharenheitre a compban a mértékegységet és lám minden működik...:o most igy van de mivan ha megint behal :'( Nem járt valaki hasonló cipőben??
berobbantam2016-07-01 20:54:39 // 151278
Szia
A hibakódra vakon tényleg nehéz bármit mondani,de szerintem egr lesz.Nekem is az volt.Semmi vészüzem ugyanúgy ment.Kiolvastattam és ezt dobta.Azóta már likvidáltam.Amúgy is akartam.Nem vagyok híve,hogy korommal menjen az autó.Persze tudom ez önző és nem szép dolog.
A hibakódra vakon tényleg nehéz bármit mondani,de szerintem egr lesz.Nekem is az volt.Semmi vészüzem ugyanúgy ment.Kiolvastattam és ezt dobta.Azóta már likvidáltam.Amúgy is akartam.Nem vagyok híve,hogy korommal menjen az autó.Persze tudom ez önző és nem szép dolog.
Kristyon2016-07-01 17:48:15 // 151277
Hali!
A kis sárga lámpa, tényleg csak kiolvasás után lesz biztos, addig bármi lehet, de ha nem váltott vészüzemre a motorvezérlő, akkor talán nem lesz nagy baj...
A kis háromszöggel a műszerfal háttérvilágításának fényerejét tudod állítani, nyomkodva ha jól emlékszem 5 fokozata van.
a km gombbal ha hosszan nyomod a napi kilométer számlálót tudod nullázni.
Üdv. :)
A kis sárga lámpa, tényleg csak kiolvasás után lesz biztos, addig bármi lehet, de ha nem váltott vészüzemre a motorvezérlő, akkor talán nem lesz nagy baj...
A kis háromszöggel a műszerfal háttérvilágításának fényerejét tudod állítani, nyomkodva ha jól emlékszem 5 fokozata van.
a km gombbal ha hosszan nyomod a napi kilométer számlálót tudod nullázni.
Üdv. :)
Ngynrbrt2016-07-01 17:10:43 // 151276
Sziasztok Alfások!
A héten vettem az én kis 2004-es 156-os szürke kombi Alfám. Pécs mellől egy kereskedésből, 2007 óta 1 magyar tulajnál volt, vigyázott rá szerencsére, kis esztétikai hibáktól eltekintve gyönyörű, drága ablaktörlőlapátok, kuplung csere, kettős tömegű cseréje megvolt számlákkal.
Na most, hazajöttem vele 300 km-t, este még fordultam vele párat, másnapkapunyitásra eredetiségvizsgán volt, hazajövök vele, mennék okmányirodába, felvillan a kis "motor" ikon, bekapcsolásnál a sokat emlegetett "Motor engine system failured", ideg belém állt, de elmentem vele, mert sietni kellett. Meglepődve tapasztaltam, hogy semmi változás vezetés közben, hazajövök, apa mondja, hogy nem kell ettől félni, az ő octaviajában 4 éve ég. Engem azért zavar nagyon is, olvastam itt utána, de az én meglátásom szerint bármi lehet, mert sok mindent irtatok erre. Amint lehet, kötöm gépre, de ez sajnos csak hétfőn lehetséges legjobb esetben. Szerintetek a kocsi alatt elmozdítottak valamit, kábelt szakítottak? Vagy mi lehet az oka?
Továbbá időm sajnos nem sok volt utána nézni a dolgoknak, nagyon elfoglalt vagyok, de a kormány mellett bal oldalon van 2 gomb a fényszóróállító mellett, az egyiken egy "k m"
felirat van, a másikon meg egy derékszögű háromszög. Mire valóak ezek?
Köszönöm hogy végigolvastad :)
A héten vettem az én kis 2004-es 156-os szürke kombi Alfám. Pécs mellől egy kereskedésből, 2007 óta 1 magyar tulajnál volt, vigyázott rá szerencsére, kis esztétikai hibáktól eltekintve gyönyörű, drága ablaktörlőlapátok, kuplung csere, kettős tömegű cseréje megvolt számlákkal.
Na most, hazajöttem vele 300 km-t, este még fordultam vele párat, másnapkapunyitásra eredetiségvizsgán volt, hazajövök vele, mennék okmányirodába, felvillan a kis "motor" ikon, bekapcsolásnál a sokat emlegetett "Motor engine system failured", ideg belém állt, de elmentem vele, mert sietni kellett. Meglepődve tapasztaltam, hogy semmi változás vezetés közben, hazajövök, apa mondja, hogy nem kell ettől félni, az ő octaviajában 4 éve ég. Engem azért zavar nagyon is, olvastam itt utána, de az én meglátásom szerint bármi lehet, mert sok mindent irtatok erre. Amint lehet, kötöm gépre, de ez sajnos csak hétfőn lehetséges legjobb esetben. Szerintetek a kocsi alatt elmozdítottak valamit, kábelt szakítottak? Vagy mi lehet az oka?
Továbbá időm sajnos nem sok volt utána nézni a dolgoknak, nagyon elfoglalt vagyok, de a kormány mellett bal oldalon van 2 gomb a fényszóróállító mellett, az egyiken egy "k m"
felirat van, a másikon meg egy derékszögű háromszög. Mire valóak ezek?
Köszönöm hogy végigolvastad :)
MMárk912016-07-01 16:48:09 // 151275
helló a kuplungal kapcsolatban a szerelőnél kérdezd meg csináltak már nyomókuplungos autót mert én beszoptam. Megelőzni akartam a baj időm nemvolt elvittem megkuplungoztatni készlet indulásnál enyhén rázott nem foglalkoztam vele majd egyszer csak beesett a pedál.... utánna nekem kellet végülis még egyszer szétszedni az autót és kiderült hogy szarul lett öszerakva ( nem a kinyomó csapágy fülébe hanem a csapágy peremébe volt akadva a kinyomó villa) Jó tanács kérdez rá hogy csináltak e már ilyet nehogy megszívd...... mert én kifizettem a munkadijat plusz utánna én is szétszedtem még egyszer ......
Kristyon2016-07-01 14:44:07 // 151274
gazsilaszloo2016-07-01 13:46:54 // 151273
https://m.youtube.com/watch?v=uUf11Iy6s_c
Magától nyílik :) ha érdekel valakit, van még pár rugó, amit a teleszkópra kell rakni. :)
Magától nyílik :) ha érdekel valakit, van még pár rugó, amit a teleszkópra kell rakni. :)
rbalint882016-06-30 21:11:36 // 151272
MES Free verzióval nem is fog :)
JulesTS2016-06-30 12:42:48 // 151271
Ha szerencséd van akkor csak főhenger csere. Ha nincs szerencséd, akkor váltó kiszedés, amihez nem sok kedvem lenne mégegyszer:
http://alfaamore.hu/tagok/9536/blog/311
Viszont után vajpuha lett a kuplung...
http://alfaamore.hu/tagok/9536/blog/311
Viszont után vajpuha lett a kuplung...
JulesTS2016-06-30 12:39:17 // 151270
Én meg tisztítottam, alapjárati motor/TPS-t leszedtem róla, visszarakás után 1500-as alapjárat...
TPS reset után jó lett...
TPS reset után jó lett...
pedroyah2016-06-30 11:44:57 // 151269
Kedves Jules! :)
Én kicseréltem a folytószelepet, nem állítottam, kalibráltam semmit és működütt hibátlanul.
Én kicseréltem a folytószelepet, nem állítottam, kalibráltam semmit és működütt hibátlanul.
gazsilaszloo2016-06-30 10:36:22 // 151268
kielégítő válasz. Köszi! :)
Abarai2016-06-30 09:57:30 // 151267
Röviden: ne.
Kicsit bővebben: Szívómotornál elhanyagolható a többlet, amit egy chip hozHAT, cserébe elszáll a károsanyag-kibocsátás és felborulhat a hőháztartás is, ami az élettartamnak se tesz jót. Ráadásul a JTS egy kihegyezett (206 Nm 1970 ccm-ből, feltöltés nélkül!) és elég érzékeny szerkezet. Jól megy az chiptuning nélkül is, inkább ne siettesd a halálát.
Kicsit bővebben: Szívómotornál elhanyagolható a többlet, amit egy chip hozHAT, cserébe elszáll a károsanyag-kibocsátás és felborulhat a hőháztartás is, ami az élettartamnak se tesz jót. Ráadásul a JTS egy kihegyezett (206 Nm 1970 ccm-ből, feltöltés nélkül!) és elég érzékeny szerkezet. Jól megy az chiptuning nélkül is, inkább ne siettesd a halálát.
Abarai2016-06-30 09:52:12 // 151266
A ventilátor 90 alatt el se indul, a hűtővíz meg még 100-nál se forr.
Abarai2016-06-30 09:50:51 // 151265
Nyugi, ez ilyen. Minden autóban ingadozik a vízhő, csak a többiekben állandó 90-et hazudik a mutató, a 156-ban meg nem.
trxAlfa2016-06-29 20:47:15 // 151264
Sziasztok!
A kuplunggal adódott némi probléma. A pedál ellenállása mindig is erős volt mióta megvettem az autót, tehát a lenyomása nem az a vajpuha, kicsit combosabb volt. De több helyről is megnyugtattak, hogy jól van az úgy, amíg beveszi a fokozatot simán. Nos a mai nap hirtelen a semmiből parkolás közben felkeményedett, az utolsó 1/3-ban szinte kőkemény. Előtte levezettem vele 45km-t semmiféle előjele nem volt, egyik váltásról a másikra (hálisten épp már parkoltam, nem menet közben). A sebességet már nem is veszi be. A kuplung egyébként sosem csúszott, a fokozatokat eddig nagyon szépen, simán vette. Olyan mintha nem emelne ki eléggé.
Holnap, ha minden igaz megy szerelőhöz. Ötlet, jó tanács, esetleg mire számíthatok?
Köszi!
A kuplunggal adódott némi probléma. A pedál ellenállása mindig is erős volt mióta megvettem az autót, tehát a lenyomása nem az a vajpuha, kicsit combosabb volt. De több helyről is megnyugtattak, hogy jól van az úgy, amíg beveszi a fokozatot simán. Nos a mai nap hirtelen a semmiből parkolás közben felkeményedett, az utolsó 1/3-ban szinte kőkemény. Előtte levezettem vele 45km-t semmiféle előjele nem volt, egyik váltásról a másikra (hálisten épp már parkoltam, nem menet közben). A sebességet már nem is veszi be. A kuplung egyébként sosem csúszott, a fokozatokat eddig nagyon szépen, simán vette. Olyan mintha nem emelne ki eléggé.
Holnap, ha minden igaz megy szerelőhöz. Ötlet, jó tanács, esetleg mire számíthatok?
Köszi!
rain91x2016-06-29 18:20:41 // 151263
Kapcsolós 4 állású VAG KKL kábellel nem tud rákapcsolódni a klíma vezérlőre, ez másnál is így van?
Liquid2016-06-29 15:25:37 // 151262
vagy rádugsz egy kábelt, indítasz MES-t és reseteled :)
JulesTS2016-06-29 15:22:42 // 151261
Itt le van írva:
http://www.alfaamore.hu/tagok/1951/autok/9027/blog/19788
TS-nél is így kell...
A neten keringenek olyan leírások is, ahol 15 perc helyett 10 percet írnak, ventilátor bekapcsolást nem írják, hogy meg kell várni, illetve tesztutat sem írnak.
http://www.alfaamore.hu/tagok/1951/autok/9027/blog/19788
TS-nél is így kell...
A neten keringenek olyan leírások is, ahol 15 perc helyett 10 percet írnak, ventilátor bekapcsolást nem írják, hogy meg kell várni, illetve tesztutat sem írnak.
gazsilaszloo2016-06-29 13:15:29 // 151260
Ahhoz hogy 2.0 Jts és chiptuning, van valakinek bármi hozzászólása? Véleménye? Tapasztalata? :)
Balu1562016-06-29 10:10:20 // 151259
156 1.6 TS-ről van szó, ha ez számít!
Sityu2016-06-29 10:10:19 // 151258
Alfacity napján, úgy hogy ott toporogsz a gödöllői unix előtt érte 7kor elég izgalmas :D Különben ha ügyes és kicsi a kezed csak az akksi tálcát kell kivenni, de sajna nem látszik. Vakon kell matatni de megoldható. Telefonnal befényképeztem párszor és kitapogattam..
Balu1562016-06-29 10:08:37 // 151257
Sziasztok! Még régebben vendégként olvastam az oldalon a TPS restről, de most nem találom meg a leírást. Be tudná valaki linkelni vagy leírni hogyan kell csinálni. Hétvégén nekiesek a gépnek ki akarom pucolni az egész benzin és levegő rendszert is utána meg szeretném rajta csinálni a resetet is! Előre is köszi a segítséget!
MEO2016-06-28 22:10:53 // 151256
Sziasztok! Főtengely holtponti jeladót mennyire macerás cserélni?
Alfás Fecó2016-06-28 21:50:23 // 151255
köszi . holnap kiprobálom .
berobbantam2016-06-28 21:48:17 // 151254
Szia
4 db 65-ös szög.Pont méret.Én mindíg avval szedem ki.
4 db 65-ös szög.Pont méret.Én mindíg avval szedem ki.