Fórum >> Típusok >> Giulietta

WarbiRunner (Gyuri)2020-06-16 11:49:29 // 11881
Majd kiderül :-) Én mérőszalaggal és a cartársak segítségével egyszer már nekifutottam ennek a témának, nekünk elég lesz, akkor is ha épp átmenetileg nem lesz überkedős utazóautó a háznál. Három gyerekhez is. Nagyon remélem, hogy úgy általában kiváló lesz, bár látom sokan árnyaltan, vagy kevésbé átnyaltan eléggé lenézik szegény autót :-) Nálunk deklaráltan női autó lesz, csak győzze tőlem megszerezni. :-) Tényleg nem sokat mentem Giuliettával, de mindannyian sokat várunk tőle.
szelod92020-06-16 11:29:39 // 11880
Érdekes látni, hogy mennyire máshogy állnak hozzá az emberek a dolgokhoz :)

159-ből ültem át (SW Ti ültetve, szélesítve stb) a Giuliettába (ez is ültetve, de csak picit). Eleinte én is féltem tőle, hogy nem fogja hozni azt, mint az 59 érzésre. De abszolút pozítívan csalódtam. Sőt, jobban megszerettem a Giuliettát mint az 59-et. A 159 valahol mindig is kompromisszumos autó maradt az én szememben. A Giulietta ezzel szemben nekem sokkal élhetőbb, és egyáltalán nem érzem azt rajta, hogy ne lenne igazi Alfa. Nem érzem orrtolósabbnak, mint az 59-et és rosszabbnak pályán, hiába nem néznek ki olyan jól az ülései (ez volt a legnagyobb fenntartásom a Giuliettával kapcsolatban, hogy mennyire lesz kényelmes.) Igaz, nem is használom gyakran 4-5 fővel telepakolva, de nem gondolom, hogy kényelmetlenebb lenne, mint a 159. Egyedül a hátsó fejtér szűkősebb (a tetőablak miatt), itt az én 182 centim még a kényelem határán fér el. Kanyarban is szépen autózható, nem éreztem alulkormányozottnak, inkább azt mondanám, hogy picit bizonytalanabb, mint amilyen a 159 volt. (Bár itt a "tuning" miatt nem túl mérvadó az összehasonlításom.) Viszont teljesítmény/fogyasztás arányban a Giulietta verhetetlen. Amíg az 1.9 150 lovas 159et vegyesben nem tudtam 7,4 alá vinni, addig ugyanez a kb 200 lovas 2,0 JTDm-mel simán 5,8-6 körül tartható. A Dynamic mód pedig az egész autót megváltoztatja. A 159 inkább pályán volt jó, de máshol szenvedés, a Giulietta pedig mindenhol jó. Ezek a saját tapasztalataim, mindkét autóval eddig kb azonos kilométert mentem, azonos idő alatt és azonos helyeken. :)
Mr. Z2020-06-16 11:24:53 // 11879
a giulietta méretre szerintem semmivel sem kisebb mint a 159, a 166 pedig jóval nagyobb mint a 159 , most is van 166-om s, giuliettam is. 59volt.
Giuntini2020-06-16 11:02:00 // 11878
Egyetértek! A Sport felszereléssel rendkívül mutatós!
G-MANN🍀2020-06-16 10:58:09 // 11877
pár éve kipróbáltam egy 120LE Giuliettát, hát gyerekek, óriási meglepetés az az autó, hihetetlen jó hang és álom a dinamizmusa is, nekem nagyon tetszett :-) vegye vigye mindenki, amíg kapható :-)
AlfaWatch2020-06-16 10:25:08 // 11876
Én sem panaszkodom, mert nekem is böven elegendő, pályán is elegendő tartalékkal bír. Amikor vettem, fő szempont volt, hogy ne érjen meglepetés és a multiair modultól tartva inkább a tb lett, persze az anyagiak is sokat nyomtak.
Gratula az új géphez! Szép😁
Giuntini2020-06-16 10:22:44 // 11875
Abban igazad van, hogy érzetre nagyobb a Giulietta. De ez csak érzés! Giuliettában ültem, 147-et vezettem! A Giulietta a 147 utódja, de teljesen más koncepció alapján tervezték! A Giulietta az az Alfa, amelyiket el akartak fogadtatni másokkal, akik nem márka szeretetből és tradíciók miatt vesznek autót. Ez meg is látszódik! A Giuliettások között vannak legtöbben, akik nem integetnek vissza, lesz@rják a márkát, mert csak egy autót, használati eszközt látnak benne. Ez az igazság!
1l47-nél nem volt ilyen, az az autó még Alfásoknak készült. Kialakítása miatt kevésbé ergonomikus, méretében is szűkebb mint utódja, de izig-vérig Alfa!
A Giuliettában mások is felismerték a használhatóságot, ezért van még most is 10 év után viszonylagos sikere. Mi Alfások felismerjük benne a márkaarculatot, de akiket ez nem érdekel, megtalálják benne számításukat. Tetszetős, szebb mint a konkurencia alsó-középkategóriásai. Ezért hódít annyira a nők körében. Sokan rásütötték hogy női autó, ez nem igaz, de a nők kezdtek el rajongani lágy vonalaiért. A belbecset meg a férfiak találták meg, igaz jóval kevesebben a nem Alfások között.
A 159 viszont mereteiben jóval nagyobb! Miért tűnik semmivel sem nagyobbnak mint a Giulietta? Erre egyszerű a magyarázat!
A 159 méretében a 156 utódja, viszont belsejében, felhasznált anyagaiban a 166-ot is megpróbálta helyettesíteni. Ülései nagysága vastagsága, minősége egy ligával feljebb játszik. Középkonzol szélessége, kialakítása mind ezt idézik. Kardánalagútja mint egy hátsókerékhajtású autóé, mert a Q4 audis megoldása ezt igényelte. A teljesen hátranyúló könyöktámasz és szellőző rostélyok, egyes változatoknál klímaszabályozással, büntetéssé teszik a hatsó üléspadon a középső utas kényelmét. Ez az autó ilyen! Robosztus, sportos és minőségi, ami viszont más márkák rajongóinak nem tetszett. Kiállása, méretei miatt mindenki az 5-ös BMW és az A6 riválisának gondolta, pedig ez nem igaz. A vezető bele van építve az autóba, de a szó jó értelmében. Ez vezetés élvezetére készült, sokan meg "fetrengeni" szeretnek vezetés közben. Ez nem az ő autójuk.
A Giulia is bebizonyította, hogy az Alfásoknak készült, és azoknak, akik már unják a németeket. Hasonló mint a 159!
A Giulietta a "leghétköznapibb" Alfa, amelyik a leginkább széles igényeket elégít ki. En sajnáltam a motorpaletta csökkenését és végül utód nélküli idei megszűnését.
CseBali2020-06-16 09:59:59 // 11874
.... nekem 4 évig volt multiair-em, imádtam, soha semmi gondom nem volt vele...
Most úgy alakult, hogy egy lényegesen fiatalabb , de csak 120LE Giu-m lett. Először picit féltem, hogy hiányozni fog az az 50LE, de azt kell mondjam (lassan 3 hét után), hogy napi használatban ritka az a helyzet, amikor kevésnek érezném ezt a teljesítményt. Dinamic-ban ez is virgonc és ha nem 0-100 éled az életet, akkor sztem nyugodt szívvel vállalható kis autó 😁
... persze lóerőből sosem elég - ezt is elismerem... 👍
Kazes☻2020-06-16 09:26:48 // 11873
11746.-11749.-ig hsz. :)
AlfaWatch2020-06-16 09:02:28 // 11872
Szerintem nagyon jó kis autó a Giulietta. A 120 le elég, habár mai fejjel egy 170-esbe is beleugranék, nem annyira "vészes" a multiair csere összege, cserébe amit ad. Egyszer mentem egy 170es tct-vel, egy csoda volt, de sajnos 7+m nem állt rendelkezésre, így a "gyengécske"120assal mosolygok. A tct dynamicban amikor valtott olyan szépen durrant, csoda volt.

