Andy2013-11-06 21:27:46 // 68929
Na jó van akkó, má aszittem muslica ment a szemedbe! ;) :P
tipoatti2013-11-06 21:27:21 // 68928
A rossom is a legolcsóbb perpill. ...
tipoatti2013-11-06 21:26:27 // 68927
:D Mindegy. Én a másik kapura játszom ugyan, de megtisztelsz. :P :D
tipoatti2013-11-06 21:25:17 // 68926
Gondolod, nem láttam már a képekről, hogy egy rakás szar? Ejnye, Andris... ;) Csak, mivel tőlem 2 percnyi autókázásra árulják, megnéztem miért kérnek 466 Mátyást. Nem csalódtam. ;)
Frucsi2013-11-06 21:12:55 // 68925
Reméltem az 56 rossot vitted még lejjebb.....piccs, h nincs pénzem most kocsira.... :(
Andy2013-11-06 21:06:41 // 68924
Nálad ez már beteges. Nem látod, hogy ez egy szemből totálkáros rom? Semmi nem áll jól rajta. Atti vazze... :))))
kalo166TB2013-11-06 21:01:31 // 68923
ha most nem lenne meg az enyém.....gyönyörű
kalo166TB2013-11-06 20:59:23 // 68922
ebből már nem jössz ki jól...:DDDDD
Smith2013-11-06 20:41:53 // 68921
Azért durva hogy mennyire nincs ára ezeknek a szépségeknek.
Smith2013-11-06 20:41:11 // 68920
Az autóra. :D
Smith2013-11-06 20:41:00 // 68919
Mármint a Tiédre.
Smith2013-11-06 20:39:24 // 68918
Ha nem lenne 166-osom, rábuknék.
tipoatti2013-11-06 20:15:23 // 68916
W.2013-11-06 19:15:59 // 68915
Szerintem is jobb választás. Ha már 2.0, akkor legyen V6.
kalo166TB2013-11-06 15:50:19 // 68914
szerintem válassz V6-ot inkább, a 2.0 véleményem szerint picit gyenge a kasztnihoz, ezért is fogyaszthat többet, mint gondolnánk. én V6 turbót használok, 10-12 között etetek vele, dugómennyiségtől függően, és azért néha néha csapkodom is neki:) a hangjáról pedig kár is beszélni, aki tudja, az tudja... :)
Szoszo™2013-11-06 11:21:49 // 68913
Nah akkor már nem is keresem a hibát :)
W.2013-11-06 06:43:00 // 68912
Városban 11-12 között nyugodtan számolhatsz. Nekem ennyit evett.
Andy2013-11-06 06:36:35 // 68911
Nem hiszek a 10 literben. Pláne ha Pesten is közlekedni szándékozol. Na meg autópályán is több lesz ha nem 110-el akarsz közlekedni.
A valóság 11-12 körül lesz.
A valóság 11-12 körül lesz.
szeda2013-11-06 05:50:46 // 68910
Jó reggelt!
Azt hiszem 156-ról váltanék 166-ra.Kérdezném hogy egy 2.0TS-től milyen fogyasztást várhatok.156-osból van itthon 2.0 de az nem eszik sokkal többet mint az 1.6, dehát ugye nem ugyanaz a kaszni egy 166.
Nem vagyok dízel fétisiszta a munkahelyem sem az de ha nem több mint 10 literrel el tudok járni vegyesben egy kis dugóval akkor váltanék.Most az 1.6 erre az útvonalra 7.8-at fogyasztott.
Azt hiszem 156-ról váltanék 166-ra.Kérdezném hogy egy 2.0TS-től milyen fogyasztást várhatok.156-osból van itthon 2.0 de az nem eszik sokkal többet mint az 1.6, dehát ugye nem ugyanaz a kaszni egy 166.
Nem vagyok dízel fétisiszta a munkahelyem sem az de ha nem több mint 10 literrel el tudok járni vegyesben egy kis dugóval akkor váltanék.Most az 1.6 erre az útvonalra 7.8-at fogyasztott.
dev1662013-11-05 16:03:38 // 68909
Érzésre az összes 2.4-es 166 közül szerintem a 10 szelepes 150 pacival a legerősebb, főleg 2-esben. Jó kis ZF váltó és egy falatnyi turbólyuk, ahogy kell. A 20 szelepesek papíron egetrengető nyomatéka valahol félúton a főtengely és a kerekek között elveszik a siralmas GM erőátvitelben. Közel sem akkora élmény pedig 305 vs. 385NM óriási különbség.
Putyesz2013-11-05 15:56:27 // 68908
nyomaték rulez.. :)
Zsunior2013-11-05 15:44:23 // 68907
Azért a múltkor meglepődtél milyen jól megy :)))
Putyesz2013-11-05 15:38:06 // 68906
van még 136 lovas is...az a "leggyengébb" :)
Andy2013-11-05 14:00:46 // 68905
Az egyik gyenge, a másik még gyengébb! :P ;))))
tipoatti2013-11-05 12:55:49 // 68904
T. Uraim! A 140 es a150 Le.-s ( 103 ill. 110 kw ) 2,4 JTD 10V mototok kozott mi a kulonbseg? A programon kivul barmi mas van-e?
Smith2013-11-05 10:40:39 // 68903
Nem marad ott, lehet azt is állítani.
Járó motornál kell a szintet beállítani vele, aztán leállítani, és onnantól az lesz az alapállapot és mindig oda áll be kezdésnek.
Járó motornál kell a szintet beállítani vele, aztán leállítani, és onnantól az lesz az alapállapot és mindig oda áll be kezdésnek.
atis_166jtd2013-11-05 09:03:07 // 68902
A szintezö motort nem is tudod állitani, az mindig ott marad ahová az elektronika állitja.
Zoli19802013-11-04 18:51:39 // 68901
Sziasztok.
Van valakinek tapasztalata 66-hoz való 310-es vágott-lyuggatott féktárcsával? Strapabírás, fékhatás érdekel elsősorban.
Köszi
Van valakinek tapasztalata 66-hoz való 310-es vágott-lyuggatott féktárcsával? Strapabírás, fékhatás érdekel elsősorban.
Köszi
Csótány2013-11-04 13:54:35 // 68900
köszi mindenkinek !!azt tudom hogy a szintező automatikus csak az alapállapotot akrom beállítani rajta
Smith2013-11-04 13:31:19 // 68899
Amúgy nem célszerű a szintező motort állítgatni, az legjobb középen tartani. A lámpa oldalán a két rögzítő csavarral kényelmesen beállítható a magasság és az oldalirányú vetítés is.
Smith2013-11-04 13:30:25 // 68898
Egyben mozog a kettő, a távolsági és a tompított.
atis_166jtd2013-11-04 13:17:04 // 68897
A szintezö motor tetején a magasságit a másik csavarral a lámpa tetején pedig az oldalirányt állitod.
tipoatti2013-11-04 12:50:46 // 68896
A szintezo motor automatikusan...
Csótány2013-11-04 12:15:03 // 68895
mármint a tompítottat ?? akkor mi állítja a magasságot?
pettinke2013-11-04 10:37:17 // 68894
szarul rakták össze a vezérlést ... hidegindításnál átugrott. ez márpedig gari, vagy fizessék ki, hogy egy normális szervizben megcsináltatod, vagy fizessenek neked egy másik autót. 16 hónap!!!! B+, nem hiszem el.
Smith2013-11-04 10:14:49 // 68893
Oldal irányban állítja a fénycsóvát. Elég szoros. Pedig nekem zsír új :)
Csótány2013-11-04 09:50:50 // 68892
Szép reggelt
mai kérdésem :) a fényszóró tetején (166 Xenon) látható fehér csillag alakú besüllyesztett állító műanyag csavar mit állít???? a projektoros részt mivel lehet állítani ???
mai kérdésem :) a fényszóró tetején (166 Xenon) látható fehér csillag alakú besüllyesztett állító műanyag csavar mit állít???? a projektoros részt mivel lehet állítani ???
vologya[kendács mester]2013-11-04 07:58:44 // 68891
Nem nem. Hívtak, hogy kész és mehetek érte múlt hét kedden. Na most én csak csütörtökön délután mentem érte, mivel már nem ott lakom a környéke, de már a hazaóton hívtak, hogy áljak meg, mert baj van.
' Tegnap egész nap játunk vele, semmi gond nem volt, ment mint az óra. Este leállítottuk és reggel már 1 hengerben sem volt kompresszió'. Ez nekem olyan, hogy tegnap a beteg eredményei olyanok voltak, mint egy 18 évesé, de álmában meghalt. Vagy lehetne, hogy a Vatikán egy este alatt atomhatalomá nőtte ki magát. Ez mind ugyan az a kategória.
Én még próbálkoznék vele, de a családomnak és a barátnőmnek is elege van ebből a herce - hurcából és jogosan. Elvileg bíróságra is adhatnám őket, de semmi papírom nincs semmiről, szóval annak sincs semmi értelme. Még azon törtem a fejem, hogy ideiglenesen kijelentem, hogy ne fizzessem a biztosítást feleslegesen és esetleg majd máshol megcsináltatom, de logikusan annak a költésge is már meghaladja a kocsi értékét. Szóval nem tudom...alszom még rá.
' Tegnap egész nap játunk vele, semmi gond nem volt, ment mint az óra. Este leállítottuk és reggel már 1 hengerben sem volt kompresszió'. Ez nekem olyan, hogy tegnap a beteg eredményei olyanok voltak, mint egy 18 évesé, de álmában meghalt. Vagy lehetne, hogy a Vatikán egy este alatt atomhatalomá nőtte ki magát. Ez mind ugyan az a kategória.
Én még próbálkoznék vele, de a családomnak és a barátnőmnek is elege van ebből a herce - hurcából és jogosan. Elvileg bíróságra is adhatnám őket, de semmi papírom nincs semmiről, szóval annak sincs semmi értelme. Még azon törtem a fejem, hogy ideiglenesen kijelentem, hogy ne fizzessem a biztosítást feleslegesen és esetleg majd máshol megcsináltatom, de logikusan annak a költésge is már meghaladja a kocsi értékét. Szóval nem tudom...alszom még rá.
mreni2013-11-03 23:10:43 // 68890
ertem,koszonom az infokat :-)
Trumpf (NagyVad)2013-11-03 20:50:43 // 68889
Szervusz!
Egynéhányunknak ilyen váltóval van a NagyVad. Az olajcserén kívül tapasztalataim szerint nincs más szerviz igénye. Fontos hogy ne Te légy az első aki majd olajat cserél benne kb. 180-200e km-nél, mert akkor régen jaj. Próbaúton különösen kell figyelni a váltóra, finoman kell dolgoznia és piros lámpánál a féken állva sem szabad rángatnia. Az elektronikája roppant inteligens, mindig a pillanatnyi vez. stílushoz alkalmazkodik, de lehetőség van szekvenciális váltásra is, bár én ezt nagyon ritkán használom. Ajánlom az automatát, mert nincs kuplung és kettőstömegű lendkerék ami elkophat/elromolhat. Viszont van szeleptömb, ami ha tönkremegy (olajcserék elmulasztása), akkor kb. 1000eur-ós számla lesz. Fogyasztás kb. 6,5 nálam.
Egynéhányunknak ilyen váltóval van a NagyVad. Az olajcserén kívül tapasztalataim szerint nincs más szerviz igénye. Fontos hogy ne Te légy az első aki majd olajat cserél benne kb. 180-200e km-nél, mert akkor régen jaj. Próbaúton különösen kell figyelni a váltóra, finoman kell dolgoznia és piros lámpánál a féken állva sem szabad rángatnia. Az elektronikája roppant inteligens, mindig a pillanatnyi vez. stílushoz alkalmazkodik, de lehetőség van szekvenciális váltásra is, bár én ezt nagyon ritkán használom. Ajánlom az automatát, mert nincs kuplung és kettőstömegű lendkerék ami elkophat/elromolhat. Viszont van szeleptömb, ami ha tönkremegy (olajcserék elmulasztása), akkor kb. 1000eur-ós számla lesz. Fogyasztás kb. 6,5 nálam.
Trumpf (NagyVad)2013-11-03 20:29:23 // 68888
Egy helyi /szlovák/ cartárs érdeklődik iránta. Lehetne új is, vagy bontott bármilyen színben.
mreni2013-11-03 19:56:44 // 68887
Sziasztok!
Érdeklődnék,hogy van-e itt valakinek 20v mjet sportronic váltóval?
Mik a tapasztalatok,mennyire szervízigényes a szokásos szűrő és olajcserén kívül(mármint a váltó),illetve a fogyasztás hogy alakul,mennyire alkalmazkodóképes az elektronika?
Egy ilyen nagyvad vételét tervezem 3-4 hónapon belül,ráér van időm nézelődni,télen nagyrészt úgyis garázsban állna :D
Érdeklődnék,hogy van-e itt valakinek 20v mjet sportronic váltóval?
Mik a tapasztalatok,mennyire szervízigényes a szokásos szűrő és olajcserén kívül(mármint a váltó),illetve a fogyasztás hogy alakul,mennyire alkalmazkodóképes az elektronika?
Egy ilyen nagyvad vételét tervezem 3-4 hónapon belül,ráér van időm nézelődni,télen nagyrészt úgyis garázsban állna :D
vm2013-11-03 18:31:37 // 68886
Tulajdonképpen mi a problem? A képen látható nyiffant ki, átalakítasz, vagy egy másik tört el?
Trumpf (NagyVad)2013-11-03 18:18:49 // 68885
azért valami jóhírt várna az ember.... :)
vm2013-11-03 18:10:12 // 68884
Én most borítok szét egy 96-ost, de az sem spricnis...
vm2013-11-03 18:09:24 // 68883
Szinte felejtős... Eredeti nem rendelhető, mosós 164 meg nem sok szaladgál, még kevesebb bontódik...
Trumpf (NagyVad)2013-11-03 18:08:11 // 68882
kalo166TB2013-11-03 17:35:14 // 68881
erre nem is gondoltam:DDDD visszamondom az időpontot a szervízben:DDDDD