Pedrus2010-06-03 18:02:17 // 50938
	erre már én is gondoltam Andy!
	
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-06-03 17:58:01 // 50937
	Én is ezt akartam javasolni.
	
Andy2010-06-03 17:46:10 // 50936
	Kereskedő koromban vagy háromszor is beleszaladtunk ebbe a gázos helyzetbe. :)) Idegesítő amikor egyszer csak nem akar indulni. Először is kivágnám belőle a gázt a piTSába, aztán lehet javítani! :)) Mert mint tudjuk gáz fűtésre...  nem megsértődni nekem! ;))
	
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-06-03 17:08:09 // 50935
	Ha nem esik majd készitek róla képet.
	
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-06-03 17:07:43 // 50934
	Lehet,hogy a tieden másképp lett megoldva.
	
Pedrus2010-06-03 16:53:45 // 50933
	hol?
	
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-06-03 16:53:02 // 50932
	A fekete légszürőház oldalán.
	
Pedrus2010-06-03 16:51:41 // 50931
	az hol van pontosan?
	
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-06-03 16:50:27 // 50930
	Én ugy emlékszem,hgoy a légszürő házon van egy plusz furat a gáznak.Ha darabos a benzinnel akkor szerintem a benzinszürő lesz a ludas.
	
Pedrus2010-06-03 16:49:06 // 50929
	nem ugyabón olyan légszűrő van rajta! minden ugyan olyan! meg eddig indult is. olyan mintha a gyujtása ment volna el de az meg nem állíttódhat el! olyan nagyon darabosan jár benzinnel! gázzal semmi baja, kivéve azt hogy begyujtja néha a beltéri világítást!
	
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-06-03 16:38:49 // 50928
	Az a baj,hogy túl sok a hibalehetőség,a gáz egy bonyolult rendszer,más légszürőház van rajta,más a nyomás,szóval olyan mint egy rákos beteg,nem lehet tudni mikor....
	
Pedrus2010-06-03 16:32:35 // 50927
	uh kérlek ne vigasztalj ennyire!:) olyan nincs hogy ne induljon be valahogy!
	
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-06-03 16:28:22 // 50926
	Akkor minden bigyó előjöhet,volt szerencsém egy gázossal,egyszer csak nem indult be többbet,sehogysem.
	
Pedrus2010-06-03 16:26:45 // 50925
	nem mondtam bocsesz! igen gázos már igy vettem!
	
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-06-03 16:24:23 // 50924
	Bakker,azt nem mondtad,hogy gázos!!
Az igy mindjárt más.
Nem lesz egyszerü.
	
Az igy mindjárt más.
Nem lesz egyszerü.
Pedrus2010-06-03 16:18:40 // 50923
	valami gubanc még mindig van mert csak ugy indul hogy folyamatosan nyomom hogy gázról induljon és csak ugy indul! benzinről még mindig nem!De miután elindult utánna meg csak benzinről jár! azt mondta szaki hogy már volt nála alfa164 ts, és nagyon ugy magyarázta róla a dolgokat mint aki képben is van vele! de remélem holnap okosabbak leszünk! dél körül már tudok írni mit mondtak! Vagy csak annyit írok hogy ki tud egy jó 164 eladót olcsó pénzért:)
	
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-06-03 16:13:00 // 50922
	Főleg ha ért is hozzá a szaki.Remáljük,pedig már örültem,hogy beindult.
	
Pedrus2010-06-03 16:10:37 // 50921
	nálam van kb 3 éve! ezalatt belehajtottam 100e km-t nagyából! az a bajom se időm se lóvém ahhoz hogy szerelő bácsi elkezdjen rajta matekozni így mindig én bütykölgettem, de ez az elektronika kifog rajtam! fogalmam sincs mi csinálhatja! de ha megjön a táppénzm reggelre akkor holnap megy villamosságihoz! Megnézük mit mond majd a számítógépes kiolvasás! Röhögném ha mindent rendben találna!
	
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-06-03 16:04:41 // 50920
	Jó kérdés,nekem nem villog semmi ha kikapcsolom,mi az kitautó?
Te nagyon benézted azt a gépet.
	
Te nagyon benézted azt a gépet.
Pedrus2010-06-03 15:33:17 // 50919
	Ciao!
Olyan kérdésem lenne ha a 164-ben kikapcsolom a gyári riasztót akkor a űszaerfalon miért villog pirosan a kocsi eleje, ha meg bekapcsolom akkor beriaszt magától! nincs ezeknek valahol egy biztosítékhjuk amivel ki ehetne iktatni véglegesen!
	
Olyan kérdésem lenne ha a 164-ben kikapcsolom a gyári riasztót akkor a űszaerfalon miért villog pirosan a kocsi eleje, ha meg bekapcsolom akkor beriaszt magától! nincs ezeknek valahol egy biztosítékhjuk amivel ki ehetne iktatni véglegesen!
vm2010-06-03 12:06:33 // 50918
	Éljen a citromél... Megírtam az üzenőfaladra.
vm
	
vm
Hunor2010-06-03 08:22:05 // 50917
	Sajna eddig még nem érkezett meg!
	
BeczA2010-06-03 00:34:10 // 50916
	Happy!! ;)
	
Alfás Viktor (NagyVad)2010-06-02 21:43:18 // 50915
	Köszönöm!
	
Grando2010-06-02 21:37:42 // 50914
	Isten éltessen! ;)))
	
Alfás Viktor (NagyVad)2010-06-02 21:08:27 // 50913
	Köszi szépen!
	
tipoatti2010-06-02 21:06:27 // 50912
	Szép! Isten éltessen!!! ;)
	
Alfás Viktor (NagyVad)2010-06-02 21:04:53 // 50911
	
	
vm2010-06-02 19:26:16 // 50910
	Hát éjjel fél kettőkor elpattintottam a citroméles fiókodba.
	
Hunor2010-06-02 15:22:44 // 50909
	Meg van beszélve és ha találkozunk a vállveregetés sem marad el!Várom az emailodat,hogy hova kell mennem érte!
	
vm2010-06-02 12:22:13 // 50908
	Na jó... Velem lehet alkudni.
Akkor egy vállveregetés, és mindenkinek elmondod, milyen jó fej vagyok :)
	
Akkor egy vállveregetés, és mindenkinek elmondod, milyen jó fej vagyok :)
Hunor2010-06-02 07:42:29 // 50907
	Attól azért nagyobb mert már rég beakartam szerezni egy ilyet!Ahogy lehetőségem lesz meghálálom!Még egyszer nagyon szépen köszönöm egyenlőre!
	
vm2010-06-02 01:19:43 // 50906
	Egy közepes méretű vállveregetés?
Az elérhetőségüket megírom mail-ben, elvileg délután ott lesz.
A program elvileg csak CD-ről fut, vagyis mindig be kell tenni a lemezt a használathoz. Ezt úgy tudod kikerülni, hogy NERO-val csinálsz róla egy Image-fájlt a gépedre, Ricambi_33ed.nrg névvel, DAEMON Tools-al beállítod virtuális meghajtónak, és onnan telepíted.
Így nem kell betenni a CD-t, ha használni akarod.
Ha fut, és nem akarsz adatokat kitöltögetni, csak választ ki a modellt (pl. 168 I 164 Super), aztán a "Chassis no./V.I.N." ablakba, írd be az alvázszámod utolsó 8 számjegyét, és a nagyítóra kattintva kitölti a többit. Ezután indzsoj!

	
Az elérhetőségüket megírom mail-ben, elvileg délután ott lesz.
A program elvileg csak CD-ről fut, vagyis mindig be kell tenni a lemezt a használathoz. Ezt úgy tudod kikerülni, hogy NERO-val csinálsz róla egy Image-fájlt a gépedre, Ricambi_33ed.nrg névvel, DAEMON Tools-al beállítod virtuális meghajtónak, és onnan telepíted.
Így nem kell betenni a CD-t, ha használni akarod.
Ha fut, és nem akarsz adatokat kitöltögetni, csak választ ki a modellt (pl. 168 I 164 Super), aztán a "Chassis no./V.I.N." ablakba, írd be az alvázszámod utolsó 8 számjegyét, és a nagyítóra kattintva kitölti a többit. Ezután indzsoj!

Hunor2010-06-01 20:52:47 // 50905
	Nagyon szépen köszönöm a segítségedet,élnék a lehetőséggel és átugornék érte Kecskemétre!Mivel tartozom?
	
vm2010-06-01 19:09:02 // 50904
	Pl. tőlem ;-)
Ez az Eper elődje, még CD-n ketyeg, és mint látod a bal felső sarokban, az újabb autókhoz nem jó, A MI AUTÓNK-hoz viszont igen :D
Ha be tudsz érte ugrani, lemásolom, és elküldöm Kecskemétre, az ottani boltunkba.
	
Ez az Eper elődje, még CD-n ketyeg, és mint látod a bal felső sarokban, az újabb autókhoz nem jó, A MI AUTÓNK-hoz viszont igen :D
Ha be tudsz érte ugrani, lemásolom, és elküldöm Kecskemétre, az ottani boltunkba.
Hunor2010-06-01 15:54:44 // 50903
	Honnan lehetne beszerezni a leírásokat amit belinkeltél?
	
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-06-01 15:49:13 // 50902
	Aha,a kocsi alatt.
	
Pedrus2010-06-01 15:19:34 // 50901
	megnézem majd hplnap mert most szakad az eső és ahhoz ki kell vele állni! Azt ott találom a jobb hátsó kerék körül az ülésmögött igaz4
	
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-06-01 14:37:07 // 50900
	Ha ne mtévedek nem a gyujtással van gondod.
Azt irod,hogy benzint locsoltál bele és beindult.Tehát ezek szerint azért nem indult mert nem volt benya.
Benzinszürőt nézted?Meg kéne azt is pucolni,cserélni néha.
Ha hirtelen gázt adsz és szük a keresztmetszet a csőben,gyengül a benzin nyomás,tehát elégtelen lesz az égés,amitől durroghat.
	
Azt irod,hogy benzint locsoltál bele és beindult.Tehát ezek szerint azért nem indult mert nem volt benya.
Benzinszürőt nézted?Meg kéne azt is pucolni,cserélni néha.
Ha hirtelen gázt adsz és szük a keresztmetszet a csőben,gyengül a benzin nyomás,tehát elégtelen lesz az égés,amitől durroghat.
Pedrus2010-06-01 14:32:26 // 50899
	de annak mi a szerepe a gyujtásban, hisz miután belelocsolom a benzint a hengerbe akkor utánna megy! Meg azt vettem észre ha szépen fokozatosan nyomom a gázt akkor kipörög de ha hirtelen padló akkor le akar fulladni és durrog valami! mintha nem kapna hirtelen benzint!
	
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-06-01 14:28:55 // 50898
	Na végre!!Ac pumpa biztos jó?A csatija hátul nem törött,vagy a vezeték?
	
Pedrus2010-06-01 14:24:41 // 50897
	Köszi szépen! 
Sikerült beindítani! De ugy sikerült hogy benzint locsoltam mind a 4 hengerbe és elindult! Utánna leállítottam és indult megint! Vártam egy pár orát és megint nem indul magától! Kinek van ötlete hogy mi a baja lehet!
	
Sikerült beindítani! De ugy sikerült hogy benzint locsoltam mind a 4 hengerbe és elindult! Utánna leállítottam és indult megint! Vártam egy pár orát és megint nem indul magától! Kinek van ötlete hogy mi a baja lehet!
Fairlane2010-06-01 12:24:42 // 50896
	Marklar155 cartársnak lehet bontottban esetleg.
	
vm2010-06-01 12:12:14 // 50895
	
	
Don Gombóc2010-06-01 09:14:28 // 50894
	Nem a kábelek húznak át általában hanem a pipa teteje ahonnan a kábel kijön a pipából, tehát a sarka ahol át szokott húzni, pont a pipa feletti részére a dekninek.
	
András bácsi2010-06-01 09:05:38 // 50893
	Elvileg igen, de sok a buktatója. Általában 14-es a csavar az Opel-csoportnál, az Alfánál ez 12. Még mozgókúpossal is "érdekes" a rögzítés. A másik az agyméret, ami azt hiszem 65 általában a 110-eseknél, amihez mindenképpen kell tehermentesítő, hogy jó legyen az 58-asra.
	
FRC2010-06-01 08:55:11 // 50892
	5X110 felni felrakható 166 alá?
	
FRC2010-06-01 08:26:32 // 50891
	Betekertem elég vastagon a kábeleket de még mindíg ugyanaz..... Van otthon kábelem a 164ből maradt ki megpróbálom majd azokkal...
	
András bácsi2010-06-01 07:01:34 // 50890
	Pedig ebből csak a gyári a jó. :(
	
Don Gombóc2010-06-01 06:48:09 // 50889
	Még mindig a legjobb megoldás. :) Sajnos ez a rohadék gyári Bosch a legjobb, na de 30 ezerért a 3 darab ? Plusz áfa. :( A CAROL-ok rendre elvéreznek. Most van ilyen fazonú Opel kábel az QSZCAR cégnél is, ez Tesla márkájú, eléggé vastagnak tűnik. Nem voltam Komáromban.
	


