Fórum >> Típusok >> 164-166

Fangio2016-06-12 12:05:05 // 79279
A motortérben elöl az ablaktörlő motor mellett középen, és a csomagtérben hátul a tank nyílás mellet vannak még biztosítékok.
gecsa2016-06-12 11:44:36 // 79278
99 százalék, hogy a csomagtérajtó átvezetésénél van elszakadva a kábel, ezért nem világit a csomagtartóban a lámpa.
kapeka (Nagyvad)2016-06-12 11:29:07 // 79277
Szia!

- Elsőre nem tudom a választ, de egy hibakód kiolvasás sokat segítene...
- A cd-tár heyett tegyél be loudlinket, ugyanúgy vezérli, de sd-ről, bluetooth-ról is játszik. Megéri. ;-)
- A navi régi, buta, nincs hozzá Mo. térkép. Semmire sem jó.
- Manuált innen lehet letölteni.
- A klímánál ez egy "rejtélyes típushiba. Nálam is bedobja néha, elég érzékeny a gáz mennyiségére, de lehet belső mechanikai hiba is. Először a feltöltést próbáld meg.
tolobiker2016-06-12 11:14:37 // 79276
hello, lenne pár dolog, így friss, 2 hetes tulajként..hátha van ötlet, előre is köszi:
- nagy gáznál füstöl az autó, de 4-5-6ban jelentős gyorsulás nincs, a tulaj szerint a turbo fel van újítva, szte a sok állás miatt a nyomásszabályzó koszolódott el...?(2.4 jtd, 140Le), e mellett nagy olajfogyás nincs, és 150nél 6,5et eszik..
- a CD tárat kivettem, mert csak dísznek volt benne, ezt más tipussal is pótolhatom, vagy csak gyárival? (csatlakozó és fejegység miatt.vmi Fiat volt benne...x1011386)
-elvileg Navis az ICS panel, de hátul nem volt benne semmi, ezzel érdemes foglalkozni?
-hol van benne a kormány alattin kívül bizti tábla? mert pl. a csomagtér világításom izzócsere után sem ég, de nem tudom melyik bizti az övé...
- minden indításnál légkondi hibát ír ki, minden funkció működik, lehet hogy csak tölteni kell?

jjaa, a vonóhorog már fenn van, köszi még egyszer, de a Prizma cég horga hát finoman szólva nem túl preciziós, a 9 furatból csak kettő volt használható...és Canbus kell, nélküle nekem letiltotta a hátulját...
csokagm2016-06-11 17:10:22 // 79275
Szerintem a manual is 1750nel 330nal jar csak ott korlatozzak le a automatát. Bar nem lattam a nyomatekgorbet
Bilux2016-06-11 15:12:46 // 79274
Alfa 166 gyári riasztó nem megy. A csomagtartóban van egy gyári kulcsos kapcsolója ha sokáig letesszük az autót ez kiiktatja a riasztót, hogy ne fogyasszon.
Na most én akár hova kapcsolom nem élesedik a riasztó. Mit nézzek még meg vagy mi lehet a hiba?
atis_166jtd2016-06-11 08:19:51 // 79273
Kedves Kollégák! Lenne egy kérdésem. Milyen szívás a kormányművet kivenni a JTD-ből? Sok mindent kell bontani?
Trumpf (NagyVad)2016-06-09 22:38:03 // 79272
Ez már szép futásteljesítmény! Ezek a kompakt automaták olajcsere nélkül kb. 200e-t bírnak, aztán jöhet a szeleptömb csere, stb.
DieselManiaco(NagyVad)2016-06-09 21:32:55 // 79271
302-nél tartunk,már 280-nál is rángatott,azóta meg mégjobban,plusz még a programja is hülyén van megírva,pl az hogy az 1-2-3-at kb allohelyben elkapcsolhatod a 3-4-be kapcsoláshoz meg felelslegesen forgatni kell majdnem 2300-ba,innen van a magas fogyasztas,nem onnan hogy automata...
csokagm2016-06-09 13:48:19 // 79270
Amíg biztosnak érzed addig baj nem lehet. Csak ne felejtsd el amit kendácsmester posztolt, úgy kompenzál a futómű.

Egyébként én is gondolkodtam a keményebb szilenteken de engem lebeszéltek két okból.

1. A gyári keménységű szilenttől lesz olyan a futómű amilyennek lennie kell.
2. Szétkoptathatja magát a lengőkart.
Bandie2016-06-09 08:01:42 // 79269
Srácok nagyon köszönöm mindenkinek a hozzászólásokat, hasznosak voltak!! :)) Szimpatikus a poliuretán, főleg, hogy normális áron be lehet szerezni.
Még a nagy kérdés, hogy most merjek-e indulni kirándulásra terpesztős futőművel vagy sem?
Trumpf (NagyVad)2016-06-09 07:26:54 // 79268
Ha a japán AISIN 55-50-es jó volt a svédeknek az S80-ban és az XC90-ben, akkor mért lenne hulladék egy Alfában? A nyomatékot valóban csökkentették az élettartam javára, de cserébe alacsonyabb fordulaton jön a maximum: 330Nm/1750rpm míg a manuális 385Nm/2000rpm. Nekem szolidan meg van csipelve (előző tulaj) és bírja, most van az órában 225e km. A titka valóban a rendszeres olajcsere, ahogy írtad is.
vologya[kendács mester]2016-06-09 07:14:20 // 79267
Nekem csak Stongflex került bele. Csak az UNIball nem poliuretán. Már több mint egy éve benne, és eddig semmi jele bármiféle romlásnak a menettulajdonságokat illetőleg. Bár nem járok sokat a kocsival, de annál rosszabb utakon. A piros az elvileg megegyezik a gyárival (hasonló fizikai és mechanikai jellemzők) a sárga meg keményebb sport.

Ekkor mondta a gumisom, hogy valami durván nem jó a geometriában :D


Itt az első csomag: szilentek Szlovákiából többi eBay.


itt meg nem volt meg minden:


Azóta olyan merev, hogy én olyan sose voltam :D (persze csak kanyarban).
Jövő héten nagyvizit, majd lekapom, hogy hogy néznek ki most és van e bármi rendellenesség.
atis_166jtd2016-06-09 02:26:12 // 79266
Nézz körűl, mert a gl szilent helyett be lehet tenni a bmw-jét csak csináltatni kell perselyt hozzá.
afri2016-06-09 00:04:51 // 79265
feleár mint a powerflex, s elvileg jobb is.
Én ezeket rendeltem.
Kb 1 hét múlva érkezett is postán.
mreni2016-06-08 21:04:57 // 79264
egy rakás sz@r az a 6 sebességes GM váltó....
Bandie2016-06-08 19:18:15 // 79263
Sziasztok! Tanácsot, véleményt szeretnék kérni tőletek. Utolért engem is a hátsó futómű terpesztés. Tudom, nem lesz olcsó, de észszerű megoldást szeretnék észszerű árért (nem akarom, hogy lehúzzanak, na!). Egész lengőkarokat nem akarok cserélni, szilentcserében gondolkodom. Kérdés, hogy bolti legyen (ha igen, melyik márka) vagy csináltassak beléje szilenteket (találtam egy 17. és 19. kerületi műhelyt). Holnap hívom őket. Zé meg persze megint nem veszi a telefont! :)) Esetleg powerflex? Forintilag kb mire számítsak?
Ja, meg amit tudnom kéne, szerintetek elindulhatunk még a verdával ebben az állapotban nagyobb útra...cca 2000 kilométer? Bocsi a hosszú szösszenetért. Köszi minden véleményt előre is!!!
DieselManiaco(NagyVad)2016-06-08 00:48:00 // 79262
Nem az is széthullik,főleg chippel,400Nm-re van tervezve...380-hoz az nem egy erős túlméretezés...
Putyesz2016-06-07 13:26:03 // 79261
A kézis ZF váltót mondom(6 sebességes)....7 és fél évig nem volt bajom vele,és a mostani neromnak sincs baja!!!!
KisP2016-06-07 12:07:16 // 79260
Ja, látom, hogy csak a benzinesekhez adták a ZF automatákat...
KisP2016-06-07 12:06:33 // 79259
Én mondjuk a kéziről beszéltem, de jó tudni, hogy az automatában is ZF volt régebben. :)
vologya[kendács mester]2016-06-07 12:00:00 // 79258
Az beton! 4 rendes sebességfokozat. 2. -ban 125 és 3. -ból csak 185 -nál vált el (ha hagyod). Nem tudom nálatok hogy van, de hamarabb találtam váltó specialistát (bár nem volt rá szükség) mint szerelőt a Busso -.hoz

Ja és a váltó jól bírja a terhelést. A lista alapján szinte csak kis teherekbe és nagy egyterüekbe pakolták. https://en.wikipedia.org/wiki/ZF_4HP20_transmission
Putyesz2016-06-07 10:30:18 // 79257
Igen, a rovararcúnak ZF váltója van....az a legjobb!!!
Ez nem vita tárgya!
KisP2016-06-07 09:30:41 // 79256
Ha jól tudom a 20V-k kézi váltója se egy nagy csoda, valami GM gyártmány? A 10V-sek meg ZF? Valaki írta , hogy nem bírja a gyári nyomatékot se a GM.
DieselManiaco(NagyVad)2016-06-07 08:27:53 // 79255
Örülök hogy segíthettem,nincs mit tagadni az Aisin nen egy nagy csoda...
afri2016-06-06 23:55:44 // 79254
köszi!
Ezt az értelmes választ vártam. ;)
Igen, az nekem is feltünt, hogy az automata "csak" 330Nm ...
DieselManiaco(NagyVad)2016-06-06 23:26:07 // 79253
Az a váltó ami alatta van az egy hulladék,ezt az is mutatja hogy a 380Nm-es program,automata váltós egyednél csak 330Nm.Szóval gyárilag korlátozott,mert nem bírja a kraftot.Az automata váltó maga mint találmány jó,télen sem hülye,de a nyomaték megeszi,valamint az hogy gyártó élettartam garanciásra írta az olajat,ami amugy 60eKm-enként cserés! Ha meg is akarod venni,ki kell próbálni hidegen melegen nem ránthat,sem állóhelyben sem menet közben,D-ben féken állva ne rángasson.Ami chipes automata az meg tuti hogy felújítós lesz.
forrasr2016-06-06 22:29:17 // 79252
pedig próbáld meg...166-on sem elöl sem hátul nem lehett állítani. hátul a felső lengőkar tartó oválfuratos,azt kijebb lehet tenni de nem a futóművesnél mert le kell venni hozzá az alu futóműtartót. Elöl nekem is(mint sokaknál) nagyobb a terpesztése mint a határérték. Elöl hátul összetartást lehet csak állítani(166-on)
Soti2016-06-06 19:43:49 // 79251
Ezt nagyon nehéz elhinni....
Smith2016-06-06 19:39:13 // 79250
A 166-on sem lehet kerékdőlést állítani ha jól tudom.
Soti2016-06-06 19:14:12 // 79249
Az első.....állítólag elment a torony.....kissé nem akarom elhinni....
Smith2016-06-06 19:01:37 // 79248
Mondjuk nem írtad, hogy első vagy hátsó? (én nem értek hozzá, de ez biztos nem mindegy)
Soti2016-06-06 18:45:33 // 79247
Ja és a lényeg hogy egyszerre min a két oldal????
Soti2016-06-06 18:41:45 // 79246
Szia mindenki!
Nagy kérdésem van! Létezik az hogy a futóműves nem tud kerék dőlésszöget állítani a 164 V6 tb-n vagy csak nem tudja hogyan kel? Állítólag rátette a műszert és a közelében sincs az értéknek.....ebből következik hogy lepattintott, mondván valami csúnyán el van menve....tény hogy szemmel láthatóan nagyot terpeszt.....szerintetek?
kalo166TB2016-06-06 17:28:45 // 79245
nekem van ilyen traktorom óttómatával....180Ekm van (tudtommal :D) a kocsiban, persze a fene tudja valójában...
régebben úgy voltam vele, hogy helyettem ne váltogasson senki, mit okoskodik helyettem egy szerkezet, én jobban tudom, mit, hogyan és mikor akarok csinálni, de... ahhoz képest, hogy nem egy mai darab, egészen jó, nagyon kényelmes, és parkettázva úgy veri bele bele minden fokozatban a pirosba, hogy nem értem mi történik... :DD

természetesen ne hasonlítsd egy 2 éves fejlesztésű szerkezethez, de egészen szerethető állatfajta :)

cca 60Ekm-et toltam bele másfél év alatt, zéró hiba eddig
Smith2016-06-06 16:14:54 // 79244
Egészen pontosan ezt írtam én is.
Annyival egészíteném ki, hogy autószerelő mindenhol van. Automata javító szaki meg nem. És ez bizony sokaknak fontos szempont. Nyilván ezek nem Alfa specifikus szempontok, bármilyen más autó esetében ez a helyzet.
Andy2016-06-06 15:39:52 // 79243
Kuplungot autószerelő javít.
Automata váltót meg automataváltó javító szakember.
Teljesen külön műfaj a kettő.
200.000 km környékén mindkettő megérik a javításra.
Árban pedig pár 10.000 Ft a különbség.
Igaza van Gecsának.
KisP2016-06-06 13:34:17 // 79242
Mondjuk ez is egy szempont, na meg a kézi nem annyira kényes a karbantartás hiányára.
Smith2016-06-06 09:04:06 // 79241
Azért nem ugyanaz a műfaj. Kuplungot pl. szinte bármelyik szerelő kicseréli. Egy automata váltóba meg nem hiszem, hogy nagy örömmel bújnak bele.
Trumpf (NagyVad)2016-06-06 07:25:27 // 79240
Igen, azok rühellik, akik még sosem vezettek automatát. Jó példa rá a feleségem. Alig tudtam bele imádkozni a sofőrülésbe mert automata, most meg már nem tudom kiszedni az ülésből. :)
Bilux2016-06-05 21:02:39 // 79239
Fojtó szelep motor gyújtást ráadva halkan zizeg ez normális?
gecsa2016-06-05 20:25:37 // 79238
hogy az ember ugyanazért az összegért 2-300ezrenként kuplungot cseréltet, vagy automatát újíttat,az szerintem mindegy. a többi már meggyőződés kérdése.
Andy2016-06-05 19:19:40 // 79237
"Még csak nem is vezettem autómatásótót soha.Rühellem."

Ha rühelled ne vegyél ilyet! De honnan tudod, ha meg nem is vezettél??

Annyira szervizigényes amilyen gazdája volt.
Nagyjából mint minden más alkatrésze az autónak.
afri2016-06-05 18:26:46 // 79236
üdv nektek Nagyurak!
Faceliftes 166tal szemezgetek 2.4jtd 175ló
Viszont automata váltós. Még csak nem is vezettem autómatásótót soha.Rühellem.
Ki mennyire ajánlaná, s mennyire nem? Mennyie strapabírók s szervizigényesek ezek a váltók?
Tudtok ebben segíteni nekem?
Köszii
Bilux2016-06-05 16:23:27 // 79235
V6 felső motorkitámasztó szilentet baloldali vagy rudat hol kapok illetve mennyiért?
DieselManiaco(NagyVad)2016-06-04 15:43:07 // 79234
Eladó 164 TD Super!
Motorhibás,nincs rajta Turbo,ideiglenesen forgalomból kivonva,két garnitúra alufelnivel,Recaro belsővel,akit érdekel megtalál:)
Bilux2016-06-04 13:26:41 // 79233
Valaki cserélt már olajat a ZF 4hp20 atomata váltóban? Mennyi és milyen olaj kell bele?
Illetve van e szűrője amit cserélni kell.
atis_166jtd2016-06-04 02:10:23 // 79232
Ha ledob az ics akkor próbálj állítani még az usb időzítésen, illetve ha iso hibát ír próbálj meg más évjáratot kiválasztani. Legalább is nekem szokott sikerűlni így.
Maxwell2016-06-03 23:03:39 // 79231
Sziasztok. Az mitől függ, hogy a motortérben egy egész sor matrica van a motor előtti műanyag burkolaton, vagy csak a baloldali van meg?
vologya[kendács mester]2016-06-03 20:36:09 // 79230
Egyszer majd én is kipróbálom a nyári Barum -ot is. A téli P3 as nekem is bejött.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak