Grando2014-05-31 20:39:00 // 72179
Nem tudom. Gyanús. ;)
Grando2014-05-31 18:51:39 // 72177
Az automatánál "már" 6500-nál kezdődik a piros skála? Ezt eddig nem is tudtam. :)
Zoli19802014-05-31 16:16:41 // 72176
210-ről láttunk már a családdal képet valahol... Gergő&Bejjus is látott hasonló képet, de ők más kameraállásból. :)
gecsa2014-05-31 15:15:42 // 72175
Azért kivonatni nem akarom a forgalomból.. :-). Mondjuk eddig csak 180ról "találtam képet".. :-)
Imyx2014-05-31 13:13:50 // 72174
A V6-nak mindegy, hol forogja ki magát :P ;-). ... a pénztárcánknak meg kevésbé :DD.
W.2014-05-31 13:09:02 // 72173
Én sem...;) Ezt a képet valahol találtam a neten... :)
gecsa2014-05-31 13:06:33 // 72172
Én most nem Németországban vagyok... :-)
W.2014-05-31 09:39:02 // 72171
gecsa2014-05-31 09:03:00 // 72170
A mai napra tervezett szent evangélium: műszerfalizzók cseréje, hibás zár lokalizálása, gyertyacsere, takarítás.
Zoli19802014-05-31 08:40:29 // 72169
Ők egy időben kimondott Alfa szervíz voltak, külön Alfáknak fenntartott parkolóval. Aztán az egyetlen jó szerelőjük motorozott egyet, és nem úgy jött össze, mint kellett volna. Na azóta elvállalják, de én csak kissebb melóra adnám oda nekik. Sőt, már arra sem. Míg nem volt negatív tapasztalatom, korrektek és jófejek voltak.
vologya[kendács mester]2014-05-30 19:59:02 // 72168
Mint említettem a katalizátorom helyén egy 3-4 darabból tákolt cső van. Ezt orvosolni szeretném mielőbb, de egyenlőre én is egy rozsdamentes acél csőre gondoltam (találtam 900 fokig, direkt kipufogó gyártásnál használják). De csehek és 2 német haverom azt ajánlotta, hogy inkább iktassak be egy rezonátort. Vagy sima henger alakút, vagy van különböző katalizátor alakú is.
pl. http://www.sportovniautodoplnky.cz/vyfuk/rezonatory-sportovni/
Valakinek tapasztalata vele?
pl. http://www.sportovniautodoplnky.cz/vyfuk/rezonatory-sportovni/
Valakinek tapasztalata vele?
F412014-05-30 19:53:26 // 72167
De igen,csak -úgy tudom-hogy az Alfákhoz értő szerelő már nincs ott.
atis_166jtd2014-05-30 19:30:34 // 72166
Remélhetõleg csak az izzó rossz. Nekem is igy volt azután huztam be két száll vezetéket a biztitáblából mert elveszett a delej út közben.
atis_166jtd2014-05-30 19:01:50 // 72164
Az irányjelzö egyik sem megy? Nekem pl.foglalatos izzok vannak benne.
gecsa2014-05-30 18:50:27 // 72163
2 napig tömegközlekedtem sulijárattal, most tök ápdét vagyok a szakszavakból.. :-)
gecsa2014-05-30 18:49:09 // 72162
Csak az irányjelző hibádzik, neg a fsz mérő fele, és az üzemanyagszint háttere..
Zotya 1642014-05-30 18:43:28 // 72161
Ijáááájjjj ,ezt a szcsi- dumszcsit neeee!!!! :))) sznicsszmit! :DD
forrasr2014-05-30 18:41:17 // 72160
Esetleg még használható infó lehet valakinek, hogy a reflektor visszajelző nem led hanem izzó, annak ellenére, hogy a többi visszajelző a check panelen ledes
gecsa2014-05-30 18:33:45 // 72159
Köszcsipuszcsi! :-)
Zotya 1642014-05-30 18:25:03 // 72158
Azzzzzzzzz!!!! :)
gecsa2014-05-30 18:01:46 // 72157
műszeregység megvilágítása, illetve a check panelben milyen izzók vannak? sejtésem, hogy t5 (rizsszem), de azért erősítse meg valaki..
gecsa2014-05-30 08:40:21 // 72155
és az mitől lesz erősebb kormánymozdításra?
Don Gombóc2014-05-29 21:24:26 // 72154
A szíj adott esetben egy kicsit üt oldalra, vagy szélesebb egy két tized milliméterrel. A nyikorgás meg általában a főtengely tárcsa oldalán szokott keletkezni ahol a szélesebb szíj intenzívebben hozzá ér a tárcsa oldal pereméhez ami a vezérműszíj futáshelyétől elválasztó oldalt jelenti. Ha érted amiről szó van. :-)
Ha van bátorságod és ügyességed, akkor járó motornál egy kicsit a hosszbordás szíj belső azaz motor felöli részét csiszoló papírral meg lehet finoman csiszolni. De vigyázz a kezedre és mindenre. Amúgy ha egy kis szilikon sprayt fújsz rá a szíjra rögtön abba hagyja a nyikorgást, és ez már be is bizonyítja neked azt hogy nem görgő vagy feszítő a problémád. De csak egy kicsi fújást csinálj, azzal nem ártasz semmit.
Ha van bátorságod és ügyességed, akkor járó motornál egy kicsit a hosszbordás szíj belső azaz motor felöli részét csiszoló papírral meg lehet finoman csiszolni. De vigyázz a kezedre és mindenre. Amúgy ha egy kis szilikon sprayt fújsz rá a szíjra rögtön abba hagyja a nyikorgást, és ez már be is bizonyítja neked azt hogy nem görgő vagy feszítő a problémád. De csak egy kicsi fújást csinálj, azzal nem ártasz semmit.
gecsa2014-05-29 20:53:31 // 72153
nem jön át... és nem azért, mert audi, hanem nekem az a felni nem tetszik..
forrasr2014-05-29 20:28:08 // 72152
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/alfa-romeo-alfa-166-166-2-4-jtd-20v-distinctive-hausen-am-tann/194623390.html?lang=de&pageNumber=4&__lp=6&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=900&makeModelVariant1.modelId=12&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=DIESEL&negativeFeatures=EXPORT
ez milyen beteg már, audi felnikkel...
ez milyen beteg már, audi felnikkel...
gecsa2014-05-29 19:46:41 // 72151
De, lehet szerpentinezni jó aszfalton... :-)
forrasr2014-05-29 19:46:14 // 72150
Sopronban a K&T nem olasz autókra szakosodott? vagy mit hallani róluk?
Zoli19802014-05-29 19:38:32 // 72149
Ja, reggel felhúzom a redőnyt, és k..vára zavarja a kilátást!!. :)
Föckös2014-05-29 19:38:17 // 72148
ééés ezt minden értelemben! uff:-)
vm2014-05-29 19:32:15 // 72147
Viszont faszák a hegyek ;-)
Zoli19802014-05-29 19:30:13 // 72146
Ne irigyeld a Sopronit. A legközelebbi szerelő Csöri, akihez vinném/viszem az autót. Meg sok a nagyarcú "törzslakos", és még az osztrák is idejár arcoskodni... :)
W.2014-05-29 17:13:18 // 72145
Nálam ez úgy alakult, hogy meguntam a helyi kóklerek állandó kifogás keresését és azt, hogy egy kb. 1 hetes javítás után még 2-3x vissza kellett vinnem az autót. Kiszámoltam: sokkal jobban megéri ha Pestre viszem, otthagyomés megyek érte.... Arról nem is beszélve, hogy amit Zé. és csapata megcsinál, az meg van csinálva...:)
gecsa2014-05-29 12:48:28 // 72144
hát ide délre lóf@sz sem jutott..... :D
tipoatti2014-05-29 12:39:55 // 72143
Klímás is van Zé.-nél, szakember - Tibi - megy hozzá rendelésre, ezzel nem kell foglalkoznod. Az időpont a "huhh" kategória nála, rengeteg munkájuk van! HÍVD FEL! :)
vm2014-05-29 12:37:19 // 72142
Hát az élet nem habostorta...
Nekem pölö közel van Zé, de kurvára irigylek mindenkit, aki Sopronban lakik, mert ott a züllött nyugat, meg aki Siófokon, mert ebédszünetben is mehet strandra.
Azzal játszunk, amit osztottak ;-)
Nekem pölö közel van Zé, de kurvára irigylek mindenkit, aki Sopronban lakik, mert ott a züllött nyugat, meg aki Siófokon, mert ebédszünetben is mehet strandra.
Azzal játszunk, amit osztottak ;-)
Cro1662014-05-29 12:02:32 // 72141
Te, Atti..mint állandó kuncsaftja Zé-nek, hogy látod, az év melyik szakában lenne érdemes bejelentkezni hozzá, egy fűtőradiátor cserére?Szeretném profira bízni, és nem kísérletezgető szerelőre :) (Egyébként, előtte a klímát le kell üríteni,ha jól emléxem a beszámolóitokból, azt is intézi, vagy kell rá keresni külön klímást?)
vologya[kendács mester]2014-05-29 11:55:15 // 72140
Nekem oda - vissza 610km -re jött ki, mikor az új V6 -os szívért voltam Zé udvarába :-)
gecsa2014-05-29 10:57:09 // 72139
nekem zé pl oda-vissza 600km.. oda hordanám, de nem lenne kifizetődő.. :)
tipoatti2014-05-29 10:24:42 // 72138
Lájk. Osztom véleményed!
Mondom ezt úgy, hogy Mos Eisley-ban, a világ közepén lakom, általában több autó is van a közvetlen közelemben, és a legtávolabbi szerelő tőlem pont Zé. Autóval 12 perc. :P :D
Mondom ezt úgy, hogy Mos Eisley-ban, a világ közepén lakom, általában több autó is van a közvetlen közelemben, és a legtávolabbi szerelő tőlem pont Zé. Autóval 12 perc. :P :D
gecsa2014-05-29 09:46:58 // 72137
vologya[kendács mester]2014-05-29 09:37:44 // 72136
Én még lengőkar szűz voltam. Mint egy kiskutya csináltam amit a nagyoktól láttam :-)
gecsa2014-05-29 09:33:41 // 72135
én villára ruháztam be.. :)
forrasr2014-05-29 09:19:32 // 72134
Elég sok esetben szükséges a lengőkar oldása,ezért nekem megérte egy gömbfej lehuzato beszerzése,így sokkal egyszerűbb mint a kalapácsos módszer,valamint nem veszélyeztetem a gumiharang elütését,mert elég közel van. lehuzato kb 4000ft volt,ami a lengőkarok árához képest eltörpül.
F412014-05-29 09:17:58 // 72133
Ó régi "szép" emlékek,amikor szerelőt váltottam, mert az előző azt hitte, hogy megtudja javítani a generátort.Én meg elindultam karácsonykor Budapestre és szerencsére már Sopron határában lerohadtam.Nem tudta megjavítani,mehetett villamossági szakemberhez,aki csodák-csodája megcsinálta, kevesebbért.
Az új remek szerelő meg megkérdezte, hogy hol van három gyertya, mert nem találja őket......
Aztán mikor szedte szét a hátsó ülést,olajos kézzel megfogta mindkét oldalon a kárpitot.Kérdésemre annyit mondott:valahogyan meg kellett fognom.és etc.
Az új remek szerelő meg megkérdezte, hogy hol van három gyertya, mert nem találja őket......
Aztán mikor szedte szét a hátsó ülést,olajos kézzel megfogta mindkét oldalon a kárpitot.Kérdésemre annyit mondott:valahogyan meg kellett fognom.és etc.
vologya[kendács mester]2014-05-29 08:18:14 // 72132
Egyet értek. Én sem a 'hűségem' miatt tartottam egy szerelőnél a kocsit, hanem azért, mert 300 km -es körzetben nem találtam senkit aki elvállalta volna. Bár voltak olyanok akik azt mondták, hogy szállíttasd ide (247km) és megnézem, de nem ígérek semmit. De a legrosszabb, hogy rengeteg "szerelő", akinek még én segítettem anno alkatrészek elkészítésében (tervezés, számítások, CNC programozás) olyanok akartak hozzányúlni. Kezdtem félteni a sok okos embertől a kocsit, így addig hagytam ott az első szervizben amíg lehetett. Azért sem sírtam, mert mindennapi használatra vettem egy másik kocsit, ami annyira bevált, hogy családban marad haláláig.
De hála Istennek (vagy az égnek, vagy bárkinek) most találtam egy fiatal (bár várólistás) szerelőt, aki komolyan ért a dolgokhoz és nem próbál okoskodni, hanem ha pl. az elektronikával van baj, akkor hívja a haverját, aki csak ehhez ért és pillanatok alatt megcsinálja. Ha kipufogót kellett javítani, akkor nem állt neki azonnal tákolni, hanem eljött egy másik szaki, hozta a spéci rezonátoros csövet, vágott hajlított és kész..
A távtanuláshoz (távszereléshez) még annyit szeretnék, hogy elkezdtem otthon bontani Romit. Kellettek a felső lengőkarok, mivel szinte újak voltak és gondoltam jó donor szervek lesznek. Eljött egy szerelő (szakmáját tekintve) barátom, hogy ő majd segít. Persze pont alkalmas csapágylehúzó nem volt nála, ezért elővett egy feszítővasat, egy kalapácsot és valami fadarabokat, hogy kitámassza 1-2 helyen a felfüggesztést. 2 percig néztem mit csinál, majd megkértem hogy inkább meséljen mizu vele és hagyja a kocsit. Kb. 3 youtube videó után vettem egy W40 -es csavarlazítót és 2 kisebb kalapácsot és 1-1.5 perc (2x) után szépen roncsolás mentesen leszedtem mindkettőt. Bár szégyellem utólag, hogy nekem mint gépészmérnöknek ehhez segítség kellett, de nem tudhattam, hogy a csap kúpos. A két kalapácsos szinkron ütlegelés meg már nagyon régi technológia :-)
De hála Istennek (vagy az égnek, vagy bárkinek) most találtam egy fiatal (bár várólistás) szerelőt, aki komolyan ért a dolgokhoz és nem próbál okoskodni, hanem ha pl. az elektronikával van baj, akkor hívja a haverját, aki csak ehhez ért és pillanatok alatt megcsinálja. Ha kipufogót kellett javítani, akkor nem állt neki azonnal tákolni, hanem eljött egy másik szaki, hozta a spéci rezonátoros csövet, vágott hajlított és kész..
A távtanuláshoz (távszereléshez) még annyit szeretnék, hogy elkezdtem otthon bontani Romit. Kellettek a felső lengőkarok, mivel szinte újak voltak és gondoltam jó donor szervek lesznek. Eljött egy szerelő (szakmáját tekintve) barátom, hogy ő majd segít. Persze pont alkalmas csapágylehúzó nem volt nála, ezért elővett egy feszítővasat, egy kalapácsot és valami fadarabokat, hogy kitámassza 1-2 helyen a felfüggesztést. 2 percig néztem mit csinál, majd megkértem hogy inkább meséljen mizu vele és hagyja a kocsit. Kb. 3 youtube videó után vettem egy W40 -es csavarlazítót és 2 kisebb kalapácsot és 1-1.5 perc (2x) után szépen roncsolás mentesen leszedtem mindkettőt. Bár szégyellem utólag, hogy nekem mint gépészmérnöknek ehhez segítség kellett, de nem tudhattam, hogy a csap kúpos. A két kalapácsos szinkron ütlegelés meg már nagyon régi technológia :-)
forrasr2014-05-29 07:20:18 // 72131
Nekem pont ez a gondom. Régi szerelőm aki lelkiismeretes preciz pontos nem lehuzós csak francia autot vállal,azokra van szakosodva. olyan forgalma van átlagban 2hét bejelentkezéstől mire sorra lehet kerülni. a munkat mindig vállalt időben kiadja.Alfa témában nem tudok a közelben szerelőt,ezèrt két éve én tartom karban,en ujjítottam fel az első hátsó futòművet,turbòt cseréltem,vételkori hibákat diagnoztizáltam szerelési program segítségével. Mindenesetre érdekelne egy viszonylag közeli jó szerelő,ha tud valaki ne tartsa magában. Hja tegnap előtt hibátlanul vizsgáztunk győrben a rieglerben.
Smith2014-05-29 07:18:49 // 72130
Azért azt sem kellene elfelejteni hogy nem mindenki lakik a világ közepén hogy dúskálhat és válogathat a szerelőkben. Továbbá azt sem hogy nem mindenkinek van több autója, sokaknak ez az egyetlen, és nem teheti meg hogy leteszi egy szuperszerelőnél akár 100+ km-rel arrébb, és majd egyszer elkészül, addig van másik otthoni autó, vagy épp céges van a segge alatt. Mindenki tudja hogyan kellene ezeknek a dolgoknak működni, csak a körülmények a legtöbb esetben nem olyanok.
Nem arról van szó hogy kinek van igaza vagy kinek nincs. Mindenkinek van egy "saját körülményeire, lehetősgeire szabott" igaza.
Nem arról van szó hogy kinek van igaza vagy kinek nincs. Mindenkinek van egy "saját körülményeire, lehetősgeire szabott" igaza.