Felpattant ma egy garnitúra Barum Bravuris 3HM, aztán majd meglátjuk. A téli Barum (Polaris 3) kimondottan bejött.
gradvolttomi2016-06-03 18:02:19 // 79229
forrasr2016-06-03 10:05:33 // 79228
elhoztad a svájci gépet? ablakot lehet csak meg kell járatni a csuszkában,esetleg kopott a szerkezet mechanikája de ha megjáratod max kicsit megfújod a csuszkát valami kencével aztán menni fog. ics-el nekem egy rövid ideig csatlakozik kapcsolós kábellal aztán ledobja iso kódolás hibával,de a hibák még pont látszanak. gyakori a külső belső keringetés állító kar törése(jobb elöl a vízvájú alatt van) nincs végállása a motornak és ha kiakad hibát dob. Ajtó becsapáskor tompa puffanás jelzi ha a csappantyú szabadon van.
Bilux2016-06-03 09:25:09 // 79227
Illetve lambdaszondát kell cserélni végzetes hiba azt írja a gép.
Mennyi illetve hol van a kocsiban 3.0 v6 24 1999 166-os
A klíma hibát ír az elején mennyek a dílerhez leokézom utána mindent lehet állítani ventilátor megy de hideget csak akkor fúj ha lowra állítom. Külső hőmérő mér. Mivel lehet kiolvasni mi a baja mert a zöld kábellel nem volt hajlandó kommunikálni az ics a kábel jó mert más egységre tudtam csatlakozni vele.
Mennyi illetve hol van a kocsiban 3.0 v6 24 1999 166-os
A klíma hibát ír az elején mennyek a dílerhez leokézom utána mindent lehet állítani ventilátor megy de hideget csak akkor fúj ha lowra állítom. Külső hőmérő mér. Mivel lehet kiolvasni mi a baja mert a zöld kábellel nem volt hajlandó kommunikálni az ics a kábel jó mert más egységre tudtam csatlakozni vele.
Bilux2016-06-03 09:18:54 // 79226
Vezető oldali ablak a vége előtt 3cm kicsit ferdén áll meg mintha megszorulna. Mit csináljak hogy jó legyen
tbesze2016-06-03 06:27:58 // 79225
Szia! Nekem is bontott V6 bak van bent. Kívülről teljesen azonos ahogyan néztem, és nekem teljesen stabil. Nem kopog.
forrasr2016-06-02 09:07:57 // 79224
sziasztok! bal oldali váltótartó bakot cseréltetek már 2,4jtd-n? úgy látom csak gyári van 48e, ebayen van néhol impergom vagy birth, szemre belemegy a v6-é, de kopog vele,más a cikkszám is.
forrasr2016-05-30 13:49:14 // 79222
nem kell can busos egység hozzá, reléztesd be az összes szálat,hogy ne terheje túl a világítás vezérlő/ellenőrző egységet. Elvileg van gyári előkészítés a horoghoz csomagtartó jobb oldalában ,egy fehér csatlakozó(nekem nincs bevezetékezve)elearn szerint létezik ilyen.
mex862016-05-30 12:14:01 // 79221
utánanéztem max 2,5 éves az akkud
mex862016-05-30 12:13:20 // 79220
read only módban még itt vagyok :)
az akkud nem hiszem h olyan atom régi, elég új volt mikor elvitted a verdát
aztän kitudja lehet mégis régen volt? :)
häny éve is?
az akkud nem hiszem h olyan atom régi, elég új volt mikor elvitted a verdát
aztän kitudja lehet mégis régen volt? :)
häny éve is?
tolobiker2016-05-30 10:10:40 // 79219
hello, ki tudná megmondani, hogy kell e Canbus1 egységet vennem, ha vonóhorgot akarok bekötni, vagy csak be lehet kötni "okosba" , mondjuk a lámpákra, rákötve.
Vontatni nem fogok, műszerfal visszajelsző nem kell, csak bringaszállítót teszek rá.köszi
Vontatni nem fogok, műszerfal visszajelsző nem kell, csak bringaszállítót teszek rá.köszi
forrasr2016-05-29 21:24:13 // 79218
Dzsozy cserélt anno még az övén ha jól emlékszem.
gecsa2016-05-29 19:21:36 // 79217
köszi! majd meglátjuk, hogy beválik-e. :)
atis_166jtd2016-05-29 15:32:06 // 79216
Ha jól tudom a betétben van a rugó. De ha gondolod kérdezd meg Fangio-t ő bontott egy párat hátha tudsegíteni.
atis_166jtd2016-05-29 15:30:04 // 79215
Ja akkor értem! Nyugotan tedd bele. Annak idején én is meglepődtem mikor kérdezte a boltos hogy olcsobbat vagy jobb minőségűt kérek. Olcsobbat kértem 2100 pénz volt. Utánna derűlt ki hogy van két ködlámpám skodába, abba meg van két jó.
gecsa2016-05-29 14:06:05 // 79214
Igen, párban. És olcsóbb, mint a másikból a sima.
Bilux2016-05-29 12:55:28 // 79213
A gyújtás kapcsoló nem megy vissza magától indítózás után az mit jelent? Rossz a gyújtáskapcsoló?
atis_166jtd2016-05-29 12:40:22 // 79212
Az utóbbi párban van? Mert szerintem akkor kár érte annyival többet adni. Utánna ha az egyik kiég párban kapod ugyis.
atis_166jtd2016-05-29 12:38:23 // 79211
Olyan sokat használod a refit? Szerintem nem fogod észre venni azt a külömbséget.
gecsa2016-05-29 10:03:37 // 79210
Hb3 60w helyett 55w mennyire rosszabb fényben? Az előbbi sima, az utóbbi emelt fényerejű.
forrasr2016-05-29 09:57:48 // 79209
Manuál motorokat is 12v táplálja ;)
gecsa2016-05-29 09:41:24 // 79208
Engem ez a veszély sem fenyeget. 😀
vologya[kendács mester]2016-05-29 06:53:55 // 79207
Nagy köszönet a részletes leírásért. Legalább (ha lesz ilyen gondom - egyszer úgyis) akkor tudom, hogy merre induljak(unk)
forrasr2016-05-28 22:24:01 // 79206
Automata fényszóró magasság állító probléma elhárítva, meg volt szakadva a tápvezeték ami a jobb oldali motorra ad villanyt. A kapcsolási rajzon látszik, hogy egy vezeték jön ki a tűzfalnál, és a motortér környékén ágazik el. Az elágazás a bal első kerék mögött a nyúlvány alatt van a vezetékkötegben, jó szerencsével gyorsan rátaláltam, és a gyári elágazástól húztam be egy új vezetéket a jobb oldalra, figyelembe véve, hogy az egész köteg szétbontásával az ember több kárt okozhatott volna.
Korábban vészüzemben voltak a motorok mert le volt húzva mindkét szenzor, ha a hátsó nincs rajta kitolja teljesen a motorokat, hogy alsó állásba világítson. Ha az első van lehúzva vagy hibás akkor megmarad az utólsó pozicióban. Ha vészüzem után helyreállításra kerül a rendszer a helyzetjelző kapcsoló 7 másodpercen belüli 5 ki-be kapcsolásával alaphelyzetbe hozhatóak a motorok.
Korábban vészüzemben voltak a motorok mert le volt húzva mindkét szenzor, ha a hátsó nincs rajta kitolja teljesen a motorokat, hogy alsó állásba világítson. Ha az első van lehúzva vagy hibás akkor megmarad az utólsó pozicióban. Ha vészüzem után helyreállításra kerül a rendszer a helyzetjelző kapcsoló 7 másodpercen belüli 5 ki-be kapcsolásával alaphelyzetbe hozhatóak a motorok.
gecsa2016-05-27 23:57:27 // 79205
Vizuális típus vagyok... Ezen sírtam. 😂😂😂 De legalább tudom, hogy nem egyedül vagyok hülye. Ezért jó ide bejárni! 😀😁
Trumpf (NagyVad)2016-05-27 22:13:46 // 79204
Ha-ha! Nincs is semmiféle végpont érzékelő, egyszerűen spóroltak és/vagy alulméretezték. Most építettem be az alumínium fogaskereket és szépen mozratja az ülést. Amúgy egy közeli kis műhelyt kértem meg a fogaskerék legyártására.
vologya[kendács mester]2016-05-27 10:48:01 // 79203
Vagy meghülyül az elektronika vagy a végpont érzékelők kiakadnak és rád hajtja az ülést :D Olyan lesz mint Stephen King - Christine -je. Ha nem vigyázol elveszted valamelyik végtagod, vagy elvérzel :D Na jó kicsit elszaladt velem a ló.
Smith2016-05-27 08:48:57 // 79202
Szuper lett!! :)
Egyébként szerintem azért van műanyagból, hogy ha valami nagy akadás-szorulás van, akkor ne daráljon szét mást, mert elég komoly áttétel van ott. Ha most beakad, akkor ledarálja a másikat :) Amúgy ez gyorsan ment, hol sikerült ilyen fürgén legyártatni?
Egyébként szerintem azért van műanyagból, hogy ha valami nagy akadás-szorulás van, akkor ne daráljon szét mást, mert elég komoly áttétel van ott. Ha most beakad, akkor ledarálja a másikat :) Amúgy ez gyorsan ment, hol sikerült ilyen fürgén legyártatni?
Trumpf (NagyVad)2016-05-27 08:27:58 // 79201
Maxwell2016-05-25 21:45:03 // 79200
Sziasztok.
Létezik olyan facelift-es 166 JTD amiben nincs a fordulatszám mérőben ASR/VDC visszajelző? Egy automata verziót néztem fekete számlapos műszerfallal.A fekete számlap miatt menet közben nem láttam a piktogramot rajta. Újra rá akartam adni a gyújtást, hogy megnézzem világít e, de a nagy beszélgetések miatt végül ez elmaradt. ASR kapcsoló volt benne. A gomb világított is ha kikapcsoltam. Létezik olyan, hogy csak ASR van és ilyenkor hiányzik a VDC visszajelző?
Létezik olyan facelift-es 166 JTD amiben nincs a fordulatszám mérőben ASR/VDC visszajelző? Egy automata verziót néztem fekete számlapos műszerfallal.A fekete számlap miatt menet közben nem láttam a piktogramot rajta. Újra rá akartam adni a gyújtást, hogy megnézzem világít e, de a nagy beszélgetések miatt végül ez elmaradt. ASR kapcsoló volt benne. A gomb világított is ha kikapcsoltam. Létezik olyan, hogy csak ASR van és ilyenkor hiányzik a VDC visszajelző?
Trumpf (NagyVad)2016-05-25 19:35:43 // 79199
Köszi, akkor keresek egy szakit. Olvasatom szerint, ez a probléma már a 164-eseknél is jelentkezett. Igazán orvosolhatták volna a 166-nál.
Smith2016-05-25 18:17:23 // 79198
Trumpf (NagyVad)2016-05-25 08:53:14 // 79197
vologya[kendács mester]2016-05-25 05:39:56 // 79196
Várom a további fejleményeket! Ez a sok vezeték és lapka az Alfa ellensége (meg főleg az enyém)
forrasr2016-05-24 21:49:00 // 79195
Fejlemény automata lámpamagasság állító témában: Ha csak a bal oldali motor van csatlakoztatva bekapcsolva a világítást lebillenti a motor alsó állásba majd beáll középértékre. Ha a jobbos is csatlakoztatva van akkor nem csinál egyik sem semmit bekapcsoláskor. Átcserélve a motort a jobbos bal oldalon működik, de csak ha a jobb oldali csatlakozó le van húzva. Test van mindkét oldalon, jobb oldalon tápvezetéken nincs meg a 12v, kívülről megtáplálva szintén nem csinálnak semmit. Kapcsolási rajz alapján párhuzamosan van kötve a kétoldali jelvezetékek illetve a kétoldali tápkábel is. Gyanítom a kábelkötegben lehet valahol a hiba. A két oldal elágazása valahol a bal lámpa alatt van a kötegben.
gecsa2016-05-23 18:39:28 // 79194
vologya[kendács mester]2016-05-23 18:34:42 // 79193
A gyári térkép megvan, azzal tudok szolgálni, már csak kell valaki aki ráteszi :-)
gecsa2016-05-23 16:33:05 // 79192
Nekem a tisztítás segített. U1600 volt a hibakód.
Zozi742016-05-23 16:01:25 // 79191
Üdv!
Kit ajánlanátok, aki rá tudna nekem tölteni a 3.0 166-osra egy gyári injektortérképet. Esetleg komárom megyében.
Kit ajánlanátok, aki rá tudna nekem tölteni a 3.0 166-osra egy gyári injektortérképet. Esetleg komárom megyében.
vologya[kendács mester]2016-05-23 07:26:56 // 79190
Leszeded a kormány alatt(felett) i borítást és a kulcsszekrény körül van egy műanyagba ágyazott tekercs. A csatlakozóját fogod látni, mert felülről van. Ott kell megnézni nincs e csatlakozási hiba, szakadás vagy hasonló.
grande bandi2016-05-22 22:54:49 // 79189
Nekem is ez van mióta fel lett újítva a hátsó futómű. Lefelé világít mind a kettő. Ha lesz megoldás légyszi írd meg. Köszi!
Bilux2016-05-22 16:13:08 // 79186
166 1999-es milyen módon lehet számítógéppel kommunikáltatni?
OBD van vagy mint a 145-146-os alfáknál az a 3 érintkezős nem tudom mi...
Most jólmegaszondtam...de remélem érthető :)
OBD van vagy mint a 145-146-os alfáknál az a 3 érintkezős nem tudom mi...
Most jólmegaszondtam...de remélem érthető :)
Coyote2016-05-22 12:38:45 // 79185
nem mai darab az akksi az biztos :-D akkor lehet, hogy az lesz a bűnös?
az antenna kulcs szekrényt merre találom?
az antenna kulcs szekrényt merre találom?
forrasr2016-05-22 11:03:49 // 79184
Ezt tudom, pont ezért gondoltam, hogy esetleg ez lehet a hiba oka, xenonosnál a motorok nem sima villanymotorok mint a halogénnél, hanem lineáris motorok(gondolom, hogy bírjaa a folyamatos dinamikus állítást), 4 vezetékes a csatlakozása, kap tápot, testet, és van fel-le irányt adó jelvezeték, és egy impulzust adó vezeték.
forrasr2016-05-22 10:59:24 // 79183
Autóvillamossági szerelő próbálta adapterrel is szintén kkl-vagcommal, de úgy sem csatlakozott.
gecsa2016-05-21 23:43:31 // 79182
Na ezért vettem én rendes kábelszettet, és nem kapcsolósat. 😀
atis_166jtd2016-05-21 23:24:26 // 79181
Esetleg nem lehet olyan hogy a kábel nem jó? Mármint ugy értem hiába kapcsolod át nem zárja a pint össze az iterfaceval? Ha érzel egy kis késztetést a csatiba cser3ld meg a lábakat.
atis_166jtd2016-05-21 23:18:08 // 79180
Ha jól tudom az a kábel nem támogatja a cant.