Ja azt nem tudtam hogy a tiéd 12 V oltos. :)
Szerintem nem változtattak a futóművön, de a legegyszerűbb valakiével összehasonlítani, vagy az ePER-ben cikkszámok alapján megnézni hogy a mihez jó kategóriában hozza-e a másik motorverziót.
Don Gombóc2009-10-23 17:00:36 // 47279
Grando2009-10-23 16:59:17 // 47278
Így van! Aztán pofás kis pdf-eket csinálni belőle. Azt akár vállalom is. ;)))
KGBMAN2009-10-23 16:59:14 // 47277
Na ezért kezdtem el forgatni a szemem amikor a Kárászy azt mondta, hogy "Nem, nem , nem lesz az jó". Most vagy szart utána nézni vagy lehet vmi olyan difi a két futómű között, ami miatt nem berakható. De ha jó bele, akkor máris kimegyek az erkélyre, behozom dobozostul, leporolom és viszem a szerelőmhöz a következő hétvégén :DDD
Jó lenne tudni súlyban mennyi a differencia a 2.0V6 TB és az enyém közt. Nehogy ültetett autó helyett csillagvizsgáló legyen belőle :D
Jó lenne tudni súlyban mennyi a differencia a 2.0V6 TB és az enyém közt. Nehogy ültetett autó helyett csillagvizsgáló legyen belőle :D
Grando2009-10-23 16:58:04 // 47276
Aztán én leszek körömlakk Gandalf (vagy Grand-alf), minden titkok tudója? :)))
Mindenkit békává változtatok! :DDD
Mindenkit békává változtatok! :DDD
Don Gombóc2009-10-23 16:57:54 // 47275
Egy oldalas szerencsére. Inkább jpg oldalakat kéne belőle csinálni, mert egy csomó rajz van szinte minden oldalon, és abból könyebb lapozgatni. És azt is témakörönként külön mappába átpakolni. Az lenne az első fázis hogy szétszedni több kötetre.
Andy2009-10-23 16:57:10 // 47274
Köszi, holnap megnézem ezeket a dolgokat rajta.
Andy2009-10-23 16:56:06 // 47273
Nappal dolgozol, éjjel meg ezt fordítod a köz javára! Hol itt a gond? Mi pedig majd alszunk helyetted is és hálás szívvel gondolunk rád! :))
Grando2009-10-23 16:55:20 // 47272
Ha a 2.0 V6TB-hez jó, akkor a 3.0 V6 12V-hez is. ;)))
KGBMAN2009-10-23 16:54:37 // 47271
Namost a 2.0 V6 TB akkor csak nehezebb, mint az én 96-os 3.0 12V V6-os blokkom. De mi lehet a különbség szted a 96-os és a 98-as futómű között?? Mármint ugyanannál a változatnál.
Grando2009-10-23 16:53:11 // 47270
Na ja. Először tényleg vmi elektronikus formába kéne hozni. ;)))
Na természetesen nem arra gondoltam, hogy majd én lefordítom az egészet. Ennek a feldolgozása több hónapos munka. Vmiből élnem is kell. :DD
Viszont legalább konkrétan utána lehetne nézni néhány "kozmikus" problémának, stb. Nem lenne egy hátrány. :))
Na természetesen nem arra gondoltam, hogy majd én lefordítom az egészet. Ennek a feldolgozása több hónapos munka. Vmiből élnem is kell. :DD
Viszont legalább konkrétan utána lehetne nézni néhány "kozmikus" problémának, stb. Nem lenne egy hátrány. :))
KGBMAN2009-10-23 16:52:57 // 47269
Egy vagy kétoldalas egyébként?
KGBMAN2009-10-23 16:52:10 // 47268
Nem vészes, 100-asával esz az ADF (automatikus doksi adagoló, mint a fénymásolókon). A progi meg utána elmazsolázik rajta amíg szöveggé alakítja. Igazából 100 oldalanként kell bescannelni, majd hagyni dolgozni. Ergo amíg a 100 oldal beolvasásra kerül lehet sörözgetni :DDDDD
Don Gombóc2009-10-23 16:46:37 // 47267
Én elviszem neked de ez kurva sok munka. Előbb be kéne szkennelni aztán ami fontos amellé írni egy lábjegyzetet vagy valami kiegészítőt.
Cro1662009-10-23 16:46:34 // 47266
Tegye:))
Elvileg nagy baj nem lehet..meg ha szétszedik, össze lehet hasonlítani, ténylegesen mennyivel kisebb a csillapító.
Elvileg nagy baj nem lehet..meg ha szétszedik, össze lehet hasonlítani, ténylegesen mennyivel kisebb a csillapító.
Grando2009-10-23 16:45:12 // 47265
Ez nagyon kéne. Nagyon-nagyon! :)))
Don Gombóc2009-10-23 16:44:49 // 47264
Ott csak pár kilo lehet a különbség a v6 TB és a 3,0 v6 között. Egyiknél a turbo a plusz súly, a másiknál a plusz két vezérműtengely pl. nem egy nagy a különbség. Szerintem a sportrugó és csillapító szett mindkettőhöz jó.
Don Gombóc2009-10-23 16:40:44 // 47263
KGBMAN2009-10-23 16:36:55 // 47262
Ja és akkor ingadozott a fordulatom össze-vissza, amikor az egyik (majd még jobban amikor már kettő) gyújtáskábelem nem úgy dolgozott, ahogy kellett volna. De leállásra nem emlékszem.
KGBMAN2009-10-23 16:33:35 // 47261
Szerinte nem létezik hozzá ültető cucc. Ez már azért is fura, mert a KW és a Novitec is kínál hozzá. Ráadásul az övék 95-05-ig mindbe jó a leírás szerint. Ami meg Koniban van az enyémhez az 98-05-ig írja. Lövésem nincs mi lehet a különbség.
BeczA2009-10-23 16:33:13 // 47260
magasabb sajna még így is, de már nem foglakozok vele... de a V6 TB rugókat szeretem benne... rosszab úton stabilabban fogja az utat... igaz így nem egy hajó feeling de így szeretem :p :)
Grando2009-10-23 16:32:08 // 47259
Sztem meg tegye bele halálos nyugalommal. ;)))
KGBMAN2009-10-23 16:29:39 // 47257
Fura, hogy a GTV-nél azt mondják, hogy a V6 TB a legnehezebb motor. Van egy Koni szettem, ami ahhoz való (-30mm) viszont az enyém 3.0 V6 12V. Koni pl az én 96-os autómhoz nem is dob semmit és lövésem nincs bele merjem-e tenni. Tudtok valakit aki ebben a témában otthon van és lehet adni a szavára?
Cro1662009-10-23 16:26:43 // 47256
Ha már csak a lapokon múlik, szóljatok...beszállok :))
KGBMAN2009-10-23 16:26:35 // 47255
ADF-es scanner.. Ha szétkapod A4-es oldalakra segítek benne. Sőőőt, ha van egy szabad hétvégd és sok söröd akkor hazahozom, itt ráengedjük és van olyan progim ami egyből szöveget készít a lapokból, nem pedig képet. Aztán mehet Grandonak fordításra :DDD
Don Gombóc2009-10-23 16:25:05 // 47254
Szerintem közel egyforma. Az igaz hogy a dízel az öntött vas blokkos, de a két hengerfej a V6 oknál sem tíz deka ám. Ott van az súlyban mindkettő.
Cro1662009-10-23 16:23:40 // 47253
a főképeden már nem néz ki olyan magasnak.
Akkor elvileg nem bele való az a rugó, ha jól értem.
Akkor elvileg nem bele való az a rugó, ha jól értem.
Don Gombóc2009-10-23 16:22:43 // 47252
NEm annyi azért mert ebben rajzok is vannak meg mindenféle szarok. Nem egy teleírt word oldalt kell elképzelni, de azért sok az. Meg kellene próbálni beszkennelni, így jól ráférne lemezre. De ide olyan szkenner kéne ami magától csinálja, mert egyenként beszarás. Amikor anno a kezelésit csináltam az két nap volt pedig csak 250 oldal. Ezt még Bandi bácsi szerezte, éppen nincs tele egy fénymásoló papíros doboz. Szerintem csak 2350 oldal. :)
BeczA2009-10-23 16:19:22 // 47251
na jah... lehet cikizni érte.. :P gagyi TS ...
de gondolom ez a motor súlyából fakad...
de gondolom ez a motor súlyából fakad...
KGBMAN2009-10-23 16:17:52 // 47250
Mozgasd meg a levegőcsövön az utastér felé eső legfelő csatit. Az a levegőhőmérséklet jeladó. Nekem is ezt művelte a múltkor, de mint kiderült kontakt hiba volt csak. Nem tudom hogyan rázódhatott ki.
Cro1662009-10-23 16:17:50 // 47249
De az hogy lehet, hogy ugyan azt a rugót irja a katalógus a TS nek, mint a JTD.nek? (csak nehezebb az a moci nem?)
Ha tippelni kellett volna, azt mondom, hogy a JTD meg a 3.0 v6 nak lehet egyforma..de nem így van.
Ha tippelni kellett volna, azt mondom, hogy a JTD meg a 3.0 v6 nak lehet egyforma..de nem így van.
Cro1662009-10-23 16:14:33 // 47247
Ja láttam, vagyis olvastam én is anno:)
De a Tied nagyon magasan van nem? Vagyis amikor megvetted magas volt..most is az?
De a Tied nagyon magasan van nem? Vagyis amikor megvetted magas volt..most is az?
Grando2009-10-23 16:13:46 // 47246
Az a rábaféknyom. Az nem pötty. :DD
Grando2009-10-23 16:12:46 // 47245
Hűűűűű! Na az nem egy rossz cucc!
2500 oldal szorozva mondjuk 2000 karakter/oldallal, szorozva... = sok. >:)))
Azt le kéne másoltatni vagy nem is tudom... Kéne. ;)))
2500 oldal szorozva mondjuk 2000 karakter/oldallal, szorozva... = sok. >:)))
Azt le kéne másoltatni vagy nem is tudom... Kéne. ;)))
Don Gombóc2009-10-23 16:12:09 // 47244
Az alsógatyádon hátul. De az csokis. Elől meg jaffás ugye? :))
Grando2009-10-23 16:10:07 // 47243
Ja, barna pötty is van ám! :DD
Grando2009-10-23 16:09:25 // 47242
A lilát kihagytad. :DD ;)))
Na kb. asszem mi is ennyiben maradtunk anno, hogy van normál, meg van ültetett. Oszt viszlát. A színkombinációk nemtom mit jelölnek, de ha rugóerőt, akkor a különbség nüanszokban lehet mérhető. Nekem a két tengelyen különböző egyébként (elöl lila-zöld, hátul meg piros-sárga).
Úgyhogy ennek a megfejtésével valóban nincs sok értelme küzdeni. :))
Na kb. asszem mi is ennyiben maradtunk anno, hogy van normál, meg van ültetett. Oszt viszlát. A színkombinációk nemtom mit jelölnek, de ha rugóerőt, akkor a különbség nüanszokban lehet mérhető. Nekem a két tengelyen különböző egyébként (elöl lila-zöld, hátul meg piros-sárga).
Úgyhogy ennek a megfejtésével valóban nincs sok értelme küzdeni. :))
Don Gombóc2009-10-23 16:04:55 // 47241
A színpöttyök megfejthetetlenek, de majd Grando egyszer lefordítja a 2500 oldalas német nyelvű manuálomat, és lehet hogy akkor kiderül. :)
Don Gombóc2009-10-23 16:03:22 // 47240
Emberek !
Létezik a normál hosszúságú rugó, különböző szín pöttyökkel, ( sárga piros kék zöld ) sőt van amikor egy rugón két különböző színü pötty is van. És létezik a sportcsomagos rugó ami két centi ültetést ad. Nekem valszeg az volt benne mert három éve kilöktük alóla és most faceliftes mjtd rugó és csillapító van benne, így most olyan magas mint átlagban mindenkié. De hosszú idő alatt sokat gyengül a rugó és a meggyengült lengéscsillapító is engedi tovább libegni a kocsit így könnyen belever olyan helyekbe ahová egyébként nem tenné.
Létezik a normál hosszúságú rugó, különböző szín pöttyökkel, ( sárga piros kék zöld ) sőt van amikor egy rugón két különböző színü pötty is van. És létezik a sportcsomagos rugó ami két centi ültetést ad. Nekem valszeg az volt benne mert három éve kilöktük alóla és most faceliftes mjtd rugó és csillapító van benne, így most olyan magas mint átlagban mindenkié. De hosszú idő alatt sokat gyengül a rugó és a meggyengült lengéscsillapító is engedi tovább libegni a kocsit így könnyen belever olyan helyekbe ahová egyébként nem tenné.
Grando2009-10-23 16:02:56 // 47239
Akkor sem jutottunk többre. Az (x+1)-dik variációnál feladtuk. :DDD
BeczA2009-10-23 15:43:42 // 47238
hogy pontosan melyik mit jelől azt sajan nem derítettem ki... de mintha ez lett volna téma itt ebben a topicban annó egy - másfél éve....
Cro1662009-10-23 15:22:15 // 47237
Eddig én egyszer tapasztaltam olyat, hogy fékezésnél, lámpa előtt, amikor előre billen az autó, a motorvédő leért egy "bakháton" ami felgyűrt aszfalt volt...amit a teher autók, buszok tapostak ki (jó minőség Szegeden is van..nem csak Pesten:))) )
Normál padkára simán fel tudok még vele állni.
Ez a rugó, meg tényleg olyan, hogy ha most alánézek, az alsó karikák összeérnek..nem tudom kinek milyen de már régebben is volt erről szó(csak akkor nem az én autómban volt ez a rugó).
És azt tudod, hogy milyen szín milyen keménységet jelöl? (mármint nem konkrétan, érték szerint, hanem egymáshoz viszonyítva)
Normál padkára simán fel tudok még vele állni.
Ez a rugó, meg tényleg olyan, hogy ha most alánézek, az alsó karikák összeérnek..nem tudom kinek milyen de már régebben is volt erről szó(csak akkor nem az én autómban volt ez a rugó).
És azt tudod, hogy milyen szín milyen keménységet jelöl? (mármint nem konkrétan, érték szerint, hanem egymáshoz viszonyítva)
BeczA2009-10-23 15:07:00 // 47236
Nekem egy 2.0 TB-nak az első gátlója és rugója van bent... a csere után semmit nem változott a magassága a kocsinak.. pedig az ültetés lett volna a célom...
A rugók külömböző színkódokkal meg vannak külömböztetve ,de ez is csak a keménységüket adja meg... a magasság marad.
Ha a keményebb és feszesebb rugóval csak sportosabb lesz a feeling ;)
A rugók külömböző színkódokkal meg vannak külömböztetve ,de ez is csak a keménységüket adja meg... a magasság marad.
Ha a keményebb és feszesebb rugóval csak sportosabb lesz a feeling ;)
BeczA2009-10-23 15:02:57 // 47235
Ha nem elektromos a gáz adása , hanem a bowdenes akkor esélyes az alapjárati motor. Meglehet az is hogy koszos és csak ki kell takarítani és jó lesz.... az előző kocsimnál csinált hasonló jelenséget ilyen hiba miatt ,de ott inkább fordulaton maradt ,mint ingadozzon...
Andy2009-10-23 14:55:52 // 47234
Off!
Bocs, hogy itt kérek tanácsot, de ez nekem a hazai topic!
(Meg az itteni Car-társak véleményére adok)
Szóval a spider olyat csinál, hogy hideg indításnál elsőre leáll. Aztán beindul,de az alapjárat ingadozik. Le már nem áll, de majdnem. Járkál nulla és a normális között. Tegnap este kezdte. Alapjárati motor lehet vagy mifene?
On!
Bocs, hogy itt kérek tanácsot, de ez nekem a hazai topic!
(Meg az itteni Car-társak véleményére adok)
Szóval a spider olyat csinál, hogy hideg indításnál elsőre leáll. Aztán beindul,de az alapjárat ingadozik. Le már nem áll, de majdnem. Járkál nulla és a normális között. Tegnap este kezdte. Alapjárati motor lehet vagy mifene?
On!
Cro1662009-10-23 14:17:46 // 47233
A képen nem úgy néz ki, mint ami alacsony lenne. Vagy már nem így áll?
Az enyémnek törött volt a rugója, de csak véletlenül vettem észre..nem volt vészesen ültetett az én szememnek, sőt úgy tetszett:))..aztán gondoltam, csak ki kellene cserélni..vettem előre két alig használt Monroe rugót, azon paráztam nehogy magas legyen majd..aztán kiderült, hogy nem is jtd-hez való, hanem a 2,5 3,0 V6 hoz:( Ezt persze elfelejtette mondani az eladó.
Beépítés után (+2 sárga Koni), meglepődtem, mert kb ugyan az maradt a magassága az autónak. Jó így:)
Elképzelhető, hogy a csillapítóid xarok..de attól nem változik a magasság.A rossz csillapító miatt viszont eltörhet egy idő után a rugó (szerelőm szerint)..szóval biztos nem tört el?:))
Vagy neked is cserélték a rugót (mielőtt hozzád került)a benzinesére, ami lényegesen olcsóbb mint a jtd...
Ha olyan most is mint az oldaladon a képen, akkor az nem alacsony.szerintem:)
Az enyémnek törött volt a rugója, de csak véletlenül vettem észre..nem volt vészesen ültetett az én szememnek, sőt úgy tetszett:))..aztán gondoltam, csak ki kellene cserélni..vettem előre két alig használt Monroe rugót, azon paráztam nehogy magas legyen majd..aztán kiderült, hogy nem is jtd-hez való, hanem a 2,5 3,0 V6 hoz:( Ezt persze elfelejtette mondani az eladó.
Beépítés után (+2 sárga Koni), meglepődtem, mert kb ugyan az maradt a magassága az autónak. Jó így:)
Elképzelhető, hogy a csillapítóid xarok..de attól nem változik a magasság.A rossz csillapító miatt viszont eltörhet egy idő után a rugó (szerelőm szerint)..szóval biztos nem tört el?:))
Vagy neked is cserélték a rugót (mielőtt hozzád került)a benzinesére, ami lényegesen olcsóbb mint a jtd...
Ha olyan most is mint az oldaladon a képen, akkor az nem alacsony.szerintem:)
KGBMAN2009-10-23 14:07:42 // 47232
Ha ki van lágyulva, akkor könnyen be lehet lengetni az orrát, de hogy lehet-e lejjebb.. Ebbe elől gázos vagy olajos teló van?
Totti (NagyVad)2009-10-23 13:55:38 // 47231
De attol nem lesz lejjeb szerintem! De ki kéne méretned a lengéscsilapitot ha az jó akkor a rugo van el fáradva!
KGBMAN2009-10-23 13:31:52 // 47230
Ekkor a lengéscsillapítók lehetnek elfáradva. Kézzel mennyire tudod belengetni az orrát?