Fórum >> Típusok >> 164-166

Sanyiiiii2015-11-03 18:55:22 // 77629
Na igen, ez a másik nagy baj, hogy semmi használható doksi nincs hozzá ...
Már végigolvastam a külföldi írásokat is, de ilyen jelenséggel csak egyet találtam. Az is egy Lancia Thesis volt, de ő se kapott rá semmilyen választ..
Úgy tűnik mégis csak komolyabban meg kell bontani.

Nem tud senki egy vezérlőt kipróbálásra? :(
Mr. Z2015-11-03 18:12:11 // 77628
amúgy ha zárlat is van ki lehetne méregetni, főleg ha csak egy polaritás védő dióda adta meg magát, csak gondolom nem forog közkézen a kapcsolási rajz.
atis_166jtd2015-11-03 18:07:01 // 77627
Volt már akinek segített.
Mr. Z2015-11-03 14:22:58 // 77626
Ha beàzott és zárlatot csinált ott a panelmosás nem segít sajnos. Errōl jut eszembe hogy az én manuális váltómba is olajat kell cserélnem. Ti mit vesztek bele?
pettinke2015-11-03 13:03:09 // 77625
ha tényleg beázott, ultrahangos mosóban magát a panelt ki kell mosni, aztán jól megszárítani. egy próbát megér.
Cro1662015-11-03 09:20:37 // 77624
Az szép :(
Sanyiiiii2015-11-03 06:46:25 // 77623
Igen ezeket már átnéztük, a vezérlőtömbbe az egyik mágnesszelepet cseréltük is, bár elvileg az sem volt hibás.
Ezeknek a hibáknak mindnek lenne egyéb jelensége is, de itt nincs. tényleg nagyon szépen teszi a dolgát.
Ezért is 90%, hogy az ECU-ja szar. Csak feleslegesen mégsem adnék ki 2-300e forintot...
De még eladó ECU-t is csak 1db-ot találtam az országban.
Cro1662015-11-02 22:11:11 // 77622
Gyakori problémák készteti a P0741 kód

Hibás nyomatékváltó felcsapása szolenoid
Hibás Motor hűtőfolyadék hőmérséklet érzékelő
Hibás nyomatékváltó tengelykapcsoló
Hibás szelepház
Piszkos sebességváltó folyadék, amely korlátozza a hidraulikus részek
Trumpf (NagyVad)2015-11-02 21:43:13 // 77621
Persze hogy kérdeztem, 15000 Ft, de nincs. Amúgy az új ára is 50€, csak az sincs :(
Trumpf (NagyVad)2015-11-02 21:35:36 // 77620
Kigoogliztam hogy a LockUp solenoid hibásodott meg. Nem tudja nagy sebességnél fixre zárni a konvertert.
atis_166jtd2015-11-02 21:29:18 // 77619
Egy kis kézügyességgel és türelemmel lehet javítani. Utánna teszel egy relét bele és többetnem olvad meg.
Sanyiiiii2015-11-02 18:45:47 // 77618
Sziasztok!

Egy kis segítségre lenne szükségem.
166 2.4 20v automata váltója rakoncátlankodik.
Városban tökéletesen teszi a dolgát, viszont ha már városon kívül tempósabban mennék (100 felett) beteszi a váltót szervizprogramba, nem vált se le, se fel. Ha megállok, leveszem a gyújtást majd vissza, megint minden jól működik.
P0741-es hibakódot olvastam ki.
A vezérlőtömb át lett nézve, az hibátlan. Mechanikai hibára nem gondolnék, ugyanis nem rángat, nincs hangja, nem csúszik, szépen dolgozik.
Amire gyanakszok az a váltóvezérlő, ugyanis valamikor még az előző tulajnál beázhatott.
Esetleg Debrecenben vagy környékén, bár akár Pesten is kipróbálás erejéig nem tudna valaki kölcsönadni egy hibátlan váltóvezérlőt?? Nem szeretnék potyára egy kút pénzt kiadni. Természetesen nem kérném ezt a szívességet ingyen.
Vagy ha valaki ugyanilyen problémát már orvosolt, akkor szívesen venném az ötleteket.
Köszi előre is!
További szép estét mindenkinek! :)
DieselManiaco(NagyVad)2015-11-02 18:24:03 // 77617
engem is érdekelne egy pár:D
tbesze2015-11-02 17:58:17 // 77616
Sziasztok!

Tönkrementek az ülésfűtés kapcsolóim. Esetleg ha valakinek lenne amit eladna, azt kérem szépen, hogy jelezze nekem. Mert már nagyon hideg a bőr. :)
Előre is nagyon köszönöm a segítséget!
gecsa2015-11-02 12:32:11 // 77615
bontósokat kérdezted már?
Trumpf (NagyVad)2015-11-02 12:02:10 // 77614
Üdv Mindenkinek! Alkatrészre vadászok. Nagylámpáshoz keresek hásó xenon szintezőt. Lehet új, vagy használt is. Tudna valaki segíteni? cikszáma:60684903
KisP2015-11-01 13:32:37 // 77613
Hajrá! nekem is a terveim közt szerepel.
.
.
.
(csak előtte vennem kell egy házat garázzsal:) )
Mr. Z2015-11-01 09:14:41 // 77612
és persze az asszonynak is lehet mondani, hogy nem sörözöl csak alapanyagot gyűjtesz :)
W.2015-10-31 21:12:47 // 77611
Ezt viccnek szántad, ugye? ....
Mr. Z2015-10-31 20:43:12 // 77610
én most sörkollektort csinálok, idén azzal akarom fűteni a garázs, a munkatársam, egy 2X2,5-es sörkollektorral fűti és 15-20 fok van a garázsba télen ha süt a nap. :)
vologya[kendács mester]2015-10-31 14:20:50 // 77609
Felragasztgattam én is vagy 50 cédulát, hogy bérelnék garázst (főleg olyan garázsok ajtajára, ahol fél méteres fű ált), de semmi. Nagyvárosban kincset ér.
gecsa2015-10-31 13:46:28 // 77608
Sajátom nekem sincs, csak bérelt.. :)
vologya[kendács mester]2015-10-31 13:28:59 // 77607
Nekem elég lenne a garázs is. Bár itt ahol most élek annyiba kerül egy pici garázs, mint otthon egy felújított ház :D
forrasr2015-10-31 12:40:22 // 77606
Nem mondom, hogy nem irigylem ezt a fűtött garázs dolgot, de nem feltételen a kijelző miatt :) Bár dízelsége ellenére jó gép télre is a vad, hamar jön a meleg a kiegészítő fűtés miatt, 5 fok alatt előbb melegszik a motor is mint 10-15 ben, meg az ülésfűtés sem mellékes.
gecsa2015-10-31 12:19:18 // 77605
engem nem zavar, többnyire a fűtött garázsból indulok vele, így ritkán tapasztalom a dolgot.. :)
forrasr2015-10-31 10:27:19 // 77604
Saját tapasztalataim szerint csak a fényérzékelője álmosabb hidegben, rögtön indításkor ezért sötétebb.
gecsa2015-10-31 10:15:08 // 77603
Meg kell várni,amíg beizzik a katódsugárcső.. :-D

Nekem is ilyen.
csokagm2015-10-30 13:45:15 // 77602
Védelem biztos nem, vagy az enyémben nincs mert mindig indul rendesen.
vologya[kendács mester]2015-10-30 13:03:52 // 77601
Hidegben lassan magához térő ICS kijelző orvosolható valahogy? Kettőt próbáltam és mindkettőnek kell vagy 6-15 másodperc (ha nem több), hogy magához térjen. Azon is elgondolkodtam, hogy ez nem e valami védelem része, hogy hidegen nehogy elszálljon.
Cro1662015-10-30 10:49:26 // 77600
Nekem az excenteres feszítő adta ezt a hangot,hidegen,alapjáraton. (szíj nélkül, kézzel megpörgetve is adott hangot)
http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000068/0000068219.jpg
kalo166TB2015-10-30 08:12:17 // 77599
az első sor a nehezebb tapasztalataim szerint (csak a Bosch volt jó, az összes utángyártott áthúzott), a hátsóknál jók voltak a nem gyáriak, ott nem volt gond
kalo166TB2015-10-30 08:12:17 // 77598
az első sor a nehezebb tapasztalataim szerint (csak a Bosch volt jó, az összes utángyártott áthúzott), a hátsóknál jók voltak a nem gyáriak, ott nem volt gond
Youri2015-10-29 07:59:18 // 77597
Ja,és szükségem lenne egy nivo pálcára sos-ben.Esetleg vkinél elfekvőben?
Youri2015-10-29 07:55:54 // 77596
Esetleg vki ismeri e az autót!?!
Youri2015-10-29 07:55:06 // 77595
Hali.Gazdája lettem egy kormos 164-nek,és azt szeretném kérdezni hogy mi az amit érdemes átnézni ennél a típusnál-motornál! Látszólag egyben van,tudom h hajlamos a hf-ességre,bár ilyen tünetei szerencsére nincsenek.Amit láttam h a légtömegmérő csatija le van húzva.
gecsa2015-10-28 20:58:51 // 77594
Jelenleg szerencsére heti 5km-t ha megyek vele.. Már ráálltam ezekre a gyertyákra,remélem tényleg beválik...
Don Gombóc2015-10-28 20:47:20 // 77593
Hahó Robi !
Leginkább a bal oldalit eszi az idő, mivel ott kapja a legtöbb áldást a szembejövőktől, akkor is leginkább télen a sós latyaktól.
Az első részén a küszöbnek a legtöbbet a felpattanó kavicsok miatt van problémája, ami szintén be tudja indítani a rozsdásodást, a sárvédő aljánál is, nem csak a küszöb elején. A küszöböt a vezető oldali kinyitott ajtónál is figyelni kell az első részénél.
A hátsó része a gázosabb a küszöbnek, mivel itt összpontosul leginkább a sok hólé és amit a hátsó kerék odaver a sárvédőnek és a küszöbnek is, persze itt is a téli használat a gond leginkább, az ami eszi.
A hátsó küszöb leggyengébb pontja amivel gond szokott lenni, az a rész ami a sárvédő ív felfutásától kezdődik hátra felé.
Inkább úgy mondanám, ha kinyitod a bal hátsó ajtót a hátsó ülés ülőlapjának a közepétől hátra felé a a sárvédőig, az a leggyengébb része, illetve ott rohad a legjobban.
Sajna ebben benn van az emelő bak is, így jó szaki kell aki ezt is pontosan kihegeszti, és azért ha kell akkor a baknál is lehessen emelni a kocsit a javítás után is, bár érdemesebb belül az alváznyúlványnál emelni amúgy is.
Amúgy az egész küszöb alja az említett hátsó rész kivételével rendben van, amúgy elég erős és strapabíró is.
Ezekkel annak van baja akik sokat használják a kocsit, és télen nem is közlekednek vele igazán.
Don Gombóc2015-10-28 20:32:18 // 77592
Jó az. :-) Még 60- 100 ezret is kibír, pedig Bosch a lelkem. :-) A gyári előírású gyertyákat sajna eszi a turbós. És ha eszi az nem jó a turbó turbina lapátjainak.
gyurma2015-10-28 14:49:29 // 77591
Sziasztok!
Nagy baj történt a vasammal!! Elment a delej belőle, nincs áram egyes dolgoknál. Nem mennek az ablakok, az ülés, a tető a navi, a fűtőventilátor. Nem biztosíték baja van, hanem valahol csatlakozó hiba vagy szakadás. Ebben kérném segítségeteket, hátha már valaki járt így és többet tud róla.
Köszönöm
vologya[kendács mester]2015-10-27 20:58:18 // 77590
Ha nincs kódkártyád, akkor mindjárt küld neked valaki egy linket valami lengyel fickó oldalára, aki valamennyi euróért elküldi neked.
W.2015-10-27 19:19:48 // 77589
Én viszont fel sem teszem, mert télen gyakorlatilag áll a garázsban... :)
Smith2015-10-27 19:14:11 // 77588
Nálam is zajlik a projekt :)
Bati2015-10-27 18:37:22 // 77587
sziasztok
FL 166-os ha a középsö (rádio) panel ki és vissza szerelése után kodot kér akkor azt honnan lehet megtudni ?
vm2015-10-27 17:57:12 // 77586
Nákéremszépen... Téli kerekek kicentrírozva, felpattintva... ;-)
gecsa2015-10-27 11:53:38 // 77585
itt is csak elsőt találtam hirtelen 170 ójróért, márkakereskedést még nem kérdeztem, hogy van-e, de remélem, hogy nem kell. :)
kalo166TB2015-10-26 23:36:57 // 77584
így van, a Bosch jó lesz, nyomasd azt...

A zsinór meg ha bekrepál, akkor készülj fel...biztos emlékszel a kálváriámra :)
Kimis1112015-10-26 22:39:26 // 77583
Akkor újat veszek :)
gecsa2015-10-26 22:29:58 // 77582
Az még kevesebbet bír majd! :) :) :)
Kimis1112015-10-26 21:11:05 // 77581
Van tartalék.... :)
gecsa2015-10-26 20:30:43 // 77580
majd lesz, az nem kérdés... :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak