Fórum >> Típusok >> 164-166

dev1662013-11-21 15:11:17 // 69129
nyilván vannak rejtett hibák, de a dízel autópálya falók általában nem azért kerülnek eladósorba (márkától függetlenül), mert éppen makulátlanul leszervizelték őket :) Ha csak egy koszos MAP szenzor a baja, az mák, ha haldokolnak az injektorok vagy nagynyomású, akkor kelleni fog a szopóálarc, de külföldön tisztább gázolajat tankolnak, így a szokásos problémák valószínűbbek (LMM, turbó, EGR). DPF sincs benne, úgyhogy az is kilőve.
Normál körülmények között eszembe nem jutott volna ránézni erre a hirdetésre, de ilyen áron, akár még a kockázatot is megérheti, ha valakinek van ráérős és jó szerelője.
tipoatti2013-11-21 14:55:25 // 69128
Az a világító "check engine" lámpácska nem hozna lázba... :S
dev1662013-11-21 14:12:59 // 69127
már sokat látott és biztosan vissza is van tekerve, de ha nincs baja a váltónak, akkor jó vétel lehet. A kasztni max. 250-ből patentül helyrehozható és még a műszaki hibákra is marad pénz.
dev1662013-11-21 14:07:36 // 69126
dev1662013-11-21 12:52:47 // 69125
ment.
Smith2013-11-21 12:29:43 // 69124
Hát elvileg ki van írva. Láthatóvá is van téve.
De: smith@smith.co.hu
dev1662013-11-21 11:31:45 // 69123
Kérlek. Remélem működni is fog.
dev1662013-11-21 11:31:00 // 69122
Linket nem szeretnék ide beszúrni, de ha kiírod az email címed az adatlapon akkor oda el tudom küldeni.
medcare2013-11-21 11:23:45 // 69121
Hálás köszönet érte.
Smith2013-11-21 11:04:46 // 69120
dev166: nekem is plz :)
dev1662013-11-20 20:56:03 // 69119
Elküldtem az email címedre egy linket.
GTPeti2013-11-20 11:43:48 // 69118
Garantáltan nem az izzító miatt nem indul be rendesen. Ha az összes KO-s lenne, akkor is beindulna ilyen időben.


"Azt hiszem érdemes lenne megvenni a kulcsot a programhoz." Ez így van. De előtte egy alapos víruskeresést kéne megejteni (leginkább egy pár Live Pendrive-val), mert a crackeltek szinte mindig egy jó kis trójait tartalmaznak. (Az a világ elmúlt, mikor valami is ingyen volt...) 50 euró nem egy nagy összeg egy ilyen jó programmért.
Szoszo™2013-11-20 10:45:03 // 69117
Nekem valamiért ez a "combo" nem nagyon működik,valamiért a mes nem tudd csatlakozni....állandoan ledobál csatlakozásnál a bluetooth :/
medcare2013-11-20 07:57:34 // 69116
Ezt a működő MultiECUScant át tudod küldeni? Köszönettel.
medcare2013-11-20 07:54:55 // 69115
Köszönöm, megpróbálom. Lehet, hogy ez a baj. 2700 /min felett tényleg megtorpan az utóbbi időben s időnként füstöl is. Korábban volt baj az EGR-el, de azt cseréltük. Lehet azt is ki kellene pucolni. Délután próbálom, majd tudósítalak. Hálás köszönetem az együtt-gondolkodásodért! Jó lenne ezt a hozzáállást újra elhinteni a Világban...
dev1662013-11-19 20:06:08 // 69114
A hibakód rossz izzítógyertyára utal, de ha egyik izzító sem működne, akkor is mindig be kéne indulnia, csak nehezen. Minél hidegebb a motor, annál nehezebben.

A nyomás jónak tűnik, de ahogy leírtam a két görbe összehasonlítása (Graph fül) ad releváns infót.

Amúgy az LMM-et úgy is tudod tesztelni, h széthúzod a csatiját (közvetlenül a légszűrő felett van) és LMM nélkül indítasz. Ekkor egy becsült légtömegáram értékkel számol a motorvezérlő. A motornak működnie kell, csak nem lesz optimális a befecskendezés. Ha így indul az autó kivétel nélkül, akkor az LMM volt a bűnös. jellemzően Az LMM hiba gyorsulás közbeni megtorpanást, elgyengülést, füstölést szokott okozni, de próba szerencse.
FRC2013-11-19 19:56:10 // 69113
Sok sikert!!!
medcare2013-11-19 19:35:28 // 69112
Szeva! Lenyomtam belül a két első ajtót. Beriasztózás. A két hátsót nem érzékelte, hogy nyitva lennének. Csak nem itt a baj s nem is az elsőknél? Aztán újból megnyomva a kulcsot kinyitottak a zárak. Az elsőket külön lenyomva, egyenként, felismerte az elektronika, hogy nem lett bezárva az egyik vagy másik első ajtó. Eddig jutottam.
Vettem egy bontott bal elsőt (azt hittem az a rossz, korábban úgy tűnt, ha azt kulccsal bezárom és utána használom a kulcsot, akkor bezárja a többi ajtót), de ezzel is ua. a gond. Tehát nem ott a hiba. Szét kellene vennem, hátha meglenne a mikrokapcsoló típusa.
medcare2013-11-19 19:29:39 // 69111
No. Elindult. Valami cseh crack. 330-350 bar nyomás indulásból. Viszont P0380 hibakóddal jelez. Lehet, hogy csupán izzítógyertya a hiba. Az letilthatja az indítást, pl. az izzítórelét?
Smith2013-11-19 19:04:19 // 69110
ha jól emlékszem szimpla mikrokapcsolók vannak benne, olyan mint amik a mikrohullámú sütők ajtajánál vannak biztonsági kapcsolók ;)
Zoli19802013-11-19 18:52:47 // 69109
A többiek nevében is köszönjük.
Imyx2013-11-19 18:47:25 // 69108
Megköszönném!!!! :).
(17-ért láttam új zárat, a bontottat elvetettem, nem merem belerakni.)
atis_166jtd2013-11-19 18:40:39 // 69107
Ha gondolod nekem van kivéve záram megnézem milyen kapcsoló kell bele hátha csak pár 100 forint és nem pár ezer.
Imyx2013-11-19 17:53:51 // 69106
dev166, Smith, köszönöm, tehát akkor a zárszerkezetben van a kapcsoló. Akkor komplett zárcsere :(.
atis_166jtd2013-11-19 15:52:54 // 69105
Azt próbáltad má hogy a vevö egységet áramtalanitod egy pár percre? Nekem sokat segitett. A pótféklámpa alatt van.
dev1662013-11-19 15:06:09 // 69104
Nálam MultiECUScan + ELM327 Bluetooth kombóval nagyon sok paraméter elérhető. Bluetooth-os ELM327-et 3 rongyért is lehet már kapni, szóval nem egy nagy tétel és tényleg működik, viszont kell BT a notebookba is.

Szerintem a konvertereddel van-a a gond, de előtte kipróbálhatnád újabb vagy régebbi ECUScannel is. Ha kell küldhetek is párat.
Quick2013-11-19 11:55:58 // 69103
Sziasztok!

Segítségre volna szükségem! Valakinek nincs véletlenül egy képe, hogy 164 Td (vm32b) motoron hogyan kellene álljon eredetileg a rezgéscsillapító patron? Sajnos nem találok képet a neten sehol róla, és mag akadtam a szereléssel....

Ha megtenné valaki, hogy feltölt egyet, vagy esetleg műszaki rajzot, akkor azt nagyon megköszönném!
medcare2013-11-19 10:06:53 // 69102
Crackelt 362. Fémdobozos 1.4-es. USB-s. Még a módosítást is elvégeztem (6-14 lábak szétválasztása és 100 K + 580 pF -al testre rakva. Azt hiszem érdemes lenne megvenni a kulcsot a programhoz.

A zárak motorja mind jó, hisz belülről lezár és ki is nyit (a sebváltónál lévő gombbal). Az ajtókat, ha bezárom kézzel, beriasztózható, majd nyitható. Vettem egy bal oldali zárat bontásból, ezzel is ez a tünet. Amúgy az ajtót szétszedtem: alul 2 csavar, hangszóró alatt 2 hosszú, belső vezérlőpanel alatt 2 8-as "imbuszfejű" szintén. 1-2 patent s lejött.

A régi 146-osomhoz létezik bekötési ábra, ehhez nincs valamelyikteknek?

Ja! A záron 2 csatlakozó van: egy 2 eres és egy 'sok'. :-) Ezzel sem jutottam előbbre.
Smith2013-11-19 09:09:04 // 69101
Ajtó szétszedés nélkül semmi sem látszik. A zárban van az érzékelő kapcsoló.
dev1662013-11-18 22:11:38 // 69100
szerintem a zárszerkezetben van az érzékelő, de holnap megnézem látszik-e valami az ajtó szétszedése nélkül.
Imyx2013-11-18 21:56:36 // 69099
Nálam is gond van a bal első ajtóval :-/, a központi zár (most már) működik, kinyit, bezár, de a check panelen folyamatosan azt jelzi, hogy nyitva a bal első ajtó... bosszantó, mert a beltéri világítás se működik ajtónyitásra. Mi lehet a gond? Zár csere, vagy máshol van a gond?
Az autó nem érzékeli, hogy a bal első ajtó be van csukva, holott igen. Hol az érzékelő/mikrokapcsoló? Thanks :).
dev1662013-11-18 21:24:37 // 69098
nálam ugyanez van a jobb hátsó ajtónál. még nem szedtem szét, de szinte biztos, h a kp zár motor adta meg magát.
dev1662013-11-18 21:22:51 // 69097
Miket látsz a Parameters fül alatt? milyen verziójú az ECUScan? milyen OBD II konvertert használsz?
FRC2013-11-18 21:16:08 // 69096
ICS MediaPlayer

Nem a saját leírásom, mert azt nem találom, csak a szerb-horvát nyelven.
Én magamnak egy WD Mini Playert kötöttem be, amire notebook HDD-t lehet kötni 2Tb méretig. Mivel nem volt kompatibilis a felbontás, kellett csinálni egy átalakító elektronikát a HD - RGB-re visszabutítás miatt.

Ez a leírás alapján építettem be én is: FRC_ICS_Bekötés.pdf

ha nem megy a letöltés, vegyétek ki a böngészőből a reklám letiltásokat...
vm2013-11-18 19:50:23 // 69095
...és köszi a lehetőséget utólag is ;-)
Tommy sk2013-11-18 19:45:53 // 69094
Sziasztok,15mm-es nyomtávszélesitőkhöz mekkora csavarok az ideálisak gyári felnikhez? alfa 166
Putyesz2013-11-18 19:13:32 // 69093
én is inkább a hidegfehéret preferálom... :)
na meg a 4300Kelvines xenon...bár még nincs,de nincs kedvem az ingyenélőket pénzelni ha vmelyik belémköt ezmiatt...bár a 4300-at nehezebb kiszűrni mint a "brake dance"-es hupilila szinűket
Zoli19802013-11-18 19:08:28 // 69092
Akkor páran örömmel várjuk. :)
medcare2013-11-18 17:20:40 // 69091
Van még egy kehém. A centrál zár befelé nem zár, de ha lenyomom az összes gombot, akkor képes kinyitni. A zárak elvileg működnek, mert belül az ajtózár gombbal lezár és ki is nyit. Nincs véletlenül leírástok, hogy miként lehetne letesztelni a hiba forrását? Köszönettel!
medcare2013-11-18 17:00:15 // 69090
Nem tudom, de nekem ez utóbbi paramétereket nem hoz az ECUScan. :-(
Putyesz2013-11-18 16:46:12 // 69089
olyan kellene ami azelső képeden van....a fővilágítás elől....olyan égót nem találok....az ics-en való filmezés engem is érdekelne :)
FRC2013-11-18 16:34:26 // 69088
Lábtér világítást lekábeleztem a visszapillantó fölötti világításból. Lehetett volna a biztosíték táblából is, de így gyorsabb volt...
FRC2013-11-18 16:32:39 // 69087
Sziasztok, megvan a beépítési leírásom, csak elő kell, hogy kotorjam. képekkel illusztrálva.
Csótány2013-11-18 10:04:09 // 69085
Hello

A lábteret hogy csináltad ???Illetve jól látom hogy film megy a kijelzőn azt hogy lehet megoldani?köszi
dev1662013-11-18 09:32:04 // 69084
Nem tudom milyen érték felett dob hibát a vízszenzor, de ha nem gyullad ki a hullámzó tankos LED a műszerfalon és nincs tárolt Water in Fuel Filter hiba, akkor biztos nem ez a gond. Egyébként ha nagyon vizes az üzemanyag, az alapjárat is egyenetlen és erősen rázza a blokk a kasztnit (és károsodnak az injektorok).

Én megnézném ECUSCannel idődiagramon a sikertelen indítási folyamatot ezekre paraméterpárokra: Fuel pressure - Desired fuel pressure (üzemanyagszivattyúk jók-e), Intake air quantity - Desired intake air quantity (LMM jó-e). A kalkulált (desired) és a mért paraméterpárok jó ha nagyjából követik egymást, ha nem, akkor megvan a hiba oka.

aztán az injektorok korrekcióit is nézd meg: Inj. correction 1, 2, 3, 4, 5. Minden injektorra -2 és +2 mm3/befecs között kell lennie.

Én csak ezek után vinném szerelőhöz, nehogy egy csomó mindent feleslegesen kicseréljen.
medcare2013-11-18 08:33:46 // 69083
Hibakódot nem dob, pusztán a mért paraméterek között fedeztem fel. Amúgy folyamatosan használatban vagyunk és csak néha nem indul. Ilyenkor hallom azt a kattanást, mintha elöl a motortérben egy relé visszaállna alaphelyzetbe. No, ekkor nem indul a masina. :-(
kapeka (Nagyvad)2013-11-17 23:29:41 // 69082
Nem szeretnék kéket, a sima fehér jobban bejön, xenonban is a 4300K-t szeretem jobban. Kár hogy egy csomagban nincs ilyen készlet, mert akkor már rendelném is...
dev1662013-11-17 22:10:07 // 69081
Nekem is volt vizes üzemanyag jelzésem, miután sokat állt az autó. A szenzor az üzemanyagszűrő alatt van. Nem próbáltam meg beindítani, inkább kiszedtem a szűrőt és tettem be egy másikat, plusz kifolyattam minden gázolajat, amit tudtam a csövekből. Utána pöccre indult, de ha ezt nem teszem meg akkor is indult volna, mert a doksi szerint a vízjelzés nem akadályozza meg az indítást, csak tanácsos nem indítani.

Érdemes lenne kifolyatni minden gázolajat a szűrőből és a csövekből, összerakni,kitörölnia hibakódot és ha megint kidobja a vizes hibát még indítás előtt. akkor tényleg sok víz van a rendszerben és más irányba kell elindulni.
Trumpf (NagyVad)2013-11-17 21:02:27 // 69080
Canbus-os mind, tehát csak be kell szúrni és nincs hibajel. A sminktükörhöz ilyet tettem:
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak