Kicsit olyan érzés de nem megy odébb
Minden feszes futómű ezt csinálja peres gumival
.......................2014-05-06 09:16:11 // 52930
ValeRossi462014-05-06 08:51:39 // 52929
Nekem a 607-es csinálta. Kicseréltettem a gátlókat de ugyan az volt. Állítólag a gátló volt túl kemény. De már nem érte meg a cserét :D
Liquid2014-05-06 08:09:25 // 52928
tapasztaltatok olyat hogy keresz irányú bordákon - főleg ha nem teljesen egyenes az út vagy lejt valamelyik irányba - odébb megy a 159 hátulja?
Előről csak kicsit lehet érezni, de a kolegák szerint hátul jobban érződik.
A futómő elvileg teljesen rendben van.
Előről csak kicsit lehet érezni, de a kolegák szerint hátul jobban érződik.
A futómő elvileg teljesen rendben van.
Liquid2014-05-06 08:06:46 // 52927
mi is jövünk már pénteken
Liquid2014-05-06 08:05:39 // 52926
milyen népautó találkozón jártál ? :)
ValeRossi462014-05-06 07:57:34 // 52925
Afla159 2 fővel és Én is 2 fővel lent leszünk pénteken. Pálinkázós,tárcsán sütögetős,horgászós estét terveztünk :) remélem az idő is ezt szeretné.
Dömpi (il dottore)2014-05-05 23:07:22 // 52924
Ma beszéltem Robival telefonon.
Ő is és én is lent leszünk Velencén a VTT előtti nap (péntek este).
Ki jön még le pénteken?
Ő is és én is lent leszünk Velencén a VTT előtti nap (péntek este).
Ki jön még le pénteken?
Dömpi (il dottore)2014-05-05 23:06:13 // 52923
Egyik CarTársunk éppen nemsokára hoza az én szerelő komámhoz az 1.9 JTS-t lánccserére...csak úgy mondom.
GTPeti2014-05-05 23:02:05 // 52922
Jaja, vannak elég hajmeresztő dolgok. Én is sokszor írtam már, hogy jöjjenek az Amoréra, mert a FB az nem egy szakfórum, de sokakat nem érdekel. Tök triviális kérdésekre már nem is válaszolok, nem érdemli meg az ilyen.
Piritu - 1.000.0002014-05-05 22:47:32 // 52921
Pityukoma2014-05-05 22:36:28 // 52920
Szerintem azért nem lehet általánosítani az átokcsapásokról. Olvasd végig a blogjaimat. A motoron volt egy vezérlés csere, 4db gyertya csere és..és...és..semmi egyéb. Kopp-kopp. Ezenkívül fék-rugók-féltengely-kerékcsapágy, amik ugye nem diesel specifikus hibák. Volt még egy dpf érzékelő cső cserém amit a saját faxságom számlájára írok. Akinek jó az nem írogat be a topikba minden nap, legalább is magamból indulok ki. Pedig lehetne:-) pl a hosszú hétvégén kicsit kikormoltam a kormost, tempomat 180-ra oszt had szaladjon:-) Egyszóval a 159JTDm egy remek vas szerintem:-)
Mindezek mellett ezt produkálja:

Ebben van minden, városi tötymörgés, autópályás tempós haladás, zalai főutak.
Mindezek mellett ezt produkálja:

Ebben van minden, városi tötymörgés, autópályás tempós haladás, zalai főutak.
Piritu - 1.000.0002014-05-05 22:27:41 // 52919
Bontott az más tészta, ott már költséghatékonyság játszik. (Ha már itt tartunk, pont ezért hiányolok pl. egy zárt TS topikot is. Mindenki okulhatna, hogy miért is kellett a másiknak bontott motorra költeni.)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-05-05 22:22:34 // 52918
én meg sem tudom mondani hány bontottat...azt viszont igen hány jtd-t
Piritu - 1.000.0002014-05-05 22:19:10 // 52917
Miért, szerinted hány gyári felújított TS motort adnak el?
Piritu - 1.000.0002014-05-05 22:15:41 // 52916
Ezt eddig értem, de hogy a legnagyobb fejlesztés az elmúlt években a topiknevek átírása volt, azt azért nem...
Erhard 242 (Pure Energy)2014-05-05 22:13:37 // 52915
jah csak ezeket sosem adják el :)))
Erhard 242 (Pure Energy)2014-05-05 22:12:59 // 52914
mivel nonprofit az oldal egyre kevesebb időt szánnak az oldal fejlesztésére, így is a legjobb fórum amit eddig láttam.... valamit valamiért :)
Piritu - 1.000.0002014-05-05 22:12:58 // 52913
vs 150 lovas mjet :-P
Erhard 242 (Pure Energy)2014-05-05 22:07:36 // 52912
egy cf2-es 2.0 1 mihály...zsír
Piritu - 1.000.0002014-05-05 22:07:25 // 52911
Ezért nem értem, hogy az oldal az elmúlt évek során miért nem lépett tovább az oldal a használhatóság irányába. Mondjuk egy szabadon szerkeszthető hibafeltáró/javító wiki szerű résszel.
Piritu - 1.000.0002014-05-05 22:04:46 // 52910
Elnézést, ezeket nem tartom "normális" benzinmotornak :-DD
Saját tapasztalat alapján csak a 150 lovas 156 mjetemet hasonlíthatom csak a 150 lovas TS-hez. Költségekben és fogyasztásban.
Amúgy az általad leírtak miatt vállaltam volna be a TwinAir TiBi-t a 159-ben. Csak nem szerelték bele :-(
Saját tapasztalat alapján csak a 150 lovas 156 mjetemet hasonlíthatom csak a 150 lovas TS-hez. Költségekben és fogyasztásban.
Amúgy az általad leírtak miatt vállaltam volna be a TwinAir TiBi-t a 159-ben. Csak nem szerelték bele :-(
Erhard 242 (Pure Energy)2014-05-05 22:04:13 // 52909
igen ez itt a legjobb fórum ahonnan szinte mindent meg lehet tudni amit csak szeretne az ember
Piritu - 1.000.0002014-05-05 22:00:56 // 52908
Piritu - 1.000.0002014-05-05 21:58:40 // 52907
Számomra még mindig furcsa, hogy Alfa tulajok nem használják az Amorét.
A gugli tuti kidobja, ha keres az ember, és valószínűbb, hogy értelmesebb ajánlást találsz egy "szakközönségben". (Persze kivételek itt is akadnak, mármint akiket nem értek, hogy miért vannak itt.)
A gugli tuti kidobja, ha keres az ember, és valószínűbb, hogy értelmesebb ajánlást találsz egy "szakközönségben". (Persze kivételek itt is akadnak, mármint akiket nem értek, hogy miért vannak itt.)
.......................2014-05-05 21:57:10 // 52906
sajna a Jts ben is van kettőstömegü
söt nagynyomású is ,csak benzint pumál
a Tbi ben még turbo is
semmiben nem külömbözik a jtd töl
sajna ez mert olyan szívesen vettem volna Brera V6 ot persze LPG vel hajtva
söt nagynyomású is ,csak benzint pumál
a Tbi ben még turbo is
semmiben nem külömbözik a jtd töl
sajna ez mert olyan szívesen vettem volna Brera V6 ot persze LPG vel hajtva
Erhard 242 (Pure Energy)2014-05-05 21:56:12 // 52905
erre azért ne vegyél mérget egy új főtengely vagy egy komplett HF egy TS-hez kisebb vagyon
Piritu - 1.000.0002014-05-05 21:55:29 // 52904
Benzinest sose racionális érvek alapján vesz az ember :-P
.......................2014-05-05 21:54:14 // 52903
isten hozott a benyás 159 es között,
szívesen látunk itt
szívesen látunk itt
Erhard 242 (Pure Energy)2014-05-05 21:53:38 // 52902
mikor jönnek a problémák majd akkor is maradj aktív mint az a pár JTS tulaj aki a faszbúkon keres lánccseréhez értő szerelőt...itt biztos kínos ...
