Grando2014-02-06 12:51:44 // 70479
De jó itt ilyet olvasni. Repes a szívem! :))
vm2014-02-06 12:47:30 // 70478
Így van.
Ízlést nem nagyon lehet egzakt módon meghatározni, de az esztétika nagyon is behatárolható dolog.
Csak úgy mint a művészetben, a hétköznapokban is. A színek és árnyalatok (lásd színdinamika), a formák, az arányok (ne felejtsük el pl. a festészetben/fotografálásban használatos "aranymetszés" fogalmát). A szépség fogalmát elég rég meghatározta a művészet, és ha egy autó, mint alkalmazott iparművészeti alkotás van jelen az értékrendünkben, számolni kell vele.
Ízlést nem nagyon lehet egzakt módon meghatározni, de az esztétika nagyon is behatárolható dolog.
Csak úgy mint a művészetben, a hétköznapokban is. A színek és árnyalatok (lásd színdinamika), a formák, az arányok (ne felejtsük el pl. a festészetben/fotografálásban használatos "aranymetszés" fogalmát). A szépség fogalmát elég rég meghatározta a művészet, és ha egy autó, mint alkalmazott iparművészeti alkotás van jelen az értékrendünkben, számolni kell vele.
vm2014-02-06 12:38:28 // 70477
Megtámadtam volna? Nem szándékoztam, de nem is gondolom hogy így sikerült. Kizárólag esztétikai síkon osztottam az észt, és nem tértem ki pl. említett xenonos tolatólámpára, amire egyébként simán kitérhettem volna ;-)
Zsunior2014-02-06 12:14:18 // 70476
Hááát vezettem már ilyenből egy nem olyan rosszat.... ;)) :D
Andy2014-02-06 12:05:34 // 70475
Egészen jól összefoglaltad, magam sem tudnám jobban. :)) Vagy kimásoltad egy régi hsz-omat, vagy ismersz valahonnan! :P ;))
Annyi kiegészítést tennék a fogyasztással kapcsolatban, hogy egyszer láttam 9 liter a kijelzőn. De majdnem belehaltam! :)))))
Annyi kiegészítést tennék a fogyasztással kapcsolatban, hogy egyszer láttam 9 liter a kijelzőn. De majdnem belehaltam! :)))))
vologya[kendács mester]2014-02-06 11:55:46 // 70474
A vezérműszíjat cseréld le azonnal!!! :-)))) amúgy tökéletes választás. És az automatát nagyon lehet szeretni benne. Kickdown :D
tipoatti2014-02-06 10:55:56 // 70473
NINCS nagy rákfene. Ami előfordulhat, arról gyak. heti szinten van itt szó.Ha tetszik, hozd el, jó az ára. Néztem én is ezt az autót a hahu-n, bár a kormányborítás és az ICS gombok látványa nem különösebben dobott fel... Mindegy, ezek javítható dolgok! Hajrá!
Zsunior2014-02-06 10:47:34 // 70472
Szia!
Kitűnő választás :) Ha jó, persze.
A 3.0 V6-ról igazán nem lehet rosszat mondani, elnyűhetetlen jó motor.
Az automata váltótól nem kell félni. Fontos, hogy nem rángathat, kattoghat semmilyen sebességváltásnál. Felfele, lefele is simán kell váltania, érdemes ezt jól kipróbálni. Ha rángat, nagyon lassan vált, vagy furcsa hangja van akkor jobb azt fenntartásokkal kezelni. Viszont ha minden rendben van vele, akkor nagyon jó. Én nem félnék tőle.
A 166-osnak gyenge pontja a hátsó futóműve. (Elsősorban a magyar utak miatt.)
Azzal számolni kell, hogy arra költeni lehet.
Általánosságban a 166ról pedig: Nagy, szép, biztonságos, és leírhatatlanul kényelmes.
Kortalan a forma, a V6 hangja pedig... Mindent visz :)
Fogyasztása az 11-25 literig bármi lehet, főleg attól függ, hogy hol használod és mennyire nehéz a lábad :))
Autópályán tempomattal 11 liter környékén el lehet vele autózni. Budapesten viszont azért ez jóval magasabb.
A V6 szerintem a legjobb választás. :)
Kitűnő választás :) Ha jó, persze.
A 3.0 V6-ról igazán nem lehet rosszat mondani, elnyűhetetlen jó motor.
Az automata váltótól nem kell félni. Fontos, hogy nem rángathat, kattoghat semmilyen sebességváltásnál. Felfele, lefele is simán kell váltania, érdemes ezt jól kipróbálni. Ha rángat, nagyon lassan vált, vagy furcsa hangja van akkor jobb azt fenntartásokkal kezelni. Viszont ha minden rendben van vele, akkor nagyon jó. Én nem félnék tőle.
A 166-osnak gyenge pontja a hátsó futóműve. (Elsősorban a magyar utak miatt.)
Azzal számolni kell, hogy arra költeni lehet.
Általánosságban a 166ról pedig: Nagy, szép, biztonságos, és leírhatatlanul kényelmes.
Kortalan a forma, a V6 hangja pedig... Mindent visz :)
Fogyasztása az 11-25 literig bármi lehet, főleg attól függ, hogy hol használod és mennyire nehéz a lábad :))
Autópályán tempomattal 11 liter környékén el lehet vele autózni. Budapesten viszont azért ez jóval magasabb.
A V6 szerintem a legjobb választás. :)
Dömpi (il dottore)2014-02-06 10:47:00 // 70471
Tavaly sajna nem tudtunk előző nap menni, no meg ott aludni (pedig eredetileg azt terveztük), merthogy időközben kicsi feleségem várandós lett a harmadik trónörökössel, és nem akartam kockáztatni egy sátrazós-felfázós történetet.
De idén már minden akadály elhárult, a pici is lesz már 5 hónapos. :-)
...lehet én is másnapos leszek (bár elég nehezen tudok annyit inni, hogy ezt az állapotot elérjem)
De idén már minden akadály elhárult, a pici is lesz már 5 hónapos. :-)
...lehet én is másnapos leszek (bár elég nehezen tudok annyit inni, hogy ezt az állapotot elérjem)
Kriszo2014-02-06 10:46:45 // 70470
Ismerős ez a rendszám de ha lelő ék se tudom honnan.Képekről nekem csak a csomagtartó picit fura.
Futómű milyen?(kopog nyiszog,)
Fogyasztásról majd mesélnek a többiek, bár ha egy pár lapot visszanézel biztos talàlsz infót:)
Futómű milyen?(kopog nyiszog,)
Fogyasztásról majd mesélnek a többiek, bár ha egy pár lapot visszanézel biztos talàlsz infót:)
tipoatti2014-02-06 10:44:40 // 70469
Naaa, van nekem még JTD nagyvadam. Most készül, bár már csak statisztikailag az enyém - el is cseréltem értékegyeztetéssel egy OFF még nagyobbra. Szóval még egy kis ideig beszélhetünk! :)
Zsee2014-02-06 10:33:35 // 70468
Sziasztok!
Szeretnék kérni tőletek egy kis tapasztalat megosztást illetve ajánlást, vagy bármit ami segíthet. 5 év 146-os taposása és ezzel járó megannyi élmény és szerelem után úgy alakult, hogy szeretnék belépni a "nagyvadak" táborába és kinéztem egy 166 3.0 V6 24V Sportronic -ot. Az autó nagyon szép mindene jónak tűnik kipróbálás után mégnagyobb a lelkesedés (egyedül az autómata váltó ami még kicsit elgondolkoztat bár igazából az sem volt rossz). Abban kérném a segítségeteket, hogy mondjatok nekem valamit erről a tipusról akinek ilyen van vagy ismeri. Mi a tapasztalat vele, ~kb mennyi a fogyasztása (tudom hogy egy ilyen gépnél nem ezt nézi az ember de mégis) lebeszélnétek róla vagy inkább rá? :)
Régóta szemezek a típussal és most már célegyenesben van a dolog csak gondoltam előtte kikérem a véleményeteket!
