Ürömről indultam, elötte nulláztam. Pálya lehajtónál 109 átlagseb. jött ki. Végig belső sávban mentem, ha elémjött valaki akkor lassitottam, de ezekre előre figyeltem, igy nem kellett 120-130 ra leengedni. Néha volt persze olyan is. Agip Diesel Tech volt tankolva. Pedált padlón nyomtam. Külső höm. kb. 4-5 fok volt.
A gép 136 lovas, egyedül ültem benne. Semmi rakomány.
Az utat kb. 2 óra 40 perc alatt teljesitettem. Normál tempónál 3 és fél óra.
Nardán megállva a garázsban. 7.1 L volt a mittlerer verbrauch.
A bejárt út:
Ezeket a kocsi compja szerint irtam le.
ALFI1562011-12-14 22:25:50 //
17954
Úgy van.
DrB2011-12-14 22:14:49 //
17953
Nálam 2-3 tizeddel általában maga felé hajlik a keze.
ALFI1562011-12-14 22:11:23 //
17952
Az kijelző mutatott annyit.Azért arra nem veszek mérget.Bár nekem az 59-esé aránylag pontos volt.
DrB2011-12-14 22:09:03 //
17951
Még annyit, hogy mióta tag vagyok az Amorén, s írogatok ebbe a topikba, a fogyasztási tapasztalataim nagyon egybecsengtek a többiekével...
DrB2011-12-14 22:07:33 //
17950
Ne értsd félre, nem a szavahihetőségedet vonom kétségbe, de tartósan 160-200 között autózva nem tudom, hogy jöhet ki 7 literes fogyasztás a 159-esnél. Persze, számít, mennyi km-ert mentél így, mennyire volt tele emelkedővel, milyen volt a külső hőmérséklet, mennyiszer kellett lassítani, majd újból felgyorsítani, s azt mennyire kövér gázzal tetted. Vagy ha mégis stimmel, amit a kompod mutatott, akkor csak az marad, amit Piritu is írt, megyek, és felgyújtom ezt a gázolajfalót... :D
DrB2011-12-14 22:02:14 //
17949
7,3-7,5-ös átlagot én is produkáltam többször, amikor Csehországon és Szlovákián keresztül mentem haza. Ebben a 750 km-ben nagyrészt autópálya van, de legalább 200 km közút, s Prágán is átt kell menni. Az átlagsebesség ezen a szakszon olyan 110 km/h-ra szokott kijönni.
mióta nem csak városban autókázom rövid km-et azóta szépen megy le a fogyi már csak 7,5 az átlag....
4 db csevegős hozzászólás elrejtve
Na ugye? És a tied 2.4-es, + 4 személy, én meg egyedül, 1.9-essel.
És mégis csodának tünik a 7 liter 160-200 as temponál. Nekem tökéletes ez.
És akárki akármit mond, az akkor is 7 liter!
Sziasztok!
Tudna valaki segíteni, honnan tudok letölteni 159-es magyar nyelvű kezelési útmutatót?
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
papajax2011-12-14 09:55:29 //
17937
A mareámban is ez volt a gond, bár annál 11éves korára jött ki........
Abban gyárilag van "O"gyűrű ....
Mióta rendbe tettem, tökéletesen működik.
A Brerában sem világított
a kapcsolója a zárban van ,nálam le volt törve a kábel a kapcsolóról,visszaforraasztottam ,azóta OK
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Pontosítás: 18 évvel korábban fejlesztett.
A világítással kapcsolatban: ha tudom szétszedem a zárat, a mikrokapcsolót cserélem Omron-ra a fényforrásokat pedig alacsonyfogyasztású ledekre.

HSZ-eddel jól indult a napom! Reggel még gyors lementem a garázsba, megnéztem a helyzetet a HSZ-ek függvényében ismét. Kapcsolni nem lehet a búrákkal, csak max betörni a műanyagot és beszakítani a kárpitot. Meg hát akkor a könyvében is leírnák e lehetőséget. Lehet, hogy ez csak a berlináknál van így. Bár ez igen praktikus lenne az SW-knél is. Igazából nem is értem!
Azt sem értem, hogy a beszúrt képen kijelölt részt is hogyan lehet elvégezni. Nálam ezt a műveletett maradandó alakváltozás követné. Vagy ezt csak a facelifteseken működik, a pártatlan német szaksajtó somásának engedve?!
Szóval a HSZ-ed... Megnéztem a 3. lámpát is az 5. ajtóban és sajnos az sem világít. A büdös k... . Gondoltam. Pont az ilyenek miatt nem 156-ot vettem. Bíztam benne Giovanniék az eltelt 8 évet nemcsak sziesztával töltötték. GRRR!!!
Majd ránézek, ha lesz időm!
Az ablaktörlő tengely tömítettséget mikor olvastam, hogy finoman fogalmazva, nem lettem boldog. A 18 évvel ezelőtt fejlesztett Tipómon is ugyanez volt. Pont idén nyáron szedtem azt is szét ripityára, tisztítottam, majd kentem be az alkatrészeket, illetve kentem be magas viszkozitású ipari szilokonzsírral, a beázás csökkentése érdekében. Talán még O győrűt is gyártottam hozzá. Pontosan már nem emlékszem....
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
A csomagtér ajtón a piros lámpa sem világít? SW-ről van szó! Valószínű hogy a mikrokapcsoló égett be a csomagtér ajtó zárban. (nem bírja a 3izzó áramfelvételét) Szakszerű megoldás: Zár csere. "szakszerűtlen" de stabil megoldás: a másik mikrokapcsolóval ami a műszerfalon a "csomgtér nyitva" ikonért felelős egy mikro relét működtetni ami vezérli a csomagtér világítást ezzel kiváltva a rossz kapcsolót. Mindkét kapcsoló az ajtózárban van. Mikor megvettem az enyémet nekem sem működött, + a hátsó törlő sem. Ha leveszed a kárpitot javaslom hogy szedd szét a törlő motort is, mert a tengelyénél beszivárog az eső és megáll a motorban, megszorul . Én is elszörnyülködtem hogy mi volt benne. Ripityomra szét, kitakarít + jóminőségű zsírral tömd meg. Azóta nekem hibátlanul működik mindkettő. Üdv: Pityukoma
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
DrB2011-12-13 22:04:45 //
17926
Nálam a 2.4-es hozott komp szerint egy 400 km-es, szinte full autópályás etapon, tartósan 160-200 km/h között hajtva, kereken 9 literes fogyasztást 7-8 fokos kinti hőmérséklet melett, dombos-völgyes szász-türingiai vidéken.
3 db csevegős hozzászólás elrejtve
SKrisz2011-12-13 21:37:54 //
17922
"Szegény" párduc... neki nem nagyon jut ki a téli álomból :)))
Én holnap "csak" az SZhely - Pécs távot tolom le oda - vissza.
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
Egyszerre mindkettőben?
Azért majd megnézem azért...
cseko762011-12-13 20:42:54 //
17918
vagy csak izzót kell cserélni?!
Tudja valaki, hogy hogyan lehet visszacsalogatni a csomagtartómba a világítást? A nagytakarítás óta nem világít. Hol van a kapcsolója?
papajax2011-12-13 14:31:44 //
17916
Isten!:-)
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
papajax2011-12-13 13:15:42 //
17914
Még nem,de a nyikorgás leállított motornál is fennáll.
Akkor nyikorog, ha kicsiket tekerek és lassan, ha viszont folyamatosan tekerem, akkor semmit sem hallok és érzek.
A nyikorgó hangot egyértelműen a kormány agyból hallom.
Nem olyan a hang, mintha a kormányoszlop hozná be az utastérbe.
A szivattyú nem sír járó motornál tekerés közben.
papajax2011-12-13 13:05:53 //
17913
Furcsállnám, ha ennyire mellényúlnék a hibafelismerésben, de igazatok lehet,bár először azért nem cserélnék kormányművet........:)
ALFI1562011-12-13 12:56:19 //
17912
Szervóolajat cseréltél már?Nem a kormánymű lessz?Meg szokott hallni és ilyen előjele van.
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
papajax2011-12-13 12:31:32 //
17909
Sziasztok!
A segítségetekre lenne szükségem!
Miközben tekerem a kormányt, halkan nyikorog a kormánykerék alatt valami annyira, hogy érezhető a rezonancia a kormánykeréken is.
Elég bosszantó.....
Határozottan a kormánykapcsoló és légzsák közötti szakasztól hallani.(talán az órarugóból jön...)
Esetleg tudjátok e, hogy mi lehet gond, vagy hogy a kormányt hogyan tudom leszedni szakszerűen.
Köszönettel: Papajax