Piritu - 1.000.0002014-05-05 21:52:11 // 52901
A kormossal - pont a nagy km miatt - inkább az a gond, hogy egy-egy javítás nagyon "ütős" számlát tud teremteni. Akár a kocsi értékével is összemérhetőt. Egy "klasszikus" TS-nél ilyen azért nincs. (Kettőstömegű + CR rendszer + turbó áráért gyári felújított 2.0TS motort lehet venni.)
A benzinár ráadásul el van osztva az évek során, igaz hogy folyamatosan fáj, de nem annyira, mint egyszerre a sok.
Én is lehidaltam, amikor a győri szerviz közölte, hogy a 156-om értékének 25%-a lesz egy új turbó...
A benzinár ráadásul el van osztva az évek során, igaz hogy folyamatosan fáj, de nem annyira, mint egyszerre a sok.
Én is lehidaltam, amikor a győri szerviz közölte, hogy a 156-om értékének 25%-a lesz egy új turbó...
avvocato2014-05-05 21:47:33 // 52900
Én azért csak aktív tag vagyok!
.......................2014-05-05 21:46:00 // 52899
a Mito t diesellel vettem és 100 ezren spóroltam az üzemanyagon vagy 1,2 millát
ugye a benyás T jet Mito a pályán 8,5 et eszik,a diesel meg 5,5 öt
az 3 literx 400 Ft az 1200 szor 1000 akárhogyis számolom 1,2 milla
ha 200 ezret számolom akkor 2,4 millát spórolok,abból Meg kijön lassan egy 159 1,9 jtdm
ugye a benyás T jet Mito a pályán 8,5 et eszik,a diesel meg 5,5 öt
az 3 literx 400 Ft az 1200 szor 1000 akárhogyis számolom 1,2 milla
ha 200 ezret számolom akkor 2,4 millát spórolok,abból Meg kijön lassan egy 159 1,9 jtdm
Erhard 242 (Pure Energy)2014-05-05 21:46:00 // 52898
és ez egy 2,4 és egy TBI-nél a duplája kb....
Piritu - 1.000.0002014-05-05 21:38:34 // 52897
Mindig érdekes dolgok jönnek ki, ha az ember számol:
200.000 km - 2 literes többletfogyasztással számolva 4.000 liter üzemanyag. 410 Ft/literrel számolva az 1.640.000 Ft (!!)
Ennyiből azért nagyon sok mindent ki lehet cserélni...
200.000 km - 2 literes többletfogyasztással számolva 4.000 liter üzemanyag. 410 Ft/literrel számolva az 1.640.000 Ft (!!)
Ennyiből azért nagyon sok mindent ki lehet cserélni...
Liquid2014-05-05 21:32:44 // 52896
valszeg sokat, ellenben a mai modern turbós fűnyíró illetve a közvetlen befecskendezéses benzinmotor se az a tipikus kimegy a világból szívómotor, tele van lambdával, kettőstömegűvel, egr-rel meg minden más jóval, ilyen a Holden JTS is.
Az egy dolog hogy fogyaszt de még gyenge és a hangja, karakterisztikája se az igazi. Egyedül a TIBI ami fel tud valamit mutatni, de az meg dízeles hangolású, nem tud többet semmiben a 2.4 JTD-nél, ellenben többet kér az arcába. Egyik se egy 2.0TS vagy régivágású V6. Igen tudom a V6 sokat fogyaszt a TS meg szar, de ez csak süket duma :)
És végére hagytam a legfontosabbat: Piritun és SKriszen kívül mindenkinek használt gépe van, az Isten se tudja mennyiről visszatekert órával, így simán be tud ugrani 1-2 javítás, és ezenkívül még ottvan az is amit szosza írt, vagy szinte nincs benyás, legalábbis aktív tagként nincs.
Az egy dolog hogy fogyaszt de még gyenge és a hangja, karakterisztikája se az igazi. Egyedül a TIBI ami fel tud valamit mutatni, de az meg dízeles hangolású, nem tud többet semmiben a 2.4 JTD-nél, ellenben többet kér az arcába. Egyik se egy 2.0TS vagy régivágású V6. Igen tudom a V6 sokat fogyaszt a TS meg szar, de ez csak süket duma :)
És végére hagytam a legfontosabbat: Piritun és SKriszen kívül mindenkinek használt gépe van, az Isten se tudja mennyiről visszatekert órával, így simán be tud ugrani 1-2 javítás, és ezenkívül még ottvan az is amit szosza írt, vagy szinte nincs benyás, legalábbis aktív tagként nincs.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-05-05 21:26:32 // 52895
mondjuk egy idő előtti lánccsere munkadíjjal és módosítókkal olyan tíz tele tank nyál ....
.......................2014-05-05 21:21:02 // 52894
csak azért lehet a dieselekről hallani mert a 90% unknak ilyen van
abenyás 159 es igen ritka ,és nem is nagyon írogatnak ide
abenyás 159 es igen ritka ,és nem is nagyon írogatnak ide
avvocato2014-05-05 21:11:00 // 52893
Azért regényt lehetne írni a dízelmotorok átokcsapásairól, másról se lehet olvasni a topicban. Kiváncsi lennék, hogy 200 000 km alatt mennyit kellett átlagban költeni 1-1 autóra, abból hány liter benzint lehetne venni.
avvocato2014-05-05 21:10:22 // 52892
Azért regényt lehetne írni a dízelmotorok átokcsapásaikról, másról se lehet olvasni a topicban. Kiváncsi lennék, hogy 200 000 km alatt mennyit kellett átlagban költeni 1-1 autóra, abból hány liter benzint lehetne venni.
Alfa GT-Csaba2014-05-05 21:04:52 // 52891
0238 a hiba kód
mizooo2014-05-05 21:02:24 // 52890
Kérd meg Manky-t foglalkozzon kicsit a programoddal :) ennyiért talán megírja amilyenre akarod...
Ákos (dewvil)2014-05-05 21:02:07 // 52889
ha szorul a geo-d es leakad akkor leveszi a powert es szivo d lesz belole. mikor mar akkora a gaz nyomasa hogy a a geo allitana de nem tud, letilt es csak ujrainditassal lesz jo. hibanak is betarolja valami toltonyomas hatar atlepes cimu hibakoddal. check engint nem feltetlen gyujt. turbo le pucol a geo osszerak es mosolygas. tapasztalat.
Alfa GT-Csaba2014-05-05 21:02:01 // 52888
inkább keresd meg Manky cartársat és irass vele egy progit ,olcsóbb mint a box és jobb is!!!Tapasztalatból beszélek,nekem is csinálta!
tdemeter2014-05-05 21:00:40 // 52887
Ez nem valamilyen butor apolo?:)
bizsó1592014-05-05 20:59:53 // 52886
ok köszi a kimerítő válaszokat akkor hanyagolom inkább nem kell a baj így is kényesek, ahogy mondjátok nem akarom még fokozni :)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-05-05 20:22:13 // 52885
igen vigyázatok rá, nyárig nem is lesz akkor gyártanak...azt hittem valami vicc de nem
Alfa GT-Csaba2014-05-05 20:10:38 // 52884
Legalább az éhes bontósok még jobban megkérhetik az árukat :-)!!Talán egy kilóra megvett kocsiból sikerül 2 millát kiárulni !!!
mizooo2014-05-05 20:07:14 // 52883
Ezt most hogy érted? :) Nagyon vigyázzunk rá ezentúl?
mizooo2014-05-05 20:05:07 // 52882
Igen itt megint köszönhet a műszerek pontatlansága :) kezeljük az adatokat tájékoztató jelleggel :) Lehet FES-ből kellene olvasni.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-05-05 20:03:53 // 52881
az újabb olasz húzás....nincs első kerékcsapágy se gyári, se utángyártott semmilyen ...azért ez zsír :(((