Beidegesedek, és CO-sperr lesz az autó alatt, a gyorsulási versenyekre meg tréleren utazik, oszt csók :-PPP
Marek autóján majd leteszteljük, csak kell egy bicós CO amivel le lehet hegeszteni a diffijét :DDD
Wickey2008-01-07 20:50:44 // 22129
Robi2008-01-07 19:18:22 // 22127
Ez nem jó hír. Persze azért nem hagyom annyiban, amikor eljön az ideje, kicsit ráfexem a témára. :)
Amúgy ma találkoztam bátyáddal a Frangepán utcában, csápoltam neki, de nem ismert meg, a Tipoval voltam.
Amúgy ma találkoztam bátyáddal a Frangepán utcában, csápoltam neki, de nem ismert meg, a Tipoval voltam.
Marek2008-01-07 19:12:31 // 22126
Lehet, hogy naiv vagyok, de én így képzelem el a 2.4 TD-m sperresítését:
- eredeti difi ki
- tányérkerék eredeti difiről lecsavaroz
- tányérkerék sperrdifire felcsavaroz
- sperrdifi beszerel, kihézagol
Vagy ennyire azért nem egyszerű a dolog? :)
Ez mind szép és jó, de:
Más a csavarkiosztás a diesel és benzines tányérkeréken / 8, ill. 10/, ezért nem kompatibilisek! Hát ennyi! Hozzáteszem, sajnos...
Azért ne csüggedj, nagyon kreatív vagy tele ötletletekel!
- eredeti difi ki
- tányérkerék eredeti difiről lecsavaroz
- tányérkerék sperrdifire felcsavaroz
- sperrdifi beszerel, kihézagol
Vagy ennyire azért nem egyszerű a dolog? :)
Ez mind szép és jó, de:
Más a csavarkiosztás a diesel és benzines tányérkeréken / 8, ill. 10/, ezért nem kompatibilisek! Hát ennyi! Hozzáteszem, sajnos...
Azért ne csüggedj, nagyon kreatív vagy tele ötletletekel!
speer2008-01-07 18:44:36 // 22125
Hi , Már rég meg akartam kérdezni az általam felújjítot sperr difi lamellái milyen állapotban voltak ?(volt rajta egy speciális anyag az látszott még?
Robi2008-01-07 17:15:33 // 22124
Lehet, hogy naiv vagyok, de én így képzelem el a 2.4 TD-m sperresítését:
- eredeti difi ki
- tányérkerék eredeti difiről lecsavaroz
- tányérkerék sperrdifire felcsavaroz
- sperrdifi beszerel, kihézagol
Vagy ennyire azért nem egyszerű a dolog? :)
- eredeti difi ki
- tányérkerék eredeti difiről lecsavaroz
- tányérkerék sperrdifire felcsavaroz
- sperrdifi beszerel, kihézagol
Vagy ennyire azért nem egyszerű a dolog? :)
Robi2008-01-07 17:11:46 // 22123
Lenne eszed. Aztán próbálj meg csúszós úton kanyarodni az autóval. :)
Valahogy úgy érzem, hogy a gyári TS difit elég jól eltalálták. Ha kell, kipörgeti a lustábbik kereket is, ha kell, felvisz az utcánkban a tükörjégen.
Valahogy úgy érzem, hogy a gyári TS difit elég jól eltalálták. Ha kell, kipörgeti a lustábbik kereket is, ha kell, felvisz az utcánkban a tükörjégen.
Wickey2008-01-07 16:18:07 // 22122
Tovább feszíteni nem lehet? Nem mintha valami bajom lenne a gyárival, főleg, mivel mind az America mind a gtv alatt most egészen kultúrált sperrek vannak, de egy erős 50-60%-ost sem tudnék utálni :-)
Ali762008-01-07 16:15:23 // 22121
A difibe lehet kapni a németeknél ÚJ lamella készletet (valami 27e ft átszámítva) és ha azokat kicserélitek gyakorlatilag új lesz:)
Wickey2008-01-07 14:59:39 // 22120
ja. Tiszta boldog voltam, hogy sehol nem lehetett azt a qrva kutyacsontot kapni amikor kinn volt a motor. Mostmár nemérdekel, leszophat, így marad :-D
NaTo2008-01-07 14:52:02 // 22119
Nem értek a diffi "felújításhoz". Nem tudom, hogy ez mit takar, de azért gyanakszom hogy nem fognak heggeszteni :))
Ahova visszük, ott szoktak sperreket felújítani, nem egyedi elképzelésről van szó. Ha beszéltem az illetékesekkel akkor elmondom. Csinálok sok sok képet is! A kutyacsont cseréhez köszönöm az infót! Ali is így mondta anno, mikor kérdeztem.
Ahova visszük, ott szoktak sperreket felújítani, nem egyedi elképzelésről van szó. Ha beszéltem az illetékesekkel akkor elmondom. Csinálok sok sok képet is! A kutyacsont cseréhez köszönöm az infót! Ali is így mondta anno, mikor kérdeztem.
Tocsa2008-01-07 14:22:37 // 22118
Beszélgess váltóügyben ell-el , vagy Alival nemhiszem hogy bármiféle felújítás(kopott fogaskerék felheggesztgetés ??) eredményre vezet !
Bár nemtudom hogy mire készülsz de ha fogaskerék van megkopva akkor átkell legózni egy jóval és kész! Alkatrész pedig a caartársaknál van dögivel!!! :)
Bár nemtudom hogy mire készülsz de ha fogaskerék van megkopva akkor átkell legózni egy jóval és kész! Alkatrész pedig a caartársaknál van dögivel!!! :)
Tocsa2008-01-07 14:09:18 // 22117
A régi hátsó bakot(kutyacsont) vágd ki egy fűrészlapppal nem lessz egyszerű de megoldod ! :) Az újjat mielőtt beleraknád pucold ki a helyét rendesen utánna egy benzin lámpával melegítsd meg az öntvényt ha meleg kézzel bele lehet tolni a helyére az újjat ;-)
Nekem is belement sőtt átszaladt a jukon meg is lepődtem !:DD
Nekem is belement sőtt átszaladt a jukon meg is lepődtem !:DD
Fészi2008-01-07 13:59:10 // 22116
Akkor én kérek elnézést :)))))
NaTo2008-01-07 13:38:32 // 22115
Rászántam magam, hétvégén kicseréljük a hátsó motortartó bakot (kutyacsont). Ezzel együtt kivesszük a diffit és elvisszük szakműhelybe, hogy mondjanak rá valamit. Hátha föl lehet újítani. Kérdés, hogy vajon a felhasznált anyag függvényében meddig lesz jó? Plussz terveink között szerepel egy középdob felrakása is. Nem biztos hogy minden belefér a 3 napos hétvégémbe, de a kutyacsont prioritás első lesz. Remélem nem kell kiszedni a mocit...
NaTo2008-01-07 13:33:41 // 22114
Mi van a vetési varjakkal?! :)))
Aki bántja Marekot, azt én bántom Marekot! :))
Aki bántja Marekot, azt én bántom Marekot! :))
Fészi2008-01-07 13:08:48 // 22113
Várd ki a végét vetési barátom! ;)
Wickey2008-01-07 11:27:53 // 22112
Hány áttételsorról van tudomásod?
Én ezekről tudok:
A gtv6-ban ez van:
1st 3,500
2nd 1,956
3rd 1,345
4th 1,026
5th 0,780
A benzines 75ösben ez van:
1st 2,875
2nd 1,720
3rd 1,230
4th 0,950
5th 0,780
A dízel 75ösökben ez van:
1st 3,500
2nd 1,956
3rd 1,258
4th 0,946
5th 0,780
Igazából nekem dízel áttételsor kell egy sperres 11/39-es diffivel, úgy nézem, a 195/60R15-ös gyári gtv gumiméretet megtartva. Ahogy elnézem pont ott finomítottak, ahol a gtv hendikeppes volt: kicserélték a hármas és négyest, a 2-3 nagyobbat ejt, a 3-4 egyformát, a 4-5 kisebbet. Ez nekem a hosszabb diffihez pont jól jönne véleményem szerint :-)
Én ezekről tudok:
A gtv6-ban ez van:
1st 3,500
2nd 1,956
3rd 1,345
4th 1,026
5th 0,780
A benzines 75ösben ez van:
1st 2,875
2nd 1,720
3rd 1,230
4th 0,950
5th 0,780
A dízel 75ösökben ez van:
1st 3,500
2nd 1,956
3rd 1,258
4th 0,946
5th 0,780
Igazából nekem dízel áttételsor kell egy sperres 11/39-es diffivel, úgy nézem, a 195/60R15-ös gyári gtv gumiméretet megtartva. Ahogy elnézem pont ott finomítottak, ahol a gtv hendikeppes volt: kicserélték a hármas és négyest, a 2-3 nagyobbat ejt, a 3-4 egyformát, a 4-5 kisebbet. Ez nekem a hosszabb diffihez pont jól jönne véleményem szerint :-)
Wickey2008-01-07 11:15:34 // 22111
Lassan ezt a diffi dolgot nem ártana tisztába tenni... :-)
Én úgy gondolom, hogy nem véletlenül került a 3.0V6-ba 11/39-es végáttétel, amikor a 2.0TD-ket már egy ideje azzal szerelték... Giovanni soha nem szerette túlbonyolítani a dolgokat.
Amúgy ez a 11/41 ez érdekes... az lehet, hogy a mi '89-es autónkba is egy ilyen keveredett? Nézegettem a sebességet GPS-el meg a fordulatszámmérőt, és az istennek nem jött ki a 162@4000rpm aminek a 11/39es végáttétellel ki kellett volna jönnie... én a 10/41-esre tippeltem(140@4000rpm elvileg), de annál meg többet ment, igaz nem gyári kerékméret van hátul (195/55R15 helyett 205/55R15).
Mindegy, a hibátlan frissibe beleöntött sperres olajat nem fogom leengedni csak azért, hogy széthúzzam a diffit és megszámolgassam a fogakat.
Én úgy gondolom, hogy nem véletlenül került a 3.0V6-ba 11/39-es végáttétel, amikor a 2.0TD-ket már egy ideje azzal szerelték... Giovanni soha nem szerette túlbonyolítani a dolgokat.
Amúgy ez a 11/41 ez érdekes... az lehet, hogy a mi '89-es autónkba is egy ilyen keveredett? Nézegettem a sebességet GPS-el meg a fordulatszámmérőt, és az istennek nem jött ki a 162@4000rpm aminek a 11/39es végáttétellel ki kellett volna jönnie... én a 10/41-esre tippeltem(140@4000rpm elvileg), de annál meg többet ment, igaz nem gyári kerékméret van hátul (195/55R15 helyett 205/55R15).
Mindegy, a hibátlan frissibe beleöntött sperres olajat nem fogom leengedni csak azért, hogy széthúzzam a diffit és megszámolgassam a fogakat.
Ali762008-01-07 11:06:41 // 22110
Én úgy tudom, hogy a dizel 11/39-es végáttétel nem szerelhető sper difire, de még nem találkoztam személyesen ilyen problémával, szóval nem tenném rá a nyakamat:) Ki kell próbálni:) Ja és persze a
És ha valóban problémás akkor itt egy lehetőség:
'86-'90 ig 3.0 V6 75 11/39 (3,545)
'90-'91 ig 3.0 V6 75 11/41 (3,727)
Ezek gyári adatok! Lenne egy olyan áttételem hogy 11/42 (3,818), ez az utolsó szériás Alfettákban volt, igaz rövidebb áttételsor (fokozatok) tartoztak hozzá az Alfettában, de természetesen a fokozatok maradnának az eredetiek.
És ha valóban problémás akkor itt egy lehetőség:
'86-'90 ig 3.0 V6 75 11/39 (3,545)
'90-'91 ig 3.0 V6 75 11/41 (3,727)
Ezek gyári adatok! Lenne egy olyan áttételem hogy 11/42 (3,818), ez az utolsó szériás Alfettákban volt, igaz rövidebb áttételsor (fokozatok) tartoztak hozzá az Alfettában, de természetesen a fokozatok maradnának az eredetiek.
Ryuk2008-01-07 08:52:25 // 22109
Igy sajna csak egybe tudok váltót...mert ez a tartalék...kitudja mi üt be... :)
Gábor(figi75)2008-01-07 00:19:29 // 22108
Szerintem mi semmin nem veszünk össze,ez többről szól mint barátság!:-)
Marek2008-01-06 22:19:27 // 22106
Ilyenen nem veszünk össze! :O
Gábor(figi75)2008-01-06 20:58:35 // 22105
Jólvan naaaaaaa... :-)
Marek2008-01-06 20:48:01 // 22102
Melyik a csicsa, nem vágom?
Gábor(figi75)2008-01-06 20:46:43 // 22101
Ki mondta,hogy szar,miről beszélsz,én csak azt mondtam,hogy 40k az enyémek is megérnek mivel előnyös méret és tökéletes!
A téd meg nem igazán ililk hozzá,mert nagyon csicsa,de szépek,és más az izlésünk!
Emélkszel a 16-os peremesre amibe belevoltam esve,na az az én világom!:-)
A téd meg nem igazán ililk hozzá,mert nagyon csicsa,de szépek,és más az izlésünk!
Emélkszel a 16-os peremesre amibe belevoltam esve,na az az én világom!:-)
Marek2008-01-06 20:46:37 // 22100
Nem tévedtél el??? A 155 topic nem itt van!!!
Marek2008-01-06 12:39:03 // 22098
Az bizony!
Ne izgulj kész lesz az is egyszercsak, nekem sem két hét volt sajnos! :(
Ne izgulj kész lesz az is egyszercsak, nekem sem két hét volt sajnos! :(
Marek2008-01-06 12:37:21 // 22097
Azt akarod mondani, hogy az enyém szar???
Amúgy TSABA tudja mit szeretne, ezekkel meg ne jár rosszul!
De Wicktor 6" széles dísztárcsák! :P
Amúgy TSABA tudja mit szeretne, ezekkel meg ne jár rosszul!
De Wicktor 6" széles dísztárcsák! :P
Marek2008-01-06 12:34:10 // 22096
Köszi!
Igen a diesel stimmel végátétel, de arra nem lehet sperrt rakni, ami ügye nagy hátránya! Benzinesben csak, a 3000 V6 jó, a 2.5V6, ill. a GTV6 váltók ugyanolyan végátéttel bírnak, mint a TS-ek!
Ezt Ali mondta, neki meg adok a szavára!
Lenne eszed egy difire elcserélni egy sperrt mi?? Van ugyan kettő, de egyik sem feleseleges!
Igen a diesel stimmel végátétel, de arra nem lehet sperrt rakni, ami ügye nagy hátránya! Benzinesben csak, a 3000 V6 jó, a 2.5V6, ill. a GTV6 váltók ugyanolyan végátéttel bírnak, mint a TS-ek!
Ezt Ali mondta, neki meg adok a szavára!
Lenne eszed egy difire elcserélni egy sperrt mi?? Van ugyan kettő, de egyik sem feleseleges!
Tocsa2008-01-06 01:05:19 // 22095
Amúgy az én zendereim is elvihetők (6db) 5x98 !!
Nagyobbra ráfizetek ! ;-)
Nagyobbra ráfizetek ! ;-)
Tocsa2008-01-06 01:03:38 // 22094
Nos iiigen ezek a felnik piszkosul jól néznek ki!!:))
17" ?
Nagyon dög az autód így szépen lefényezve basszus mikor lessz az enyém is kész !:(
Remélem esztergomra felzárkózok! :)
17" ?
Nagyon dög az autód így szépen lefényezve basszus mikor lessz az enyém is kész !:(
Remélem esztergomra felzárkózok! :)
Gábor(figi75)2008-01-05 22:15:43 // 22093
Ok!
2 hét és megyek!:-)
2 hét és megyek!:-)
TSABA2008-01-05 14:45:07 // 22092
Figi barátom!!A vasadhoz már úgy illenek a felnik mint a burnout:-))Nélküle nem lenne Figis:-))))
Iniezione2008-01-05 14:44:55 // 22091
Üdv mindenki!SOS pénzt kellene kerítenem valahogy úgyhogy szerintem nem rossz áron 420 000 ezerért eladó a vasam,ha érdekel valakit!A másik verdám is eladó lesz de azt itt nem reklámozom annyira mert offos a coupe:))telefonszám képek az oldalamon,sziasztok!!!!
TSABA2008-01-05 14:42:52 // 22090
Nem llenne rosz,mert 197 centivel néha sokat kell fészkelődnöm az ideális pózhoz.
Wickey2008-01-05 14:30:38 // 22089
elvileg vannak gtv üléseim... bepróbálunk majd egyet valamelyik 75be, és megnézzük mire elég
Gábor(figi75)2008-01-05 14:07:02 // 22088
Van benne valami igaz!
Nekem a legjobban a gyári 15 fenik jönnek me vele!:-))
Nekem a legjobban a gyári 15 fenik jönnek me vele!:-))
Gábor(figi75)2008-01-05 13:59:00 // 22087
Az enyém nem jó?
Pedig 10k drabja én már újra fújtam stb....
Nekem csak méretváltás miatt eladó,nem szar!
Pedig 10k drabja én már újra fújtam stb....
Nekem csak méretváltás miatt eladó,nem szar!
TSABA2008-01-05 13:29:54 // 22086
Na itt a másik!Egyébként nem tudsz tippet adni?Első ülés,ami alacsonyabb mint a széria mivel picit magasra nőttem.Amik a GTV-dben vannak azok igazán zsiiir darabok!!De ezt mintha már mondtam volna:-)
Wickey2008-01-05 13:15:08 // 22085
azok nem dísztárcsák? :-)
TSABA2008-01-05 12:21:02 // 22084
Nos megmondom az őszintét,eddig a Marek cartárs görgői a nyerők nálam.(lehet köpködni,fújongani,dobálni.stb)
ghosty92008-01-05 09:59:53 // 22083
Ha' nemtom, en mindig aszondtam, szogletes autora szogletes felnit. :-)
(Na persze a kulseje lehet kor. ;-) )
(Na persze a kulseje lehet kor. ;-) )
ghosty92008-01-05 09:59:07 // 22082
"A másikon 195/65 R14 volt,az való a borsodi utakra(szerintem)"
Akkor plane az enyem az, ami kell neked. ;-) 20-ert tied az egesz nyarigumistul (jojo, mondjuk az Kleber, nem egy vilagmarka).
(Oke, tudomen, alufelninel az a legfontosabb szempont, hogy tetsszen.)
Akkor plane az enyem az, ami kell neked. ;-) 20-ert tied az egesz nyarigumistul (jojo, mondjuk az Kleber, nem egy vilagmarka).
(Oke, tudomen, alufelninel az a legfontosabb szempont, hogy tetsszen.)
Ryuk2008-01-04 23:40:09 // 22081
Marek akkor van egy nekem,a speer-re megegyezhetnénk cserébe...ha nem jó egy-egybe akkor kérhecc még vmit a raktáramból... :)
Wickey2008-01-04 23:07:33 // 22080
az lesz az. Az van gyárilag az összes 3.0V6-ban, meg egy-két 2.5V6-ban is. Ezenfelül a 2.0TD-kben is.