Fórum >> Típusok >> 156

Piritu - 1.000.0002006-06-26 21:46:53 // 14093
kb 11500 km-errel vettem, akkor a szervízszámláló kb 28500 km-t mutatott a következő szervízig. Nos a szervízszámláló állíthatatlan, a +/- gombot vagy egy percig benyomva automatikusan 20 ezerre áll be. Állításhoz nincs is pont a rácsatlakoztatható számítógépen. Szerintem egyszerű a helyzet: megvolt a 20 ezres olajcsere, szervízszámláló nullázva (20e), majd visszateker nyócésfelet, egyszerre kijön a 28500km-es következő szervíz. Továbbra sem értem, hogy miért kell 8500km-t tekerni. Szóvá is tettem az eladónak a szaxervízben. Nekem - és szerintem másnak is - mindegy, hogy 20ezerrel vagy 11és féllel vesz meg egy egyéves verdát. Szerintem "rutinból" tekertek.
kru2006-06-26 21:46:39 // 14092
ja, na szóval ebbe a téméban nem érdemes jobban belemerülni. azt viszont megmondhassátok, hogy a 156 fejegysége (gyári) miért nem tudja a sebességfüggő hangerőszabályozást, amikor elvileg a blaupunkt ezen verziója támogatja? vagy csak a fos bose miatt van? mert pl. bose esetén egy csomó más funkció is le van tiltva. az egyedüli dolog, amihez giugiaro bandájának nem volt köze és nem is illik ebbe az autóba, ez a szenny bose cucc...
Mike.2006-06-26 21:46:09 // 14091
Ebben egyetértek. Az Alfák a gyári 5 vagy tök mindegy, de "karikás" felnivel szépek. :)
Poló2006-06-26 21:44:15 // 14090
Esőben is jó, télen még nem próbáltam, mert márciusban lett felrakva :-) A felnikről egy véleményen vagyunk ;-)
kru2006-06-26 21:43:18 // 14089
Ez a lényeg! (Mármint, hogy neked tetszik!!!) Ez az én absz. személyes véleményem. De én ilyen vagyok, ahogy pl. én soha nem raknék nem gyári alufelnit sem az autóra. Úgy álmodták meg és kész. (és esőben is tetszik? meg télen? full depresszió, szerintem olyankor...)
Mike.2006-06-26 21:42:30 // 14088
Nekem jobban tetszik fóliázva, bár mint mondják, ízlések és pofonok .....
Ferke2006-06-26 21:42:14 // 14087
...és a párja:
Ferke2006-06-26 21:41:09 // 14086
Hiába, szééép!:)))
Poló2006-06-26 21:40:49 // 14085
Nekem jobban tetszik fóliázva. Sokkal jobb így utazni. Van hővédelem (nem éget a nap), nem törik olyan könnyen az üveg, nehezebb feltörni, nem lát be a tolvaj olyan könnyen, UV védelem és sorolhatnám.
kru2006-06-26 21:40:48 // 14084
lehet, nem tom. az ic az újnál tuti nem ott levegőddzik, a réginél lehet. én a fékekre fogtam a dolgot, a ködlámpa, ha kint lenne, nem bírna beömleni a levegő rendesen. no mindegy. egy a lényeg, nem fogok eszeveszetten csirkehálót keresni az enyémhez, feleslegesen...
Ferke2006-06-26 21:39:50 // 14083
Mindennel együtt 6,9 volt a fogyi, de klímával, és vegyes taposással (odafele nem nyomtam, és ki is bírt 1000km-t az 55 literrel!!!)
kru2006-06-26 21:39:14 // 14082
hááát te tudod, itt szinte mindeki fóliáztat, nagy megelégedésre, ha tetszik... pedig az enyém ráadásul egyre sötétedő volt, de szerintem rettenetes, ez az én véleményem. az alfa üvegei gyárilag olyan szép halványan meg vannak színezve, kicsit zöldes, szerintem az tökkéletes és tilos hozzányúlni, szigorúan IMHO.
Poló2006-06-26 21:37:57 // 14081
Meg ha rajta van a csirkeháló, akkor is kap levegőt.
Mike.2006-06-26 21:36:48 // 14080
Törött fejjel fóliáztatni? :-DDD Hol, milyet?
kru2006-06-26 21:36:17 // 14079
piritu, nem biztos, hogy visszatekertek, lehet, hogy óracsere volt - volt egy kampány 4774 vagy valami hasonló számmal, bár nem akarlak megvezetni, lehet hogy csak az m-jetekre, 156sw és az én gépem is járt ilyen kampányon, cserélték a km órát, mert abban is van valami chip, és akkor nullázódott a km óra is természetesen, mert nem az ecu-től kapja a km óra állást, hanem maga az óra tárolja. mondjuk ennek a tényét bepecsételi a márkaszervíz, ha nem köTSög, a szervízkönyvbe, lehet, hogy a tiéddel nem ez a helyzet. meg mondom, lehet, hogy ez a kampány a benzines motorokkal szerelt 156-okat nem érintette, ezt nem tudom.
admirális2006-06-26 21:32:36 // 14078
Jó, én másképp tudtam. De akkor ennyi erővel mindegyikre tehettek volna műanyag takaró hálót de igazából akkor már a ködlámpákat is normálisan elhelyezhették volna, és egy hosszú rács lenne ott lent középen.
Piritu - 1.000.0002006-06-26 21:32:02 // 14077
én meg fóliázáson töröm a fejem...
kru2006-06-26 21:28:43 // 14076
persze, hogy jó - csak kiváncsi voltam. nem tudom, nekem van egy olyan mániám, hogy szeretem az autóimat gyári állapotra hozni, ha kell. pl. kövezzetek meg, de a mostaniról, miután megvettem, első dolgom volt, hogy otthon nagy műgonddal leszedtem az összes fóliát, mert ki nem állhatom. legjobban a csomagtérablaknál fáztam, nehogy a fűtőszálak sérüljenek. előző tulaj beleölt egy rakat pénzt én meg kukába vágtam. evvan. amúgy nekem is olyan, mint amit piritu mond, a ködlámpa mellett van még egy így, ami odavezeti a levegőt, plusz nincs csirekháló. csak mivel tudom, hogy a lökös volt már fújva (régi D rendszámos, de nagyméretű, azaz az EU-ba lépés után fújták, mikor megszűnt a kis D és csak teljes méretű matricát kaptak rá... lammerek), azért kiváncsi voltam. amúgy az IC nem ott kapja a levegőt, szerintem ez a két nyílás a tárcsákhoz vezeti a hűtőlevegőt. az IC alul kapja meg bal oldalt, van is alul egy műanyag lebeny, ami segít beáramolni, oldalról/alulról is jól látszik.
admirális2006-06-26 21:19:56 // 14075
Mondom, JTD intercooler!:)
Zsolesz2006-06-26 21:17:37 // 14074
Nekem sincs ott semmi csak az üres lyuk. De jó az úgy is
Piritu - 1.000.0002006-06-26 21:09:41 // 14073
Nekem más a ködlámpa befoglaló műanyaga. Azon kívül, hogy fekete van egy kis légterelő nyílás a lámpa és csibeháló nélküli lyuk közötti "falon".
Poló2006-06-26 21:08:02 // 14072
Elfelejtettem megnézni neked azt a hangerőszabályozást. Holnap megnézem, sorry.
Attiska2006-06-26 21:06:42 // 14071
Oiritu, Neked legalább ki lehettt olvasni, a JTS-é nem jegyzi, sőt a Szamosi direkt száthúzta az egyik lambdaszondát, hátha a hibával viszont eltárolja a kilométerállást, de nem.
Poló2006-06-26 21:05:40 // 14070
Nekem már csak légszűrőt kellene vennem. Csak nagyon hajlok a sport betétszűrő fele, arra meg most nincs pénzem. Úgyhogy szerintem papír lesz. Fékolajat már megvettem, csak cserélni kellne. Időhiány... Szíjak, feszítők, görgők meg meg lesz érdeklődve a Boldizsárnál, hogy mikor volt cserélve. CSak jussak fel Pestre munkanapon...
Piritu - 1.000.0002006-06-26 21:03:28 // 14069
No, megvolt a 40 ezres szervízem. Igaz csak 29 ezer van a kocsiban, de mint kiderült aladás előtt visszatekertek rajta kb 8500km-t !!!???!!! A központi egység ennyivel több km-ről "tud" mint az óra. Szóval 20-ról 11 és félre tekertek, a kocsi a márkaszervíz bemutató autója volt. Minek????? Persze ott senki sem tud semmit, valaki más lehetett. Volt vezérlésmódosító csere, szíjcsere, alu feszítőgörgő lett berakva, olaj, szűrő, pollenszűrő, légszűrő. Szóval top lett a gép. (Vezmódosító és szíj garba ment.)
Attiska2006-06-26 21:01:49 // 14068
Hát, mert teremtsünk tiszta helyzetet. :)
Poló2006-06-26 21:01:07 // 14067
Miért fontos ez a csirkeháló dolog? :-) Csak úgy, kérdem... :-D
Attiska2006-06-26 20:59:24 // 14066
Lehet, hogy AS szabvány szerint van csirkeháló? :)
Poló2006-06-26 20:57:13 // 14065
Ha megnézitek ezt a képet, ezen meg van.

Attiska2006-06-26 20:54:35 // 14064
kru, 2.0 JTS, nincs csirkeháló.
Poló2006-06-26 20:53:07 // 14063
2.0 TS Sport 3 Kit, mindenféle facelift előtti, van csirkeháló :-D
Poló2006-06-26 20:52:16 // 14062
Legjobb tudásom szerint szériaautókon először az Alfa Romeo 75 2.0 TD-n volt intercooler :-) Manapság semmit nem ér egy TD cooler nélkül.
Piritu - 1.000.0002006-06-26 20:51:03 // 14061
1,6TS - nincs csirkeháló
admirális2006-06-26 20:50:59 // 14060
Én meg lemaradásban avgyok:)
admirális2006-06-26 20:48:24 // 14059
Akkor sztem azért hiányzik a műanyag bigyó a JTD-ről, hogy az inercooler tudjon hűteni. (Erről még annó az Index fórumon is volt szó. Azért van olyan szerencsétlen helyen a benzines 156-korn is a ködfényszóró, mert így elég egyféle lökit gyártani). Akinek JTD-je van és nem hiányzk róla, az gondolom pótolta.
Poló2006-06-26 20:44:48 // 14058
Manapság egy turbodiesel autón van intercooler.
admirális2006-06-26 20:41:29 // 14057
156 JTD-ben van intercooler?
kru2006-06-26 20:28:23 // 14056
na, akkor részemről is közvélemény kutatás. a facelift utáni 156-on (főleg jtd, de többi és érdekes lehet), az első ködlámpa mellett, a kis nyílást fedi gyárilag csirkeháló?? nem a középső nagyra gondolok a pajzs alatt, hanem a két kicsi külső. 156sw, isti20v, szamosi mesternél SEM láttam, de mégis érdekel, az ePer-ből nem derül ki, canttone nevű amore tagnál ellenben ott figyel. na most akkor hogy? segíccsetek, plez.
kru2006-06-26 20:16:09 // 14055
tgabika, ilyesmire gondolsz?


kru2006-06-26 18:35:51 // 14054
tgabika, mennyi az olcsó? mert itt van egy pl: ALFA-156-DEVIOLUCI-A-3-LEVE-PERFETTO nem tudom a 100EUR mennyire jó ár érte, nem tudom mennyi az új és feltéve, hogy van tempomatod és kell a harmadik kapcsoló is...
Pietro2006-06-26 18:00:39 // 14053
Na, mennyi km van az autómban?



(hát, nem látszik valami jól, de 88888, a napi számláló: 888.8)
Pietro2006-06-26 17:46:21 // 14052
Ez így van. A szélesebb kereket jobban megvezeti a nyomvájú. A régi gumijaimmal (Matador) rendesen kapaszkodnom kellett a kormányba, de ezekkel az újakkal mintha az egyenesfutás is jobb lenne. De lehet, hogy csak "beleképzelem". (ha már egyszer 100 rugót költöttem rájuk, legalább menjenek egyenesen vazze') :-)
Mike.2006-06-26 17:27:24 // 14051
Igen, régen voltál már erre! Nyaralás volt már talán?
Poló2006-06-26 17:16:34 // 14050
Én főleg kanyarban veszem észre a 15-ös (195/65 R15) és a 16-os (205/55 R16) közti különbséget. A 16-os sokkal stabilabb, úthibákon szinte ugyanolyannak találom mindkettőt. Esetleg még annyit venni észre, hogy a szélesebbet könnyebben megvezeti a nyomvájú.
Poló2006-06-26 17:12:26 // 14049
THX :-) Most megtudtam azt, amit már 1000 éve szeretnék tudni :-)))))) Örülök, hogy Bilstein-Eibach futómű van az autóm alatt és hogy nem csak 1,5 hanem 2,5 cm-mel alacsonyabb :-)
tgabika2006-06-26 16:04:14 // 14048
VDC -ről érdekelne kapcsolási rajz is, ha valaki tudja, hol találok ilyet.
tgabika2006-06-26 13:43:30 // 14047
Abban a bajuszkapcsolóban van az érzékelő, hogy a kormány mennyire van elforgatva kanyarban, és az alapján adja a jelet a VDC kompjuternek. Na, mindegy, így nagyobb a szívás, mert ha megcsináltatom, akkor még azt is hozzá kell hangolni a kocsihoz :(
Attiska2006-06-26 13:30:21 // 14046
tgabika, Neked volt az a problémád, hogy nem ment a SET gomb a bajuszkapcsolón? De mi köze a bajuszkapcsolónak a VDC-hez?
tgabika2006-06-26 13:13:55 // 14045
Megvan, miért nem volt jó a kompjuterem. Elszakadt a vezeték a bal oldali kormánykapcsolóban(index, világítás), ami a SET gombbhoz megy. Na, azt mondták, hogy ezt csak egyben lehet cserélni, javítani nem...és van benne VDC is! Szóval az új meg rohadt drága. Nem tud valaki olcsón?
tgabika2006-06-26 13:08:03 // 14044
és mennyit kajált?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak