Fórum >> Típusok >> 156

VV62018-01-04 21:17:36 // 153892
...na ezt még sosem láttam Alfán. Komolyan.
VV62018-01-04 21:16:35 // 153891
Jaaa; csekk end dzsinn!
Liquid2018-01-04 21:04:04 // 153890
ez tény :) ráadásul a kép nem adja vissza, de még sárga is :D
Zselé2018-01-04 20:59:33 // 153889
Na ez a kemény:)))
Piritu - 1.000.0002018-01-04 20:56:21 // 153888
akár, de csak ez tengeralattjáró :-)
Liquid2018-01-04 20:50:49 // 153887
MIL lámpa lehet a befecsi hibajelző ésatöbbi is nem?
Piritu - 1.000.0002018-01-04 20:49:52 // 153886
tengeralattjáró :-))
Kristyon2018-01-04 20:43:40 // 153885
Van akinél fordított volt a helyzet, a két kicsi helyére erőltették be az egy nagy pollenszűrőt, igaz ez 147...
156-nál is olvastam már ilyen blogot, de azt most nem találtam meg...
Liquid2018-01-04 20:41:42 // 153884
nanemá :) szivatsz vagy komolyan nem tiszta?
VV62018-01-04 20:32:10 // 153883
Na most aztán még jobban összezavarodtam...
Piritu - 1.000.0002018-01-04 20:26:41 // 153882
Még mindig jobb szitu, mint az asszony volt OFF-ja.
Ott még a gázpedált is le kell szerelni a cseréjéhez. Inkább odaadtam az új szűrőt a kocsi vevőjének ajándékba :-))
Liquid2018-01-04 20:23:51 // 153881
Ez ilyen sajna, facelift előtt kívül, az azután belül van. Évjárat, típus stb. ne adj Isten alvázszám alapján ha nem tudnak megfelelőt adni, ne menj oda többet.
Zselé2018-01-04 19:05:26 // 153880
Megosztok egy történetet. Biztos sokan tisztában vagytok vele, de hátha segítek vele valakinek:

Kitaláltam, hogy vásárolok egy új pollenszűrőt a 156-osba. Ez eddig nem tűnik nagy kihívásnak, de a kereső (Kauffer) két féle cikkszámot is hozott. Elvittem az egyiket (ami volt raktáron), abba maradtunk, hogy holnap cseréljük, ha nem jó. Naná, hogy nem jó... Sajnos, az alkatrészüzletben lévő ügyintézők csak cikkszámokból és katalógusból dolgoznak, ha kinyitnák a dobozt, abban már van egy leírás, amiről kiderül az eltérés oka: 2002/10. hó a váltás. Odáig egyben van, a szélvédő alatt (kb. 30x15 cm), utána a kesztyűtartó alatt egy fakkban, 2db-ban. Tehát ha 2 kicsi (kb. 15x15cm) kockát kap az ember, az a (fél)facelifthez való, a régié egyben van.

De itt nem ért véget a történet, mert valaki az előző cserénél át lett verve, és a 2db 15cm-set feszegette be a gyári helyre, a szélvédő alá... az sem zavarta, hogy a "harmonikák" össze is préselődtek kicsit a széleken.

Tehát kétféle van, de ha már az ember rosszul jár, ne próbálja meg a nem odavalót belerakni, inkább cseréljen :D
Liquid2018-01-04 18:59:16 // 153879
najó lehet más is függően a hiba típusától
Liquid2018-01-04 18:58:40 // 153878
a yellow-submarine
VV62018-01-04 18:57:59 // 153877
Húúú, és melyik az a sok közül?
aranytl2018-01-04 11:15:43 // 153876
Köszönöm :)
Sityu2018-01-04 09:43:02 // 153875
Malfunction indicator lamp
VV62018-01-04 09:37:15 // 153874
Nagyon műveletlen vagyok; mi az a MIL-lámpa?
Sityu2018-01-03 20:52:36 // 153873
Gyorsításnál néha (régebben soha, mostanában havi kb 1x) elkezd villogni a MIL lámpa, és fulladozik az autó (1.6TS) .. odáig megvagyok, hogy ez misfire, de az összes gyertyám és trafóm kb 1 éves.. maf, lambdák is 3 éven belül vannak, eredetiek. Mi lehet még?
sean666072018-01-03 17:21:07 // 153872
Eleve idehaza tél van, a képen meg kb ősz.. A gumik 2016 5. hetében készültek. A rendszám is látszik félredobva az egyik képen, valaki lehet le tud olvasni valamit róla.
enzo2018-01-03 08:49:15 // 153871
Hali. A 32401 az eur2, a 32405 eur3. 2000 hetedik hótol tették bele a 32405 kódú motorokat.
frusciante2018-01-03 08:01:46 // 153870
A törésmentesség is elég kérdőjeles... Nézzétek meg jól a csomagtartó íveket, illesztéseket fent se stimmel a hátsó lámpáknál se stimmel... Tehát a rétegvastagságmérő adatok mellé nézzétek meg ezeket is és a hegesztési pontokat is... Persze nem új autó értem én( bár én is 9 évesen és törésmentesen gyári rétegértékekkel vettem vasat, szóval nem lehetetlen, igaz nekem nincsenek ilyen illesztési hibák a gépen) meg ennyiért nem is lehet olyan hibátlan mint ahogy írják, csak ha már ezeket írják róla és kB. Semmi sem igaz kiváló alku alap ez egyenként... Ha nekem 56 kéne megnézném mindenképp... Szerintem jól felszerelt a motorjáról nem tudok sokat, de a legerősebb diesel nagyon rossz n lehet, bár nekem nincs tapasztalatom vele... Lehet akinek van másképp látja de én megnézném... Ha használt kocsit akar vki venni komolyan akkor nem a 400 km-re felhasznált üzemanyag és pályadíjjak kell h megállítsák... Én is jártam Győrben Szoboszlón Veszprémben és Csabán mielőtt megvettem a 2.at... És egyszer se jutott eszembe, h ne nézzem meg ha tetszett csak mert messze van... Szvsz
Seboendre2018-01-03 07:29:33 // 153869
A kormány kopottságát elnézve, a valós kilóméter sem annyira valós szerintem. Az én 156-omban 220.000-nél különben néz ki a bőr...
Jani552018-01-02 22:54:21 // 153868
Ahogy írtad: túl szép, hogy igaz legyen... Ha ezek új felnik, az egy kisebb vagyon... Ezen a kocsin új, azt elfogadom, azt is fenntartással, mert tényleg nem életszerű, hogy a meghirdetett ár kb harmadát költse valaki új kerekekre, hogy aztán jól eladja. Újszerű, az helyesebb lett volna, de hát írni egy hirdetésbe bármit lehet. (csak az érdekesség kedvéért valaki megírhatná, egyáltalán kapható-e ez a felnitípus és ha igen, alfa-rendszerben ez mibe kerül)
Trombozis2018-01-02 22:47:24 // 153867
Nem látom hová kellene 400kmt utazni. :-\ Szép autó.
frusciante2018-01-02 22:10:09 // 153866
Akkor csak jó állapotú viszont a felnire írja is h új... A belsejét, viszont behajtogatnám a 147embe... :)
Jani552018-01-02 20:09:11 // 153865
A (12.) képen láthatóan nem új gumiról van szó, abban akár 30-40ekm is lehet. Nekem a tízéves gumi is szőrös oldalt...
Jani552018-01-02 20:09:11 // 153864
A (12.) képen láthatóan nem új gumiról van szó, abban akár 30-40ekm is lehet. Nekem a tízéves gumi is szőrös oldalt...
aranytl2018-01-02 20:02:14 // 153863
Sziasztok, az a kérdésem, hogy az AR32401 motor (2.5 V6) milyen környezetvédelmi besorolású. A svajci papír szerint B02. Ez vajon megfelel az Euro 2-nek?
Kristyon2018-01-02 19:40:26 // 153862
Köthetsz be egy sima 21W izzót is DRL-nek,(persze a megfelelő jelzések legyenek benne a búrában) ha annak jobban tetszik a színe, gyárilag is sok új autótípusban látni ezt a megoldást. Még egy régi jogszabály szerint még világíthatott is a helyzetjelzőkkel, bár én értelmét nem látom annak, hogy nappal világítsanak hátul a helyzetjelzők... Viszont azt is meg kell oldanod, hogy ne világíthasson együtt a ködlámpával sem a DRL, nem csak a tompitottal...

A nivomat működését ugyan itt motoron mutatja be a videó, és jól látszik, ahogy felpumpálja magát, de ez nem indokolja azt, hogy terhelés nélkül le kéne ülnie...
frusciante2018-01-02 17:42:25 // 153861
Ki vesz télen új nyári gumit egy eladósorba kerülő autóhoz.... Sose térül meg az eladónak... Már ez furcsa... Az ára is szerintem egy törésmentes 2,4 es fl Ti-s ha tényleg igazolható kmű magyar papírral simán eladható 1,2 ért szerintem... Ez a túl szép h igaz legyen... Persze meg kell nézni...
Jani552018-01-02 17:11:44 // 153860
A Fekete Gábor úr lesz szíves itt kedve szerint visszaolvasni párszázat, -ezret és mindenre kiterjedően, a típusra jellemző hibát megtalál...
Halesz2018-01-02 15:25:08 // 153859
Sziasztok!

Kaptunk egy ilyen levelet, ha tudtok, segítsetek pár mondatban:

Először is köszönöm a segítséget.
Másodszor erről a konkrét autóról lenne szó, valaki nézte-e érdemes utaznom 400km egyáltalán.
https://new.hasznaltauto.hu/szemelyauto/alfa_romeo/156/alfa_romeo_156_sw_2_4_jtd_20v_exclusive_serulesmentes_ti_modell_jo_mu-12226327

Mennyire megbízható ez a 2.4 175 Lovas motor, valamint mennyire gyakran fordulnak elő elektronikai hibák ennél a típusnál.
Abban bízom hogy mivel ráncfelvarrott talán javítottak ki a gyerek betegségekből párat.
Plusz meg egy fontos kérdés, a kasztnin kívül mit érdemes mindenképp megnéznem vásárlás előtt.
Ezekről lenne szó
Köszi mégegyszer a segítséget!

Üdv.: Fekete Gábor
pistino12018-01-02 15:17:37 // 153858
Beszéltem egy autóvillamosságival, Ő is azt mondta próbáljam meg a másik kulcsot.
Köszi!
axel2018-01-02 14:39:19 // 153857
Szia! A régi 146 osomnál az akksi előtt a relé kábelei el voltak nagyon oxidálódva, azokat elvágtam és újra kötöttem utána jó volt. Bár neked már máshogy van. Egy 147 nél (2005) ugyan ez volt a gond pár hónapja. Próbáld meg pótkulcsal használni az autót ha van hozzá. A 147 esnél Pápán csinálták meg a kulcsot azóta nem volt gond vele.
Trombozis2018-01-02 13:29:32 // 153856
Kellett neki a hátultekerős... :)
pistino12018-01-02 10:30:03 // 153855
Hali! Egyszer már kérdeztem, hátha azóta másnak is volt probléma. Indításnál nem alszik el a CODE kulcs. Először akkor fordult elő amikor megvettem és volt légszűrő csere is, utána sem indult be. Az akku mellett a reléket megmozgatva viszont igen. Eddig csak nyáron nagy melegben volt néha, de most hidegben is. Volt ilyen valakinek, vagy meg tudná valaki mondani, melyik relé a code?
Levee156SW2018-01-01 23:42:28 // 153854
Neked is koszi-alaposabb belemaszas lesz,amint visszater a gep.
Levee156SW2018-01-01 23:36:49 // 153853
Koszonom a valaszokat es BUEK - a DRL igy mar szinte tiszta -kerdes,hogy a "feher" fenyt milyen szinhomerseklet-tartomanyon ertjuk (szivemnek a sargasabb kedves),ill. az szinte biztos,hogy helyzetjelzore nem fog lekapcsolni-max. tompitottra-vagy osszekotom vhogy a hatsokkal,mert azt en ks utalom,mikor mukodo hatso lampa nelkuli autok szaladoznak kozuton.

Futomuvileg ugy latom,jol belenyultam-annyi latszik,hogy sportcsomagos rugokat sikerult vennem (az auto keperol,amibol kikerult mondjuk az "ultetes" egyaltalan nem ugrik be),azt meg meg kell nezzem,mikor visszakerul hozzam az enyem,hogy mi van benne-de gyanitom,hogy sima,igy gatloilag is lehetnek gondjaim.
Errol a Nivomatrol kb. annyit tudtam meg,hogy szimte senki nem tud rola semmi biztosat-meg az sem vilagos,hogy vmi full mechanikus megoldas,ami a rugozasok gyakorisaga es intenzitasa alapjan szabalyozza a csillapitas merteket es esetleg mast is,vagy valahol kellene legyen kezeloszerv/latszo levegos/olajos elem/stb.( Pusztan az auto felszereltsege alapjan egyaltalan nem zarhato ki,de nagyon ritkan nezegetem magam kivulrol menet kozben.)
Levee156SW2018-01-01 23:22:43 // 153852
Ez ilyen bontos-ujraosszerakos patent-ha jol emlekszem,a gond inkabb az szokott lenni,hogy elenged a ragasztasa a lemeztol.
Zsolesz72018-01-01 17:16:01 // 153851
Köszönöm a gyors segítséged.Nem egyszerű hozzáférni ha nem akarom eltörni.Megpróbálom a lehető legóvatosabban tőnél kipattintani.Remélem elkerülöm a törést.
Kristyon2018-01-01 16:48:37 // 153850
Hali! De patentos, ha nem tudod rendesen megtámasztani a tövénél szeretnek eltörni, főleg ilyen hidegben. Még a takaró műanyag burkolat is törhet...
Zsolesz72018-01-01 14:02:13 // 153849
Sziasztok. Boldog új évet nektek. Adódott egy kérdésem:156 jts kombinál, hogyan jön le a hátsó ablaktörlő belső műanyag burkolata.Minden csavar kint, de 4 db konzol tartja ami szerintem, nem patentos.Elcsúsztatással sem műkszik.
Ricoe1562018-01-01 08:49:22 // 153848
Nekem a légzsák alatt van vagy annak a környékén.
Szerelővel cseréltettem...
Kristyon2018-01-01 00:37:36 // 153847
B.U.É.K. 😁
Trombozis2017-12-31 22:41:18 // 153846
Kapcsold ki a riasztót kulccsal. Nekem is jók voltak a relék.
Trombozis2017-12-31 22:40:21 // 153845
Hmmm igaz igaz bocsi. :-) BUÉK!
axel2017-12-31 16:35:24 // 153844
Köszi. Le is vettem az alsó meg felső burkolatot pedig de nem néztem jól meg ezek szerint.
Kristyon2017-12-31 15:37:10 // 153843
Az indexrelé a kormányoszlop alján található.

A kesztyűtartó felett az elektromos ablakok és a központi zár vezérlője van, meg ha jól tudom oda rakták a gyári vonóhorog reléjét, de ebben nem vagyok biztos.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak