Imyx2013-12-02 20:08:59 // 69329
Ez gyorsan összejött! :)). Majd informálj a részletekről légy szíves, hogy képet hová kell küldeni, fizetés módja, átvétel, mi egyebek :). Köszi!
Alfás Viktor (NagyVad)2013-12-02 20:08:54 // 69328
Nagyvad naptár 2014 (A3 álló)
Azzurro 1db
Cro166 2db
Imyx 1db
atis_166jtd 1 db
kalo166TB 2db
Putyesz 1db
kapeka 1db
dpetrenyi 1db
tipoatti 1 db
Grando 1 db
Gpti(V6) 1db
Peta74 1db
Alfas Viktor 1db
Azzurro 1db
Cro166 2db
Imyx 1db
atis_166jtd 1 db
kalo166TB 2db
Putyesz 1db
kapeka 1db
dpetrenyi 1db
tipoatti 1 db
Grando 1 db
Gpti(V6) 1db
Peta74 1db
Alfas Viktor 1db
Azzurro2013-12-02 20:02:57 // 69327
Nagyvad naptár 2014 (A3 álló)
Azzurro 1db
Cro166 2db
Imyx 1db
atis_166jtd 1 db
kalo166TB 2db
Putyesz 1db
kapeka 1db
dpetrenyi 1db
tipoatti 1 db
Grando 1 db
Gpti(V6) 1db
Peta74 1db
Azzurro 1db
Cro166 2db
Imyx 1db
atis_166jtd 1 db
kalo166TB 2db
Putyesz 1db
kapeka 1db
dpetrenyi 1db
tipoatti 1 db
Grando 1 db
Gpti(V6) 1db
Peta74 1db
Cro1662013-12-02 19:38:03 // 69326
nos..utolsó hely kiadó, a 12 -ből..ki lesz aki benne lesz? ki lesz aki kimarad??? :DD
(holnap utána nézek a gyártásnak, és a költségeknek.)
(holnap utána nézek a gyártásnak, és a költségeknek.)
Peta742013-12-02 18:38:35 // 69325
Nagyvad naptár 2014 (A3 álló)
Cro166 2db
Imyx 1db
atis_166jtd 1 db
kalo166TB 2db
Putyesz 1db
kapeka 1db
dpetrenyi 1db
tipoatti 1 db
Grando 1 db
Gpti(V6) 1db
Peta74 1db
Cro166 2db
Imyx 1db
atis_166jtd 1 db
kalo166TB 2db
Putyesz 1db
kapeka 1db
dpetrenyi 1db
tipoatti 1 db
Grando 1 db
Gpti(V6) 1db
Peta74 1db
GPti(V6)2013-12-02 15:58:26 // 69324
Nagyvad naptár 2014 (A3 álló)
Cro166 2db
Imyx 1db
atis_166jtd 1 db
kalo166TB 2db
Putyesz 1db
kapeka 1db
dpetrenyi 1db
tipoatti 1 db
Grando 1 db
Gpti(V6) 1db
Cro166 2db
Imyx 1db
atis_166jtd 1 db
kalo166TB 2db
Putyesz 1db
kapeka 1db
dpetrenyi 1db
tipoatti 1 db
Grando 1 db
Gpti(V6) 1db
tipoatti2013-12-02 13:30:21 // 69323
Lyotok feladna a kuzdelmet a doglodo ICS-sel, keressetek Marekot. Van nala elado kodos.
tipoatti2013-12-02 13:28:54 // 69322
Uraim,
Ha valame
Ha valame
Grando2013-12-02 09:00:38 // 69321
Nagyvad naptár 2014 (A3 álló)
Cro166 2db
Imyx 1db
atis_166jtd 1 db
kalo166TB 2db
Putyesz 1db
kapeka 1db
dpetrenyi 1db
tipoatti 1 db
Grando 1 db
Cro166 2db
Imyx 1db
atis_166jtd 1 db
kalo166TB 2db
Putyesz 1db
kapeka 1db
dpetrenyi 1db
tipoatti 1 db
Grando 1 db
tipoatti2013-12-02 08:54:36 // 69320
Nagyvad naptár 2014 (A3 álló)
Cro166 2db
Imyx 1db
atis_166jtd 1 db
kalo166TB 2db
Putyesz 1db
kapeka 1db
dpetrenyi 1db
tipoatti 1 db
Cro166 2db
Imyx 1db
atis_166jtd 1 db
kalo166TB 2db
Putyesz 1db
kapeka 1db
dpetrenyi 1db
tipoatti 1 db
dpetrenyi2013-12-02 07:25:46 // 69319
Nagyvad naptár 2014 (A3 álló)
Cro166 2db
Imyx 1db
atis_166jtd 1 db
kalo166TB 2db
Putyesz 1db
kapeka 1db
dpetrenyi 1db
Cro166 2db
Imyx 1db
atis_166jtd 1 db
kalo166TB 2db
Putyesz 1db
kapeka 1db
dpetrenyi 1db
kapeka (Nagyvad)2013-12-01 21:04:43 // 69318
Nagyvad naptár 2014 (A3 álló)
Cro166 2db
Imyx 1db
atis_166jtd 1 db
kalo166TB 2db
Putyesz 1db
kapeka 1db
Cro166 2db
Imyx 1db
atis_166jtd 1 db
kalo166TB 2db
Putyesz 1db
kapeka 1db
Putyesz2013-12-01 20:55:32 // 69317
Nagyvad naptár 2014 (A3 álló)
Cro166 2db
Imyx 1db
atis_166jtd 1 db
kalo166TB 2db
Putyesz 1db
Cro166 2db
Imyx 1db
atis_166jtd 1 db
kalo166TB 2db
Putyesz 1db
kalo166TB2013-12-01 20:30:04 // 69316
Nagyvad naptár 2014 (A3 álló)
Cro166 2db
Imyx 1db
atis_166jtd 1 db
kalo166TB 2db
Cro166 2db
Imyx 1db
atis_166jtd 1 db
kalo166TB 2db
atis_166jtd2013-12-01 20:25:42 // 69315
Nagyvad naptár 2014 (A3 álló)
Cro166 2db
Imyx 1db
atis_166jtd 1 db
Cro166 2db
Imyx 1db
atis_166jtd 1 db
Cro1662013-12-01 19:49:32 // 69314
Nagyvad naptár 2014 (A3 álló)
Cro166 2db
Imyx 1db
Cro166 2db
Imyx 1db
Imyx2013-12-01 19:45:43 // 69313
A naptár érdekelne engem is :-)
Cro1662013-12-01 19:41:58 // 69312
Nagyvad naptár 2014 (A3 álló)
Cro166 2db
Cro166 2db
Cro1662013-12-01 19:39:59 // 69311
Azért nézzük meg, hogy össze tudunk-e szedni 12 fényképet, ezzel minimum 12 darab naptárra igényt. Ha megvan, sztem megoldható a gyártás. A kézbesítés nehezebb ügy a nem Budapestiek részére.
Nézzük van-e egyáltalán igény..ez még nem kerül semmibe :D
Nézzük van-e egyáltalán igény..ez még nem kerül semmibe :D
kalo166TB2013-12-01 18:22:56 // 69310
bocs, Zolinak ment volna :)
kalo166TB2013-12-01 18:21:52 // 69309
szomorúan hallom.. :(
Kimis1112013-12-01 18:19:33 // 69308
Sziasztok!
Régen voltam már itt.. Költöztem kétszer,teljesen szét voltam esve.
Nos,ha valakit érdekel,akkor 164-hez 3.0 motorhoz van pár cuccom. Illetve máshoz is jó.
PL: Üzemanyag szivattyú,tán kettő is,gyújtótrafó,tán kettő is,ablakemelő kapcsolók,apróságok,felnicsavarok...
Ha valaki tudja használni,akkor ingyért elviheti. Budapesten van a XIV ker-ben,vagy Csepelen is átvehető.
A telefonszámom az oldalamon megvan.
Régen voltam már itt.. Költöztem kétszer,teljesen szét voltam esve.
Nos,ha valakit érdekel,akkor 164-hez 3.0 motorhoz van pár cuccom. Illetve máshoz is jó.
PL: Üzemanyag szivattyú,tán kettő is,gyújtótrafó,tán kettő is,ablakemelő kapcsolók,apróságok,felnicsavarok...
Ha valaki tudja használni,akkor ingyért elviheti. Budapesten van a XIV ker-ben,vagy Csepelen is átvehető.
A telefonszámom az oldalamon megvan.
atis_166jtd2013-12-01 18:10:54 // 69307
Hát pedig jó lett volna a gyerkőc is imádta. Hintázás közben mindíg nézegeti és már tudja mondani szépen hogy AFA.
Zoli19802013-12-01 18:07:01 // 69306
No, elsődleges forrásból tudom, hogy idén a Nagyvad naptár projekt, érdeklődés és idő hiányában elmarad. :(
kalo166TB2013-12-01 18:04:03 // 69305
3-ik támogatónak önként jelentkezem:) fotó van
atis_166jtd2013-12-01 18:02:46 // 69304
Én is támogatom, de nem nagyon van érdeklődés ez iránt idén.
medcare2013-12-01 17:04:06 // 69303
http://www.ebay.co.uk/itm/CHRA-POUR-TURBO-GARRETT-ALFA-2-4-JTD-156-JTD-140-150-166-175-/331026629298?pt=JG_FR_Auto_Pi%C3%A8ces&hash=item4d12b982b2
medcare2013-12-01 17:02:59 // 69302
Ebay-en látom, tényleg van komplett belső, de anno nem volt. Fejlődik a világ...
medcare2013-12-01 16:04:41 // 69301
2 éve, amikor a gyilok történt, nem hallottam ilyenről. 200 ropim bánta. Amúgy, ha valakit érdekel felújítás céljából, odaadom szívesen, nem teszem ki tavasszal a kisebbség martalékává. :-)
medcare2013-12-01 16:02:09 // 69300
Azt a vezetéket mondod, amelyik a klímakompresszor mágnesbehúzóját (vmit) vezérli? Könnyen eloxidálódik. Nekem is meg kellett csiszolni már. Klímafeltöltés közben nem akart beindulni a kompresszor, akkor lestem meg, hogy mit mozgat meg a szaki. Aztán hazafelé leállt a klíma ugyanezzel a hibaüzenettel. Otthon csatlakozóvég csere, némi tisztogatás után megjavult. Amúgy a következő hibapont a bal elejében lévő doboz... tovább nem vizsgáltam.
András bácsi2013-12-01 14:47:20 // 69299
Nekem van egy 140 lovasban ilyen: az kb. fél éve megy gond nélkül.
mex862013-12-01 14:19:57 // 69298
arra arraa :)
nekem is ilyen van a Propelleresbe de azt nem mertem példának hozni mert hiába van benne már 4 hónapja kb, azóta vagy 20km-t ment :D de még jó :)
nekem is ilyen van a Propelleresbe de azt nem mertem példának hozni mert hiába van benne már 4 hónapja kb, azóta vagy 20km-t ment :D de még jó :)
forrasr2013-12-01 14:17:29 // 69297
Hja ha az enyemre gondolsz,akkor kifogastalan a cucc. Expert cartol van az ebayrol.komplett szerelt kozepresz vnt 25hoz. 15ezer km.t mentem vele eddig,es eddig hibatlan. Hangja nincs,motor huz vele szepen hibajel nelkul. Geometriat kapott hozza hibatlan bontottat mert nekem az is kicsit ragott volt.meg kipuff oldali lapatok is. Olyan volt mintha a lapat szelek katapultaltak volna. Haz az hibatlan volt. Sajat kezuleg raktam ossze.meg kepek is vannak rola a blogomban
Imyx2013-12-01 14:17:23 // 69296
Kösz, ez még hasznos lehet :). Nálam is adta már be a kulcsot a fűtés, bár ott csak egy relé olvadt el szerencsére.
gpatkos102013-12-01 13:41:38 // 69295
Sziasztok!
Lehet másnak is olyan fűtés problémája, mint Nekem, így úgy gondoltam megosztom veletek!
Az egész kálvária úgy indult, hogy egy szép napon hajnal 5-kor tartottam a munkahelyemre, mikor eltűnt a kijelzőről a külső hőmérsékleti érték. Nem is törődtem vele, hiszen már fordult ez elő az autóval kb egy hónappal ezelőtt is. Akkor kiolvastattam a hibát a klímából és minden rendben is volt. De most nem akart ez a dolog sem működni, így mivel nem vagyok elektronikus szakember, egy ehhez értő személyhez száműztem az autómat. Pár óra múlva már hívott is, kimérte, a klíma vezérlő ment tönkre, hiszen ezt már át is forrasztották... (Ez egy kis fekete doboz a központi kijelző alatt.)Semmi baj, rendeltem egy másikat, de sajnos így sem lett fűtés a kocsiban. A baj már csak az volt, hogy kezdett hideg lenni, hajnalonként már csak 5 fok volt, így alig láttam ki az autóból, amellett, hogy megfagytam. A kocsi újra kikötött az elektro mókusnál, aki hívott is 2 óra múlva, minden rendben van, hibátlan...Mikor odaértem, ami kb 10 perc volt, megint nem működött. Kicsit kezdtem pipa lenni. Szétszedettem vele az ajtókárpitot is, mérje ki pontosan ott is az érzékelőt a tükörben. Ez meg is történt, a kábel volt eltörve az ajtóban. De sajnos ez sem volt még elég, így is hol működött, hol nem. Végül az összes relét kitakarította, minden csatlakozót megcsiszolt, mire rájött, hogy a ventilátornál lévő szürke kábel van eloxidálódva, ami miatt hol jó, hol rossz a kocsi klímája és ez által a fűtése is...
Remélem tudtam segíteni azoknak, akik a következő üzenetet kapják az autójuktól a központi kijelzőn: "momentary connection to air conditioner faulty".
Ide kapcsolódó külföldi linkek:
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-164-and-166/195922-momentary-connection-to-air-condition-faulty-on-a-166-a.html
További jó Alfázást:)
Lehet másnak is olyan fűtés problémája, mint Nekem, így úgy gondoltam megosztom veletek!
Az egész kálvária úgy indult, hogy egy szép napon hajnal 5-kor tartottam a munkahelyemre, mikor eltűnt a kijelzőről a külső hőmérsékleti érték. Nem is törődtem vele, hiszen már fordult ez elő az autóval kb egy hónappal ezelőtt is. Akkor kiolvastattam a hibát a klímából és minden rendben is volt. De most nem akart ez a dolog sem működni, így mivel nem vagyok elektronikus szakember, egy ehhez értő személyhez száműztem az autómat. Pár óra múlva már hívott is, kimérte, a klíma vezérlő ment tönkre, hiszen ezt már át is forrasztották... (Ez egy kis fekete doboz a központi kijelző alatt.)Semmi baj, rendeltem egy másikat, de sajnos így sem lett fűtés a kocsiban. A baj már csak az volt, hogy kezdett hideg lenni, hajnalonként már csak 5 fok volt, így alig láttam ki az autóból, amellett, hogy megfagytam. A kocsi újra kikötött az elektro mókusnál, aki hívott is 2 óra múlva, minden rendben van, hibátlan...Mikor odaértem, ami kb 10 perc volt, megint nem működött. Kicsit kezdtem pipa lenni. Szétszedettem vele az ajtókárpitot is, mérje ki pontosan ott is az érzékelőt a tükörben. Ez meg is történt, a kábel volt eltörve az ajtóban. De sajnos ez sem volt még elég, így is hol működött, hol nem. Végül az összes relét kitakarította, minden csatlakozót megcsiszolt, mire rájött, hogy a ventilátornál lévő szürke kábel van eloxidálódva, ami miatt hol jó, hol rossz a kocsi klímája és ez által a fűtése is...
Remélem tudtam segíteni azoknak, akik a következő üzenetet kapják az autójuktól a központi kijelzőn: "momentary connection to air conditioner faulty".
Ide kapcsolódó külföldi linkek:
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-164-and-166/195922-momentary-connection-to-air-condition-faulty-on-a-166-a.html
További jó Alfázást:)
mex862013-12-01 12:57:36 // 69294
komplett középrészt lehet kapni hozzá 200 euro körül, szal csak a házakat meg a geoszabályzást kell rátenni a régiről
igaz nem garrett, de 2 év gar van rá akkor meg kit érdekel?
meg mérési jegyzőkönyv is van minden egyes darabhoz, hogy le van próbálva.
igaz nagyon hosszútávú tapasztalat még nincs vele de több mint fél éves igen, eddig jó
igaz nem garrett, de 2 év gar van rá akkor meg kit érdekel?
meg mérési jegyzőkönyv is van minden egyes darabhoz, hogy le van próbálva.
igaz nagyon hosszútávú tapasztalat még nincs vele de több mint fél éves igen, eddig jó
medcare2013-12-01 12:18:50 // 69293
Akkor lehet, megszivattak. Nekem azt mondták, hogy ehhez a kettős geometriájú cucchoz nem gyárt a cég továbbra alkatrészt s felelősséget sem vállal az esetleges javítás miatt. Amúgy meg van még ez a turbo, szívó oldali venti kellene bele (a csavarhúzó meghúzta) no meg csapágyazás talán, de az sem biztos. Nem győzött meg a dolog, hogy rossz lett volna. A Kipufogóból az EGR szelep felé tartó harmonikacső volt lukas alul, eltunt a kipufogó oldali nyomás, alig pörgött a turbo (Ezt azért tudom, mert az új turbo felhelyezése után is ugyanaz volt a baj: nem húzott a vas.)
Putyesz2013-12-01 12:08:36 // 69292
támogatom......
kalo166TB2013-12-01 11:57:46 // 69291
apropo Mitsubishi --> ha jól tudom a 164 TB-ben Mitsu volt, nem garrett. esetleg a kettő kompatibilis? vagy azért nem ilyen egyszerű...csak érdeklődés szinten kérdezem... :)
Don Gombóc2013-12-01 11:44:57 // 69290
Hogy van ez a felújítás letiltása? Ezt ki mondta? Ilyet még nem hallottam. Sokszor egészen más alkatrészekkel újítanak fel csigákat, nem csak gyári csapágyakkal pl. Anno nekem is Mitsubishi csapágyak lettek beletéve a Garettbe. És lapátban vagy tengelyes lapátban is van más által gyártott cucc.
Don Gombóc2013-12-01 11:40:33 // 69289
Az szép. :-(
Zoli19802013-12-01 09:56:55 // 69288
Üdv Urak.
Feldobom a labdát: 1 db "Nagyvad" naptárt kérnék, képet küldöm, Augusztusi hónap egyik helye kellene. :)
Köszi. :)
Feldobom a labdát: 1 db "Nagyvad" naptárt kérnék, képet küldöm, Augusztusi hónap egyik helye kellene. :)
Köszi. :)
Cro1662013-11-30 18:40:13 // 69286
jah igen..alulról a kartervédő persze levevős..fentről meg a motortakaró..
Cro1662013-11-30 18:38:02 // 69285
Alulról kényelmesebb talán. Először onnan közelítettem meg, mert volt ilyen lehetőségem, de másodszor amikor megállt, akkor az utcán, felülről is sikerült.Ha tudod mit csinálsz, sima ügy fentről.Ha van lehetőséged, akkor alulról..mert úgy látod.Fentről meg inkább csak érzed :) Egy 6-os imbuszfejű csavar rögzíti a helyén.ha azt kitekered, óvatos mozgatással ki lehet húzni a helyéről.
Javaslat: előbb a csatlakozóját húzd szét.Ha nem tudod hogy működik, megszívat :( én elsőre feladtam fél óra után. Ha azt nem tudod szétszedni, felesleges kihúzni a helyéről :D
Javaslat: előbb a csatlakozóját húzd szét.Ha nem tudod hogy működik, megszívat :( én elsőre feladtam fél óra után. Ha azt nem tudod szétszedni, felesleges kihúzni a helyéről :D
medcare2013-11-30 17:48:07 // 69284
Csak azért nem ütöttem meg, mert rokon. Az ember a rokonait nem válogathatja meg.
medcare2013-11-30 17:45:30 // 69283
Igen! A fejem fogtam. Utána szemrebbenés nélkül mondta új turbo kell. Akkor nem volt bontott (rá fél évre ajánlottak), 190 e-be volt az új Garett. Ugye ezek felújítását letiltotta a cég. Ki nem dobtam a régit, mert állítólag a kínaiak hekkelik. Persze ebben nem bízom.
Smith2013-11-30 17:37:41 // 69282
Most ez komoly hogy belenyúlt csavarhúzóval és ledarálta a turbódat???
medcare2013-11-30 17:21:10 // 69281
EGR szelep? Lehet, hogy nyitva maradt, beragadt. Lehet a csövek korrodáltak s nincs turbónyomásod, rámértetek? Nekem egyszer ez volt. A szerelőmnek mondtam, hogy olyan, mintha nem lenne turbóm, erre belenyúlt csavarhúzóval s "hisz ez forog" felkiáltással ledarálta. Venni kellett újat. :-( ... és "csak" az EGR-hez visszavezető cső volt likas. Hát. mielőtt túrbó cserében gondolkodik az ember, érdemes átnézni a két oldal tömítettségét. ;-)
medcare2013-11-30 17:10:55 // 69280
A főtengely jeladót alulról lehet cserélni? Nem kell hozzá bontani? Bár mint mondtam, a kinyomócsapágy zörög, cserére szorul, akkor megnézzük.