forrasr2014-06-24 16:47:34 // 72429
Anyag ára mennyi volt amit eddig ráfújtál? ha nem illetlen a kérdés. Szerintem 1000EUR környékén Magyarországon egy telifényt bevállalnak gyöngyházra is, ami tartósabb és szebb lenne mint ez a Batmenjelmez
gecsa2014-06-24 15:28:37 // 72428
most még megvárom a fizut, addig csak kopogjon, erre a hónapra már megkapta a jussát friss olaj, szűrők, meg szíjak formájában.. city után meg jöhet majd a lengőkar, meg egy lambda csere, utána meg a csinosítgatás...
Grando2014-06-24 15:23:49 // 72427
A gyári beszállító a TRW (úgy tudom :) ). Ez szuper ár! Ennyiért már simán azt venném. :)
gecsa2014-06-24 15:18:14 // 72426
nem fáj, nincs vele gond... amúgy is sokat járok faluhelyen a munkám miatt, így már rutinból megy a futómű szervizelése.. :) új delphi-t tudnak adni polcról 17ért, lemfördert 16ért, trv-t meg 14ért.. de lehet, hogy tanulok az 56ból, és veszek valami olcsó kakit, mert pl a trw nekem abban sem akart elmenni még 20ezret sem.. a gagyi starline-ba meg volt már 10ezer, és még csak a szilentek sem nyikorogtak.. aztán fele annyiba kerültek..
Grando2014-06-24 15:17:51 // 72425
Grando2014-06-24 15:09:19 // 72424
Túlzott reményeket ne táplálj az első felsőkkel kapcsolatban, akármilyen márkájúak. Kalkuláld be az alsókhoz képest félidőnél esedékes cserét, és ne fájjon emiatt a fejed (és a pénztárcád). :)
gecsa2014-06-24 14:48:49 // 72423
azok is vannak, csak kíváncsi vagyok, hogy ez mit tudhat azokhoz képest +20-30%-os áron.. egy embert ismerek, aki ilyet használ, ő szerinte jó, de azért rákérdezek, hátha valaki más is összefutott már vele.. ha nem lesz info, akkor valószínű lemförder lesz..
gecsa2014-06-24 14:31:22 // 72421
első felső lengőkarra javasolt márkák? jelenleg delphi-t tudok jó áron, de nem tudom, hogy az vállalható-e..
Kriszo2014-06-24 14:08:40 // 72420
Ilyenre fújni az egészet:??))))Ezt csak amúgy viccből mondtad nem:?)
Zotya 1642014-06-24 13:54:36 // 72419
Hol jártál, az elvarázsolt erdő környékén!? Talán a vas és edényorrú bába is lecserélte a kéthengeres seprűt ,egy hathengeres Alfára! :)))
vologya[kendács mester]2014-06-24 13:43:58 // 72418
Antracit metál. Hát addig igy marad, míg az egészet nem fújom le ilyenre :D Hacsak valaki nem hajlandó 1000 euró alatt Vulcano 814A -t fújni. Mert festék nélkül nem maradhat, mert hámlik az egész tető.
dpetrenyi2014-06-24 13:32:24 // 72417
Jájjj!
Ez ugye nem marad így...? :-)
Ez ugye nem marad így...? :-)
Grando2014-06-24 13:15:44 // 72416
Milyen színű kulimászt szórtál rá? :)
gecsa2014-06-24 13:14:54 // 72415
ha ugyanolyan csati van, mint az 56ban, akkor nekem végül EZ okozta a hibát... egy ránézést megérhet..
cezso872014-06-24 13:08:42 // 72414
Üdv!
Járt már valaki úgy, hogy a hátsó index fényereje nem volt megfelelő egyik oldalt?
Működik, villog, de a jobb, a balhoz képest gyengébben világít.
Csatlakozó mozgatásával változott a fényereje, de nem tudtam fixálni, hogy jó legyen.
Járt már valaki úgy, hogy a hátsó index fényereje nem volt megfelelő egyik oldalt?
Működik, villog, de a jobb, a balhoz képest gyengébben világít.
Csatlakozó mozgatásával változott a fényereje, de nem tudtam fixálni, hogy jó legyen.
vologya[kendács mester]2014-06-24 13:02:22 // 72413
A kisérletem a Plasti Dip -el a következő képpen végződött. A festék szinte tökéletes, jól fed, jó fizikai tulajdonságok, szép szín. De Isten ment spray -el fújni nagy vizszintes felületeket. De még akkor is szebb mint volt. Már tervben van az egész kocsi festése. Otthon is megoldható, kényelmes, látványos eredménnyel.
Grando2014-06-24 13:01:29 // 72412
Andy vagy Totti ridegtartásra váltott, és kicsapta legelni. Ez lehet. :)
vm2014-06-24 12:34:13 // 72411
Ja, és nem letámasztott rom volt, látszott hogy gurulgat. Majd otthonrú teszek fel egy képet.
Grando2014-06-24 12:24:43 // 72410
Kérdés, hogy egyedül volt-e? Mert az aztán csak a meglepő! :D ;)
vm2014-06-24 12:18:27 // 72409
Meséltem már hogy szombaton Anyácsapusztán (Perbál és Szomor közt a sztyeppén) egy nuovola 166-ot láttam? Kevés meglepőbb helyet tudtam volna elképzelni ;-)
Smith2014-06-24 11:47:42 // 72408
Teljesen egyet értek!!!! :)
gecsa2014-06-24 11:19:38 // 72407
öregebbre nem cserélek.. :)
Smith2014-06-24 11:16:17 // 72406
A csinos szőkét meg otthagyta neked, mert ő nem tudta hazavinni mert a 100 darabra esett audi kulcs nem nyitotta a járgányát :D
gecsa2014-06-24 09:21:03 // 72405
Hétvégén voltunk pécsen, az egyik nagyobb ruházati üzletben vásárolgattunk, amikor megjelent egy 60 körüli bácsi ódi kulcsot pörgetve nagyképűen. Aztán egyszer csak kiesett a kulcs a kezéből, lapjára, 100 darabba esett, ahogy az ilyenkor lenni szokott. Egy kb 40es csinos szőke nővel volt. Majd, amikor végeztünk, megyünk le az üzlet parkolójába, erre az autóm körül járkálnak, nézegetnek befelé. Kiderült, hogy most vettek egy jtd-t, és meginterjúvolt az öreg, hogy vajon jól választott-e, mire figyeljen, milyen hibák szoktak előfordulni, stb. Beszélgettünk 10 percet, majd elváltak útjaink.. :)
gecsa2014-06-24 09:10:49 // 72404
ja, és még annyi, hogy 56ban nehéz lesz 6os váltóst találni.. a 6os váltó pedig űberrulez! :) és az ótómata se riasszon vissza! :)
Zotya 1642014-06-24 08:03:00 // 72403
Már a képek alapján is látható,hogy a futómű gatya. Terpeszt mint egy" riherongy" . A dev által leírtak (személyes tapasztalatok) meg adják,hogy felejtsd el. Mint ahogy a többiek ís ösztönöznek.......nagyobb mocisat nézegess,akár benzines, akár kormos mellett döntesz , hisz jócskán pályázol,meg amúgy is. ;)
cezso872014-06-24 07:45:26 // 72402
Nem akarom megvenni, a szöveg miatt raktam fel, de azért kipróbálnám :)
AlfaJanóka2014-06-23 22:17:37 // 72401
hú basszus! isten vagy,,majdnem bele szaladtam,,,köszi,,inkább gyüjtögetek még egy kicsit és várok vele ,de nagyon köszönöm a segítő készségeteket!!!!!!!!
dev1662014-06-23 22:03:20 // 72400
kicsi a világ. ismerem ezt a példányt. még 2010 nyarán láttam élőben Jászberényben, amikor szintén eladó volt. a képeknek én is bedőltem, no meg a szöveg: "Makulátlan gyári állapot!" akkor 148ekm-rel hirdették 1,2MFt-ért!!!
aztán jött a fekete leves élőben. na most ilyen roggyant kerti wc-t azelőtt még nem láttam. az egész autó kívül-belül mocskos és vészjóslóan leélt, kopott volt. ordított róla, h egy igénytelen vadparaszt hajtotta azelőtt. A belső állapota alapján 350e valós km-rel nyugodtan lehet számolni, de olyan gusztustalan volt az egész, h inkább be sem akartam indítani. ne pazarolj rá időt.
aztán jött a fekete leves élőben. na most ilyen roggyant kerti wc-t azelőtt még nem láttam. az egész autó kívül-belül mocskos és vészjóslóan leélt, kopott volt. ordított róla, h egy igénytelen vadparaszt hajtotta azelőtt. A belső állapota alapján 350e valós km-rel nyugodtan lehet számolni, de olyan gusztustalan volt az egész, h inkább be sem akartam indítani. ne pazarolj rá időt.
dev1662014-06-23 21:54:05 // 72399
akkor a benzineseket felejtsd el. 166 2.4 JTD 150 vagy 175LE-vel kell neked, de ne a legolcsóbbak között keresgélj, mert csalódás lesz a vége.
Grando2014-06-23 21:43:39 // 72398
A V6-ot pontosan erre találták ki. :)
AlfaJanóka2014-06-23 21:35:26 // 72397
nagyon köszönöm megfogadom a tanácsodat,a helyzet az hogy olyat keresek amivel egyszerre le lehet túrni 2200 kilómétert,Franciában melózom :)
gecsa2014-06-23 21:26:02 // 72396
a népítéletnek nem sok köze van a valósághoz.. nekem volt 56 jtd-m, kb 50k-t tettem bele.. jó autó, igénytelen motorral, de ami abban fullextra, az kb a 66-nál alap felszereltség. a csomagtartó szuperkicsi. a 66ból jó a jtd is, meg a v6ok is, de a ts kicsit alulméretezett a kasztnihoz.. simán benyel közel annyit, mint egy v6.. ha számít a fogyasztás, akkor csak jtd. mondjuk egy 166 legyen az bármilyen motorral szerelt, hogy tényleg jó is legyen, az alsó hangon is 1mft. az olcsóbbakra ráköltesz, mert elhanyagoltak, a jobbakat meg nem fogják olcsóbban adni. egy jó 56ot ki lehet hozni kb 600-650k-ból, és a fenntartása is olcsóbb, de köze nincs egy 66hoz.. próbálj ki többfélét is mindkettőből, mielőtt belevágsz..
AlfaJanóka2014-06-23 21:23:08 // 72395
itt a linkje amit kinéztem :http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/166/alfa_romeo_166_2.0_t._spark_16v-7044633
Grando2014-06-23 21:18:57 // 72394
Nagyjából egyetértek az előttem szólóval. Inkább nézz egy fincsi 2.5 V6-ot. Ott már játszik az örömfaktor is, és a fogyasztástöbblet is minimális. Ráadásul éppen most ajánlott Tipoatti egy ilyet (alább megtalálod), amit ráadásul elvileg nem is a sarki fűszeres szervizelt, hanem értő kezekben volt. A helyedben mindenképpen megnézném. Ne tökölj! ;)))
AlfaJanóka2014-06-23 21:14:25 // 72393
köszönöm ,az igazság az hogy tartok tőle én is, végig olvastam egy rakás népitéletet és kevés jót írtak róla,de azért köszönöm ,lehet mégis maradok a 156 1.9 jtd-nél
dev1662014-06-23 21:09:28 // 72392
Semmi bajom a szíjas TS-ekkel, de én csak újkorában mernék bevállalni ilyet. 10-15 éves használtat nem. Az átlagánál sokkal kényesebbek az olajra (minőség, csereperiódus) és hideg terhelésre. Ideális körülmények között (gyári minőségi olaj 8e-nként, jó olajszűrő, terhelés csak üzemmeleg motornál) lehet, hogy 400ekm-t is bírnának az első generálig, de gyakorlatban 200e-nél általában jönnek a hengerfejgondok (szelepszárszimering), de a motor mélyén is lehetnek nagy bajok (hajtókarcsapágy, gyűrűk). Használtan olcsó autó, olcsó karbantartás (ócska olaj, ócska szűrők), ezt nem bírja a TS, márpedig egy ilyen korú autónak szinte biztos, hogy voltak hanyag gazdái.
A helyedben én kizárólag V6-osok közül válogatnék.
A helyedben én kizárólag V6-osok közül válogatnék.
AlfaJanóka2014-06-23 20:42:59 // 72391
Sziasztok Kedves Alfaőrültek! A tanácsotokat szeretném kérni,egy 166-ost szeretnék vásárolni ami 2000-es évjáratú 2000cm3-is 16 szelepes TS,azt szeretném tudni hogy van e széria hibája és mire kell odafigyelni vásárláskor..Előre is köszi a segítségeteket...
gecsa2014-06-23 20:06:30 // 72390
kidobni... nem kell az oda...
Zsunior2014-06-23 18:58:08 // 72388
Ha az EGR tüneteket produkál akkor már nem fog segíteni a takarítás, cserélni kell.
gecsa2014-06-23 18:16:09 // 72387
a lényeg, hogy van vele macera bőven.. és mondjuk 3 misiben áll meg leszervizelve, és akkor még nem volt valami gondja, és a futóhoz sem kellett nyúlni...
Kimis1112014-06-23 16:48:12 // 72385
Két napja ledugóztam az EGR-t.
Nem működött rendesen,levettem kipucolni,de nem lett az igazi. Ledugózás után rugalmasabb a motor. A fogyasztás pedig szépen leugrott.
Nem működött rendesen,levettem kipucolni,de nem lett az igazi. Ledugózás után rugalmasabb a motor. A fogyasztás pedig szépen leugrott.
W.2014-06-23 16:37:06 // 72384
Mert arra még jön a szokásos hirtelen 1-200e...
Zoli19802014-06-23 16:24:34 // 72382
Ha Euro 4-es, akkor igen. Ha nincs műszakija, okmányiroda, akkor plusz kb.60. Nem tudom, hogy kb 2,8-ér megéri-e..
forrasr2014-06-23 16:22:20 // 72381
Köszönöm a válaszod!
gecsa2014-06-23 15:12:55 // 72380
nekem 500k körül adja, plussz a cullang.. rendszám, stb...