Fórum >> Típusok >> 159

WarbiRunner (Gyuri)2018-11-19 09:39:36 // 112990
Köszönöm, délután belemélyedek :-)
yani🍀2018-11-19 09:15:54 // 112988
Robinak volt erre blogja.
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-19 09:11:42 // 112987
Ma reggel az autó úgy döntött, hogy a csomagtartó nyitva van. Pedig zárva, működik is a gomb, de azt írja folyamatosan, hogy trunk open. Merre keressem a hibát? Van típus betegsége pl a kapcsolónak?
Lörke2018-11-19 09:09:15 // 112986
Sziasztok!
Letöltöttem a MES 4.2 free-t, de nem kapcsolódik az autóhoz. Észt Bluetooth ELM-em van. Alfa OBD kapcsolódik. A MES az autóban lévö modulokat szépen beolvassa. Viszont kapcsolódáskor azt írja ki, hogy ez a funkció csak regisztrált verzióval lehetséges.
Kérdésem, hogy rossz MES változatot töltöttem le vagy az ELM nem jó? Szándékozom megvenni a MES-t, csak ki akartam mégis próbálni a free verziót.
Köszi előre is a választ.
Roll19832018-11-19 09:07:42 // 112985
Dehogy működik. A legjobb tipp az rá, hogy kicserélték azt a panelt benne és épp ilyen volt kéznél.
yani🍀2018-11-19 07:42:20 // 112984
Erhard névrokona:-)
link
Tesla szervíz... 9:18-9:2-ig érdemes megnézni a háttérben mi van a falon. :-)
Liquid2018-11-18 22:27:05 // 112983
kérdés, működik a tekerő? Úgy értem valóban állítja a lámpákat?
ZoliNix2018-11-18 20:44:05 // 112982
Szerintem haldoklik a termosztát.
(gondolom, persze nem biztos)
szelod92018-11-18 19:53:34 // 112981
Felkerültek a téli gumik nálunk is. Sokkal komfortosabb lett az autó, de még barátkoznom kell a felnikkel 😁 A másik dolog, ami a hideggel jött a vìzhőfok ingadozása. Sok helyen olvastam, hogy 82 fokos termosztát van az autóban (1.9 16V) Mondja meg valaki, hogy ez így jó vagy sem? Autópályán stabil 90 fok, városban leesik annyira mint a képen, néha kicsit lejjebb is, de a 80-as vonalat nem éri el soha.
Macccy2018-11-18 19:14:10 // 112980
Tesó ez DURVAnagy szopás. Azt hittem ez vw dolog volt, de most előre fosok, hogy ez is tud ilyet. Nekem úgy 7 éve az audiban csinálta ugyanezt az öv csévélő, ez a borulás-"automatika" miatt van. Úgy tudom van benne egy golyós mechanika, ha fejreáll a bódé, beszorul a golyó a kilincs alá. Gyanítom, hogy a por, zsír, idő hatására a golyó nem gurul ki a szerkezetből a visszabillentés közben. Állati szopás, mert ha lefele megnyomod ledöntve, attól csak mégszorosabbra feszít.

Én a következőképpen oldottam meg anno: ülés tövénél hátulról be lehetett nyúlni dugókulccsal, az ülés forgástengelyét lefogató lemezből csavart kiszedtem, ülést félretoltam, hogy hozzáférjek az övhöz. Asszem valamiért azt nem lehetett kicsavarozni, rendesen nem fértem be, szóval késsel a varrást elvágtam, ahol vissza volt hajtva a gurtni vég. Később erős cérnéval újravarrtuk. De ettől kezdve csak úgy mertem ledönteni a támlát, hogy a középső öv át volt vetve a fejtámla körül, tartaléknak.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-11-18 18:44:04 // 112979
próbáld meg lefelé nyomni a háttámlát hát ha enged a gurtni lefelé
fazek2018-11-18 18:05:07 // 112978
Ez elég nagy szívás :-( Nekem már vagy 2 hónapja megakadt a középső öv,nem lehet használni. Az ülés hátlapját már lebontottam de azzal nem sokra mentem,nem lehet hozzáférni a feszítő szerkezethez.Valószínű hogy az ülőlapot kell feltépni és oldani az alsó csavarját, talán úgy megjáratva helyreáll az övfeszítő. De lehet hogy csrélni kell. Nekem szerencsére nem ledöntött pozícióban akadt meg, 5 személlyel meg nem járok.
RomeoOne2018-11-18 16:11:36 // 112977
Valaki járt már úgy, hogy lehajtotta az ülést, de nem tudta visszadönteni? Az a helyzet, hogy ledöntöttem a hátsó üléssort, hogy el tudjam hozni az abroncsokat. Amikor vissza akartam állítani, akkor csak a jobb oldali, rövidebb hátlapot tudtam, a hosszabbat (bal oldali és közép egyben) nem tudom visszahajtani, mert a középső biztonsági öv fogja és nem enged. Nem értem, hogy mi a fene van. Eddig egyszer hajtottam le, utána simán visszadöntöttem. Most meg valamiért beakadt és nem tudok semmit kezdeni vele. Van valakinek ötlete?
Dömpi (il dottore)2018-11-18 15:08:49 // 112976
Mert utálok a telón pötyögni, egy posztért meg kár bekapcsolni a laptopot.
Amúgy a blogjaimat ápolom...most is írtam.
yani🍀2018-11-18 14:42:35 // 112975
Hát, ez sem veri fel az árakat.
Giuntini2018-11-18 14:35:55 // 112974
Benvenuti!! De rég írtál Dömpi!!
Dömpi (il dottore)2018-11-18 13:02:36 // 112973
A múlt hétvégén kihasználtuk a szép napsütéses kirándulóidőt és elmentük a Bükkbe - egész pontosan a Hór völgyébe - bringázni egyet.
Az Arkangyal ismét kiválóan tette a dolgát...bár ilyen cuccal nem lehetett sprotoskodni, csak úgy tatásan.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-11-18 10:50:58 // 112971
Ha ezt észreveszem +100e :))))
Erhard 242 (Pure Energy)2018-11-18 10:50:18 // 112970
Különleges Alfád van :)))
Giuntini2018-11-18 08:42:20 // 112969
A hígulás általában a megszakított regenek következménye és a sok város, és a rövid távok is tehetnek róla. Minden motor fogyaszt valamennyi olajat, és ha több van benne akkor igencsak hígul. Én nagyrészt autópályázom, soha nem találkoztam olajhígulással. Nekem 10 ezer km-en elfogyaszt fél lityót. Ez normális, pláne hogy a motoromban 60 ezer km van. A hf-ben meg 10. Én inkább be sem indítom 1-2 km-es távra. A hidegüzem a legkárosabb a motorra.
ProdyG2018-11-18 08:10:13 // 112968
aha értem. akkor a gyújtás ráadása nélkül tudunk helyzetjelzőzni, az az értelme.
Csabi2018-11-17 22:57:57 // 112967
Inkább ez, minthogy füstöljön mint egy mozdony.
Alfabundi2018-11-17 22:38:20 // 112966
Most cseréltem olajat, 1000 km mentem, már több van benne pedig kétszer regenezett. Utálom a dpf t. Nem kell.
Roll19832018-11-17 22:29:32 // 112965
http://eko-motorkerekparszerviz.hu/nehany-szo-az-olajfogyasztasrol/
Roll19832018-11-17 22:27:39 // 112964
Ha rövid távokat mész vele, fel tud hígulni.
Jorjie2018-11-17 21:33:03 // 112963
Ha nincs bent a kulcs megnyomod hosszan, és felkapcsolja a helyzetjelzőket. Ha babrálod az irányjelzőkart, akkor az az oldal fog világítani, ahova "indexelsz".
ProdyG2018-11-17 21:20:31 // 112962
Ó de jó, hogy beraktad ezt a képet, így legalább meg tudom kérdezni, hogy mi az a P betűs gomb? Nyomkodtam már, de nem tudom mit csinál...
Shadin2018-11-17 20:30:54 // 112961
Benyás nem hígul :-)
Roll19832018-11-17 20:28:25 // 112960
Erhard :)

Roll19832018-11-17 20:24:12 // 112959
Nekem is az a Liqui Moly ban a TBi-ben, mint neked, 1-2 hét és cserélve lesz, de egyszer se kellett rátöltenem. Műszerfalon is mindig maxot mutat és havi 1x rá is szoktam nézni a pálcára is, persze biztos hígult.
Shadin2018-11-17 19:01:02 // 112958
Nem igazán érezni ki azt a púpot, egyébként is elég sztochasztikus a TBi működése már csak a vez. módosítók miatt is, de az biztos, hogy a gyárinak a leg lineárisabb a működése, viszont sokkal "gyengébbnek" érződik az autó mint a másik kettővel...
Zolibácsi2018-11-17 17:59:09 // 112957
Pont rád gondoltam, mikor leírtam :-), kis pénz kis rally :-)
RomeoOne2018-11-17 17:41:15 // 112956
+1 :DDDD
'''''2018-11-17 17:13:05 // 112955
Most nagyképű leszek: minek kell ehhez három autó? :-)))
Zolibácsi2018-11-17 15:58:32 // 112954
egy képen 500 lóerő :-)
psychoati2018-11-17 15:43:52 // 112953
Jó flotta :-)
Zolibácsi2018-11-17 15:28:41 // 112952
Csak le mostam őket :)
Smith2018-11-17 14:40:48 // 112951
Én adtam tippet de ezek szerint write-only üzemmódban vagy.
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-17 13:36:41 // 112950
Egy rendes benzines program kellene arra a tbi-re, nem dna kapcsoló :-) Azt az alacsony fordulati púpot nem tudom miért jó odatenni. Én még a dizelből is először ezt szedem ki. A benzines érzet esszenciája (tapasztalatom szerint) , hogy lineárisan tol, és nincs púp, fent meg addig tartja egyenletesen a nyomatékot míg birja szusszal/levegővel.
A 2.4-em csúcs nyomatéka 3200-on van pl pont ezért. Alul beáldozom a púpot, viszont felül hozzá tudom húzni jobban, nincs dízeles nyomaték esés sem. Így jön ki a tol a végtelenségig érzet. Stopper ellen lehet jobb a púpos, csak én nem csípem az olyat, nincs feelingje :-)
yani🍀2018-11-17 13:20:54 // 112949
Mondjuk lehetne csinálni egy proxi rendezést, de lehet, hogy az is elég lenne, ha egy 10 percre levennéd az akku egyik saruját!
Zolibácsi2018-11-17 12:49:03 // 112948
Kicsit koszosak sajnos, de szép csoportkep
Caki2018-11-17 12:48:51 // 112947
Hello. Semmi érdemleges hozzászólás,hogy mi lehett a probléma,hogy a multikormány miért nem müködhet? Senki nem jart igy? Kábelszakadás lenne vagy hol keressem a problémát? Egy Alfa 159 multikormány a problémás eset...
RomeoOne2018-11-17 12:47:08 // 112946
Hát amikor 0-t mutat gyújtásnál, akkor nálam még minimum a felénél van a nívónak az olaj. Ha 10ezrenként cserélném, rá se töltenék. De egy 3ezer forintos, 1L-es Selenia 5W-30 PE 2 évre elég, nem probléma (15k-t megyek kb. évente).
De ugye az, hogy gyújtásnál mit mutat, erősen függ attól, hogy hogy áll a kocsi. Nálunk a parkolónak van egy szinte észrevehetetlen lejtése az út felé. Ha farral állok be, (tehát a kocsi orra van picit lentebb), olyankor mindig kevesebbet mutat. Mondjuk, ha ilyenkor 3/6-ot mutat, akkor ha ugyanide orral állok be, simán 6/6 lesz a következő gyújtásnál.
(nyilván, ha van ideje visszacsorogni az olajnak és nem 5 perc múlva indítok rá)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-11-17 12:41:00 // 112945
ez a Selenia sem a legtutibb szerintem... szerencsére 15e-es a csereperiódus a gari miatt meg marad...
Macccy2018-11-17 12:40:31 // 112944
Lehet félreérthetően mondtam, vagy nem, de szerintem a dpf megléte nem fogyaszt több olajat. Csak ott csapódik le a kipöfögött olaj és ezért amikor ~400 kilométerenként alágyújt, akkor egyben köhögi fel a kéket. Marhára jót tesz a szűrőnek az is biztos .... :/
Shadin2018-11-17 11:36:46 // 112943
Szerintem mindegyikből fogy, csak az a kérdés, hogy olajcsere között mennyire venni észre, meghaladja-e a "fájdalomküszöböt". 4-5 deci mondjuk 30k csereperiódusra semmi, de dízelnél tényleg nem tudni a hígulás mértékét. Benzinesnél meg nincs mese, ott elfogy és kész. Az biztosnak látszik, hogy mindegy h gyári vagy tuning progi van-e rajta. BTW nekem is kellene egy DNA kapcsoló a három programomhoz...



Itt jegyezném meg, hogy a gyári program nem 200 LE és 320 Nm...
'''''2018-11-17 11:19:24 // 112942
Nálam sem evett a 159 annyi olajat,hogy rá kellett volna tölteni.
Igaz,hogy nekem sem volt dpf ha ez számít egyáltalán.
Shadin2018-11-17 10:59:10 // 112941
Ez némileg megnyugtat...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak