Fórum >> Típusok >> Alfasud-33

BuBu.2007-06-03 15:30:41 // 31171
hja és nem roégen hallotam hogy lessz valami nem, tom mien koru autoknál hogy minden vizsgán csinálnak valami mini eredetiség vizsgát nem tom hogy ez már müködik vagy nem vagy igaz vagy sem de ha igen akkor azis kerül valamibe
BuBu.2007-06-03 15:27:36 // 31170
Forgalmi engedély érvényesítését tartalmazó műszaki vizsga 3,5 t alatti szgk.:
NETTÓ ÁFA BRUTTÓ
Műszerhasználat: 6 833 Ft 1 367 Ft 8 200 Ft
Hatósági vizsgadíj felügyelet nevében: 6 160 Ft 0 Ft 6 160 Ft
Hatósági vizsgadíj vállalkozás nevében: 1 540 Ft 0 Ft 1 540 Ft
Hatósági körcimkedíj: 420 Ft 0 Ft 420 Ft
Ö S S Z E S E N: 14 953 Ft 1 367 Ft 16 320 Ft

Forg. engedély érvényesítését tartalmazó műszaki vizsga 3,5 t alatti összkerekes szgk.:
NETTÓ ÁFA BRUTTÓ
Műszerhasználat: 6 833 Ft 1 367 Ft 8 200 Ft
Hatósági vizsgadíj felügyelet nevében: 6 160 Ft 0 Ft 6 160 Ft
Hatósági vizsgadíj vállalkozás nevében: 1 540 Ft 0 Ft 1540 Ft
Hatósági pótdíj felügyelet nevében: 3 080 Ft 0 Ft 3 080 Ft
Hatósági pótdíj vállalkozás nevében: 770 Ft 0 Ft 770 Ft
Hatósági körcimkedíj 420 Ft 0 Ft 420 Ft
Ö S S Z E S E N: 18 803 Ft 1 367 Ft 20 170Ft

lehet valamit el néztem de nem tom hogy egy vizsga mié kerül 60e be
kando.2007-06-03 14:42:54 // 31169
Ha nem akarja, akkor hagyd..
Végül is a "családi" szerelőknek is meg kell élni valamiből :)
Scott2007-06-03 14:27:16 // 31168
Bálint ! Ha felhozod BP-re az autód és nem ragaszkodsaz a az eddigi szerelődhőz, talán rájönnél, hogy igen olcsón sok mindent meg lehet csinálni. De te dolgod, mi csak jót akarunk neked.
Scott2007-06-03 14:24:43 // 31167
Robesz ! Nyugodj meg, senki nem akarja a koronát levenni a fejedről, senki nem akar veled gyorsulni, én aztán meg végképp nem. Sőt én abszolút nem is szoktam gyorsulgatni, ez a téma engem hidegen hagy. Nem az autódat fikáztam, nekem csak a téves információkkal van bajom, ennyi. Szal Peace ! :)
kando.2007-06-03 13:42:49 // 31166
Én egy szóval sem mondtam, hogy ninsc jó megcsinálva..
Te vitázol mindig.. én csak érdeklődtem, hogy mi is van...?
kando.2007-06-03 13:29:19 // 31165
Jól van no, most nem kell baszogatni...
Inkább azt mondjad, mikor jössz, ha kell egyáltalán a cucc..?
pb_2007-06-03 13:28:49 // 31164
Bár most jövök rá, hogy ökör kérdés volt, mert a múltkor írtad, hogy 1 fojtód van csak. Így azt szinronozni sem kell.)
Andorka2007-06-03 13:24:16 // 31163
pedig DC hajtja:)
Robesz72007-06-03 13:11:17 // 31162
persze... egy fordulatszámmérőt vettünk ennyiért... :-))
Robesz72007-06-03 13:10:05 // 31161
ja, és nincs rendesen megcsinálva? 17000 km folyamatos hajszolás után előjött egy probléma...:-))) elég szar....
pb_2007-06-03 13:09:51 // 31160
Mivel az érték üzemközben folyamatoson változik, ezért teljesen fölösleges beállítani 1 adott értéket. Nem gőzkazán ez.)))
kando.2007-06-03 13:06:03 // 31159
:)
Csak gondoltam beállítod oda, ahol üzem közben van a mutató, így látod, ha eltér a "gyári" értéktől ;-)
pb_2007-06-03 13:05:34 // 31158
Lszondás, sőt még katalizátoros is.) De végülis a kat mind1, hogy van-e, vagy nincs.
Igen a finomrahangolásnál segít. A gyári leírás szerint az utolsó, vagyis 3.. lépcső a hangolásnál. A durvahangolást a pillangók tengelyénél lehet elvégezni, elvileg 1 áramlásmérő segítségével.
pb_2007-06-03 13:01:38 // 31157
Nem, ehhez a méréshez teljesen szükségtelen.
Bálint332007-06-03 12:59:56 // 31156
Albert Champion francia alkatrészgyáros nevének rövidítése...
[k i z z o]2007-06-03 12:55:09 // 31155
Akkor open loopos, lambda nelkuli lesz, és - megmondom oszinten boxeron meg nem alitottam ilyesmit.

Szerintem ha minden hengeren van akkor hengerenkent lehet allitani ezek szerint, ha megkerulo. Emiatt is hullamozhat.

Nem lehet, hogy ha megkeruli a pillangokat, akkor ezzel lehet finomrahangolni ahelyett hogy kinlodassal a pillangokat hozd szinkronba?

A kozos pillangosokon ilyen nincs, szerintem biztos hogy szinkronozni segit.
pb_2007-06-03 12:54:25 // 31154
Lehet belenyúltak már.))
kando.2007-06-03 12:54:12 // 31153
A piros mutatót nem használod a műszerben ?
pb_2007-06-03 12:53:08 // 31152
Szóval, akkor ezt + kéne nézni.
pb_2007-06-03 12:51:27 // 31151
Ok, akkor ezt rosszul tudtam.
pb_2007-06-03 12:50:26 // 31150
De Motronic ML4.1.)



Az a csavar, ami a szívócső bilincsei alatt van, a vákuumfelvevő csavar felett. 1 furat van mögötte, ami +kerüli a fojtószelepet.
kando.2007-06-03 12:48:32 // 31149
Van ez így, bár ezeket műszaki nélkül is cserélni kell, vagy már előbb kellett volna..
[k i z z o]2007-06-03 12:48:05 // 31148
Ha nagyon rezeg, akkor valamelyik henger okozza az oszcillaciot. ezert is ingadozhat.
[k i z z o]2007-06-03 12:45:32 // 31147
A motronic nem veszi el a benzint tolouzemben. Gyarilag nem. Csak szegenyit, kb. 1.4ms -ra. + kevesebb benzinnyomas a nagyobb depresszio miatt.
[k i z z o]2007-06-03 12:43:48 // 31146
Mi van benne?
[k i z z o]2007-06-03 12:42:42 // 31145
Megkerulo csavar? Akkor ez nem motronic.
pb_2007-06-03 12:42:41 // 31144
A Motronic fejletteb rendszer, mint a Jetronic.
pb_2007-06-03 12:39:54 // 31143
A múltkor írtad a fojtószelep beállítását, az ok. A +kerülő levegőcsavart hogy állítottad be?
AFM-et nem tudom, hogy mennyire rezeg, még nem szedtük szét. Lehet kéne? Valamiket már írogattál a 75-ös topikban róla.
[k i z z o]2007-06-03 12:37:49 // 31142
Hi,

azt nem olvastam, hogy Chipes:) Az mas teszta, azt hittem a a gyarirol beszelgettek.

ML4.1 Hogy sikerult a rev. limitet feljebb vinni?

kizzo
pb_2007-06-03 12:36:19 // 31141
Szóval sztem nem teljesen így van.)
A benzinnyomás nem fordulat, hanem depressziófüggő, ez szvsz akkor igaz, ha terhelés alatt van a motor. Terhelés nélkül viszont, nyitod a fojtószelepet, csökken a depresszió, nő az üzemanyagnyomás, ill, ha nyitod a fojtószelepet, akkor a fordulatszám is nőni fog.
Motorfék üzemben biztos, hogy lemegy a nyomás, 1részt +nő a depresszió, ill befecsekendezés sincs ebben az üzemben.

Tartja. Robesznak kéne +néznie, hogy meddig tartja.
[k i z z o]2007-06-03 12:33:03 // 31140
Jetronicnal nincs elogyujt szab az ECU latal, ropsulyos, stb.
Bálint332007-06-03 12:28:34 // 31139
Találós kérdés:

Miért hívják a benzinmotorok membrános tápszivattyúját AC-pumpának?
pb_2007-06-03 12:23:48 // 31138
+fogtál, mert csúnyán elrontottam a rajtot. Bár ez semmit nem változtat az eredményen.) De, utána a jó rajtnál nem tudtál +fogni.) Vince kártárs csúnyákat tud azzal az autóval menni.
Fisher2007-06-03 12:22:02 // 31137
De, de felpörög még 8e rpm felé is, csak utánna áll be. (Amúgy az enyém 7e rpm felett tilt, nem tom' miért.)
Bálint332007-06-03 12:21:16 // 31136
de hiába lököm át feketén a vizsgán, attól még nem lesz jó az axiális csapágy...
kando.2007-06-03 12:20:34 // 31135
Fordulatszámmérőnek kicsit sokallom, de gondolom ha ennyire van pénz, van az autóra is :)
Mármint megcsinálni a motort rendesen.
Bálint332007-06-03 12:20:16 // 31134
De nem trükközés miatt annyi amennyi. Leírtam, hogy mi minden cserés...
Az én autómra eddig egyik vizsgánál sem kellett egy fillért sem rákölteni a vizsgadíjon kívül, mindig minden rendben volt. Most sajna összejöttek a dolgok...
pb_2007-06-03 12:18:37 // 31133
Sorol6od, asszem ismerem valamenníire a típust.)
De mondom 60 körül már vannak vizsgák.
kando.2007-06-03 12:17:44 // 31132
Hát
Jó helyre kell menni... :))
Bálint332007-06-03 12:16:59 // 31131
Akkor azt hiszem itt eltér a véleményünk... Nem ez volna az első eset :)
pb_2007-06-03 12:16:45 // 31130
3-5 évvel, ilyenkorban már nem sokat számít.
pb_2007-06-03 12:14:30 // 31129
Csak gondolod.)
Robesz72007-06-03 12:14:05 // 31128
na mindegy... ezt már egyszer eljátszottam és elég volt belőle.... írj, amit akarsz..
pb_2007-06-03 12:13:22 // 31127
Nem érzed, én sem érzem, pedig nálam is vannak, ill a futómű 1 rakás szar, ezt mondjuk lehet érzeni, de mégis tudok vele élvezetsen autózni, ha kell. Erre van néhány tanúm innen a fórumról is.))
Mind1ik ilyen, ez nem marhaság, kevés 33-ast láttál még.)
Jobbat nemigazán fogsz találni.
Sztem, ha így gondolod a dolgot, akkor már most szállj ki a 33-ból, hogy még kevésbbé szivasd magad vele.
Bálint332007-06-03 12:13:14 // 31126
befecskendezős vitához:
Én nem nagyon értek ezekhez a vackokhoz, de biztos hogy ugyanaz a rendszer van mindegyikőtök autójában?
Más alapján szabályoz benzinnyomást egy K-Jetronik egy L-Jetronik és egy D-Jetronik...
Robesz72007-06-03 12:11:50 // 31125
Ja, amúgy mit gondolsz, hogy hazudni járok ide? Tavaly 20.-án is hazudott a kocsim ugye, akkor pedig még gyengébb is volt.... pb-t is megfogtam, ha bekpcsolt 4 kerékkel indult is és Vince tudott megfogni 4 kerékkel, de visszafelé kikpcsoltattam vele és csúnyán megvolt.... ezt is csak hazudom biztosan... vagy lehet nem gyári a motorom...? ááááá ez is csak hazugság.... a régi képeket is csak netről szedtem... :-)))
Bálint332007-06-03 12:09:48 // 31124
Toronycsapágy, kipufogó, fékbetétek, szilentek... soroljam?
Sajna sok minden összejött.
Bálint332007-06-03 12:08:23 // 31123
Engedelmeddel én is tudok valamennyit az AR 33-asok történetéről... :)
Fiatalabb pár évvel
Így megfelel?
pb_2007-06-03 12:07:29 // 31122
Ha 150 lesz a vizsga, akkor téged nagyon lehúznak. Olyan 60 körül már vannak vizsgák.)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak