Hari2011-12-10 20:32:25 // 32629
Valakinek ... úgy egész véletlen nincs egy - JÓ! - eladó : BOSCH 0 280 001 132 -es L-Jetronic vezérlője?! ... úgy egész véletlen?!!! :-)
[k i z z o]2011-12-10 19:33:14 // 32628
Esetleg nem az olajszint jelzőre gondolsz?
HL_752011-12-10 16:06:02 // 32627
? A kormánykapcsoló után direkbe megy a kraft ? Akkor már világos választ kérek. OK, manualt is túrhatok majd ha nagyon ráérek. Ma már világit. Ma jó napja van...
Kisbubi2011-12-10 13:36:38 // 32626
Az alfa kontrol 1 szar. mikor milyen kedve van ugy világit.
Igen átlehet alakitani mindent:) ts vagy v6 csonkot mindenével átrakod rá
(3 gömbcsuklónál kell szétszedni meg a fékcsövet lekötni)és a kerékagyat visszacseréled a 4 csavarosra, csak a féktárcsán kell furni 3 lyukat. Máris hütött lesz a féked.
Igen átlehet alakitani mindent:) ts vagy v6 csonkot mindenével átrakod rá
(3 gömbcsuklónál kell szétszedni meg a fékcsövet lekötni)és a kerékagyat visszacseréled a 4 csavarosra, csak a féktárcsán kell furni 3 lyukat. Máris hütött lesz a féked.
NTomika2011-12-10 10:20:01 // 32625
Sziasztok!
Érdeklődnék mitől van hogy ha először ráadom a gyújtást akkor nem alszik el az olajnyomás lámpa, de másodszor igen?
75 td alfa nem hűtött első fékrendszerét át lehet alakítaní hűtöttre? Ha igen mik kellenke hozzá? Másik nyereg, fékmunkahenger?
Érdeklődnék mitől van hogy ha először ráadom a gyújtást akkor nem alszik el az olajnyomás lámpa, de másodszor igen?
75 td alfa nem hűtött első fékrendszerét át lehet alakítaní hűtöttre? Ha igen mik kellenke hozzá? Másik nyereg, fékmunkahenger?
Gábor(figi75)2011-12-10 10:08:20 // 32624
Áthidalás!!!
Vészmegoldás.
Vészmegoldás.
HL_752011-12-09 23:58:20 // 32622
Jobboldali tompított nem világít, nem jut el addig 12V. Hol van a reléje ?
Csaba2011-12-07 21:52:21 // 32621
Nekem a 6005 2rs rémlik, de kijavítanak, ha tévedek.
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)2011-12-07 21:06:26 // 32620
Mindegy is. Azóta szereztem egy utángyárit, ami majdnem olyan, mint az eredeti. A csonkhoz hozzá se kellett érnem a gyárin, annyira meg volt keményedve a cső, hogy ahogy emeltem ki a tartályt, elakadt valamiben, fogta magát és reccs, mindent vitt, mint az adóhivatal.
A szintjeladóval majd még el kell játszogatnom azt hiszem, de nem tűnik menthetetlennek.
A szintjeladóval majd még el kell játszogatnom azt hiszem, de nem tűnik menthetetlennek.
HL_752011-12-07 20:59:25 // 32619
Szimpatikus ! Jó hogy a vízbetáp nem függőlegesen áll hanem ferdén a motortér felé.
Rendeltem már használt gyárit, jó lesz az most jobboldalra.
Rendeltem már használt gyárit, jó lesz az most jobboldalra.
Tocsa2011-12-06 14:41:36 // 32618
Nincs se motor se szintjelző benne sajna az átkerült az enyémbe mert nekem is letört a motoron a csőcsonk meg le is volt égve .
Azóta én is letörtem a másikról is sajna :( .
Megint segített a forasztópáka és megoldottam ! :)
A cső sajna rákeményedik a kipuff melegétől egy idő után inkább le kell vágni pengével mint lecincálni . Én is megtanultam a káromon.
Azóta én is letörtem a másikról is sajna :( .
Megint segített a forasztópáka és megoldottam ! :)
A cső sajna rákeményedik a kipuff melegétől egy idő után inkább le kell vágni pengével mint lecincálni . Én is megtanultam a káromon.
[k i z z o]2011-12-05 23:13:32 // 32617
Az új mosófejeknek ki lett alakítva a fészkük a régiek helyén (kis marás + műanyagos munka). Fényképem nincs róla, a gépháztető alatt pont elférnek a fúvókák.
Hasonló, mint a 712502 Unix cikkszámú, csak 3 as. vagy : 10689811 Unix számú.
Hasonló, mint a 712502 Unix cikkszámú, csak 3 as. vagy : 10689811 Unix számú.
HL_752011-12-05 21:45:17 // 32616
Kérhetünk fotót ? Gyári "egyenes" helyére csak be kellett dugni ? A gyári ugye egy függőleges felületen levő lyukban van amiből "egyenesen" spriccel kifelé. Vagy vízszinten részre lett beaplikálva ?
[k i z z o]2011-12-05 19:49:57 // 32615
A fuvókák nem tudom milyen autóé voltak, bontott cucc, de nagyon jó. Ettől már csak egy fűthető, porlasztós lenne jobb:)
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)2011-12-05 19:24:25 // 32614
Tervben van. (Mármint az OT-vizsga.) Már csak 8 év. :)
Persze azért hülye nem vagyok, nem fogom azt nézni, hogy az utolsó patent is gyári legyen, meg azért használni akarom az autót, nem csak port törölgetni róla egy fűtött garázsban.
Persze azért hülye nem vagyok, nem fogom azt nézni, hogy az utolsó patent is gyári legyen, meg azért használni akarom az autót, nem csak port törölgetni róla egy fűtött garázsban.
djliott752011-12-05 19:16:49 // 32613
Sziasztok.Meg tudja valaki mondani hogy a kardán közepén lévő csapágynak mi a mérete.Köszi
Marek2011-12-05 12:28:35 // 32612
Jöhetsz a tükörért! :)
prooF_752011-12-05 11:01:35 // 32611
Netán OT vizsgára készülsz a vassal?:P Szerintem ilyen tételeknél még nem szentségtörés az idegen dolgok beépítése, ha nem fog nagyon kotványul kinézni tőle a motortér.:) Én csak az utastérben vagyok ilyen rigolyás a típus- és verzióidegen dolgoktól:D
HL_752011-12-04 20:26:34 // 32610
Köszi azért! Veszek majd egyet, van már forrás rá bizonyított helyről. Tartály meg működik. Spricniből meg legrosszabb esetben veszek 5db gyárit aztán a fölösleget eladom ha kell valakinek. min. rend. menny. 5db 750ft/db
Lobot2011-12-04 20:25:47 // 32609
A 2x3-as fúvókák gyáriak, vagy szintén másról installált? Nekem csak az egy sugárban spriccelős verzió van. Nem mondhatnám, hogy ez a szívem csücske a vasban :-) Szívesen lecserélném valami komfortosabbra.
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)2011-12-04 20:16:36 // 32608
Nekem is kallódik itt valami Opel vagy Fószvágen cucc, de az utóbbi időkben kezdek eredetiségnáci lenni, és elkezdtem kiszórni a kocsiból mindent, ami nem gyári. :)
Mindegy, úgy tűnik, megfogja azt a csonkot az FBS, oszt amíg nem újítok bele valamit addig jó lesz.
Mindegy, úgy tűnik, megfogja azt a csonkot az FBS, oszt amíg nem újítok bele valamit addig jó lesz.
[k i z z o]2011-12-04 20:02:22 // 32607
Csak megjegyzem: simán jó bele más motor is, nekem Opel Meriva van benne, sokkal erősebb, viszi a 2 x 3 fuvókát, amit a gyári nem tud. Nem érdemes a gyárival kínlódni + kell egy pajzsot csinálni ha egyszer jó rendszer, a leömlők ellen...
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)2011-12-04 18:52:43 // 32606
Az ablakmosó tartályban benne van még a motor? Csak mert ha de, akkor kéne. :)
Az enyémnek a kivezető csőcsonkja nyakban eltört tegnap. (Háromszoros hurrá!)
A büdös kurva anyja arcára szarjon mosómedvét az a kókler, aki anno ráhúzta a kősziklává keményedő hatos benzincsövet, ami aztán rá is gyógyult ahogy illik. Ha netán benne van a folyadékszint-jeladó, az is jó lenne, mert az enyém eléggé beteg.
Az enyémnek a kivezető csőcsonkja nyakban eltört tegnap. (Háromszoros hurrá!)
A büdös kurva anyja arcára szarjon mosómedvét az a kókler, aki anno ráhúzta a kősziklává keményedő hatos benzincsövet, ami aztán rá is gyógyult ahogy illik. Ha netán benne van a folyadékszint-jeladó, az is jó lenne, mert az enyém eléggé beteg.
Tocsa2011-12-03 21:09:03 // 32605
Jah elég merész ! :O
Tocsa2011-12-03 21:03:08 // 32604
Jah de ne aggódj nincs nyoma ! :)
De ha megnézed a tolótetőn van ami át lessz fújva mert rajta maradt a gumikéder . :(
De ha megnézed a tolótetőn van ami át lessz fújva mert rajta maradt a gumikéder . :(
GTPeti2011-12-03 20:10:50 // 32602
Köszi!
Marek, neked is! :))
Marek, neked is! :))
[k i z z o]2011-12-03 20:09:22 // 32601
A hard limitet ha eléri, akkor tiltja a befecskendezést azonnal. A softon 2 másodpercet tartózkodhat és utána vág.
GTPeti2011-12-03 18:30:14 // 32599
Mit takar a "hard"?
[k i z z o]2011-12-03 18:26:03 // 32598
A TS hard rev limit 6592RPM a soft pedig 6320RPM.
prooF_752011-12-03 17:28:42 // 32597
Ráraktad az autó tetejére???!!! :S :O :D :))
Tocsa2011-12-03 15:51:57 // 32596
Vikking 3112011-12-03 12:18:11 // 32594
nekem volt pár ráérős percem amikor nézegettem a könyvét, akkor láttam meg :)))
ts meg elvileg 6200nél tilt gyárilag, nem?:) szal az valahol logikus, a v6ot én sem értem ...:)
ts meg elvileg 6200nél tilt gyárilag, nem?:) szal az valahol logikus, a v6ot én sem értem ...:)
Marek2011-12-03 12:10:09 // 32593
Meg az összes többitől is. :)
Wickey2011-12-03 11:58:22 // 32592
most, hogy megszabadultál a chf alapú hiteleidtől? :-P
Marek2011-12-03 11:50:06 // 32591
Hát ha így áll a piac, sürgősen árakat kell emelnem! :)
Gábor(figi75)2011-12-03 11:41:10 // 32590
Mondtam,hogy TS!
Mivel eredeti sárga " feltételezem",hogy jó is,minimum 10 ezer az ára,a sima nordok dizelek mennek 5-6 ezer között!!!
Mivel eredeti sárga " feltételezem",hogy jó is,minimum 10 ezer az ára,a sima nordok dizelek mennek 5-6 ezer között!!!
Marek2011-12-03 10:53:24 // 32589
Na látod erre még nem terjedt ki a figyelmem, csak a logikáját nem értem, amikor a V6 5800-nál már rég leszabályoz, és nem forog fölé a motor!
Vikking 3112011-12-03 10:45:34 // 32588
TS!!!! Teljesen biztos, 5800-től 6200-ig van a vékony piros vonal, Americánál 5800-től csak 6000-ig!!!
:))) (Hátha van valami amiben én lehetek biztos ebben a topicban :DDD)
:))) (Hátha van valami amiben én lehetek biztos ebben a topicban :DDD)
Marek2011-12-03 10:31:50 // 32587
1989 előtti TS vagy 1989 előtti America műszercsoport, 5000 Ft-ért bármennyit adok belőle...
Gábor(figi75)2011-12-03 00:41:35 // 32586
Ez TS műszercsoport 10-15 ezert megér!
Marek2011-12-02 15:07:18 // 32584
Egy jobbos nekem is jöhet! :)
Punisher2011-12-02 13:06:04 // 32583
Fényszóró mosó fejet keresek Americához. Akinek van, az szóljon!
Köszi
Köszi
HL_752011-12-01 22:40:41 // 32582
Ok,köszi! Ablakmosótartályom megbarkácsoltam. Kivágtam sarokcsiszolóval problémás részt és sziloplaszttal újraalkottam. Nem ereszt, motor is megy, az sem ereszt. Egyik spricnit kell cserélni. Mindkettőt cserélem duplasugarasra.
Tocsa2011-12-01 10:22:35 // 32581
Persze mind a négyre kell ! A szine nem érdekes csak olcsó legyen ! :))
Alapnak kell és a gyáriakat megtartanám tarcsiba ami most rajta van !
Alapnak kell és a gyáriakat megtartanám tarcsiba ami most rajta van !
Gábor(figi75)2011-12-01 10:19:20 // 32580
mind a 4 ajtóra kell,mert akkor lehet nincs egy színű,így megint gányolnod kell....