Előre is köszi!
Szeretnék kérni tőletek egy kis tapasztalat megosztást illetve ajánlást, vagy bármit ami segíthet. 5 év 146-os taposása és ezzel járó megannyi élmény és szerelem után úgy alakult, hogy szeretnék belépni a "nagyvadak" táborába és kinéztem egy 166 3.0 V6 24V Sportronic -ot. Az autó nagyon szép mindene jónak tűnik kipróbálás után mégnagyobb a lelkesedés (egyedül az autómata váltó ami még kicsit elgondolkoztat bár igazából az sem volt rossz). Abban kérném a segítségeteket, hogy mondjatok nekem valamit erről a tipusról akinek ilyen van vagy ismeri. Mi a tapasztalat vele, ~kb mennyi a fogyasztása (tudom hogy egy ilyen gépnél nem ezt nézi az ember de mégis) lebeszélnétek róla vagy inkább rá? :)
Régóta szemezek a típussal és most már célegyenesben van a dolog csak gondoltam előtte kikérem a véleményeteket!
Előre is köszi!
Kriszo2014-02-06 10:29:04 // 70467
De már kiléptél a Gázolajos szekcióbol...)szóval nem beszélek veled:Ddddd
Zsunior2014-02-06 10:25:39 // 70466
Dömpi cartárs, nem közöny fogadott, csak másnaposak voltunk... nagyon :))))
Dömpi (il dottore)2014-02-06 10:14:45 // 70465
grat :-) Majd a 10-éves évfordulón csapra kellene verni egy nagy söröshordót!
tipoatti2014-02-06 10:07:16 // 70464
Uppsz. Ma van 8 éve, hogy elkezdtem itt részemről a felhigítást...
Dömpi (il dottore)2014-02-06 10:01:51 // 70463
"óhatatlanul feltűnik majd ott is egyre több finom figura"
Ahogy írtam is, sajnos ezen már túl vagyunk mi is :-), de bizalommal tölt el a kialakult baráti közösség összetartása.
"Ne légy hát álszent!"
Igazad van, néha nálam is kiborul a bili.
Ahogy írtam is, sajnos ezen már túl vagyunk mi is :-), de bizalommal tölt el a kialakult baráti közösség összetartása.
"Ne légy hát álszent!"
Igazad van, néha nálam is kiborul a bili.
Dömpi (il dottore)2014-02-06 09:56:03 // 70462
Igen, érthető és még egyet is értek!
De az ellen nem tudunk mit tenni, hogy sokan nem addig nyújtózkodnak amíg a takarójuk ér. Ez Magyarországon általános jelenség.
Leírhatod akár minden nap, akkor sem fog változni a helyzet...sajnos.
Viszont idővel kihullanak innen - maguktól. Szóval "keine" pánik :-)
Nálunk, a 159-es topicban is van egy két "fellángolástól túlfűtött" alfás, aki az első nehézség után "szarolaszozik", sőt van olyan is aki képes feltölteni olyan fotót, amin egy deszka palló van nekitámasztva a géptetőnek, és van aki 15ezer forintos gagyi kínai gumi vásárlásáról posztol.
Viszont valahogy ott kialakult az a "kultúra", hogy az ilyen posztokra egyszerűen nem reagálunk (vagy csak egy gyors "fintor"-t), és idővel észreveszi magát.
Nekem drága Nagymamám mindig azt tanította: "Kisfiam! Tanulj meg felülemelkedni és ne alacsonyodj le arra a szintre!"
Én mindig is olyan voltam, hogy ha kib@szták a biztosítékot, akkor leálltam vitatkozni, és megmondani a magamét. Ahogy azonban idősödöm, kezdem belátni, hogy a nagyi nem is mond hülyeséget :-).
Amúgy anno engem is idegesített a 159-topikban kialakult hasonló helyzet. Felemeltem én is a szavam - épp, mint Te most - de sok értelme nem volt.
Azóta bizonyos embereket egyszerűen ignorálok és kész.
A barátkozásról viszont annyit, hogy az AC-n próbáltam odamenni hozzátok, de olyan közöny fogadott, hogy inkább odébbálltam. Bár lehet csak a meleg miatt voltatok bepilledve. Nem tudom.
A tolatólámpa kapcsán nem mondtam azt sem, hogy igazad van, de azt sem, hogy nincs.
Én minden esetre szeretek látni is a sötétben tolatás közben. Anno a Fiat Maream-on mindkét oldalon volt tolatólámpa (gyárilag) és kiválóan láttam. A 159-nek csak egyoldali, és az is hangyafing. Parkolóban, vagy otthon nem is gond, de pl. ha a szerelőmnél vagyok (rendszerint este/éjjel javítunk) és a javítás végeztével ki kell tolatnom a javításra váró kocsik között néha centizgetve, hát ritka sz@r művelet.
Mellesleg Viktor a barátom, ismerem egy ideje, és ismerem a 166-osát is. Ő pont nem az a "javítsuk meg olcsóért"-típus, kokecolni pedig pláne nem szokott. Mindenből a legjobbat adja a kocsijának, éppen ahogy ti is.
Oké, a xenon tolatólámpa talán kicsit erősre sikerült. Viszont pont ő nem az aki "nem idevaló". Viszont tartok tőle, hogy az elmúlt néhány poszt kapcsán ő felszívta magát, az(ok) aki(k)nek meg szólna, nem veszik a lapot :-(.
De az ellen nem tudunk mit tenni, hogy sokan nem addig nyújtózkodnak amíg a takarójuk ér. Ez Magyarországon általános jelenség.
Leírhatod akár minden nap, akkor sem fog változni a helyzet...sajnos.
Viszont idővel kihullanak innen - maguktól. Szóval "keine" pánik :-)
Nálunk, a 159-es topicban is van egy két "fellángolástól túlfűtött" alfás, aki az első nehézség után "szarolaszozik", sőt van olyan is aki képes feltölteni olyan fotót, amin egy deszka palló van nekitámasztva a géptetőnek, és van aki 15ezer forintos gagyi kínai gumi vásárlásáról posztol.
Viszont valahogy ott kialakult az a "kultúra", hogy az ilyen posztokra egyszerűen nem reagálunk (vagy csak egy gyors "fintor"-t), és idővel észreveszi magát.
Nekem drága Nagymamám mindig azt tanította: "Kisfiam! Tanulj meg felülemelkedni és ne alacsonyodj le arra a szintre!"
Én mindig is olyan voltam, hogy ha kib@szták a biztosítékot, akkor leálltam vitatkozni, és megmondani a magamét. Ahogy azonban idősödöm, kezdem belátni, hogy a nagyi nem is mond hülyeséget :-).
Amúgy anno engem is idegesített a 159-topikban kialakult hasonló helyzet. Felemeltem én is a szavam - épp, mint Te most - de sok értelme nem volt.
Azóta bizonyos embereket egyszerűen ignorálok és kész.
A barátkozásról viszont annyit, hogy az AC-n próbáltam odamenni hozzátok, de olyan közöny fogadott, hogy inkább odébbálltam. Bár lehet csak a meleg miatt voltatok bepilledve. Nem tudom.
A tolatólámpa kapcsán nem mondtam azt sem, hogy igazad van, de azt sem, hogy nincs.
Én minden esetre szeretek látni is a sötétben tolatás közben. Anno a Fiat Maream-on mindkét oldalon volt tolatólámpa (gyárilag) és kiválóan láttam. A 159-nek csak egyoldali, és az is hangyafing. Parkolóban, vagy otthon nem is gond, de pl. ha a szerelőmnél vagyok (rendszerint este/éjjel javítunk) és a javítás végeztével ki kell tolatnom a javításra váró kocsik között néha centizgetve, hát ritka sz@r művelet.
Mellesleg Viktor a barátom, ismerem egy ideje, és ismerem a 166-osát is. Ő pont nem az a "javítsuk meg olcsóért"-típus, kokecolni pedig pláne nem szokott. Mindenből a legjobbat adja a kocsijának, éppen ahogy ti is.
Oké, a xenon tolatólámpa talán kicsit erősre sikerült. Viszont pont ő nem az aki "nem idevaló". Viszont tartok tőle, hogy az elmúlt néhány poszt kapcsán ő felszívta magát, az(ok) aki(k)nek meg szólna, nem veszik a lapot :-(.
tipoatti2014-02-06 09:37:58 // 70461
Sokszor volt ez téma itt, és legbelül, a szívem mélyén Dömpi-nek kell, hogy igazat adjak. ÉS IGEN, ÉRTEM A SZITUT. Nem megyek bele mélyebben, kaptam már lebaxást a túlzott objektivitásom miatt. :P Trumpf cartárs is írt szomorú, de abszolút realitást tartalmazó megállapítást a csehek/szlovákok (is) hozzáállásáról az Alfákhoz, erre még én is emlékszem AAA-s koromból - éppen ezért lehetett beszerezni szép és jó autót jó áron Andy-nek. ;)
Viszont sajnos nagyon sok olyan véleményt hallok Alfás társaktól, hogy ezen topikot olvasgatva úgy érzik magukat sokszor, mint Gino a majálison... :S
A jövő héten el fogom kótyavetyélni ( :SSSSS, bocsánat az új tulajtól, de tényleg így érzem ) a nuvolát, remélem az új gazdája is legalább annyira fogja imádni, tisztelni és gondozni is, mint én. Ha lenne eszem, bevágnám egy zsírral teli qrvanagy csuporba, és 10 év múlva elővenném, ahogy ezt néhányatok tervezi is. Viszont innentől nem igazán van hova tovább részemről, ezt a verdát képtelenség űberelni egyszerűen. Itthon nem tudok/nem látok értelmes ajánlatot, Cápáé nagyon tetszik, de nem is válna meg tőle szerintem az én elképzeléseim szerint. Kintről behozatal felejtős, 700K (!!!) a sarc rá... Kényszerű típusváltás ON, de még meglátjuk - mert a 166 a non plus ultra a mai napig.
Ugyanitt napfénytetős, jól felszerelt V6 ( esetleg JTD ) kerestetik! ;)
Viszont sajnos nagyon sok olyan véleményt hallok Alfás társaktól, hogy ezen topikot olvasgatva úgy érzik magukat sokszor, mint Gino a majálison... :S
A jövő héten el fogom kótyavetyélni ( :SSSSS, bocsánat az új tulajtól, de tényleg így érzem ) a nuvolát, remélem az új gazdája is legalább annyira fogja imádni, tisztelni és gondozni is, mint én. Ha lenne eszem, bevágnám egy zsírral teli qrvanagy csuporba, és 10 év múlva elővenném, ahogy ezt néhányatok tervezi is. Viszont innentől nem igazán van hova tovább részemről, ezt a verdát képtelenség űberelni egyszerűen. Itthon nem tudok/nem látok értelmes ajánlatot, Cápáé nagyon tetszik, de nem is válna meg tőle szerintem az én elképzeléseim szerint. Kintről behozatal felejtős, 700K (!!!) a sarc rá... Kényszerű típusváltás ON, de még meglátjuk - mert a 166 a non plus ultra a mai napig.
Ugyanitt napfénytetős, jól felszerelt V6 (
Zsunior2014-02-06 09:21:31 // 70460
Nagyon szépen összefoglaltad :))
Grando2014-02-06 09:18:26 // 70459
Na azért a varnyús kék 159-et megpiszkáltátok ti is rendesen - amúgy teljesen jogosan. Nem is ez volt az egyetlen. Pedig az ember talán még hozzá sem szólt a társasághoz. Mi lenne, ha még osztaná is az ötleteit? Ne légy hát álszent! ;)
Másrészt tök jó, hogy a 159 tulajok között kialakult egy összetartó mag, akiket már nem csak a diagnosztika és a fogyasztás érdekel. Respect! Csak így tovább, ez jó dolog! De sajnos nincsenek kétségeim afelől, hogy - ahogy írod is - kaptok még ti is az áldásból, óhatatlanul feltűnik majd ott is egyre több finom figura. :D
Másrészt tök jó, hogy a 159 tulajok között kialakult egy összetartó mag, akiket már nem csak a diagnosztika és a fogyasztás érdekel. Respect! Csak így tovább, ez jó dolog! De sajnos nincsenek kétségeim afelől, hogy - ahogy írod is - kaptok még ti is az áldásból, óhatatlanul feltűnik majd ott is egyre több finom figura. :D
Smith2014-02-06 09:02:18 // 70458
Zsunior, idáig keresgéltem a neten hogy szabály szerint mire is való egy tolatólámpa. Eddig én (is) úgy tudtam hogy arra, hogy a többi közlekedő tudomást szerezzen arról, hogy tolatsz. Hiszen ha arra való lenne hogy láss, akkor MINDEN autón lenne MINDKÉT oldalon lámpa, ráadásul ezek sokszor akkorák mint egy kisebb zseblámpa. Szóval nem lehet arra teremtve hogy lássanak vele. Inkább csak jelzés.
Andy, Te meg ne háborodj fel, take it easy mester! :) Amikor én itt nyekegtem egyszer hogy már semmi sem olyan mint régen, meg így meg úgy. Azt mondtad, haladni, változni kell nekünk is ha a világ változik. Ezzel nem azt akarom mondani hogy rohanj el és vegyél a járműre egy hátsó pengeszárnyat!!! :D Úgyis kihullik a férgese. Aki meg lelkes kitartó, az marad. Hosszútávon.
Az én user id-m itt az Amoren 2-es volt... Én regisztráltam ide másodikként. Azóta már semmi, ismétlem SEMMI nem olyan mint akkor volt.
De van Alfám még mindig. és hiába ugrott bele másfél éve alatt 4 (azaz NÉGY) kormánymű, az sem tántorított el. Az hogy ráköltöttem már a vételárat vagy még többet, az sem riasztott el. Külső átalakításnak jómagam sem vagyok híve. Az olcsó javítgatásoknak se. Pl. le akartak beszélni a gyári új fényszóróról. Nem sikerült, megvettem Neki. Nem bántam meg. Vártam évekig komplett DSP cuccra, ez is meglett végre. Igaz a hangszórók amik hozzá voltak, betegek voltak, de ügyesen meg lettek javítva. Mert ez kell bele, mert gyári :) Mert megérdemli, mert megérdemlem ÉN. :D
Tolatólámpára visszatérve, MINDIG van otthon tartalék lámpabúra.
Mikor begurultam Totti műhelyébe, elismerő pillantást kaptam, hogy tényleg brutál a lámpa :D Más ennyi pénzből AUTÓT vesz.
Amúgy jó volt úgy odamenni, hogy épp ott volt Zsunior autója. És előtte Andy a Tiéd is. Tudtam hogy az enyém is jó kezekben lesz.
Mint minden más autóval, a 166-tal is így van, hogy ahogy idősödik, úgy zuhan az ára. Egyre többen engedhetik meg maguknak, legalábbis azt gondolják.
Andy, Te meg ne háborodj fel, take it easy mester! :) Amikor én itt nyekegtem egyszer hogy már semmi sem olyan mint régen, meg így meg úgy. Azt mondtad, haladni, változni kell nekünk is ha a világ változik. Ezzel nem azt akarom mondani hogy rohanj el és vegyél a járműre egy hátsó pengeszárnyat!!! :D Úgyis kihullik a férgese. Aki meg lelkes kitartó, az marad. Hosszútávon.
Az én user id-m itt az Amoren 2-es volt... Én regisztráltam ide másodikként. Azóta már semmi, ismétlem SEMMI nem olyan mint akkor volt.
De van Alfám még mindig. és hiába ugrott bele másfél éve alatt 4 (azaz NÉGY) kormánymű, az sem tántorított el. Az hogy ráköltöttem már a vételárat vagy még többet, az sem riasztott el. Külső átalakításnak jómagam sem vagyok híve. Az olcsó javítgatásoknak se. Pl. le akartak beszélni a gyári új fényszóróról. Nem sikerült, megvettem Neki. Nem bántam meg. Vártam évekig komplett DSP cuccra, ez is meglett végre. Igaz a hangszórók amik hozzá voltak, betegek voltak, de ügyesen meg lettek javítva. Mert ez kell bele, mert gyári :) Mert megérdemli, mert megérdemlem ÉN. :D
Tolatólámpára visszatérve, MINDIG van otthon tartalék lámpabúra.
Mikor begurultam Totti műhelyébe, elismerő pillantást kaptam, hogy tényleg brutál a lámpa :D Más ennyi pénzből AUTÓT vesz.
Amúgy jó volt úgy odamenni, hogy épp ott volt Zsunior autója. És előtte Andy a Tiéd is. Tudtam hogy az enyém is jó kezekben lesz.
Mint minden más autóval, a 166-tal is így van, hogy ahogy idősödik, úgy zuhan az ára. Egyre többen engedhetik meg maguknak, legalábbis azt gondolják.
Zsunior2014-02-06 08:36:18 // 70457
Méltó komponálás :)
A tolatólámpához annyit tennék hozzá, hogy a tolatólámpa azért van, hogy látszódj. Nem azért, hogy láss. Persze ad valamennyi fényt, de ez nem elsődleges szempont. Információt ad a mögötted jövőnek, hogy úgy közelítsen meg, hogy Te tolatsz. Na most képzeld el, hogy szemmagasságban, egy nem megfelelő búra mögött, az éjszaka közepén felvillan egy xenon fényszóró. Neked minden eszedbe fog jutni csak az nem, hogy tolat. Egy dolog, hogy zavaró, de még megtévesztő is. Abba meg véleményem szerint ne másszunk bele, hogy közlekedésbiztonsági szempontból ez mennyire veszélyes.. Szerintem nagyon.
Ne legyünk olyan naívak, hogy csak a garázskapunál fog vele tolatni..
Szerintem nem nézett le senki, senkit. Isten látja lelkem én sem akarok senkit sem megbántani, de az én véleményem is az, hogy ez nem ide való. És természetesen én sem erre a konkrét esetre gondolok most. (Nem csak) Tényleg idegesítő mikor valaki még köszönni, bemutatkozni sem tud, de máris szereljük meg az autóját, lehetőleg ingyen. És partner is van ehhez, és születnek a kókányabbnál kókányabb megoldások. Ez nagyon hozzájárul a fórumon uralkodó miliő felhígulásához, romlásához.
A találkozók megint egy másik asztal. Oda aki csak azért regisztrált be, hogy szereljük meg a "szarolaszt", úgysem jön el. Szerintem egy egészen más környezet, mint a fórum mostanában. (Sajnos)
A tolatólámpához annyit tennék hozzá, hogy a tolatólámpa azért van, hogy látszódj. Nem azért, hogy láss. Persze ad valamennyi fényt, de ez nem elsődleges szempont. Információt ad a mögötted jövőnek, hogy úgy közelítsen meg, hogy Te tolatsz. Na most képzeld el, hogy szemmagasságban, egy nem megfelelő búra mögött, az éjszaka közepén felvillan egy xenon fényszóró. Neked minden eszedbe fog jutni csak az nem, hogy tolat. Egy dolog, hogy zavaró, de még megtévesztő is. Abba meg véleményem szerint ne másszunk bele, hogy közlekedésbiztonsági szempontból ez mennyire veszélyes.. Szerintem nagyon.
Ne legyünk olyan naívak, hogy csak a garázskapunál fog vele tolatni..
Szerintem nem nézett le senki, senkit. Isten látja lelkem én sem akarok senkit sem megbántani, de az én véleményem is az, hogy ez nem ide való. És természetesen én sem erre a konkrét esetre gondolok most. (Nem csak) Tényleg idegesítő mikor valaki még köszönni, bemutatkozni sem tud, de máris szereljük meg az autóját, lehetőleg ingyen. És partner is van ehhez, és születnek a kókányabbnál kókányabb megoldások. Ez nagyon hozzájárul a fórumon uralkodó miliő felhígulásához, romlásához.
A találkozók megint egy másik asztal. Oda aki csak azért regisztrált be, hogy szereljük meg a "szarolaszt", úgysem jön el. Szerintem egy egészen más környezet, mint a fórum mostanában. (Sajnos)
Andy2014-02-06 08:15:34 // 70456
Semmi baj azzal, hogy elmondod a véleményed! :) Pláne, hogy pont a 159 topic volt az ami üdítő kivételnek számított ebben a "löttyben" : ))) Kár ha már az sem a régi.
Mivel kiragadtál néhány sort az írásomból, csak reflektálok, hátha okulni lehet belőle.
A szűkebb belső, vagy ha úgy tetszik baráti kör nálunk is adott. De ez nem egy zárt rendszer! Sosem tartottunk vissza senkit a csatlakozástól, sőt próbáltuk többféle módon is biztosítani a lehetőséget. Pont, mint mondjuk öt-hat évvel ezelőtt! Példaként említhetem a TNT-ket vagy AC-n a "NagyVad" sátor felállítását (köszi Totti) Néhányan éltek is a lehetőséggel, ám sokan nem. Sokaknak nem az a fő szempont, hogy bemutatkozzanak, netán barátkozzanak. Nekik az a lényeg, hogy olcsó infó, segítség, megoldás, legyen. Vagy esetleg lehetőség az eladásra, mert nem bírja a farkuk a "szarolaszt".
A következő amit Te is említesz a lekezelő módú kommunikálás.
Szerintem ez hülyeség, de persze van aki kikönyörgi :)) Ehhez megint két fél kell. Ne haragudjon meg senki, de attól mert valaki vesz egy Alfát, nem fogunk a nadrágszárba vizelni, Még akkor sem ha az történetesen 166-os.
Viszont egy idő után roppant unalmas, hogy egyesek csak kérdeznek, úgy hogy pl egy oldalt sem néznek vissza.
Az meg pláne idegesítő tud lenni, ha valaki úgy reagál, hogy közben fogalma nincs arról mit is írtak előtte. Ez lehet azért mert nem olvas, vagy azért mert nem érti amit olvas! ;)))
Te kiragadtad pl a xenon tolatólámpát, de nem ez a lényeg! Ez csak most a hab volt a tortán.
Nekem a 166-ban semmi baja a tolatólámpa fényerejének. Pedig full gyári.
De, a lámpaburáim tiszták, nem repedezettek és nincsenek bemattúlva. Mert amikor szükséges volt vettem másikat.
Az meg normális, hogy éjjel sötét van és korlátozottak a látási viszonyok. Nem macskák vagyunk, így ezt bele kell kalkulálnunk. A Kresz is tesz rá említést, mikor az út és látási viszonyokat taglalja. ;)))
De képzeld el mikor Te vársz egy beállás miatt a xenonos tolatólámpa mögött. :))
Ám ezen is lépjünk túl!
A morál nem pénztárca függő! Véleményem szerint ha valaki csatlakozik egy bármilyen közösséghez, akkor igenis vannak alapvető szabályok amiket illik betartani.
Most hozhatnám megint a saját példámat, mit hogyan csináltam, mikor tök ismeretlenül idekerültem, de minek... A normálisabbja tudja magától, a többi meg nem is baj ha nem jön a közelembe! :)))
És akkor az átlagemberek nehéz helyzetéről! (Na itt a könnycsepp a szemem sarkában)
Nem megvenni nehéz semmit, hanem felelősen döntve olyat venni amit aztán fenn is lehet tartani!!!!!!! Vagy ha beüt a baj akkor azt méltósággal viselni. Tudod mennyi embernek segítettem már autót venni? Úgy hogy az Ő érdekeiket tartottam szem előtt! És sokan meg is köszönték, mikor elmondtam hogy ezt vagy azt pl miért ne!
Most azonnal elmehetnék venni egy használt Maseratit, de tuti belerokkannék a szervizelésébe. És akkor Én lennék a szegény áldozat??? Ugyan már...
Vallom és vállalom, akinek az Astra a kabátmérete az vegyen Astrát és ne akarjon Mercedest! (szándékosan nem Alfát írtam)
Összegezve: Elsősorban nem személyek ellen emelem fel a szavam, hanem a kialakult helyzet miatt. Mert ez az ami méltatlan, az általam is imádva szeretett és tisztelt márkával kapcsolatban!!!!
Remélem érthető lett.
Mivel kiragadtál néhány sort az írásomból, csak reflektálok, hátha okulni lehet belőle.
A szűkebb belső, vagy ha úgy tetszik baráti kör nálunk is adott. De ez nem egy zárt rendszer! Sosem tartottunk vissza senkit a csatlakozástól, sőt próbáltuk többféle módon is biztosítani a lehetőséget. Pont, mint mondjuk öt-hat évvel ezelőtt! Példaként említhetem a TNT-ket vagy AC-n a "NagyVad" sátor felállítását (köszi Totti) Néhányan éltek is a lehetőséggel, ám sokan nem. Sokaknak nem az a fő szempont, hogy bemutatkozzanak, netán barátkozzanak. Nekik az a lényeg, hogy olcsó infó, segítség, megoldás, legyen. Vagy esetleg lehetőség az eladásra, mert nem bírja a farkuk a "szarolaszt".
A következő amit Te is említesz a lekezelő módú kommunikálás.
Szerintem ez hülyeség, de persze van aki kikönyörgi :)) Ehhez megint két fél kell. Ne haragudjon meg senki, de attól mert valaki vesz egy Alfát, nem fogunk a nadrágszárba vizelni, Még akkor sem ha az történetesen 166-os.
Viszont egy idő után roppant unalmas, hogy egyesek csak kérdeznek, úgy hogy pl egy oldalt sem néznek vissza.
Az meg pláne idegesítő tud lenni, ha valaki úgy reagál, hogy közben fogalma nincs arról mit is írtak előtte. Ez lehet azért mert nem olvas, vagy azért mert nem érti amit olvas! ;)))
Te kiragadtad pl a xenon tolatólámpát, de nem ez a lényeg! Ez csak most a hab volt a tortán.
Nekem a 166-ban semmi baja a tolatólámpa fényerejének. Pedig full gyári.
De, a lámpaburáim tiszták, nem repedezettek és nincsenek bemattúlva. Mert amikor szükséges volt vettem másikat.
Az meg normális, hogy éjjel sötét van és korlátozottak a látási viszonyok. Nem macskák vagyunk, így ezt bele kell kalkulálnunk. A Kresz is tesz rá említést, mikor az út és látási viszonyokat taglalja. ;)))
De képzeld el mikor Te vársz egy beállás miatt a xenonos tolatólámpa mögött. :))
Ám ezen is lépjünk túl!
A morál nem pénztárca függő! Véleményem szerint ha valaki csatlakozik egy bármilyen közösséghez, akkor igenis vannak alapvető szabályok amiket illik betartani.
Most hozhatnám megint a saját példámat, mit hogyan csináltam, mikor tök ismeretlenül idekerültem, de minek... A normálisabbja tudja magától, a többi meg nem is baj ha nem jön a közelembe! :)))
És akkor az átlagemberek nehéz helyzetéről! (Na itt a könnycsepp a szemem sarkában)
Nem megvenni nehéz semmit, hanem felelősen döntve olyat venni amit aztán fenn is lehet tartani!!!!!!! Vagy ha beüt a baj akkor azt méltósággal viselni. Tudod mennyi embernek segítettem már autót venni? Úgy hogy az Ő érdekeiket tartottam szem előtt! És sokan meg is köszönték, mikor elmondtam hogy ezt vagy azt pl miért ne!
Most azonnal elmehetnék venni egy használt Maseratit, de tuti belerokkannék a szervizelésébe. És akkor Én lennék a szegény áldozat??? Ugyan már...
Vallom és vállalom, akinek az Astra a kabátmérete az vegyen Astrát és ne akarjon Mercedest! (szándékosan nem Alfát írtam)
Összegezve: Elsősorban nem személyek ellen emelem fel a szavam, hanem a kialakult helyzet miatt. Mert ez az ami méltatlan, az általam is imádva szeretett és tisztelt márkával kapcsolatban!!!!
Remélem érthető lett.
Kriszo2014-02-06 07:42:06 // 70455
Szia!
Én nem értek veled eggyet.Olcsó a 166 , ahogy Cro is fogalmazott 3-as golf áráért lehet venni, de utána ne jöjjön ide senki sírni a fórumra, hogy pénznyelő automata stb.Aki regel ide, nyilván előtte vendégként beleolvas a fórumba, (legalábbis én 2 hónapig olvastam mielőtt 166-ot vettem) az pontosan tudja, olcsó pénzért milyen állapotot lehet kapni.Majd utána következik, a szomszéd szerelőnél áll a szar autom , nem tudjuk megcsinalni mi legyen?
A másik dologra visszatérve, szerintem nem lenézés ha valakinek elmondod, hogy ez nem jó amit csinál, annak ellenére hogy ő szentül meg van győződve arról, hogy az úgy tökéletes.
Én nem értek veled eggyet.Olcsó a 166 , ahogy Cro is fogalmazott 3-as golf áráért lehet venni, de utána ne jöjjön ide senki sírni a fórumra, hogy pénznyelő automata stb.Aki regel ide, nyilván előtte vendégként beleolvas a fórumba, (legalábbis én 2 hónapig olvastam mielőtt 166-ot vettem) az pontosan tudja, olcsó pénzért milyen állapotot lehet kapni.Majd utána következik, a szomszéd szerelőnél áll a szar autom , nem tudjuk megcsinalni mi legyen?
A másik dologra visszatérve, szerintem nem lenézés ha valakinek elmondod, hogy ez nem jó amit csinál, annak ellenére hogy ő szentül meg van győződve arról, hogy az úgy tökéletes.
Dömpi (il dottore)2014-02-06 00:06:08 // 70454
Sziasztok!
Elég sokszor elolvasgatom a topikotokat, bár ide írni nem szoktam. De most úgy érzem, el kell mondanom amit gondolok.
Szerintem egy a formát nem érintő "technikai" újítás belefér. Ízlés? Igen, lehet róla vitatkozni, mert mindenkinek szubjaktív. Az FL előtti 166-hoz én sem tennék ledeket vagy éppen xenon tolatólámpát, de az FL utánihoz szerintem már van ami passzolhat.
Hogy most a xenon túlzás-e vagy sem, balesetveszélyes vagy sem, lehet rajta vitatkozni. Persze a stílus szerintem sem mindegy. Elvégre alfások vagyunk. Következésképp nem ellenségek!
Az pedig tény, hogy gyenge a tolatólámpa. Nekem a 159-ben is, pedig az későbbi tervezésű modell, és mégis.
Reflektálva Andy monológjára, a 159 topik éppúgy "hígul" mint a tiétek. Viszont ott kialakult egy szűkebb kör, akikkel baráti a kapcsolat, amore-n kívül is - napi/heti telefonok, e-mailek, személyes találkozások, sőt, idén január elején szerveztünk közös bowlingozást is - úgy amore-n kívül. Pont azért, hogy nem jöjjön mindenki, no meg ne iratkozzon fel egy listára, mikor úgysem jön el.
Viszont minderre azért van lehetőségünk, mert közülünk senki, ismétlem senki (!) nem beszél lekezelően, lenézően a másikról. Itt néhányan nagyon magas lóról kezelik le a többieket.
Na ez viszont SZVSZ pont nem az alfás közösség ismérve. Szerintem pont ez "típusidegen".
Olcsó javítások.
Sajnos egyre rosszabb az átlagemberek anyagi helyzete. Még az is, aki néhány éve még könnyedén megvette és gyári alkatrészekkel szervizelte a szép 166-osát, ma már lehet, hogy nehezen teheti meg. Nem mindenki jól menő vállalkozó. Ez van.
Ja, hogy akkor ne vegyen alfát?
Basszus, miért ne venne, amikor az ára a béka segge alatt van.
Egyetértek veled Andy, Totti, Grando és a többiek, nő a létszám, de a "minőség romlik". De nem csak itt, máshol is. És ez a fenti körülmények között sajnos törvényszerű, és megállíthatatlan. Minél jobban eljár az idő egy típus felett, annál olcsóbb lesz, és annál több "gyíkarc" fogja megvenni. (nem célozgatok senkire, csak általában mondom)
Vigasztaljon az a tudat, hogy ez idővel majd megfordul. Eljön az az idő, amikor majd a hétköznapi user kocsija széthullik, de a tieitek gyönyörűen popmáznak majd a lenyugvó napsütésben és csillogni fog rajtuk az OT-s rendszám. Na akkor majd újra "ritka prémium" autóvá fognak válni szívetek csücskei és újra élvezhetitek az "armani-feelinget".
A morálra pedig mégegyszer csak ennyi: kevesebb lenézéssel talán könnyebben alakulnak a baráti csevejek/talizások.
Remélem senkit nem bántottam meg, nem is állt szándékomban.
Elég sokszor elolvasgatom a topikotokat, bár ide írni nem szoktam. De most úgy érzem, el kell mondanom amit gondolok.
Szerintem egy a formát nem érintő "technikai" újítás belefér. Ízlés? Igen, lehet róla vitatkozni, mert mindenkinek szubjaktív. Az FL előtti 166-hoz én sem tennék ledeket vagy éppen xenon tolatólámpát, de az FL utánihoz szerintem már van ami passzolhat.
Hogy most a xenon túlzás-e vagy sem, balesetveszélyes vagy sem, lehet rajta vitatkozni. Persze a stílus szerintem sem mindegy. Elvégre alfások vagyunk. Következésképp nem ellenségek!
Az pedig tény, hogy gyenge a tolatólámpa. Nekem a 159-ben is, pedig az későbbi tervezésű modell, és mégis.
Reflektálva Andy monológjára, a 159 topik éppúgy "hígul" mint a tiétek. Viszont ott kialakult egy szűkebb kör, akikkel baráti a kapcsolat, amore-n kívül is - napi/heti telefonok, e-mailek, személyes találkozások, sőt, idén január elején szerveztünk közös bowlingozást is - úgy amore-n kívül. Pont azért, hogy nem jöjjön mindenki, no meg ne iratkozzon fel egy listára, mikor úgysem jön el.
Viszont minderre azért van lehetőségünk, mert közülünk senki, ismétlem senki (!) nem beszél lekezelően, lenézően a másikról. Itt néhányan nagyon magas lóról kezelik le a többieket.
Na ez viszont SZVSZ pont nem az alfás közösség ismérve. Szerintem pont ez "típusidegen".
Olcsó javítások.
Sajnos egyre rosszabb az átlagemberek anyagi helyzete. Még az is, aki néhány éve még könnyedén megvette és gyári alkatrészekkel szervizelte a szép 166-osát, ma már lehet, hogy nehezen teheti meg. Nem mindenki jól menő vállalkozó. Ez van.
Ja, hogy akkor ne vegyen alfát?
Basszus, miért ne venne, amikor az ára a béka segge alatt van.
Egyetértek veled Andy, Totti, Grando és a többiek, nő a létszám, de a "minőség romlik". De nem csak itt, máshol is. És ez a fenti körülmények között sajnos törvényszerű, és megállíthatatlan. Minél jobban eljár az idő egy típus felett, annál olcsóbb lesz, és annál több "gyíkarc" fogja megvenni. (nem célozgatok senkire, csak általában mondom)
Vigasztaljon az a tudat, hogy ez idővel majd megfordul. Eljön az az idő, amikor majd a hétköznapi user kocsija széthullik, de a tieitek gyönyörűen popmáznak majd a lenyugvó napsütésben és csillogni fog rajtuk az OT-s rendszám. Na akkor majd újra "ritka prémium" autóvá fognak válni szívetek csücskei és újra élvezhetitek az "armani-feelinget".
A morálra pedig mégegyszer csak ennyi: kevesebb lenézéssel talán könnyebben alakulnak a baráti csevejek/talizások.
Remélem senkit nem bántottam meg, nem is állt szándékomban.
Grando2014-02-05 22:29:46 // 70453
Hát... mit lehet mondani? Mielőbbi gyógyulást neki! :)
Zoli19802014-02-05 22:21:51 // 70452
Nem tudjuk. Asszony végzett melóval, beült, elindult, pár kissebb gödör, és beesett. Sejtésünk alapján vagy ráesett valami, vagy az elmenő autó vertek fel valami kavicsot. Bepókhálósodott (nem tűnt fel neki, azt hitte jeges), elindult, kicsi kasztnitekeredés volt, és beesett. Ez van. De már úton a segítség (köszi Atti), és orvosolva lesz.
Grando2014-02-05 22:15:28 // 70451
Micsoda nagyszerű megoldást találtál a felmerült műszaki problémára! :D ;)
Mi történt egyébként?
Mi történt egyébként?
Zoli19802014-02-05 22:12:34 // 70450
Trumpf (NagyVad)2014-02-05 21:52:14 // 70449
Ha minden Alfatulajdonos így érezne, akkor kizárólag újszerű, gyári állapotú kocsikat látnánk nap mint nap. A szomszéd sem szerelemből vette 800eur-ért a 166-osát, aztán beletöltötte az étolajat és vitte a roncstelepre. Mifelénk az Alfa, különösen a 156-166 cigányautónak számít, nekem viszont szerelem. Nem egy tökéletes autó, és már kezt elavulni is, szóval mindenki próbálja jobbá tenni. Viktor egy műszaki problémára mutatott egy lehetséges megoldást, és a formavilágot érintetlenül hagyta, ezért nem értem az ellene irányuló támadásod.
DRL-t én is sokáig kerestem, nincs ínyemre amit találtam, de haldni kell a korral, ha már a tervezőasztalnál megaludtak...
DRL-t én is sokáig kerestem, nincs ínyemre amit találtam, de haldni kell a korral, ha már a tervezőasztalnál megaludtak...
Grando2014-02-05 21:43:14 // 70448
Nagyon egyet tudok veled érteni, Lajosom! :)
Annyiban árnyalnám csak a dolgot, hogy szerintem hiba relativizálni az ízlésesség/ízléstelenség fogalmát. Nyilván egzakt módon meghatározni sem lehet, ahogyan a harmóniát sem. Na de nem csak az létezik, ami matematikai képletekkel leírható. Ráadásul fura dolog éppen az esztétikai szempontot negligálni egy olyan márkával kapcsolatban, amelynek egyebek mellett éppen ez az egyik erőssége - egyesek szerint ráadásul éppen a legfőbb. Nem muszáj ezt érteni, sőt érezni sem kell. Vitatni viszont kár. Tagadni pedig dőreség. (Te tudom, hogy nem is teszed.) Beletiporni pedig egyenesen felesleges és ízléstelen. ;)
Annyiban árnyalnám csak a dolgot, hogy szerintem hiba relativizálni az ízlésesség/ízléstelenség fogalmát. Nyilván egzakt módon meghatározni sem lehet, ahogyan a harmóniát sem. Na de nem csak az létezik, ami matematikai képletekkel leírható. Ráadásul fura dolog éppen az esztétikai szempontot negligálni egy olyan márkával kapcsolatban, amelynek egyebek mellett éppen ez az egyik erőssége - egyesek szerint ráadásul éppen a legfőbb. Nem muszáj ezt érteni, sőt érezni sem kell. Vitatni viszont kár. Tagadni pedig dőreség. (Te tudom, hogy nem is teszed.) Beletiporni pedig egyenesen felesleges és ízléstelen. ;)
Alfás Viktor (NagyVad)2014-02-05 21:27:18 // 70447
Totti ! Szokásos! megy a baszogatás :-)
Andy Amit írtál abban sok az igazság de ez amit írtak az egy kicsit erős.
Pont ezért nem szoktam semmit írni hanem csak olvasgatok itt. Minden este szépen végig olvasok mindent ami érdekel és ennyi. Hidd el hogy nekem az Alfa az nem csak egy autó . Nem viccből vettem pedig mindenki le akart róla beszélni!
Andy Amit írtál abban sok az igazság de ez amit írtak az egy kicsit erős.
Pont ezért nem szoktam semmit írni hanem csak olvasgatok itt. Minden este szépen végig olvasok mindent ami érdekel és ennyi. Hidd el hogy nekem az Alfa az nem csak egy autó . Nem viccből vettem pedig mindenki le akart róla beszélni!
vm2014-02-05 21:22:42 // 70446
Ingoványos talajra tévedtetek, mert ízlésről vitatkozni ugye, parttalan dolog ;-) Abban viszont azt hiszem mind egyetértünk, hogy a 166 (és talán a 164 is...) olyan az autók, az Alfák között, mint Armani öltöny a gardróbban. Ahhoz azért az átlagnál több önmérséklet, és higgadtabb gondolkodás kell, hogy az ember hozzányúljon. Nem veszünk fel hozzá tornacipőt, és nem teszünk a zsebébe csücskösre hajtott papírzsepkendőt. Van amit egy kommersz népautóval nulla pulzussal megcsinál az ember, de nem csinál meg egy 166-al. Nekem egyáltalán nem isten elleni vétek pl, egy más márka felnije, ha illik a formavilághoz, sokkal nagyobbat lehet hibázni akár egy eredeti Alfa felnivel is, ha kor-, és típusidegen. Ezekben az autókban művészet van jelen a formán keresztül, és óvatosan illik csak belenyúlkálni. Lehet két tenyérrel "hiszen az én autóm, azt csinálok vele amit akarok", csak nem illik... Én úgy gondolom, aki Alfát választ, többnyire(!) a márka szeretete és tisztelete(!) miatt dönt, legalábbis manapság más, észérvekkel alátámaztható indokot nehéz találni. Ez viszont felelősséggel jár, akármilyen hülyén hangzik... Személy szerint a RAT stílust egyáltalán nem tudom elfogadni egy Alfán. NEM VÉLETLEN, hogy mely márka/típus a kiindulás, ahol ez is egy új lehetőség egyedivé, neagyj'isten viccessé tenni egy amúgy a legnagyobb jóindulattal sem szépnek nevezhető autót, de Az Alfa formavilágának a megcsúfolása egy ilyen átalakítás.
Ja! Sztori...
Asszem úgy két éve kaptam ajndékba egy vérprofi Philips DRL-t. Úgy fél órát próbálgattam az autón, aztán rájöttem, hogy pontosan olyan, mint az említett tornacipő. Nagyon sok autón kurvajól néz ki, a 164-en viszont bazári. Ment is a szomszéd Ibizájára... Amin egyébként tök jó ;-)
Ja! Sztori...
Asszem úgy két éve kaptam ajndékba egy vérprofi Philips DRL-t. Úgy fél órát próbálgattam az autón, aztán rájöttem, hogy pontosan olyan, mint az említett tornacipő. Nagyon sok autón kurvajól néz ki, a 164-en viszont bazári. Ment is a szomszéd Ibizájára... Amin egyébként tök jó ;-)
Grando2014-02-05 21:18:27 // 70445
Pedig nem az. És ha a gazdája nem tudja, akkor minimum buta.
Látod? Azért nem írtam az Andyéhez hasonló tirádát, mert úgysem érted. Sem te, sem Viktor, sem egy ilyen tyuningos mókamester, mint a képen látható autó gazdája.
Látod? Azért nem írtam az Andyéhez hasonló tirádát, mert úgysem érted. Sem te, sem Viktor, sem egy ilyen tyuningos mókamester, mint a képen látható autó gazdája.
Trumpf (NagyVad)2014-02-05 21:08:28 // 70444
Az alkotója szerint ez a legszebb autó a földkerekségen.
Grando2014-02-05 20:57:05 // 70443
Alfás Viktor (NagyVad)2014-02-05 20:55:36 // 70442
El lehet mindent mondani normálisan sértés mentesem PL Trumpf és meggondolatlanul. Na mind egy téma részemről lezárna.
Andy2014-02-05 20:53:37 // 70441
Na akkor mégis!
Tudod "barátom" akinek nem inge az nem veszi magára.
Te felvetted, nyilván NEM véletlen.
Pedig nem CSAK neked szólt! Azt gondolom vagyunk itt páran, akik valóban ismerjük is egymást, nem csak a neten cserélünk "szakvéleményt".
Tudod annak idején, még vettük a fáradtságot és kerestük egymást, leültünk egymás asztalához, jókat beszélgettünk élőben, meg még ittunk is együtt. (talán hozzád is elért a kolbászkör híre) Ennek oka pedig a márka és ezen belül a 164-166 tisztelete és imádata volt. A felmerülő problémákat is megvitattuk és nagy tisztelet mellett elfogadtuk azok véleményét akik valóban értik ezt a márkát.
Te (Ti) jó eséllyel már nem is ismeritek őket, mivel a sok agyatlannál agyatlanabb ötlettel elüldözitek az "öreg", valódi fanatikusokat.
És nem csak a xenon tolatólámpád a baj. Az most csak a hab a kendácsolás tortáján.
Neked, nektek semmi másról nem szól ez az oldal, mint az olcsó tanácsok és még olcsóbb megoldások megleléséről.
Mikor volt itt utoljára bármi barátkozásra, közös összeröffenésre vonatkozó társalgás?
Megmondom: tavaly nyáron, mikor az uccsó TNT-t vajaztuk le. Aztán a régieket leszámítva a sok komolytalan jelentkező persze nem is jött el oda sem. Magasról leszarva a szervezők munkáját és az adott szó értékét.
Vagy mikor ment itt utoljára egy kis vicces piszkálódás, évődés, pusztán haverságból?
Ne haragudj hogy ezt mondom, (vagy haragudj, ahogy jólesik) de rohamosan gyűlünk itt, ám ezzel csak a létszám lesz magasabb. Tartalom nem nagyon jön vele.
Aztán, hamár szóba hoztad az ültetésemet. Na az nem kendács, hanem TÜV certifikáttal is rendelkező komoly átalakítás. Eibach rugókkal és Bilstein gátlókkal.
Talán nézz körül itt!
Aztán az általam is használt hátsódob szintén engedélyezett Bosal Brospeed. Ami mellett kényelmesen beszélgethetsz autópálya tempónál is. Nem baj ha nem tudod, csak akkor ne járasd a szád.
(Mondjuk ha az olcsó és ezért újabban itt preferált megoldást választva kifűrészeltem volna a rugóból akkor jogos lenne az észrevételed. )
Viszont a Te xenonos tolatólámpádat sehol nem lelem az engedélyezett termékek között. Az meg hogy megosztasz egy videót a youtube-on, úgy hogy még a rendszámod is látszik, hááát...
Arra gondoltál amúgy, hogy mennyire vakít ez mondjuk egy városi parkolás alkalmával? És mint ilyen, vajon mennyire balesetveszélyes?
Na de nem csak miattad írtam az előző hsz-t.
Hanem főleg a hetek, hónapok óta tartó szervizszakkör miatt. Ergo, nem Te vagy szánalmas, hanem a kialakult helyzet!!!
És nézz vissza, Grando, Cápa, Kriszo, Cro, és Én is mind szót emeltünk már emiatt.
Arno, Totti, Don, Charlie, Kilo, VM és Zotya pedig jószerivel már ide sem jönnek. Pedig ha személyesen összefutok velük, akkor van ám véleményük.
Ezelőtt 5-6 évvel, még komoly spórolás árán, relatíve drágán vettük autóinkat, óvtuk, becsültük őket, minőségi cuccokkal őriztük állapotukat. Így talán érted mi a bajunk.
Ma meg, ahogy Cápa írta, hajrá golf 2 tuning szakkör...
És még egy gondolat: Mikor 2008-ban regisztráltam ide, akkor az első hsz-em a bemutatkozás jegyében született, ahogy azt illik. Ma meg, mi a divat?? Helló ez kéne, az kéne, rossz, drága, segítség, stb.
Tudod "barátom" akinek nem inge az nem veszi magára.
Te felvetted, nyilván NEM véletlen.
Pedig nem CSAK neked szólt! Azt gondolom vagyunk itt páran, akik valóban ismerjük is egymást, nem csak a neten cserélünk "szakvéleményt".
Tudod annak idején, még vettük a fáradtságot és kerestük egymást, leültünk egymás asztalához, jókat beszélgettünk élőben, meg még ittunk is együtt. (talán hozzád is elért a kolbászkör híre) Ennek oka pedig a márka és ezen belül a 164-166 tisztelete és imádata volt. A felmerülő problémákat is megvitattuk és nagy tisztelet mellett elfogadtuk azok véleményét akik valóban értik ezt a márkát.
Te (Ti) jó eséllyel már nem is ismeritek őket, mivel a sok agyatlannál agyatlanabb ötlettel elüldözitek az "öreg", valódi fanatikusokat.
És nem csak a xenon tolatólámpád a baj. Az most csak a hab a kendácsolás tortáján.
Neked, nektek semmi másról nem szól ez az oldal, mint az olcsó tanácsok és még olcsóbb megoldások megleléséről.
Mikor volt itt utoljára bármi barátkozásra, közös összeröffenésre vonatkozó társalgás?
Megmondom: tavaly nyáron, mikor az uccsó TNT-t vajaztuk le. Aztán a régieket leszámítva a sok komolytalan jelentkező persze nem is jött el oda sem. Magasról leszarva a szervezők munkáját és az adott szó értékét.
Vagy mikor ment itt utoljára egy kis vicces piszkálódás, évődés, pusztán haverságból?
Ne haragudj hogy ezt mondom, (vagy haragudj, ahogy jólesik) de rohamosan gyűlünk itt, ám ezzel csak a létszám lesz magasabb. Tartalom nem nagyon jön vele.
Aztán, hamár szóba hoztad az ültetésemet. Na az nem kendács, hanem TÜV certifikáttal is rendelkező komoly átalakítás. Eibach rugókkal és Bilstein gátlókkal.
Talán nézz körül itt!
Aztán az általam is használt hátsódob szintén engedélyezett Bosal Brospeed. Ami mellett kényelmesen beszélgethetsz autópálya tempónál is. Nem baj ha nem tudod, csak akkor ne járasd a szád.
(Mondjuk ha az olcsó és ezért újabban itt preferált megoldást választva kifűrészeltem volna a rugóból akkor jogos lenne az észrevételed. )
Viszont a Te xenonos tolatólámpádat sehol nem lelem az engedélyezett termékek között. Az meg hogy megosztasz egy videót a youtube-on, úgy hogy még a rendszámod is látszik, hááát...
Arra gondoltál amúgy, hogy mennyire vakít ez mondjuk egy városi parkolás alkalmával? És mint ilyen, vajon mennyire balesetveszélyes?
Na de nem csak miattad írtam az előző hsz-t.
Hanem főleg a hetek, hónapok óta tartó szervizszakkör miatt. Ergo, nem Te vagy szánalmas, hanem a kialakult helyzet!!!
És nézz vissza, Grando, Cápa, Kriszo, Cro, és Én is mind szót emeltünk már emiatt.
Arno, Totti, Don, Charlie, Kilo, VM és Zotya pedig jószerivel már ide sem jönnek. Pedig ha személyesen összefutok velük, akkor van ám véleményük.
Ezelőtt 5-6 évvel, még komoly spórolás árán, relatíve drágán vettük autóinkat, óvtuk, becsültük őket, minőségi cuccokkal őriztük állapotukat. Így talán érted mi a bajunk.
Ma meg, ahogy Cápa írta, hajrá golf 2 tuning szakkör...
És még egy gondolat: Mikor 2008-ban regisztráltam ide, akkor az első hsz-em a bemutatkozás jegyében született, ahogy azt illik. Ma meg, mi a divat?? Helló ez kéne, az kéne, rossz, drága, segítség, stb.
Totti (NagyVad)2014-02-05 20:51:26 // 70440
Sört már fel bontottam mindjárt csinálok egy tál pattogat kukoricát is!
Mi a retek van már itt is !
Mi a retek van már itt is !
Trumpf (NagyVad)2014-02-05 20:47:56 // 70439
köszönöm!
Cro1662014-02-05 20:43:29 // 70438
Nem kell..csak érdekelt, hogy így érted, ahogy én is értelmeztem, vagy úgy ahogy Viktor írta, h például a Ford felnik. Nem fogom azért beolvasztatni a Technomagnesio felniket, ha már ez volt rajta amikor vettem,bár meglennék nélküle..van gyárim is :DD
"cápauszonyom" is van..az is rajta volt..azt se szedtem le.Ha leesett volna, biztos nem teszem vissza..de elfogadtam, h ott van rajta és kész.
És nem is sértődtem meg, nem zavar ha másnak más véleménye van.
"cápauszonyom" is van..az is rajta volt..azt se szedtem le.Ha leesett volna, biztos nem teszem vissza..de elfogadtam, h ott van rajta és kész.
És nem is sértődtem meg, nem zavar ha másnak más véleménye van.
Trumpf (NagyVad)2014-02-05 20:31:53 // 70437
jaj-jaj, most aztán magyarázkodhatok. Szóval, az én esztétikai érzékem csak a gyárit, vagy az ahhoz hasonlót (koppintást) fogadja el. De ezt nem bántásként írtam, ez az én véleményem.
Kriszo2014-02-05 20:23:28 // 70436
Nem magamra gondoltam, de teljesen mind1:)nem szeretnék veled vitatkozni, ha szerinted ez így fasza akkor csak így tovább!:)
Alfás Viktor (NagyVad)2014-02-05 20:22:08 // 70434
Gondolom egy Ford felnire gondolt! Mert az rá megy! Láttam már sűrűküllős Ford felnit 166-on. Az a nem semmi trógerolás.
Cro1662014-02-05 20:19:31 // 70433
Mi az típusidegen?Úgy érted, h nem gyári 166-os?
Alfás Viktor (NagyVad)2014-02-05 20:19:01 // 70432
Én elfogadom mindenki véleményét és jó tanácsát de nem tűröm hogy sértegessen akár milyen Alfás. Még egyszer mondom hogy ez nem trógerolás . Ismered ennek a szónak a fogalmát? Ja ha már így utaltál a koromra akkor szerintem az a 1,5 év köztünk az semmi. Amúgy is a kor hogy jön ide? Családi hátteret nem hozzuk fel ? Nevetséges!
Kriszo2014-02-05 20:17:57 // 70431
dede írtam már neki!:)
Cro1662014-02-05 20:16:47 // 70430
Kriszo! Nem olyan felnit keresel, mint amit a kolléga alattad ajánlgat? soklukas...