Cro1662010-01-01 00:24:41 // 48379
BUÉK
Koko 1642010-01-01 00:22:38 // 48378
B U E K !! Minden 164 cartársnak !
Grando2009-12-31 14:20:11 // 48377
BeczA2009-12-31 14:19:10 // 48376
B.U.É.K!!!!
tipoatti2009-12-31 14:01:16 // 48375
BÚÉK!!!
Cro1662009-12-31 13:58:08 // 48374
Csatlakozom az előttem szólóhoz, BUÉK mindenkinek!! :)
Kriszo2009-12-31 11:37:15 // 48373
Ezuton had kívánjak minden Nagyvad tulajnak Boldog Újévet! (sokkal jobbat mint az idei)
Kriszo2009-12-31 11:36:31 // 48372
Jobbulást a Barátnődnek!
Azért kár szegény autoért....
Sosem szoktam bekötni magam de ezek után szerintem változtatok az álláspontomon...
Az a baj hogy akármit találnak ki a nagyokosok barmok mindig lesznek az utakon amitől nem véd meg senki...(
Azért kár szegény autoért....
Sosem szoktam bekötni magam de ezek után szerintem változtatok az álláspontomon...
Az a baj hogy akármit találnak ki a nagyokosok barmok mindig lesznek az utakon amitől nem véd meg senki...(
Putyesz2009-12-31 11:02:03 // 48371
Boldog és sikerekben gazdag új évet kívánok minden nagyvad tulajnak!!!!
kristof2009-12-30 17:25:34 // 48370
Kár, balesetmentes boldog új esztendőt kívánok mindenkinek!
Hunor2009-12-30 15:18:37 // 48369
Részvét a vasért, és a barátnődnek pedig jobbulást!
Putyesz2009-12-30 13:39:27 // 48368
hát egyenesfutású autó már lenne belőle..:(....esetleg kiárulod az alkatrészeit!
Arno1662009-12-30 10:01:17 // 48367
Bevolt persze / szerencsere! Azert uszta meg. Utasoldali nem, nem ult benne mas.
Cro1662009-12-30 08:20:25 // 48365
Nos igen...a képek alapján tényleg felejtős a javítás, sokkal nagyobbat kapott, mint gondoltam.Kár érte:(
Kíváncsi leszek, mennyit számolnak ki rá a biztosítósok.
(a pótkerék nem volt "bekötve"? )
Kíváncsi leszek, mennyit számolnak ki rá a biztosítósok.
(a pótkerék nem volt "bekötve"? )
tipoatti2009-12-30 08:01:33 // 48364
Igen, kösse be magát tényleg mindenki!!!
Nem is gondolná az ember, a nyíló lufinak milyen ereje van... Jómagam anno mellel vettem le a kormánylufit, hosszú napokig volt belilulva a mellkasom, arról nem is beszélve, hogy szerintem Tyson sem tud nagyobbat odasózni. A mentősök is percekig vizsgálgattak, csodálkoztak is, hogy "semmi" bajom ( a nyakam egy életre haza lett vágva, azóta sem az igazi, és már nem is lesz sajnos, mert "csak úgy" nem műtik/műttetem meg ), és mondtak egy-két horror sztorit ( leszakadt állkapcsok, stb. ) a nyíló légzsákokról biztonsági öv használat nélkül...
Az Alfáknak eszméletlen kemény az elejük. Szétüt mindent, a gyűrődési zóna nem a legkorszerűbb rajtuk... Jómagam is hálás voltam az akkori Alfimnak, ha a Twingoval vagyok anno, nem biztos, hogy ennyivel megúsztam volna...
Nem is gondolná az ember, a nyíló lufinak milyen ereje van... Jómagam anno mellel vettem le a kormánylufit, hosszú napokig volt belilulva a mellkasom, arról nem is beszélve, hogy szerintem Tyson sem tud nagyobbat odasózni. A mentősök is percekig vizsgálgattak, csodálkoztak is, hogy "semmi" bajom ( a nyakam egy életre haza lett vágva, azóta sem az igazi, és már nem is lesz sajnos, mert "csak úgy" nem műtik/műttetem meg ), és mondtak egy-két horror sztorit ( leszakadt állkapcsok, stb. ) a nyíló légzsákokról biztonsági öv használat nélkül...
Az Alfáknak eszméletlen kemény az elejük. Szétüt mindent, a gyűrődési zóna nem a legkorszerűbb rajtuk... Jómagam is hálás voltam az akkori Alfimnak, ha a Twingoval vagyok anno, nem biztos, hogy ennyivel megúsztam volna...
W.2009-12-30 07:47:55 // 48363
Be volt kötve? Ha jól látom az utasoldali lufi nem nyílt? Szerencse, hogy ilyen autóban ült......
kando.2009-12-29 23:52:05 // 48362
Az biztos, hogg az öv és az autó sokat tud segíteni, azért ezek a vasak mégiscsak jól vannak összerakva, én is jártam hasonképpen és épen szálltunk ki....
Hát, jobbulást a kisasszonynak, neked meg kitartást a vashoz, úgy tűnik mégse volt olyan rossz választás ,-)
Ami a vezetést és a másokat illeti, sajna az a tapasztalat, hogy egyre többen lesznek olyanok az utakon, akik nincsenek tisztában az alapvető szabályokkal, táblák jelentéseivel, de még csak forgalmi és közlekedési rutinjuk sincs csak a seggük alatt egy verda és ezáltal azt hiszik, már övék a világ.. s persze megint a vétkes aki jobban megúszta.. hát én lehet, kikergettem volna a világból azt az audis picsát..:S :@
Hát, jobbulást a kisasszonynak, neked meg kitartást a vashoz, úgy tűnik mégse volt olyan rossz választás ,-)
Ami a vezetést és a másokat illeti, sajna az a tapasztalat, hogy egyre többen lesznek olyanok az utakon, akik nincsenek tisztában az alapvető szabályokkal, táblák jelentéseivel, de még csak forgalmi és közlekedési rutinjuk sincs csak a seggük alatt egy verda és ezáltal azt hiszik, már övék a világ.. s persze megint a vétkes aki jobban megúszta.. hát én lehet, kikergettem volna a világból azt az audis picsát..:S :@
Kilo166 (Droid#1)2009-12-29 23:40:18 // 48361
Basszameg! :(((((((((((((
Arno1662009-12-29 22:45:54 // 48360
Aggyisten!
Voltam lent, most ertem haza.
Kisasszony ugy nez ki mint egy kiadosabb kocsmai verekedes utan szoktak a betintázott helyi menő (kevésbé menő) csávok. Orrában tampon, felkötve, szemei résnyire neha kinyilnak a dagadások között, ilyenek. Kis sebláz, csöpög bele az infuzio meg ilyenolyan gyóccer. Szerintem gyorsan rendbejön a java. (Duzzanatok stb) A szinei még egy darabig érdekesek lesznek, de az a legkevesebb.
Köszi mindenkinek a jókívánságokat meg az együttérzést!!
Tök jól esik, tényleg.
-
Vas:
Össze ezt már nem rakom. Egyik az h elveimmel ellentétes.
Másik hogy normális már sosem lesz. Max kasznicsere segíthet.
Még kitalálom. Néhány fotó. Már csak azért is h ha úgy alakul h egyben adom el, legyen nyoma hogy nézett ki, és ne nagyon akarja senki kikalapálni......
A tető is hullámos lett.... elég durvát csattantak... A hatso könyöklő lenyílt, a pótkerék kijött a helyéről stb. Köszi Alfa, asszem sokat elnyelt....
BEKÖTNI MAGATOKAT!!!!!!
Total lehetetlen helyzet volt... 2 napja egy ex rally versenyző - kaszkadőr stb baratom jart pont igy. Totalra tortek a kocsijat szinte azonos helyzetben. O szerencsesebben meguszta, nem volt ekkora sebesseg, legzsak nem verte össze.
Lehet nem lenne rossz dolog ujravizsgaztatni az embereket a kocsival műszakikor...
Az emberek joresze nem tud vezetni, a masik resze a kreszt nem ismeri.
A maradek kevés meg lassan kisebbsegben van rendesen.
Voltam lent, most ertem haza.
Kisasszony ugy nez ki mint egy kiadosabb kocsmai verekedes utan szoktak a betintázott helyi menő (kevésbé menő) csávok. Orrában tampon, felkötve, szemei résnyire neha kinyilnak a dagadások között, ilyenek. Kis sebláz, csöpög bele az infuzio meg ilyenolyan gyóccer. Szerintem gyorsan rendbejön a java. (Duzzanatok stb) A szinei még egy darabig érdekesek lesznek, de az a legkevesebb.
Köszi mindenkinek a jókívánságokat meg az együttérzést!!
Tök jól esik, tényleg.
-
Vas:
Össze ezt már nem rakom. Egyik az h elveimmel ellentétes.
Másik hogy normális már sosem lesz. Max kasznicsere segíthet.
Még kitalálom. Néhány fotó. Már csak azért is h ha úgy alakul h egyben adom el, legyen nyoma hogy nézett ki, és ne nagyon akarja senki kikalapálni......
A tető is hullámos lett.... elég durvát csattantak... A hatso könyöklő lenyílt, a pótkerék kijött a helyéről stb. Köszi Alfa, asszem sokat elnyelt....
BEKÖTNI MAGATOKAT!!!!!!
Total lehetetlen helyzet volt... 2 napja egy ex rally versenyző - kaszkadőr stb baratom jart pont igy. Totalra tortek a kocsijat szinte azonos helyzetben. O szerencsesebben meguszta, nem volt ekkora sebesseg, legzsak nem verte össze.
Lehet nem lenne rossz dolog ujravizsgaztatni az embereket a kocsival műszakikor...
Az emberek joresze nem tud vezetni, a masik resze a kreszt nem ismeri.
A maradek kevés meg lassan kisebbsegben van rendesen.
Grando2009-12-29 21:32:57 // 48359
Nem lenne semmi. Kint sem halnak éhen. Pedig minden ócsóbb. Itt drága minden, mégis mindenki sír. Hogy van ez? :DD
BeczA2009-12-29 21:18:29 // 48358
Ebben is van valami... mondjuk a neppereket nem sajnálom ha ilyen kókánykodásból élnek... sok változás kéne ebben az országban sajnos nem csak ezen a téren...
Cro1662009-12-29 21:10:02 // 48357
Egyetértek.
a forgalomból kivonással nem is lenne gond, ha úgy működne, mint értelmesebb országokban, hogy kifizeti rendes áron a biztosító az autót, pl eurotax áron, majd ő a bontóval intézi tovább a dolgokat..na de így? a biztosítós megnézi a használtauto.hu-t, azt veszi alapul, mint piaci ár, és nézheted, hogy jó ha kapsz egy ilyen sérülésre 600 at.+ 200at a bontóstól..akkor Te 800-ért kiszállnál az autódból? Persze, hogy "tákolnak" az emberek...inkább talpra állítják. (a számokat csak viszonyítás miatt írtam)
Ha kapnál 1,6-ot, kivonnák a forgalomból,(esetleg nem lenne a regadó)..mennél, és vennél kint egy másikat abból a pénzből, és mindenki boldog.csak akkor a szegény biztosítóval, meg szerelőkkel, meg nepperekkel, meg állammal, meg kitudja még kivel mi lenne?? :)
a forgalomból kivonással nem is lenne gond, ha úgy működne, mint értelmesebb országokban, hogy kifizeti rendes áron a biztosító az autót, pl eurotax áron, majd ő a bontóval intézi tovább a dolgokat..na de így? a biztosítós megnézi a használtauto.hu-t, azt veszi alapul, mint piaci ár, és nézheted, hogy jó ha kapsz egy ilyen sérülésre 600 at.+ 200at a bontóstól..akkor Te 800-ért kiszállnál az autódból? Persze, hogy "tákolnak" az emberek...inkább talpra állítják. (a számokat csak viszonyítás miatt írtam)
Ha kapnál 1,6-ot, kivonnák a forgalomból,(esetleg nem lenne a regadó)..mennél, és vennél kint egy másikat abból a pénzből, és mindenki boldog.csak akkor a szegény biztosítóval, meg szerelőkkel, meg nepperekkel, meg állammal, meg kitudja még kivel mi lenne?? :)
BeczA2009-12-29 21:01:19 // 48356
Ha minden igaz akkor ha GTK-s kocsit újraépítik és legközelebb megint összetörik akkor már egy vasat sem fizet érte a biztosító...
Szerintem ,ha normálisan raknak össze egy ilyen autót ,mert gondolom saját használatra rendesen megcsináljtatja magának a tulaj akkor azzal sok gond nem lehet...
Viszont ha eladáson gondolkoik az ember akkor tényleg kókány szarokat raknak össze.. azokat meg be kéne zuzatni...
Szerintem jó lenne ha minden GTK-s kocsinak az újboli használat elött lenne egy hivatalos minőség ellenőrzése és akkor nem lenne ennyi kókány az utakon...
Szerintem ,ha normálisan raknak össze egy ilyen autót ,mert gondolom saját használatra rendesen megcsináljtatja magának a tulaj akkor azzal sok gond nem lehet...
Viszont ha eladáson gondolkoik az ember akkor tényleg kókány szarokat raknak össze.. azokat meg be kéne zuzatni...
Szerintem jó lenne ha minden GTK-s kocsinak az újboli használat elött lenne egy hivatalos minőség ellenőrzése és akkor nem lenne ennyi kókány az utakon...
Grando2009-12-29 18:51:40 // 48355
Elhiszem. Tudom, hogy bármit meg lehet csinálni, és hogy jó sok ilyen tákolmány rohangál. De attól ez még nem jó dolog. Tákolás, aztán eladás vmi palimadárnak, aki mit sem sejt. Aztán jönnek a titkos bajok a beállíthatatlan futóművel, nem beszélve az egyebekről. Nem vagyok túl nagy híve ennek a vircsaftnak. Ha valóban az lesz, amit Atti mond - mármint hogy az ilyen darabokat azonnal kivonják a forgalomból... talán az lenne a helyes. Ha magának összeeszkábál vki egy kifliautót - ám legyen, bár nemcsak a saját biztonságról van szó, ha közlekedik az ember. Na de ezeket általában eladásra szánják... és nem nyomott áron, ráírva: kifli voltam, bevásárlókocsinak még jó leszek. :DD
Na de mindegy. Arno majd látja, hogy mit lehet ezzel még tenni, messze nem elveszett ember ő. Hátha nem görbült annyira a vas. Majd kiderül. Anya rendbe jöjjön, az a lényeg. ;)))
Na de mindegy. Arno majd látja, hogy mit lehet ezzel még tenni, messze nem elveszett ember ő. Hátha nem görbült annyira a vas. Majd kiderül. Anya rendbe jöjjön, az a lényeg. ;)))
tipoatti2009-12-29 17:03:36 // 48354
Jómgam pl. "tudom", mennyi 2(vagy több)in1 verda szaladgál az utakon, bár az sem feltétlenül rossz. Jó összerakással akár merevebb is lehet az "új" darab, mint eredetileg... Csináltattam már ilyet én is... ;)
tipoatti2009-12-29 17:00:44 // 48353
Term. "csak" gazdasági TK. ( az enyém is az lett ), meg lehetne csináltatni,kérdés, érdemes-e. Jövőre pl. tudtommal az ilyen balesetet szenvedett autókat azonnal és véglegesen ki is fogják vonni a forgalomból...
Cro1662009-12-29 15:47:42 // 48352
Nem márkafüggő dolog ez..szakszerű javításra gondoltam..nem gányolásra.
Más kérdés, hogy persze új cuccokkal szakszerű elvileg.
Padon helyre húzzák,méretre, majd a sérült részt, pl nyúlványt a gyári illesztésnél cserélik.másik bölcső fel+ a sallangok és kész..mehet a festőhöz:))
Hidd el, sokkal több 2db-ból összerakott (sőt, két darabból összetolt, összehegesztett)Passat jár az utakon, mint azt gondolnánk :)
Természetesen nem ilyen javításra gondoltam ez esetben!
Más kérdés, hogy persze új cuccokkal szakszerű elvileg.
Padon helyre húzzák,méretre, majd a sérült részt, pl nyúlványt a gyári illesztésnél cserélik.másik bölcső fel+ a sallangok és kész..mehet a festőhöz:))
Hidd el, sokkal több 2db-ból összerakott (sőt, két darabból összetolt, összehegesztett)Passat jár az utakon, mint azt gondolnánk :)
Természetesen nem ilyen javításra gondoltam ez esetben!
Grando2009-12-29 15:32:16 // 48351
Aztán majd szívjon vele, meg anyázza a márkát az, aki megveszi... ://
Cro1662009-12-29 15:26:28 // 48350
Miért lenne kuka..tényleg rosszul néz ki, de ha fizet a biztosító, érdemes megcsináltatni..vesz egy ilyet,(alkudni belőle, aztán a legutolsó kis patentot is tudod így pótolni+pár dolgot ami nem kell azt el is lehet még adni), és egy jó lakatos simán megcsinálja belőle. Hely +idő+pénz kérdése csak.
tipoatti2009-12-29 14:44:25 // 48348
Részvét... :(((( Az első 156-osommal gyak. ugyanilyen balesetem volt, csak nem lámpás kereszteződésnél... Jobbulást a párodnak!!! Csak mint az előbbiekben: bármi segítség kell, pattanok, ha tudok!!!!
A verda kuka szerintem sajnos, de most ez a legkevesebb asszem... :(
A verda kuka szerintem sajnos, de most ez a legkevesebb asszem... :(
BeczA2009-12-29 13:58:32 // 48347
Részvét!! Ha bármit tudok segíteni csak szólj...
Putyesz2009-12-29 11:44:21 // 48346
Részvét Cartárs!!!
Totti (NagyVad)2009-12-29 11:27:01 // 48345
Részvét mielöbbi jöbulást aszonkának elsősórban és persze a vadnak is!
Grando2009-12-29 09:35:09 // 48344
Részvétem Arno! Barátnődnek mielőbbi jobbulást! Ha bármiben tudok esetleg segíteni... ;))
cac2009-12-29 09:29:01 // 48343
Szívesen!
Természetesen mindegyik autós társamnak segítettem volna, de tény, hogy egy alfás sorsát kicsivel jobban a szívemen viselem. :)
A történésről pár szó:
Egy végigmelózott, fásult nap után jöttem haza szép nyugisan 90-nel. Már be is álltam a Füredről Veszprémbe tartó úton az egyenesen vezető sávba, amikor jobbról megelőz kb 110-tel valaki, és bevág elém. Mondom magamban ha ennyire sietős, csak mennyen. Én direkt gurultam csak, mert a kb 200 méterre lévő lámpa piros volt. Közelebb gurulva látom ám, hogy egy 2.5-ös V6-os 166-ról van szó. Jah, kérem, csak egy cartárs. :)
Időközben zöld lett, megyek komótosan utána. Ő kissé dinamikusan indít, pillanatok alatt felgyorsul kb 60-ra. Tovább haladva a városközpont felé, a Füredi úton normálisan átmenne egyenesen a zöldön, de a benzinkút lámpájánál egyszer csak kivágott elé egy szemből(lentről) jövő audis.
Még sosem láttam ennyire első szám első személyben balesetet. Az alfa egy szemvillanás alatt megtorpant, és helyben csinált a levegőben egy félfordulatot a kereszteződés közepén; az audi meg visszapattant egész a járdáig. Mindenfelé füst meg záporozó törmelék.
Lefékeztem, majd megelőztem őket, és félre húzódtam. Az audis csaj egyben kiszállt, őt az anyósoldalon érte a találat, így megúszta. A barátnőd nem volt ilyen mákos. Neki a légzsák eltörte az orrát. Elég borzasztó volt nézni, ahogy kúszik ki a kocsiból, miközben orrán-száján dől a vér. Utána nem is mozdult szegény. Rádobtam a kabátját, mert fázott, és hívtam neki egy mentőt, valamint megkérdeztem, hogy értesítsek e valakit neki.
A képek itt (mobilosak, szarok):
Egyértelműen az audis volt a vétkes, nem adta meg a telizöldnél az elsőbbséget. Nekem azt mondta, hogy amikor körbenézett még nem látott semmit...ez balgaság, node ez már a biztosurak dolga.
Örülök, hogy a barátnőd megúszta komolyabb sérülés nélkül! Számomra elég ijesztő volt, ahogy ott feküdt a földön. Jó hogy hamar kijöttek a mentők, nemigen tudtam volna vele mit kezdeni. :(
Remélem hamar felépül, és a szépséges vas is egyben marad!
A bizarr az egészben, hogy amikor láttam még az elején a lámpáknál, hogy alfás, arra gondoltam, hogy megelőzöm majd jól, és kap egy "szevasz" elakadásjelzőt haverkodásképp...hát nagy mák, hogy fáradt voltam.
Természetesen mindegyik autós társamnak segítettem volna, de tény, hogy egy alfás sorsát kicsivel jobban a szívemen viselem. :)
A történésről pár szó:
Egy végigmelózott, fásult nap után jöttem haza szép nyugisan 90-nel. Már be is álltam a Füredről Veszprémbe tartó úton az egyenesen vezető sávba, amikor jobbról megelőz kb 110-tel valaki, és bevág elém. Mondom magamban ha ennyire sietős, csak mennyen. Én direkt gurultam csak, mert a kb 200 méterre lévő lámpa piros volt. Közelebb gurulva látom ám, hogy egy 2.5-ös V6-os 166-ról van szó. Jah, kérem, csak egy cartárs. :)
Időközben zöld lett, megyek komótosan utána. Ő kissé dinamikusan indít, pillanatok alatt felgyorsul kb 60-ra. Tovább haladva a városközpont felé, a Füredi úton normálisan átmenne egyenesen a zöldön, de a benzinkút lámpájánál egyszer csak kivágott elé egy szemből(lentről) jövő audis.
Még sosem láttam ennyire első szám első személyben balesetet. Az alfa egy szemvillanás alatt megtorpant, és helyben csinált a levegőben egy félfordulatot a kereszteződés közepén; az audi meg visszapattant egész a járdáig. Mindenfelé füst meg záporozó törmelék.
Lefékeztem, majd megelőztem őket, és félre húzódtam. Az audis csaj egyben kiszállt, őt az anyósoldalon érte a találat, így megúszta. A barátnőd nem volt ilyen mákos. Neki a légzsák eltörte az orrát. Elég borzasztó volt nézni, ahogy kúszik ki a kocsiból, miközben orrán-száján dől a vér. Utána nem is mozdult szegény. Rádobtam a kabátját, mert fázott, és hívtam neki egy mentőt, valamint megkérdeztem, hogy értesítsek e valakit neki.
A képek itt (mobilosak, szarok):
Egyértelműen az audis volt a vétkes, nem adta meg a telizöldnél az elsőbbséget. Nekem azt mondta, hogy amikor körbenézett még nem látott semmit...ez balgaság, node ez már a biztosurak dolga.
Örülök, hogy a barátnőd megúszta komolyabb sérülés nélkül! Számomra elég ijesztő volt, ahogy ott feküdt a földön. Jó hogy hamar kijöttek a mentők, nemigen tudtam volna vele mit kezdeni. :(
Remélem hamar felépül, és a szépséges vas is egyben marad!
A bizarr az egészben, hogy amikor láttam még az elején a lámpáknál, hogy alfás, arra gondoltam, hogy megelőzöm majd jól, és kap egy "szevasz" elakadásjelzőt haverkodásképp...hát nagy mák, hogy fáradt voltam.
Cro1662009-12-29 08:31:45 // 48342
Baxus:((
Mielőbbi gyógyulást kívánok Neki!
Mielőbbi gyógyulást kívánok Neki!
Arno1662009-12-29 02:27:15 // 48341
Ugy nez ki a legzsaktol zuzodott az arca, de semmi tores ilyesmi.
Ha elmondtak mindent (remelem....) holnap lemegyek es kiderul...
Ha elmondtak mindent (remelem....) holnap lemegyek es kiderul...
Arno1662009-12-29 02:15:10 // 48340
1000 koszi ezuton is a segitseget, Apuja mondta h milyen segitokesz voltal.
Arno1662009-12-29 02:07:53 // 48339
Enyem, baratnom vezette. Mi tortent pontosan? Vele meg nem tudtam beszelni sajnos :((((
cac2009-12-28 23:59:07 // 48338
Sziasztok!
Ismertek veszprémi 2,5-ös V6-os 166 tulajt? Este sajna pont előttem ütközött frontálisan. Sötét színű, tán fekete alfáról van szó. A sofőr csajszi elég szar állapotban mászott ki a kocsiból. :(
Ismertek veszprémi 2,5-ös V6-os 166 tulajt? Este sajna pont előttem ütközött frontálisan. Sötét színű, tán fekete alfáról van szó. A sofőr csajszi elég szar állapotban mászott ki a kocsiból. :(
Arno1662009-12-28 19:32:16 // 48337
Az egesz kalvaria vicc. Mondjuk az urge szimpatikus nagyon. :)
Nincs a Thesisben sem ahogy a 166-ban sem olyan alkatresz ami miatt ekkora kaosz kellene legyen. Amit a nepiteletben olvastam...annak a fele meg tok evidens dolog. Nekem akinek 3/4 eve megvan. Egy szervizben alap kene h legyen h a bugo hang a klima konzoltol pl a kis venti amelyik a szenzorra szivja az utaster levegot. A CD meg azert nem olvas mert retkes.
Nincs a Thesisben sem ahogy a 166-ban sem olyan alkatresz ami miatt ekkora kaosz kellene legyen. Amit a nepiteletben olvastam...annak a fele meg tok evidens dolog. Nekem akinek 3/4 eve megvan. Egy szervizben alap kene h legyen h a bugo hang a klima konzoltol pl a kis venti amelyik a szenzorra szivja az utaster levegot. A CD meg azert nem olvas mert retkes.
Don Gombóc2009-12-28 19:08:57 // 48336
És a szomorú az hogy ezekre a motorokra nem jellemző ez a hiba, és nagyon sokat elmennek ilyen főtengely meg csapágy hiba nélkül. Lehet hogy már a Német szervízben is átbaszták valahogy az előző tulajt. Az meg egyenesen nevetséges hogy a FAM azt mondja hogy perelje a Német céget. Most akkor unio vagy mi a csöcs? :)
Don Gombóc2009-12-28 18:55:13 // 48335
Ez sem újdonság. hanem egy régi kísérlet újraélesztése.
Egyébként mi is próbáltuk a cimbimmel régen az öngyuladós benyás mocit, ugyan is loptunk két hordó ipari mosóbenzint, és a kispolákkal azzal jártunk melózni. Nem lehetett leállítani csak ha sebességbe lefullasztottuk. :)
Egyébként mi is próbáltuk a cimbimmel régen az öngyuladós benyás mocit, ugyan is loptunk két hordó ipari mosóbenzint, és a kispolákkal azzal jártunk melózni. Nem lehetett leállítani csak ha sebességbe lefullasztottuk. :)
Arno1662009-12-28 18:23:28 // 48334
Putyesz2009-12-28 14:27:28 // 48333
azért elég vicces hogy ugyanúgy fogyaszt a 166 mint egy 1.4-es kalos.....:D:D:D:D:D:D!
ilyenekkel szeretem idegesíteni az ilyen autótulajokat.....
mindig kérdeznek engem hogy mennyit eszik 10,12???(de előtte mondom nekik hogy dízel)
...mondom ember,ha kitaposom a belét sem eszik 10 litert!!!!!ha nagyon óvatosan járok vele még öt alá is megy a fogyimérő:D...erre lehajták a fejüket és elmennek:D:D:D:D:D
ilyenekkel szeretem idegesíteni az ilyen autótulajokat.....
mindig kérdeznek engem hogy mennyit eszik 10,12???(de előtte mondom nekik hogy dízel)
...mondom ember,ha kitaposom a belét sem eszik 10 litert!!!!!ha nagyon óvatosan járok vele még öt alá is megy a fogyimérő:D...erre lehajták a fejüket és elmennek:D:D:D:D:D
Putyesz2009-12-28 14:21:00 // 48332
nem gyenge az árkülönbség!
alfatech2009-12-28 12:57:37 // 48331
Kuplung és lendkerék cseréhez, hosszú távra tervezőknek: épp most cseréltem mindkettőt, Valeo alkatrészeket innen rendeltem:
racing-bazar.hu
Árak (V6 TB-hez):
Kuplungszett: 49.000 (Bárdi, Unix 80.000 körül)
Lendkerék: 90.000 (Bárdi, Unix 170.000 körül).
Igaz, több mint 1 hónapba telt, mire megérkeztek az alkatrészek, de nem volt sürgős.
Kuplung vajpuha lett, váltó hidegen is sokkal finomabban működik.
racing-bazar.hu
Árak (V6 TB-hez):
Kuplungszett: 49.000 (Bárdi, Unix 80.000 körül)
Lendkerék: 90.000 (Bárdi, Unix 170.000 körül).
Igaz, több mint 1 hónapba telt, mire megérkeztek az alkatrészek, de nem volt sürgős.
Kuplung vajpuha lett, váltó hidegen is sokkal finomabban működik.
Mattyancs2009-12-28 12:38:49 // 48330
Eladásra persz, hogy elég a tárcsa, ha te hosszú távra gondolkodsz akkor persze, hogy szett csere! Egyébként tudom javasolni, főleg a TIPOATTINAK, hogy tárcsa kevlározás és vissza! Az enyémben szerkezet új van a régi tárcsát pedig kevlároztattam ami k...va jó!