_ÁRPÁD_2014-03-24 21:10:31 //
50730
Itt is visszaköszönt ....

a tél ;)
'''''2014-03-24 21:00:16 //
50729
Xenon.A balost már három éve cseréltem.
Xenon?
Ha igen, nálam is volt ilyen...előbb -utobb kimegy majd. Rendelheted ebayen az újat :))
hát gyerekek egyre jobb a csúcs támám.....
szétszedték pucol összrak kodol, kapásból csak 1et tudtak, a többi 3at nem. és az a három alapjáraton iszonyat keveset nyom, hogy már ráállitani se tudna a komp.
tehát van egy ujrakodolt müködő, darabom, és 3 felujitásra váró 35/darab, vagy bevizsgált kodolt bontott 25ért
és még a szivósort le se szedtük.
kicsit kezd összetett problémának tűnni.
'''''2014-03-24 19:10:18 //
50726
Már két hete figyelem a jobb első lámpám.Amíg nem melegszik be,néha villant egyet.Ez nem is lenne furcsa,viszont legtöbbször kettőből-háromba váltás közben csinálja.Tapasztalt már ilyet valaki?
Ki lett cserélve a nyomáskülönbség érzékelő cső. A régi, darabokban jött ki, úgy szét volt égve.
Akkor nem megyek arra :-D
mondjuk 2X a TRW felső és egy normális alsó 4X... jah én kibírnak kb 200e-et :P
Haddel2014-03-24 15:12:07 //
50722
Salzburg tartomány ,Bramberg am Wildkogel .Gyere ,van hó bőven :-)
Shadin2014-03-24 14:45:02 //
50721
Lemförder a felső, Frap az alsó.
Shadin2014-03-24 14:43:27 //
50720
Az alsó 70e. A felső 40e. Kedvezmények nélkül kb.
70 ezer egy új fölső lengő ,ezért tartom meg a gt -t ,ott a 4 db ennyi :-)!!
Ez merre van????? Síelni akaroooook.... :D
Akkor remélem csak szilent cserés :) néztem az árakat,valóban 70ezer az új :-o
Belsőség: Pont ezen morfondíroztam én is. :))) Aztán arra jutottam, hogy igazából ők sem szakmabeliek (újságírók javarészt - van kivétel). Ettől egyébként nekem nem kevésbé szimpatikusak.
Haddel2014-03-24 12:42:38 //
50715
Ujra tél van :(

Ildiko2014-03-24 12:36:02 //
50714
Nekem jobb első lengőkar csere volt, lemförder 70e felett.
Lehet ezért érdemesebb felújítani egy lengőt ,mint venni egy újat! 13 körül megvan egy fölső lengő ,annyiért nem hiszem hogy lehet kapni újat és főleg nem jó minőségűt.
Ildiko2014-03-24 12:30:25 //
50712
Bocs, ezt nem tudtam. De szilentet lehet külön kapni.
Az nem merült fel, hogy besüllyeszd a tárcsába a csavart (süllyesztés és vagy sf. csavar)?
Gömbfejet is felújítanak 7500/db lehet olcsóbb mint egy új lengőkar
Ildiko2014-03-24 12:23:46 //
50709
Van külön is, nekem is cserés volt nemrég, de én kompletten cseréltem, mert ha a gömbfej elkopik, azt már nem lehet külön kapni, meg kell venni a lengőkart.
Nem mindegyik cink réteg annyira gyenge, az sem mindegy hogy mi az ötvöző és hány mikron a réteg. Van olyan ami sóködkamrában 70 óra alatt korrodál, és van ami 1500 órát is kibír.
Piritunak Salzburgnál fél méteres hav van....
Shadin2014-03-24 10:30:55 //
50706
Inkább csak egyet.
Jo reggelt. Lengokar szilent van kulon is vagy csak lengokart lehet cserelni ?
Hú hát ezek a tárcsák már tényleg elég gatyák voltak... :)
Shadin2014-03-24 08:50:35 //
50703
Én erre mondtam, hogy a Zimmermann és a Textar tárcsák ugyan azok. Az enyém Textar volt ugyanígy sűlyeszték nélkül, tök ugyanúgy néznek ki :-)
A hétre ígérték az EBC-ket, várom már.
A Zink bevonat max 2 telet bír ki ,utána az is lerozsdásodik
Volt szerencsém 1, azaz egy fékezés miatt tárcsát cserélnem! Még anno az OFF végsebességét keresgéltem amikor meg kellett állni. 5 ember, full csomag. Kék színű lett a tárcsa, ki kellett dobni.
40% az a 80, és azért 140-180-ról megállni se kis igénybevétel. A Spider betétjét is 130e körül cseréltem. (Asszony városi OFF-jában tegnap néztem 40e és még több, mint a fele megvan a betétnek.)
Csabi2014-03-23 22:41:01 //
50698
:D Persze, kényszerhelyzetben voltál...a tárcsák kukák, akkor már persze betét is... no para :))
Csabi2014-03-23 22:38:16 //
50697
ott örökélet a tárcsa :)
Na, most akkor az új tárcsához vissza kellett volna rakni a régi betéteket?
Amúgy meg ne irkálj ilyeneket, mert ha a feleségem elolvassa, leszedi a fejem, hogy "feleslegesen cseréltem" valamit, pedig nem is.
Csabi2014-03-23 22:36:16 //
50695
Jah, igazad van, azok tényleg csere érettek voltak...
jah nem igazán aki sokat pályázik elmegy 150e km-t is Gábor barátom konkrétan 200e-t
Csabi2014-03-23 22:32:16 //
50692
Szerintem ezzel még elmentél volna 10-15ezret...a képet nézve,azok még sacra 5-6mm vastagok, pont mint nálam, most.
eddig én sem a dohányzás és a rák összefüggésére de a koleszterin meg az érszűkületre sem :)
Csabi2014-03-23 22:30:32 //
50690
Jó, de Te 80%ban pályázol(?)...az nem hétköznapi használat:)
A betét még bírt volna vagy 2ezret, de a tárcsa már nagyon gáz volt.
Mostanság sokat megyek.
A suli miatt vagy most cseréltem, vagy majd június végén, ha lemennek a vizsgáim.
Gáz lett volna, ha pont csak május végéig bírják a betétek.
ezek 110ezret mentek, még nem érték el a kopásjelzőt:

Csabi2014-03-23 22:19:24 //
50687
Azok a betétek még elég jók voltak, feltéve ha mindegyik oldalon ilyen vastagok...
Mostanában nézegettem a sajátjaimat, és rácsodálkoztam,h 30e km után lassan cserélhetem őket megint... de gondolom a 40e km/betétgarnitúra az normális...vagy tévedek? :)
Ez a cikk (is) a szokásos pletykák összefoglalása.
Ráadásul ezer éves alapokkal.
A német Wikipédia ennél ezerszer jobban összefoglalja a témát. Legalább azt elolvasta volna mielőtt megírja. Ott már hivatkozik a szövegben dolgokra, bár belinkelve ott sincs semmi érdemi.
Amúgy mióta végighallgattam a belsőség adásokat (most jön a 111.), kicsit megváltozott a csapatról a véleményem. Élőben beszélgetve olyan alap dolgokat nem tudnak, és kérdeznek vissza, hogy néha fáj.
mzo2014-03-23 21:55:37 //
50685
Azert az autos ujsagirasban ha valakirol a Csikosrol biztos nem lehet azt mondani hogy hiteltelen figura lenne es hulyesegeket irkalna ossze vissza.
Liquid2014-03-23 21:50:03 //
50683
valahol láttam egy újabbat, de most hirtelen nem tudom hol
Mindensetre én hiszek ebben
Ugye ezt te sem tekintet hiteles forrásnak.
Az első link tizenvalahány éves, a másik meg nem működik. Mérési eredmény sehol, csak elmélet.
Ezért mondtam, hogy érdemi mérési eredményt nem találtam.