atis_166jtd2016-03-25 11:11:39 // 78879
Hát legyen szerencséd hogy nem vezérlés. Én azért megnézném azt is.
Zabbancs2016-03-25 10:30:36 // 78878
Nem jár szépen... 500-1000 között ingadozik folyamatosan, és valami irgalmatlan büdös a kipufogógáz. Meg kb csak minden 3. indításra indul be. Amúgy csak teker, meg durrog a kipufogó néha egyet egyet...
vologya[kendács mester]2016-03-25 10:20:14 // 78877
Én utoljára a vezérlőegység test vezetékével szívtam. Rossz érintkezés, kóboráram, véletlenszerű hibák és fura alapgáz. Egy próbát megér!
atis_166jtd2016-03-25 10:09:20 // 78876
Ha beindúl szépen jár? Mert ha igen akkor a két jeladó közűl valamelyik. Viszont ha nem jár szépen akkor átugrott. Viszont ellenőrizni kell a jeladók referencia feszültségét, meg a testet utána hogy a jel eljut e a vezérlő egységbe. Ha mindez jó akkor a hibás jelaďó cseréje amit legkönnyebb oszciloszkoppal megnézni melyiken nincs jel.
gradvolttomi2016-03-25 09:48:00 // 78875
Szia,
Én vásárlás előtt ugyanebben a helyzetben voltam, kipróbáltam egy 3.0 szívót automatával, és a turbót kézi 6-ossal.
V6 TB nyert, Nekem jobban bejött. És azóta sem bántam meg, de véleményem szerint ha van lehetőséged, menj mindkettővel.
Üdv
Én vásárlás előtt ugyanebben a helyzetben voltam, kipróbáltam egy 3.0 szívót automatával, és a turbót kézi 6-ossal.
V6 TB nyert, Nekem jobban bejött. És azóta sem bántam meg, de véleményem szerint ha van lehetőséged, menj mindkettővel.
Üdv
Peter6022016-03-25 09:23:17 // 78874
Sziasztok!
Látta valaki közületek ezt az autót?Vélemény esetleg?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/166/alfa_romeo_166_3.0_v6_24v_super_makulatlan._gyari_allapot-9757247
Nagyon szeretnék egy 166-os Alfát.Benzines,lehetőleg 3000 V6,kéziváltós,feketét.Szóval kb ilyet.Régóta szemezek vele...
Illetve 2.0 V6 TB-ről mi a véleményetek?
Látta valaki közületek ezt az autót?Vélemény esetleg?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/166/alfa_romeo_166_3.0_v6_24v_super_makulatlan._gyari_allapot-9757247
Nagyon szeretnék egy 166-os Alfát.Benzines,lehetőleg 3000 V6,kéziváltós,feketét.Szóval kb ilyet.Régóta szemezek vele...
Illetve 2.0 V6 TB-ről mi a véleményetek?
gecsa2016-03-25 08:13:06 // 78873
Lehet 24 voltos?
Zabbancs2016-03-25 08:07:53 // 78872
Szerelo azt mondja valamelyik holtpont jelado fosta el magat. Ha atugrik a vezerles arra allitolag nem ezt a hibakodot dobja...
pettinke2016-03-25 08:04:51 // 78871
15,6 az akksi?!? Az hogy lehet?
Coyote2016-03-25 06:43:57 // 78870
Sziasztok van egy nagy gondom. Reggel be akartam indítani a kocsit, de se kép se hang.
az első próbálkozásnál még bekapcsolt minden műszer, visszajelző lámpák a műszer falon, a rádió és a világítás is. Akartam indítani és semmi. Azután újra próbálkoztam rá adtam a gyújtást és minden sötét semmire sem reagál semmi sem kapcsol be.
Az akksit meg mértem az 15,6
Mi lehet a gond?
az első próbálkozásnál még bekapcsolt minden műszer, visszajelző lámpák a műszer falon, a rádió és a világítás is. Akartam indítani és semmi. Azután újra próbálkoztam rá adtam a gyújtást és minden sötét semmire sem reagál semmi sem kapcsol be.
Az akksit meg mértem az 15,6
Mi lehet a gond?
Alfás Theo2016-03-24 21:13:32 // 78869
Lehet. Sőt biztos, nekem csak megnyúlt a szíj, és egyből ezt adta.
Mr. Z2016-03-24 20:59:34 // 78868
ha LMM-et lehúzva indítod el akkor is ugrál az alapjárat? Mert ha LMM nélkül beáll az alapjárat még ha magasabban is de nem ugrál akkor LMM csere.
atis_166jtd2016-03-24 20:52:35 // 78867
Lehet hogy hülyeség, de én megnézném a vezérlést nem ugrott e el. Sajna a fázisjel hiba arra utalhat.
Zabbancs2016-03-24 20:50:53 // 78866
Megvolt! A LMM csatlakozója gyakorlatilag éppen csak rajta volt a helyén... Minden csatlakozót széthúzgáltam (LMM, holtpont jeladók...), WD40-el megfújkáltam. Hibákat töröltem, majd indítás után visszajön mind a 3 hibakód, az alapjáratom meg ugrál mint egy hülye 1000 és 500 között... :S
Asszem ebből szervíz lesz, meghaladja a képességeimet :(
Azt a tippet is kaptam már, hogy átugrott a vezérlés... nem tom ez ilyen tüneteket okozna-e.
Asszem ebből szervíz lesz, meghaladja a képességeimet :(
Azt a tippet is kaptam már, hogy átugrott a vezérlés... nem tom ez ilyen tüneteket okozna-e.
W.2016-03-24 19:53:26 // 78865
Nézd meg az a bilincset az LMM-nél! :)
vologya[kendács mester]2016-03-24 19:42:14 // 78864
Az nekem is kellene! :-)
Zabbancs2016-03-24 19:20:30 // 78863
Na ja! Párom kijelentette, hogy 155 helyett neki is egy 166 kell... szal majd megörökli az enyém nekem meg jöhet a TB, vagy a 3.0V6 :D
Zabbancs2016-03-24 19:19:36 // 78862
W.2016-03-24 18:52:55 // 78861
Azért az árért még én is elgondolkodtam egy pillanatra...:)
W.2016-03-24 18:51:45 // 78860
LMM bilincse nem lazult ki? Nekem a GTV-vel volt ilyen egyszer. Elfelejtették meghúzni, egy kátyúnál lejött és fals levegőt kapott! A másik ötletem a gázpedál potméter! Meg kell tisztogatni!
mex862016-03-24 18:17:01 // 78859
UFO tevékenység következtében :)
Zabbancs2016-03-24 17:43:39 // 78858
Ja, alacsony fordulaton óvatos gázadásra semmi baja, simán hazajöttem. De amint elkezdeném forgatni kicsit, rögötn elkezd rángatni :S
Zabbancs2016-03-24 17:42:10 // 78857
Gyerekek, igen érdekes hibába futottam ma bele... még senki nem jött rá a megoldásra. Reggel munkába menet sikeresen bele zakkantam egy kátyúba... Rögötn felvillant az injektor hibajelző piktogram a műszerfalon és azóta nagy gázadásra rángat az autó. Munkahelyemmel egy udvarban van egy autószerelő műhely elég sok alfát szoktam ott látni, hát átgurultam oda, hogy olvassák már kis a srácok mizu. Azt dobta kia gép, hogy a hengerfelismerő rendszer nem ismeri fel a hengereket... vagy vmi hasonlót. Annyiban mindenki biztos, hogy valami kontakt hiba, de hogy hol arról senkinek fogalma sincs. Esetleg tippek ötletek, hogy hol keressem? Most megyek le, aztán az injektorok csatlakozóját átfújkálom WD40-el, meg minden csatlakozót aminek köze lehet hozzá.... hátha bejön valamelyik.
Zabbancs2016-03-24 17:37:35 // 78856
Nézd meg Gecsa autóját Hahun fent van, és az tutira jó ;)
Zozi742016-03-24 16:45:42 // 78855
Üdv! Nincs valakinek véletlenül 166 3.0-hoz , rezonátorház és a szívósor közti gumi könyök ?
vm2016-03-24 15:50:41 // 78854
Új nincs.
A bontottat szilentezni kell.
Inkább szilentezd meg a sajátod.
A bontottat szilentezni kell.
Inkább szilentezd meg a sajátod.
remete2016-03-24 12:24:27 // 78853
Sziasztok! Az EGR megszüntetésén gondolkozom, - 166 2,4 10V - mit gondoltok erről pro és kontra? Mire lehet számítani? Előnyök, hátrányok?
DieselManiaco(NagyVad)2016-03-24 10:55:42 // 78852
Hát akkor ez a projekt veszett fejsze nyele,azért kössz az infot 😊
Sparky2016-03-24 10:26:01 // 78851
Sziasztok! 164-esemhez keresek hátsó stab.rudat. Akinek van (1 db elég) lszi jelezze oldalamon! Köszi előre is!
KisP2016-03-24 07:14:17 // 78850
Meg fogom nézni. Köszi!
Coyote2016-03-24 05:47:18 // 78849
Én nyugodt vagyok :-) bár ez az idegen test dolog..... :-D nagyon kivancsivá tett
hogyan kerül oda egy test? :-D
hogyan kerül oda egy test? :-D
mex862016-03-23 21:41:08 // 78848
nem is fogja
orvosolva lett anno
idegen test a betöltőcsőben...
(nyugi a tankig nem jutott...)
ki kell szedni a csövet aztán kivenni belőle ami nem odavaló
orvosolva lett anno
idegen test a betöltőcsőben...
(nyugi a tankig nem jutott...)
ki kell szedni a csövet aztán kivenni belőle ami nem odavaló
boxerhang2016-03-23 20:35:59 // 78847
Köszi a gyors válaszokat!
W.2016-03-23 20:17:23 // 78846
Olvass vissza pár évet! 😉 Ha keveset jársz, akkor V6, de nem az olcsó kategória! 😉
vologya[kendács mester]2016-03-23 19:58:57 // 78845
Ha visszakeresel kicsit, már sokszor megválaszolták nálam sokkal tapasztaltabbak ezt a kérdést. Én a benzin V6 -ra esküszöm a 3 literesre. Kövezzenek meg érte, de én éreztem a 2.5 -es és a 3 -as közötti különbséget (bár ha nincs hol meghajtani, akkor nem is fontos).
Vezérlést cserélni mindenképpen ha nem akarsz donor kocsikat az udvarodon :-) És ha automata, akkor fűtésradiátort a ICS felett mindenképpen cserélni, mert a sebváltó vezérlőegysége hamar füstöt ereget. A nagy benzinesek elég orr-nehezek, ezért elég gyakran (relatív) kell az első futóművet felújítani. Ha a hátsó kerekek igen befelé dőlnek, az sem lessz olcsó mulatság. És minden elektromos dolgot próbálj ki (elektromos ülések, ablakok, tükrök stb.)! Volt és még lehet hogy még van is itt pár igen szép példány, amiért érdemes kifizetni amit kérnek érte. Ha itt keresel, akkor tisztában leszel a kocsi történetével vagy ha máshol találsz, akkor linkeld be ide a kollégáknak, biztos ismeri valaki és megmondják a tutit.
Sok szerencsét a kereséshez, vásárláshoz!
Vezérlést cserélni mindenképpen ha nem akarsz donor kocsikat az udvarodon :-) És ha automata, akkor fűtésradiátort a ICS felett mindenképpen cserélni, mert a sebváltó vezérlőegysége hamar füstöt ereget. A nagy benzinesek elég orr-nehezek, ezért elég gyakran (relatív) kell az első futóművet felújítani. Ha a hátsó kerekek igen befelé dőlnek, az sem lessz olcsó mulatság. És minden elektromos dolgot próbálj ki (elektromos ülések, ablakok, tükrök stb.)! Volt és még lehet hogy még van is itt pár igen szép példány, amiért érdemes kifizetni amit kérnek érte. Ha itt keresel, akkor tisztában leszel a kocsi történetével vagy ha máshol találsz, akkor linkeld be ide a kollégáknak, biztos ismeri valaki és megmondják a tutit.
Sok szerencsét a kereséshez, vásárláshoz!
vm2016-03-23 19:53:44 // 78844
Semmi baj a TeleSporttal. Egy a lényeg. Ha napi használatra veszed, egy nagyságrenddel magasabb a fenntartása mint pölö a 155-nek. Ha pávázni, akkkor csak jóval...
boxerhang2016-03-23 19:43:20 // 78843
Sziasztok!
155 után most 166 vásárlásán töröm a fejem. Tudnátok segíteni a döntésben? Milyen motorral vegyem? Semmi elől nem zárkózom el. A TS-ekről azt hallottam, hogy gyorsan csapágyasak lesznek 200 ezer felett, igazából a V6 tetszene, de nincs tapasztalatom az esetleges hibákról. Ha valakinek van tuti tippje eladó példányra, azt is szivesen fogadom. Milyen a szerelés/vezetés arán ennél a típusnál?:D
Köszi!
155 után most 166 vásárlásán töröm a fejem. Tudnátok segíteni a döntésben? Milyen motorral vegyem? Semmi elől nem zárkózom el. A TS-ekről azt hallottam, hogy gyorsan csapágyasak lesznek 200 ezer felett, igazából a V6 tetszene, de nincs tapasztalatom az esetleges hibákról. Ha valakinek van tuti tippje eladó példányra, azt is szivesen fogadom. Milyen a szerelés/vezetés arán ennél a típusnál?:D
Köszi!
Coyote2016-03-23 19:23:56 // 78842
Mióta nálam van még nem produkálta ezt a jelenséget. De majd holnap meg érdeklődőm mi okozhatja ezt. Nálam minden rendben szerencsére... Kopp-kopp-kopp :-D
Gerillakertesz (NagyVad)2016-03-23 13:24:49 // 78841
Köszi,már meg is oldódott.
Gerillakertesz (NagyVad)2016-03-23 12:15:01 // 78840
vologya[kendács mester]2016-03-23 11:26:42 // 78839
Megvan a friss vizsga! Még éppen befértem ünnepek előtt. Persze idő hiányában nem én vittem, hanem a szerelőmnél hagytam abban a tudatban, hogy majd Ő viszi vizsgára. De nem így lett, mint utólag kiderült. A vizsga állomás kisfőnöke vitte el a szerelőmtől a kocsit, majd este visszahozta. Kérdeztem volt e valami gond, de a szerelőm szerint ha volt is, akkor sem tudja megmondani, mert a fickónak régi álma volt, hogy egy benzines V6 -ost vezethessen és füli ért a szája. És persze hogy nem a legrövidebb utat választotta a műhelytől a központig :D De nem sajnálom tőlük a jót.
tipoatti2016-03-23 11:01:19 // 78838
KisP2016-03-23 10:00:52 // 78837
Én is vmi ilyesmire gondoltam. Sajnos nem tudom, hogy hol kezdjek hozzá, de ha atis_166jtd szerint nem az autó a baj, hanem a kút akkor azzal nem tudok mit csinálni. Na majd megkérdezek egy jó fej kutast.
DieselManiaco(NagyVad)2016-03-22 22:51:32 // 78836
Naigen,de az horrorstory,amúgy kaptam majd 300 ezres ajánlatot webastorol meg a hozzávaló gyári oldalütközés védelmi rendszerről amivel allítólag a kivágott keresztmerevítő bordát váltják ki 100+áfa...😁
tipoatti2016-03-22 21:59:11 // 78835
Megláttam. :(((((
tipoatti2016-03-22 21:58:35 // 78834
Baxxameeeg!!! :((( Patika verda volt, sokat melóztattam rajta, kár érte... :S
tipoatti2016-03-22 21:56:04 // 78833
NEM vállalják be a Webasto-t a hazai forgalmazók és beszerelők. A Webasto a listáján kifejezetten "tiltja" a 166-ot ( tapasztalat ). Gyárit tudsz szerintem a legkönnyebben applikáltatni mondjuk a tetőlemez cseréjével...
atis_166jtd2016-03-22 21:08:21 // 78832
Az enyém is ilyen. Én lebontottam mindent, átfujtam kitakaritottam de hiába. Viszont azt vettem észre ha olyan kutat találok ahol nem habzik a gázolaj ott nyomhatom ezerrel.
forrasr2016-03-22 20:45:57 // 78831
Tank szuszogója el lehet tömődve esetleg, ami aztán a melegágya annak, hogy rövid úton megadja magát a kisnyomású szivattyú a tankban ha vákum ellen kell dolgozzon. Csak találgatok, mert személyes tapasztalatom nincs a témában. Coyote gépe művelt ilyen tüneteket még előző gazdájánál, nem tudom, hogy aztán megoldódott-e.
KisP2016-03-22 20:33:20 // 78830
Lehet, hogy hülye kérdés, de miért van az , hogy ha tankolok nem tudom tövig nyomni a pisztolyt és állandóan kattan és megáll. Csak úgy tudok tankolni, hogy ha csak picit nyomom és lassan csurog, kicsit gáz,mert általában teletankot szoktam nyomni, így egy fél év mire telemegy. Találkozott már vki ilyen hibával?