Fórum >> Típusok >> 159

ALFI1562010-10-23 21:11:56 // 8764
Így van!De faterod biztos megteheti,megengedheti.Én is tudok olyat aki R320-at vett amin 1 év alatt 6m.-et bukott.De én csak a saját zsebembe látok és én kezdek beleunni a havi 200-300ezer bukóba ami már sok éve így megy.Ezek szerint a kocsira keresünk?Lehet neked jó igy de nekem nem.És ezt mástól is hallom csak legfeljebb nem írják le vagy nem mondják.Lehet most akkor mondani,hogy mit szóljanak azok akik hitelre veszik.Azok mit buknak?Én erre csak azt mondom úgy kell nekik!
imi1562010-10-23 21:09:44 // 8763
225/45-17 volt.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-10-23 21:09:15 // 8762
ha én is annyit keresnék mint faterod szerinted hol érdekelne hogy bukok 6 millát/év ? :P
Erhard 242 (Pure Energy)2010-10-23 21:07:36 // 8761
jah lehet számolni pl arra is hogy mennyit kell dolgozni pl egy kecóért ami pl 20 milla amit nem tudsz magaddal vinni a sírba :P
ALFI1562010-10-23 21:07:18 // 8760
Mi a gumiméret?
'''''2010-10-23 21:07:17 // 8759
Akkor faterom mit szóljon.Most vette a 18millás merdzsót.Szerintem tavasszal csak 12-öt fog érni.Az asszony csinálta jól,neki alap grande puntója van.Négy év alatt sem fog annyit bukni vele mint te meg én az alfával.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-10-23 21:05:37 // 8758
nincs nyikorgás, kopogás ...
imi1562010-10-23 21:03:44 // 8757
No,ennek igazán örülök:-))!
A 156-on a két felső kicsi lengőkar kivételével mindent kellett cserélni legalább 1x az öt év alatt,amíg nálam volt:S!
Persze erről nagy mértékben tehetnek a magyar utak és a széles,alacsony profilú gumik is:P!
ALFI1562010-10-23 21:01:47 // 8756
Senki nem vitatkozik itt.
Én meg csak kezdem sokallani a havi 200-300ezer bukót 4éves autónál.Mint írtam is ebbe az amortizáció meg a szervíz van benne.Az üzemanyag nincs benne.
ALFI1562010-10-23 20:59:48 // 8755
Egyáltalán nem!
ALFI1562010-10-23 20:59:15 // 8754
És saját zsebből beválalnál havi szinten 200-300 ezret?Ebbe a bukó meg a szervíz van benne.Az üzemanyag nincs.
imi1562010-10-23 20:58:09 // 8753
Aha,értem.Tehát egyértelműen nem lehet meghatározni.
A 159-re annyira nem jellemzőek a futómű problémák,mint a 156-ra?
Piritu - 1.000.0002010-10-23 20:55:16 // 8752
hmmmm, akkor ennyit a szarolasz-ról :-DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2010-10-23 20:54:09 // 8750
mire? 1.9, 2,4? :) egyébként az az érdekes hogy sok minden az 1.9-hez drágább mint a 2,4-hez...na de kérdésedre a válasz pl 156 1.9 mjet-hez drágább a LMM-ő mint pl a 159 2,4-hez viszont az 1.9-é drágább :) Termosztát egy árban mozog...lengőkarok pl drágábbak csak nem kell hozzá :) Fékek drágábbak de nem sokkal, az Alfa jel is drágább :)
'''''2010-10-23 20:53:53 // 8749
Kár vitatkozni,hogy mi romolhat el és melyiknél mennyibe kerül.Családomban másfél évesnél idősebb autót még nem vettünk,ennek ellenére:730d-nél fékek és futómű,A6-nál komputer,Passat-nál motor,Sharan-nál turbó,Berlingónál futómű,Marea-nál klíma,Tempránál váltó,159-nél részecskeszűrő.147,156,166-nál semmi.Most akkor az utolsó három jobb mint a többi vagy csak szerencsénk volt?
ALFI1562010-10-23 20:52:25 // 8747
Inkább úgy kérdezem,hogy saját költségből csak a pólot állod?
ALFI1562010-10-23 20:49:12 // 8746
Neked a cég álja az 56-ot?
imi1562010-10-23 20:48:42 // 8745
Úgy konkrétan semmire,csak egy átlagra lettem volna kíváncsi,amennyiben ezt így meg lehet határozni.
De beszélhetünk akár egy termosztátról,egy pár féktárcsáról,LMM-ről,stb:-))!
.................csak,hogy tudjam,mire készüljek:D!
Piritu - 1.000.0002010-10-23 20:44:11 // 8743
Nagyjából jól számoltás, a bérleti díj 230-260e+ÁFA lenne (ebben minden benne van, az értékvesztés is) + üzemanyag
imi1562010-10-23 20:43:56 // 8742
Ha már az alkatrészárak szóba kerültek,egy szakmai kérdést engedj meg:
A 159-hez átlagban mennyivel kerülnek többe az alkatrészek,mint a 156-hoz?
ALFI1562010-10-23 20:42:34 // 8741
Nekem a kék 56-on a bukó a 2.5 év alatt havi szinten kicsivel 100.000 felett volt leosztva.Ebbe nincs benne az üzemanyag.
Piritu - 1.000.0002010-10-23 20:42:11 // 8740
tényleg, tud valaki linket 159 manualhoz? (elsősorban magyar vagy német érdekelne, de angolban is tudnám nézegetni a képeket)
ALFI1562010-10-23 20:39:20 // 8739
Ebbe igazad van.De azért gondólj bele havi 70.000 a szervíz biztosítás,súlyadó.Ebbe nincs benne az üzemanyag.És akkor még nem beszéltünk arról amit havi szintem buksz a kocsin.Ez így már havi 200.000 környékén van.Ha nem újról beszélünk.Mert ott jóval több.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-10-23 20:37:28 // 8738
jah ezt sokan elfelejtik ...sok a reklamáló nálunk is mindig mondom ott a busz közlekedésé :) Van egy nagyon kedves ismerősöm szerintem sok számjegyűt keres havonta és sokalta az A6 12db-os lengőkarszettjét (90 rugó, máshol 160e) vagy a béembés emberke akinek most nincs pénze váltóolajra de hajbeültetésen volt :DDD
Piritu - 1.000.0002010-10-23 20:30:24 // 8737
Pontosan :-)
Csak tudomásul kell venni, hogy egy "komolyabb" autó többe is kerül. (a 2-es góf - a mutyuli - a 159 nem ugyan az a kategória )
Erhard 242 (Pure Energy)2010-10-23 20:27:29 // 8736
ha gyalog jár valaki az a legolcsóbb..évi 2 pár cipő :P Ahogy nő az autó ára vele együtt a fenntartási költségei is...
Piritu - 1.000.0002010-10-23 20:25:11 // 8735
Mondjuk azért utána néznék a manualban, hogy "illik"-e visszatenni ezeket a csavarokat. Ha jól tudom a TS hengerfej csavarjait se illik visszatenni.
Piritu - 1.000.0002010-10-23 20:22:52 // 8734
MÁs kérdés, hogy akinek ennyi a havi keresete, az miért vesz 8-10 millás autót. Oké hogy használtan olcsóbb, de azt meg ráköltöd plusszban. A Pók-ot az új árának 8-adáért vettem, cserébe 700e ment rá egy év alatt :-)
Az Alfa tartás sose volt/van/lesz olcsó mulatság.
Halkan megjegyezném, hogy a cég bérel OFF-os 118d-ket, az se kerül kevesebbe :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-10-23 20:20:26 // 8733
igen....ha látsz olajkormosodást akkor baj van...ha nem akkor ott nincs
Piritu - 1.000.0002010-10-23 20:20:18 // 8732
A sallangok, további 20e (CASCO+súlyadó+KFB++++)
A "bérleti díjról" még nem is beszéltem :-(
ALFI1562010-10-23 20:16:43 // 8731
És akkor még hol a biztosítás meg a súlyadó?Valakinek ez egy havi keresete.
Piritu - 1.000.0002010-10-23 20:07:00 // 8730
A 2,0mjet bérbeadási ajánlata során 54.600Ft/hó szervizköltséggel számol a bérbeadó (4 év 200.000 km-re). Ami reálisnak is tűnik, ha csak a gumiárakat nézem és azt, hogy évente elfogy egy garnitúra...
Egy mutyukira ennyit el se tudsz költeni :-DDD
ALFI1562010-10-23 20:02:48 // 8729
Nincs itt hiba a 2.4-el se.Mindent ki lehet küszöbölni.Kivéve ezt a csavartörést.De amíg itt ezt megcsináltatod az 56-nál meg mondjuk ez idő alatt ráköltöd a futóműre.
ALFI1562010-10-23 19:59:32 // 8728
Nem rövid távon gondoltam.Mondjuk nézzük úgy,hogy 150ezer alatt mennyit kell erre költeni meg egy suzukira.
Robiik2010-10-23 12:26:07 // 8727
na de annyira hogy semmi szín nem látszik rajta?? nekem a 14 éves 155ön látszik a fakulás, de egy pár éves 159en nem kéne eltűnni színeknek...
1372010-10-23 11:34:29 // 8726
Valaki írta, hogy 1.9-esekkel kevesebb gond van. Előbb átnyálaztam az alfaowner.com-ot, hogy megtudjam, hogy még milyen hibák várhatóak, és vicces, hogy szinte csak a 2.4-essel rendelkezők írogattak a DPF hibás, meg a limp mode/check engine-es fórumbejegyzésekbe, a turbólyukról, meg a lassú gázreakcióról panaszkodók is 2.4-esek. Kupplungcserés is csak 2.4-es volt. Egyedül az EGR-es bejegyzéseknél vannak 1.9-es emberek. Ez talán jelent valamit.
W.2010-10-23 09:08:21 // 8725
Apró érdekesség: lecseréltettem tegnap a nyári garnitúrát. Feltettük a 16"-os gyári 8 lyukas felnit a gyári méretű 215-ös gumikkal és az autó alja magasabbra került! Pedig azt hittem, hogy az ültetés miatt majd beleér a kerék a dobba fordulásnál.
Grando2010-10-23 09:07:44 // 8724
Haver céges mazda 6-ját 200 ezer km környékén adták le. Egy hét múlva már 120 ezerrel árulták a kereskedésben. Vki arra is ráfutott. Sajnos mi sem vagyunk kivételek. :(( Aztán jöhet a nyifogás :DDD
W.2010-10-23 09:06:14 // 8723
Ezzel vitatkoznék... Én is minden nap használom, vásárlás óta beletettem 7000km-t és eddig semmi baja nem jött elő. ( persze lehet hogy holnap elromlik, de ugye a sors az kiszámíthatatlan) Én meg vagyok vele elégedve de kíváncsi leszek, hogyan bírja a telet.
Grando2010-10-23 09:03:53 // 8722
Ezektől a dumáktól mindig kifekszek. :DDD
W.2010-10-23 08:59:05 // 8721
Van egy garnitúra 16"-os gyári acélfelnim ha valakit érdekelne.....
DrB2010-10-23 08:37:27 // 8720
Most ha a leömlő mégiscsak a HF-en van, akkor HF cserekor csak hozzá kellett ezekhez az eltörő csavarokhoz is nyúlniuk, nem?
tipoatti2010-10-22 23:10:51 // 8719
Volt kollégám egy dízel Mazda 6-tal irgalmatlan nagy hosszúcicire szaladt rá... 3 év alatt óriási mennyiségű pénzt locsolt rá, ebben volt motorgenerál is. Ennyit a Mazdáról... Igazság szerint tényleg kettesgófot kéne venni, de ezt már beszéltük.
1372010-10-22 22:41:43 // 8718
Ja, egy idő után kifakul a Napon. Nem bug, feature.
Robiik2010-10-22 20:33:09 // 8717
Sziasztok! Láttam a héten egy 159est, amin az első alfa-jel nem volt kiszínezve, hanem olyan volt mintha aranyba gravírozták volna a jelet. Látott már valaki ilyet? ez lehet gyári? vagy valami utólagos mókolás?
Erhard 242 (Pure Energy)2010-10-22 20:29:27 // 8716
jah ott meg emelkedik az olajszint :)
ALFI1562010-10-22 20:26:40 // 8715
Mert nem abból van a nagy pénz,hogy megveszed és használod.Hanem az alkatrészből.Minnél többet minnél sürübben.(gondolom én)
Vajon milyen a mazda?Azokkal van gond?Mondjuk egy mazda 6-tal.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak