Gianni682017-10-07 22:59:54 // 153492
Nekem megvan csak nem tudom megnyitni.
Gianni682017-10-07 22:25:19 // 153491
Sziasztok! Valaki tudna segíteni elearn ügyben? Hogyan lehet hozzájutni "így-úgy"?
berobbantam2017-10-07 20:01:45 // 153490
Szia
Én se tudom.De a kormányom mintha könnyebb lenne.De lehet csak bebeszélem magamnak:)Az viszont biztos,hogy nem nyöszörög.Eszembe jutott még valami.A toronyszilent fészkén középen van az a műanyag kupak.Lehet fúrok rá egy két milis lukat ha megint elkezd nyöszörögni.Van normális láncfűrészhez való orrkerék zsirzóm.Avval tele lehet vágni szilikonzsírral a torony kiszedése nélkűl.
Én se tudom.De a kormányom mintha könnyebb lenne.De lehet csak bebeszélem magamnak:)Az viszont biztos,hogy nem nyöszörög.Eszembe jutott még valami.A toronyszilent fészkén középen van az a műanyag kupak.Lehet fúrok rá egy két milis lukat ha megint elkezd nyöszörögni.Van normális láncfűrészhez való orrkerék zsirzóm.Avval tele lehet vágni szilikonzsírral a torony kiszedése nélkűl.
Levee156SW2017-10-07 08:38:51 // 153489
Valo igaz, hogy meghuzas elott a belsejuk meg forog (es a kulseje sincs odasutve,ha jol tudom),de szarazon meghuzva megszorulhat annyira,hogy tulzottan feszuljon.
Tehat elmeletileg tenyleg eleg vagy csak kenni,vagy csak a meghuzas szogere figyelni-de akkor mar inkabb az elobbi-es a szilikonzsir meg a sos szmotyi es egyebek gumigyilkos hatasat is lassitja. :)
Tehat elmeletileg tenyleg eleg vagy csak kenni,vagy csak a meghuzas szogere figyelni-de akkor mar inkabb az elobbi-es a szilikonzsir meg a sos szmotyi es egyebek gumigyilkos hatasat is lassitja. :)
Levee156SW2017-10-07 08:33:06 // 153488
Ez a toronyszilentes gondolat nem rossz- bar miutan nem McPherson,nem tudom,a gyakorlatban van-e jelentosege a kenesnek a mukodesben-de a gumialkatresz elettartamanak biztos,hogy jot tett.
berobbantam2017-10-07 06:49:57 // 153487
Helló
Na meg történt tegnap a csere.Végül is kiszedtem konzolostol,és jól tettem.A toronyszilent fészke por száraz volt.Megkentem ezt is szilikon zsírral.Az alsó csavart terhelt állapotban húztam le.Eredmény.Kormány szerintem könyeb.A futómű néma.Semmi nyüszögés meg kopogás
Na meg történt tegnap a csere.Végül is kiszedtem konzolostol,és jól tettem.A toronyszilent fészke por száraz volt.Megkentem ezt is szilikon zsírral.Az alsó csavart terhelt állapotban húztam le.Eredmény.Kormány szerintem könyeb.A futómű néma.Semmi nyüszögés meg kopogás
JulesTS2017-10-06 15:56:09 // 153486
Ebben igazad van...
Juve1562017-10-05 21:30:37 // 153485
Szia! Én úgy cseréltem, hogy a doblemezt kiszereltem (pár csavar fogja csak) majd a felső lengőkar gömbfejéről csavar le kalapáccsal kiütöttem (nem volt célszerszámom de simán ki jött) majd ezt követően a lengőkar felső átmenő csavarját szedtem ki. (ha nincs fent a doblemez akkor simán ki tudod húzni a hosszú csavart). Nekem egy egy oldal kb fél óra volt, viszonylag gyorsan ment.
berobbantam2017-10-05 20:09:24 // 153484
Sok mindenhez nem kell.De azért egyszerűbb ha van:)Én nem vagyok egy vastag alkat.De még az olajcseréhez is meg kell emelnem valamennyire az egyik oldalát.Az ültetés "egyik előnye:)".De azért megoldom.Holnap neki ugrok
osee_selespeed2017-10-05 19:25:54 // 153483
Pedig az alsó legkőkart nem hülyeség terhelt állapotban lehúzni, ahová a lengéscsillapító van bekötve. A gumi elforog, csak nem mindegy, hogy berugózáskor 2x annyira feszül.
JulesTS2017-10-05 12:25:12 // 153482
Ehhez nem is kell akna. Garazsban van, csak beallni nem tudok, ugyhogy mindent akna nelkul csinalok en is...
JulesTS2017-10-05 12:23:21 // 153481
Ez teljesen felesleges:
"amit a vegen elmond,az a felso hosszu csavarra is igaz!-akkor kell meghuzni,mikor a foldon all az auto (kis gurigatas utan),kulonben hipphopp elkoszonnek a szilentek"
A folso lengokarban levo szilentek teljesen korbeforognak, gyakorlatilag mindegy, hogy milyen allapotaban huzod meg a hosszu csavart, igy az alu konzol kiszerelt allapotaban is meg lehet huzni. Az also lengokarba a szilent bele van ontve, a lengokar mozgasakor a gumi csavarodik, igy annal sincs sok ertelme a terhelt allapotban meghuznasnak. Persze ettol fuggetlenulmindenki ugy csinalja, ahogy jonak latja...
"amit a vegen elmond,az a felso hosszu csavarra is igaz!-akkor kell meghuzni,mikor a foldon all az auto (kis gurigatas utan),kulonben hipphopp elkoszonnek a szilentek"
A folso lengokarban levo szilentek teljesen korbeforognak, gyakorlatilag mindegy, hogy milyen allapotaban huzod meg a hosszu csavart, igy az alu konzol kiszerelt allapotaban is meg lehet huzni. Az also lengokarba a szilent bele van ontve, a lengokar mozgasakor a gumi csavarodik, igy annal sincs sok ertelme a terhelt allapotban meghuznasnak. Persze ettol fuggetlenulmindenki ugy csinalja, ahogy jonak latja...
berobbantam2017-10-04 21:38:37 // 153480
Köszi szépen.Gömbfej kinyomóval felszerelkeztem.Kalapács van.És szerelgettem is már egy keveset.Zsír is van mind a két féle.Akna nincs.Ez elég nagy szopó faktor.De ez van.
Levee156SW2017-10-04 20:53:36 // 153479
Nem tudom,mennyire altalanos,nekem gyari SW-n szerintem a rugok vannak kisse kilagyulva (ül vagy 3 centit)-forszirozott kanyarban,terheletlen hatso resznel kezd kicsit libegni-lobogni a hataron-szerintem a szedanenal rosszabb torzios merevseg is betehet.
Egyutt lehet vele elni-meg aztan mikor ures egy kombi hatulja? :P
Egyutt lehet vele elni-meg aztan mikor ures egy kombi hatulja? :P
Levee156SW2017-10-04 20:48:18 // 153478
Akkor mondanam,mi az,ami abbol kimaradt:
-amit a vegen elmond,az a felso hosszu csavarra is igaz!-akkor kell meghuzni,mikor a foldon all az auto (kis gurigatas utan),kulonben hipphopp elkoszonnek a szilentek.
-az uj lengokaron a gombfejnel a harang alatt grafitos zsirral, a szilenteknel szilikonzsirral erdemes csinalni egy "nullreviziot" (akar a szilentket kiutve,majd vissza), kulonben...
-a gombfej szaranak onzaro a kupszoge,igy csapszegkinyomo nelkul szetszedni szopoag - egy min. 1-2 kilos kalapacs nelkul hozza sem erdemes fogni (es celozni is tudni kell vele,hogy az ember ne a csonkallvanyt,meg a sarvedot/soblemezt verje szet).Osszerakaskor pici zsir ide is menjen osszerohadas ellen.
-tok folosleges az egesz felso alucuccot lebontani-mind a 4 csavart kell lazitani,de csak annyira,hogy a kar csavarjat ket rugomenet koze ki lehessen tolni.
-amit a vegen elmond,az a felso hosszu csavarra is igaz!-akkor kell meghuzni,mikor a foldon all az auto (kis gurigatas utan),kulonben hipphopp elkoszonnek a szilentek.
-az uj lengokaron a gombfejnel a harang alatt grafitos zsirral, a szilenteknel szilikonzsirral erdemes csinalni egy "nullreviziot" (akar a szilentket kiutve,majd vissza), kulonben...
-a gombfej szaranak onzaro a kupszoge,igy csapszegkinyomo nelkul szetszedni szopoag - egy min. 1-2 kilos kalapacs nelkul hozza sem erdemes fogni (es celozni is tudni kell vele,hogy az ember ne a csonkallvanyt,meg a sarvedot/soblemezt verje szet).Osszerakaskor pici zsir ide is menjen osszerohadas ellen.
-tok folosleges az egesz felso alucuccot lebontani-mind a 4 csavart kell lazitani,de csak annyira,hogy a kar csavarjat ket rugomenet koze ki lehessen tolni.
berobbantam2017-10-04 20:09:47 // 153477
Köszi szépen.Meg van a hétvégi program.A videón minden olyan egyszerű:)
VV62017-10-04 19:35:04 // 153476
A rendes coilovert be tudod állítani úgy is, hogy puhább legyen a gyári rugózásnál, ha viszont nagyot ültetsz, de nem keményíted fel, akkor állandóan össze fog ütni, ami nem jó. Sajnos ez ilyen játék: ha ültetsz, keményítened kell.
Egy 45mm-es ültetés a gyári gátlókkal halálos. Halálosan szar, mert a gátlók állandóan egy összenyomott állapotban lesznek, ráadásul az erejük kevés lesz a vastagabb rugókhoz így pattogni fog az autó.
Egy 45mm-es ültetés a gyári gátlókkal halálos. Halálosan szar, mert a gátlók állandóan egy összenyomott állapotban lesznek, ráadásul az erejük kevés lesz a vastagabb rugókhoz így pattogni fog az autó.
Kócosw2017-10-04 12:25:21 // 153475
nincsmit, sok sikert a projekthez ;)
Balint2017-10-04 11:10:03 // 153474
Értem. Köszönöm a segítséget. :)
Kócosw2017-10-04 11:08:17 // 153473
sztem meretben ugyan az, csak kemenyebb a rugozasuk.
Balint2017-10-04 10:59:17 // 153472
Ahogy nézem a képeidet, az elég is lenne nekem is. :)
A gta gátlói rövidebbek, mint a gyári sport csomagos gátlók nem tudod véletlenül?
A gta gátlói rövidebbek, mint a gyári sport csomagos gátlók nem tudod véletlenül?
Kócosw2017-10-04 10:55:41 // 153471
akkor az 40 a vegere, mint nalam.
Balint2017-10-04 10:53:19 // 153470
Nem, azért annyira nem akarom leültetni, de egy pár centit akarok lejjeb rajta.
Most elvileg a sport futóművel 2 centit ül és még kb 2-őt lehetne. :)
Most elvileg a sport futóművel 2 centit ül és még kb 2-őt lehetne. :)
Kócosw2017-10-04 10:47:22 // 153469
ha az az elved hogy "Ültesd le annyira hogy ne lehessen hasznalni es hasznald! "
Akkor alá a gewindével,es a porba vele :) Olajteknöt vegyel azert akkor tartalekba ;)
Akkor alá a gewindével,es a porba vele :) Olajteknöt vegyel azert akkor tartalekba ;)
Balint2017-10-04 10:39:21 // 153468
Főleg a keménységére az ültető rugóhoz képest.
Ha kb 40-50 mm-re van ültetve vele akkor is jóval keményebb, mint ha csak rugó lenne cserélve, vagy még azért használható?
30 mm-es rugó nekem szerintem kevés lenne. :D
De nézem alfisti.net-en 45 mm-es novitec rugókat is.
Ha kb 40-50 mm-re van ültetve vele akkor is jóval keményebb, mint ha csak rugó lenne cserélve, vagy még azért használható?
30 mm-es rugó nekem szerintem kevés lenne. :D
De nézem alfisti.net-en 45 mm-es novitec rugókat is.
Kócosw2017-10-04 10:35:46 // 153467
nalam mar a -40 el a 18" on is figyelni kell me nem puha de meg hasznalhato :)
Kócosw2017-10-04 09:34:35 // 153466
neked kell tudni ,mi van a veseköveiddel :)
VV62017-10-04 09:31:40 // 153465
De igen. Mire vagy kíváncsi?
bb_1452017-10-04 09:02:34 // 153464
Egyszer egy barétom azt mondta, ami nincs a youtube-on az nem is létezik...
Igaz, hogy ez 147, de ugyan ez a menete.
video
Igaz, hogy ez 147, de ugyan ez a menete.
video
Balint2017-10-04 09:01:17 // 153463
Ez mondjuk meggondolandó.
Kócosw2017-10-04 08:33:57 // 153462
nem tapasztalat de több helyröl hallottam rola aki ilyet használt hogy állat kemények... :)
Balint2017-10-04 07:33:05 // 153461
Köszi a válaszokat! :)
Állítható futóművel senkinek nincs tapasztalata?
Állítható futóművel senkinek nincs tapasztalata?
berobbantam2017-10-03 19:14:22 // 153460
Sziasztok
első felső lengőkar csere előtt állok.Valaki leírná ennek a szakszerű menetét pár szóban?Jöhet privátban is.Meghúzási nyomatékok érdekelnének,az hogy a gólyalábat ki kell-e szedni hozzá valamint hogy hol mit zsírozzak.
első felső lengőkar csere előtt állok.Valaki leírná ennek a szakszerű menetét pár szóban?Jöhet privátban is.Meghúzási nyomatékok érdekelnének,az hogy a gólyalábat ki kell-e szedni hozzá valamint hogy hol mit zsírozzak.
pistino12017-10-03 18:22:24 // 153459
Nekem úgy tűnik, hogy kicsit billeg a hátulja, szilent, vagy lengéscsillapító lehet, vagy ez is ilyen "alfás"?
Juve1562017-10-03 17:34:53 // 153458
Koszonom szepen a segitseget!
Levee156SW2017-10-03 17:25:34 // 153457
Szia,
"Birth" alnev alatt fut a gyari pl. Bardiban,teljesen baratsagos aron.
(A nevet probaltam osszefuggesbe hozni a Visconti cimer jelentesevel, de ugy tunik,amugy nem minden Birth cucc gyari Alfa.)
Beszereleskor erdemes figyelni arra,hogy a stabilizator csatlakozo felulete sima legyen,es jol kent (pl. szilikonzsirral).Ha mar godrosre rohadt a rud,csiszolas es passzivalas utan erdemes megperselyezni (en vas sorosdobozbol csinaltam).
"Birth" alnev alatt fut a gyari pl. Bardiban,teljesen baratsagos aron.
(A nevet probaltam osszefuggesbe hozni a Visconti cimer jelentesevel, de ugy tunik,amugy nem minden Birth cucc gyari Alfa.)
Beszereleskor erdemes figyelni arra,hogy a stabilizator csatlakozo felulete sima legyen,es jol kent (pl. szilikonzsirral).Ha mar godrosre rohadt a rud,csiszolas es passzivalas utan erdemes megperselyezni (en vas sorosdobozbol csinaltam).
Juve1562017-10-03 16:59:28 // 153456
Sziasztok! Erdeklodni szeretnek, hogy milyen gyartmanyu stabilizator szilentet vegyek ami azert birja egy darabig! Kicsit kopog az eleje! Lengokarok cserelve lettek! Koszi
Redneck Viking2017-10-03 13:33:40 // 153455
eladó 156 v6 (2000.) sürgősen, friss vezérlés, olaj stb stb, kell vele foglalkozni,
250.000 ft!!! ajándék!
250.000 ft!!! ajándék!
Béci Ɨ|ѯ2017-10-03 12:31:05 // 153454
Én a -40 mm-es rugókat kiszedettem és helyette 30 mm-es Eibach rugókat + Koni str.t gátlókat kapott. Nekem állandóan leért az eleje a 4cm-es ültetéssel. Most sokkal használhatóbb.
Bevallom, hogy nem értem, hogy lehet 50-60 mm-es, vagy még nagyobb ültetéssel autózni.
Bevallom, hogy nem értem, hogy lehet 50-60 mm-es, vagy még nagyobb ültetéssel autózni.
Kócosw2017-10-03 11:44:16 // 153453
Nekem fix -40 van fent,eibach rugók,es 156 gta ból való gyári gátlók.
18" os nyarikkal is elmegy siman.nem mondom ,bakhatas uton azert figyelek mert felhasalhat.
nem 4 szemelyes setup 😉
18" os nyarikkal is elmegy siman.nem mondom ,bakhatas uton azert figyelek mert felhasalhat.
nem 4 szemelyes setup 😉
Balint2017-10-03 10:47:12 // 153452
Sziasztok!
Érdekelne a tapasztalatotok, véleményetek (akinek volt már az autójában) állítható magasságú futóművel kapcsolatban! Ha még használható módon van letekerve nem pedig koppra, úgy is nagyon kemény és pattog?(kb 40-50mm)
Jövőre tervezek venni és gondolkodtam ezen is és ültetőrugón is.
Ha csak rugót vennék akkor is kéne lengéscsillapítókat cserélnem elől, mivel az egyik elkezdett kopogni, viszont a gewindével ez is meg lenne oldva.
Ta-Technix-et és V-maxx-ot néztem állíthatóból.
Sportfutóműves az autóm, ezért egy 30 mm-es ültetőrugó nem is ültetne rajta túl sokat gondolom.
Előre is köszi a válaszokat!
Érdekelne a tapasztalatotok, véleményetek (akinek volt már az autójában) állítható magasságú futóművel kapcsolatban! Ha még használható módon van letekerve nem pedig koppra, úgy is nagyon kemény és pattog?(kb 40-50mm)
Jövőre tervezek venni és gondolkodtam ezen is és ültetőrugón is.
Ha csak rugót vennék akkor is kéne lengéscsillapítókat cserélnem elől, mivel az egyik elkezdett kopogni, viszont a gewindével ez is meg lenne oldva.
Ta-Technix-et és V-maxx-ot néztem állíthatóból.
Sportfutóműves az autóm, ezért egy 30 mm-es ültetőrugó nem is ültetne rajta túl sokat gondolom.
Előre is köszi a válaszokat!
berobbantam2017-09-28 20:07:40 // 153451
Hello
Egyenlőre kicserélem a két stabpálcát.És jól átpajszerozom az összes szilentet gömbfejet.Majd kiderül.
Egyenlőre kicserélem a két stabpálcát.És jól átpajszerozom az összes szilentet gömbfejet.Majd kiderül.
Skodra2017-09-28 18:04:25 // 153450
Szia! Az nem jóhír!! A kormánymű háza öntvény,és a csavar gondolom tönkreteszi a menetet a kitekeréskor, főleg ha picit rozsdás már a csavar:
Skodra2017-09-28 18:01:50 // 153449
Sziasztok! Nekem pl most a kormánymű adja a kopogást! A fogasléc lóg a kormánymű házban,főleg teljesen kitekert állapotban lehet érezni!
3Szék-ej2017-09-28 15:05:21 // 153448
Én is minden üzletben kerestem csak a gumi részt, de nem tálaltam. Persze ez Szatmárnémetiben történt. Majd az Autonet alkatrész forgalmazó nagy raktarjaban tálaltam potom pénzért, 1200 ft. Pedig a boltok nagy része is az Atonettől rendeli az árut.
3Szék-ej2017-09-28 14:53:11 // 153447
Szerintem felső lengőkar silent. Az enyém is ezt műveli bal oldalon. Csak felemelve derült ki amikor nem nyomta a súly.
pdudas2017-09-28 14:08:34 // 153446
Sziasztok!
156 JTS SW-re melyik hatso ablaktorlo ajanlott?
Vaico, Metzger vagy Stark?
Ez komlett lapat, nem csak gumi - olyat nem talaltam.
16-30 Euro kozotti osszeg.
Koszi!
156 JTS SW-re melyik hatso ablaktorlo ajanlott?
Vaico, Metzger vagy Stark?
Ez komlett lapat, nem csak gumi - olyat nem talaltam.
16-30 Euro kozotti osszeg.
Koszi!
Jani552017-09-28 00:06:38 // 153445
Az égvilágon semekkora gondot nem okoz, nyugodtan használd a kocsid.
Jani552017-09-28 00:06:38 // 153444
Az égvilágon semekkora gondot nem okoz, nyugodtan használd a kocsid.
Levee156SW2017-09-27 22:21:00 // 153443
Hat,dizelnel szerintem eleg orosz rulett tultolteni,ha csak kicsit is nem patika valami...