Melyik volt az? :)
Argentoban is dögös nagyon!
droberto2012-03-28 20:38:03 // 20326
Lewes2012-03-28 20:35:33 // 20325
Nem riogatlak, ne ez legyen. Nekem az tűnt fel h sírt egyet a szivattyú, rögtön rátöltöttem, utána elhallgatott. Kocsi alatt pici olajfolt, a doblemezre menet közben tolja ki. Hidegben totál megszűnt, most tavasszal újra előjött. Nálam a kormánymű a problem. Nézd meg a folyást, ha rózsaszín, akkor üdv a clubban.
Laosz1562012-03-28 20:31:16 // 20324
nem,semmit nem vettem eszre...csak 2-3 napja az olajfoltokat a kocsi alatt...
Lewes2012-03-28 20:28:15 // 20323
Nálam a szervóolajat csapja ki, kormányműcserém lesz, sajna. Szervószivattyú nem sír még?
Laosz1562012-03-28 20:24:16 // 20322
Sziasztok cartársak...tanacsot kernek. kocsi jobb eleje alatt olajfoltok par napja ,es a kerekjarat is tiszta olaj... mitol lehet? esetleg olajfilternel ereszthet? kb. 5000km-el ezelott lett cserelve az olaj. koszi a segitseget!
Pityukoma2012-03-28 20:19:35 // 20321
Ez a csajozós vasad ? :-) Jó, nagyon jó.....
Tozo2012-03-28 19:35:10 // 20320
Pityukoma2012-03-28 19:34:22 // 20319
Látom TE is felkészültél, ha az egyik olaj cserés, mehetsz a másikkal :-)
A kereskedőt ajánlom mindenkinek nagyon korrekt, és látszik rajta hogy imádja az Alfákat. Viszont a fényképészemet le kell cserélnem, életlen képeket csinált. :-)
A kereskedőt ajánlom mindenkinek nagyon korrekt, és látszik rajta hogy imádja az Alfákat. Viszont a fényképészemet le kell cserélnem, életlen képeket csinált. :-)
Piritu - 1.000.0002012-03-28 18:50:20 // 20318
Pityukoma2012-03-28 18:46:50 // 20317
droberto2012-03-28 14:02:35 // 20316
Valami kriszakárkitől vettem, nem ismered??? :))
A blogomban vannak még róla fotók...
A blogomban vannak még róla fotók...
SKrisz2012-03-28 13:57:50 // 20315
Nagyon jó vétel volt! :)))
droberto2012-03-28 13:38:47 // 20314
Jobb a fogyasztása! :)
Buksi2012-03-28 12:58:46 // 20313
Szép! És van olyan jó, mint a másik? :)
droberto2012-03-28 11:53:29 // 20312
Erhard 242 (Pure Energy)2012-03-27 20:25:11 // 20311
azt nem figyeltétek meg hogy csak 15 fok felett van e pulzálás? nekem is volt régebben de már nincs...
Pityukoma2012-03-27 20:18:08 // 20310
Köszi, akkor megpróbálom :-)
papajax2012-03-27 19:57:48 // 20309
Én csak a 3M-es szóróragasztót próbáltam és nagyon meg voltam elégedve vele...
Szerintem a Würth is van olyan jó, mint a 3M, szóval én megvenném...
Mikor kifújod,pont olyan ragacsos, mint mikor a Purhabbal összekened a kezed.
Szerintem a Würth is van olyan jó, mint a 3M, szóval én megvenném...
Mikor kifújod,pont olyan ragacsos, mint mikor a Purhabbal összekened a kezed.
Pityukoma2012-03-27 19:47:01 // 20308
Sziasztok, múltkor kérdeztem hogy használt-e valaki közületek kárpit ragasztó sprayt. EZT találtam. Ismeri valaki? Nem olcsó ezért a bizonytalanságom. Ajtó kárpit ragasztásra kéne.
Pityukoma2012-03-27 18:10:13 // 20307
Igen így van. Ott a kipufogó gáz turbinalapátra érkezési szögét változtatják egy mechanizmussal. A modern dieselek többségén ilyen van. Remélem a mienk is ide sorolható (nem tudom nem néztem utána). Viszont addig jó míg nem kell vele foglalkozni. Óvni pedig óvom, mégpedig egy forszírozott üzem után 30-60 mp-ig nem állítom le, ill. hidegen nem taposom. Max 0.8-ig engedem fel a nyomás. A vezérlés cserekor láttam a nyomócsövét belülről - por száraz volt... kopp-kopp, remélem sokáig így is marad. :-)
Csabi2012-03-27 10:25:25 // 20306
Elöször az okát kellene tudni, .. :) széles a paletta,lehet a pulzálás,a geometria sajátosságából a megnövelt turbonyomás miatt, az is lehet hogy az ECU próbál korrigálni.
Lewes2012-03-27 09:16:13 // 20305
Hali!
Abban tudnátok nekem segíteni, hogy mennyi fékolaj, illetve szervóolaj kellene az autómba? A könyv csak típust ad, feltöltési mennyiséget nem.
AR 159 1,9 JTS, gyártási év: 2006. Köszönöm!
Abban tudnátok nekem segíteni, hogy mennyi fékolaj, illetve szervóolaj kellene az autómba? A könyv csak típust ad, feltöltési mennyiséget nem.
AR 159 1,9 JTS, gyártási év: 2006. Köszönöm!
.......................2012-03-27 08:56:50 // 20304
Akkor mivel lehetne megszüntetni?
Csabi2012-03-27 08:31:15 // 20303
Változó geometriás turbonál nincs waste gate szelep, itt az állólapátok szabályozzák a turbonyomást...ha jól tudom:)
Piritu - 1.000.0002012-03-26 22:59:14 // 20302
Nem rossz, mi 6,4-el jöttünk haza. Igaz ebbe belefért pár OFF helyretétele is. Főleg az autópálya emelkedőn előzést élveztem :-))
Csosznorbert2012-03-26 22:55:29 // 20301
Minden sebességhatárt betartva, max. 140 a pályán, így 5.9-es fogyival megvan egy Szombathely - Budapest táv. Azért ez nem rossz.
Piritu - 1.000.0002012-03-26 22:43:45 // 20300
Trifoglio2012-03-26 21:07:22 // 20298
sziasztok.Kicsit utána nézegettem jobban és igaz.kicsivel többért sokkal jobbat kapok köszi az észrevételt.még keresgetek.köszi szépen.
Trifoglio2012-03-26 21:04:02 // 20296
köszi szépen.várom a jelzésed. :) Köszi mégegyszer.
Pityukoma2012-03-26 20:40:35 // 20295
Szia :-) az enyém is csinálja chippelés óta. A chip előtt 1.4 bar-nál stabilan megállt (padlógázos gyorsításnál), azóta pedig felszalad 1.55-re majd kb 1mp után vissza 1.45-re. Úgy ahogy te is írtad ott pulzál 0.1bart. A turbónyomás a mindenkori kipufogógáz áramlási sebességének a függvénye, amit a westgates szeleppel szabályoznak. úgy gondolom hogy a chippeléskor hozzáírt nagyobb dózis miatt nagyobb turbónyomás alakul ki ezért a wg.szelep leszabályoz (összenyitja a két oldali turbina lapát teret) majd lezár ezután nyomás fel és kezdődik minden elölről. Ez okozhatja a műszeren látható 0.1b-os pulzálást. A 164-esem-nél 2hétig állítgattam mire sikerült a határ értéket beállítani /még ne jelezzen a piros lámpa, de menjen fel a műszeren látható piros mező széléig a nyomásmérő mutatója/. Itt az 59-nél nem is látom hogy hol van a csavar úgyhogy ezidáig nem foglalkoztam vele. Meg tulajdonképen lustább is lettem azóta :-( Nem egy nagy pukkanás beállítani, csak házilagosan kicsit macerás. állítasz -mész - túl sok lett, kicsit vissza -mész, még mindig nem jó, el lehet vele szórakozni. Műhely körülmények közt kell hozzá egy reduktor szlp. amivel szimulálhatod a turbónyomást, egy indikátor óra amivel rudazat elmozdulást mérhetsz. Ha valaki így beállítja egészen biztos hogy megszűnik a pulzálás. Ha nagyon sok időm lesz, majd talán egyszer..... addig szokom :-)))
GTPeti2012-03-26 20:36:49 // 20294
Az evolúció vívmányai. :)))
Lewes2012-03-26 20:31:58 // 20293
Rávágtam legutóbb azt h nekem sincs, megnéztem és van. :)
Működik rugósan, szépen fel, le.
Működik rugósan, szépen fel, le.
GTPeti2012-03-26 20:27:34 // 20292
Jobb később...
Srácok, a múltkori témátokhoz a hátsóajtó zártakarójának hiányához egy vélemény:
Irigylem a problémáitokat. :)))
Mondjátok, hogy nem jó autó, aminél ez "a hiba" foglalkoztatja a népeket. :))
Srácok, a múltkori témátokhoz a hátsóajtó zártakarójának hiányához egy vélemény:
Irigylem a problémáitokat. :)))
Mondjátok, hogy nem jó autó, aminél ez "a hiba" foglalkoztatja a népeket. :))
Erhard 242 (Pure Energy)2012-03-26 19:18:24 // 20290
pl opel twinport-nál olyan 120e-nél kukás, a 3.0TDI-nél olyan 180e-nél bajos, házon belül az 1.3mjet-nél 100e-nél érdemes cserélni stb, stb
Erhard 242 (Pure Energy)2012-03-26 19:17:00 // 20289
sajnos ezek a láncos megoldások nem valami jók mostanság ellenben jó drágák
.......................2012-03-26 18:19:54 // 20288
várd meg míg nyúlik egy fogosztást ,és utána tedd át egy foggal visszább
Lewes2012-03-26 18:15:34 // 20287
Elméletileg hihető, azóta megszűnt márkakereskedésé volt. Ők szervizelték, bízom benne h nem tekertek. Aztán az elmélet meg a gyakorlat az sokszor más tészta :)
Mondjuk hallottam már Seatokról meg VW-kről h 30 és 60 e km nél is cseréltek már láncot, tehát előfordulhat itt is. Nyilván nem én erőltetem, de ez a kisebbik rossz, mint mondjuk egy fél motorcsere, mert annyit nyúlt már.
Mondjuk hallottam már Seatokról meg VW-kről h 30 és 60 e km nél is cseréltek már láncot, tehát előfordulhat itt is. Nyilván nem én erőltetem, de ez a kisebbik rossz, mint mondjuk egy fél motorcsere, mert annyit nyúlt már.
Bilux2012-03-26 18:09:20 // 20286
Csodálkoznék, ha egy láncos motorban a láncot 120.000-nél cserélni kell... mennyire lehet valós km abban a kocsiban?
Lewes2012-03-26 17:56:12 // 20285
Ok, valóban elgépeltem, P0010 és P0011 a hibakód.
.......................2012-03-26 17:54:55 // 20284
P010 ?nem hiányzik innen egy szám még
Lewes2012-03-26 17:46:52 // 20283
Semmit nem ír, igazándiból szerelők is annyit mondanak csak ha csörög, akkor cserés. Én 116e km nél járok, fokolódik el a motor lassan, a P010, P011 kódokat dobálja ki folyamatosan, meg a Have Engine Checked feliratot, aztán törli magától ( vagy én törlöm ) :) Nem csörög még, a -20 ban volt 1 kis hangja de az is olyan 10 mp ig nyomta. Aztán egész nap sehol semmi. Tartok tőle 1 kicsit, nem akarom h komolyabb probléma legyen, a 120-as szervíznél gondolkodom a cseréjén.
.......................2012-03-26 17:40:02 // 20282
nem gyenge a végösszeg,ennyiért kapsz egy komplett motort a bontóban
hol tartasz km ben?
mit ír a könyv csereintervallumra?
hol tartasz km ben?
mit ír a könyv csereintervallumra?
Lewes2012-03-26 17:16:07 // 20281
Ahham, valóban, most h ránéztem én is, a 2,2-esnél viszont jól hozza
.......................2012-03-26 17:10:21 // 20280
igazad van ,én azt hittem ugyanaz,mint a 156 jts volt
akkor az itteni adatlap a 159 ben rossz
akkor az itteni adatlap a 159 ben rossz
Lewes2012-03-26 17:02:36 // 20279
1,9 jts, benzines a kocsim
.......................2012-03-26 17:00:40 // 20278
a te motorod 1,9 nem is láncos,
vagy?
vagy?
Lewes2012-03-26 16:56:38 // 20277