Véleményem szerint jo a Giulietta, de kicsit már eljárt felette az idő, nem egy mai darab, ennek tudatában én szeretem.
Pár év es remélem Giulia/stelvio fogja lecserélni, csak az annyira drága.... inkább az utod jöhetne szóba.... Tonale??😀.

Off Gyuri, juni 22.i héten leszünk Tiszafüreden, kereslek még!
tdemeter2020-06-16 08:58:05 // 11871
A válaszod az óriási tévedés! Én nem írtam, hogy a Giulietta kicsi, csak hogy a csomagtartója kicsi! 350 liter, az kb akkora mint egy suzuki csomagtere.
Belül akár nagyobb is lehet a 159-nél, legalább is sokan ezt írják.
Rohangálni kiváló lesz,ez biztos!
leopop32020-06-15 23:17:06 // 11870
Ezzel egytől egyig egyetértek csak annyi a diffencia hogy én 2.2-t helyettesítettem be a 2.4 helyett mert ugye nekem ez van :)
Giuntini2020-06-15 22:53:21 // 11869
Jó döntés! Okos döntés! Reméljük nálad a multiair egység nem fog belezavarni...
WarbiRunner (Gyuri)2020-06-15 22:12:00 // 11868
Ez egy óriási tévedés, hogy a Giulietta kicsi :-) A 159 sem nagyobb. Sőt, ma délelőtt a 159-cel mászkáltunk, aztán átpakoltam a gyerekülést, este még a 146-tal elmentünk vacsizni egyet. A nagy lányom konkrétan ezt mondta: "végre, ebben normalisan beférek középre". A kicsit ezerszer könnyebb berakni az ülésébe, és több cuccot is elnyel. Ezért álltam neki megmérni a csomagterét. :-) Szóval az van, hogy nekünk kell egy használható mindenes Alfa, ami nem 20+ éves. Nagyon bízok benne, hogy jó döntés lesz. :-)
WarbiRunner (Gyuri)2020-06-15 22:03:23 // 11867
Én meg nem vágyok ilyen hosszú utakra :-) Borzalmasan unom az autópálya monotóniáját. Anno 30e km-t mentem évente munka ügyben. Ez mára kb 7e lett. :-) Ha nulla lesz, az lesz az igazi. Akkor csak családdal, érdekes helyeken autózunk majd. :-)
tdemeter2020-06-15 21:52:45 // 11866
Én is imádom! Nekem az autóvezetés élmény, hosszú utakra menni pedig kaland. Bár Romába én sem mennék autóval, ez nem feltétlen a távolság miatt van, hanem mert ott undorítóan nem vigyáznak az autókra. És mert szarnak rá.
Voltam viszont a 159-el jó párszor Észak-Olaszországban vagy Ausztriában, ezek mind élményként maradtak meg, még ha fárasztó is levezetni ennyit.
A 159 és a Giulia igazi utazó autók, a Giulietta azért kompromisszumosnak tűnik, legalább is 2 gyerekkel. Főként a kis csomagtartó miatt. Viszont ez is orvosolható egy jó nagy tetőboxxal ma már.
Akinek a formája nem jön be, az biztos, hogy a Giulietta máshogy szép. Jó pár év fotózás után azt gondolom, hogy nem lehet jól lefotózni azt az autót. Sokan képről ítélnek, de a képek nem adják vissza milyen is az. Most nemrég voltam a kelet-pestben, ott álltam egy vadi új 2020-as Giulietta mellett misano kékben bármikor elvittem volna egy körre, annyira dögös volt!
1x voltam teszt vezetésen, nem emlékszem már milyen volt, csak hogy tetszett.
Napi rohangálásra, üzleti utakra, hétvégi családlátogatásra ideális, de hosszú utakra, cuccolásra, nagy nyaralásra nem vennék.
Giuntini2020-06-15 21:48:32 // 11865
Nem, egyáltalán nem Rád utaltam, és egyetértünk. A németek is gyártanak nagyon jó autókat, a BMW-ket mindig szerettem, bár a mostani vonal az óriás vesékkel nevetséges. Én úgy értettem, hogy a 159 úgy germán a szó jó értelmében. Összerakás, merevség, és anyagminőség. Gyurival beszéltük múltkor, hogy a 159 ülései érezhetően jobb minőségűek mint a Giuliáké. Vastag a háttámla, a bőr tapintásra is sokkal igazibb, mint a Giuliáké. Ezt egyetlen Giulia tulaj ne vegye sértésnek, de az összes új autóval hasonló a helyzet. Próbálják olcsósítani a gyártást, bőrként mindenféle szintetikus anyaggal kevert üléseket adnak, oldalkárpit nagyon sok esetben már nem bőr. Ezt viszont kompenzálja a precízebb összeszerelési minőség.
A Giulietta egy baromian beérett autó az elnyújtott gyártási ciklus következtében! Aki akciósan megvesz egy 120 lovas Giulietta benzinest Sport felszereltséggel 5,8 millióért, az tényleg nem hibázik, egy nagyon jó, és szép autót kap a pénzéért, hihetetlen nagy használati értékkel.
Giuntini2020-06-15 21:37:30 // 11864
Imádom még mindig a nagy utakat autóval! Kaland, és lehet érezni, hogy egy más világba kerültél. Repülőn Bp-Róma másfél óra. Autóval jóval hosszabb. Jó, tudjuk hogy nem másfél, hanem ha mindent egybeveszünk 5 óra. Autóval viszont 10-12 óra az 1200 km, mert azért időnként megállsz. De jó! Én imádom! Régen nagyon sokszor megtettem autóval ezeket az utakat, és nagyon hiányzik. A repülő egyáltalán nem, de az igazi autózás igen.
Kíváncsi leszek a véleményedre, hogy a Giulietta hogy teljesít.
forrasr2020-06-15 21:36:58 // 11863
Ha a germán jelzővel az írásomra utaltál, félre ne érts itt szó sincs negatív értelmezéséről, inkább a "tank" masszív érzés amit egy 159-nyújt arra utaltam pozitív értelmében. Lehet rossz volt a megfogalmazás-olvastam többször, hogy ne szívleled a német autókat, én sem tudok örülni nekik, de vannak típusok amiket ettől függetlenül elismerek jó autónak. Sosem szerettem akik elvi oldalról szólnak le nemzetek vagy márkák autóit, úgyhogy itt sem erről van szó. A 166-igaz jóval gyengébb kivitelben de szintén 5 hengeres volt, és többször utaztam vele közel 1000km-eket, és annak ellenére, hogy az ma már 20 éves autó, kifejezetten kényelmes volt vele hosszú távon utazni, jobb volt vele hosszúban menni mint a Giuliettával, az az öreg vas jóval csendesebben járt, futómű és motor tekintetében egyaránt,bár nem egzakt a hasonlításom mert az új jövevénnyel még nem mentem messzire, de ezt már a rövid útjai alapján is megelőlegezem. Ettől függetlenül el lehet vele menni nyaralni a családdal abban biztos vagyok. Városban, és rövidebb távokon meg kijön Giulietta sokoldalúságának előnye, így egyelőre én nem bántam meg a váltást, az én életvitelemhez (sok rövid és kevés hosszú út) jobban passzol a mostani autóm.
WarbiRunner (Gyuri)2020-06-15 21:20:02 // 11862
Hogy melyik hogy teljesít, remélem be tudok majd róla számolni, ki fogom próbálni munka használatban, Debrecen - Budapest- Pilisvörösvár, aztán haza. Nekem ez a realitás, nem Róma, Nápoly. Oda minek autóval menni. :-) Dinamikában minimális a különbség a két autó között, reakciókban pedig ég és föld. Még én sem tudom, hogy mi lesz a konklúzió, csak azt, hogy kell egy Giulietta :-) Benzines, könnyű orrú, kézi váltós. Egyelőre a 159 mellé.
Zolibácsi2020-06-15 21:15:28 // 11861
2.0 jtdm giulietta nem orrtolós. Meglepően agilisebben kanyarodik mint a 159 2.4 jtd. A 159 az orrtolós. De majd el kérem asszonytól és viszlek egy kört.
Kazes☻2020-06-15 20:36:35 // 11860
Emilem, ha már megtiszteltél... meg kell, hogy mondjam ez egy teljesen letisztult (szélsőségektől mentes), korrekt vélemény. Akár azt is mondhatnám, hogy teljesen egyetértek vele... ízlésekről meg vitatkozni, tulajdonképpen tökéletesen értelmetlen lenne... :)
Giuntini2020-06-15 19:42:43 // 11859
Gyuri beszélgettem mar veled erről. Tulajdonképpen nagyrészt egyetértek veled. Tudom, amit most mondok, Kazes barátom arra másképp fog reagálni! Engem a Giulietta nem fogott meg! Sem kívül sem belül! Nem volr az a katartikus élmény megjelenésekor mint a 159-nél, hogy egyszer lesz ilyen autóm, mert ilyen kell nekem! De...!
A 159 használhatósága, főleg a 2,4 jtdm vagy a V6 esetében behatárolt! Abszolút nem rövid távra vagy városi használatra alkalmas. A Giulietta viszont az évek során megszépült szememben, főleg a segge!
Persze a Giulietta egykori palettáján is lehet találni igazi utazóautót, a 2,0 jtdm, de ez a variáns elveszti az alapvető koncepciót, a könnyedséget. Gyuri szavaival élve, egy orrtolós autóvá válik.
Nekem pontosan a Giulietta "egyszerűsége", megbízhatósága, mindennapi használhatósága tetszik!! Nekem a 159 az abszolút "tank", a kilométerzabáló autópályaautó. A 170 lovas 1,4-est tekinthetjük igazi utazóautónak? Szerintem nem! Egy gyors, könnyed autó, de a 200 lovas 2,4 automata váltóval más ligában játszik. Egy Budapest-Róma-Nápoly utat egészen másképp teljesíít a 159, és nemcsak az 5 henger miatt! Az egész autó erre lett tervezve, az üléshelyzet, a belső feeling miatt.
Nekem elég lenne bőven egy új 120 lovas Giulietta a városban és a mindennapokban. A 2,4 meg különben is az az autó, amelyiket soha nem adnám el! Lehet mondani rá hogy germán meg hasonló jelzőket, de egy hihetetlenül megcsinált autó!
Ha megtehetném, bizony nekem rohangáló autónak bőven jó lenne a 120 lovas új Giulietta a garis biztonságával es a visszafogott motor megbízhatóságával.
Kazes☻2020-06-15 19:03:04 // 11858
Azt hiszem az utóbbi... :D
Kazes☻2020-06-15 19:02:26 // 11857
Egyetértek... azzal a különbséggel, hogy pont a régi beütések miatt egyáltalán nem kellett szoknom a drágát (az '59-et inkább), sőt... nagy kedvencem a G. SZ és még egy kicsit ezt is látom, meg akár egy kis 1900 (ss) verzió.
WarbiRunner (Gyuri)2020-06-15 16:19:12 // 11856
Na erre leszek egyébként kíváncsi. Bennem nyomot hagyott ahogy megy a 170 lovas, amilyen könnyű és élénk az egész. Ha meg lesz, vajon mit mire fogunk használni? Egy egy kirándulásra a 159-be ülünk, vagy végképp ott porosodik majd a tető alatt?
forrasr2020-06-15 15:54:57 // 11855
Giulietta vonal kapcsán pont erre gondoltam, hunyorgatva belelátom a Giulietta SZ-t, kicsit mondjuk egy 1300 sprint függőleges frontjával keverve a designt. A formájával én sem voltam úgy, hogy első látásra megfogott volna, de a rovar 166-al ugyanígy voltam, kellett nézegetni a vonalait mire kezdtem "megérteni".
Itt van pl.: az eleje a frontja ami az elődökhöz vissza nyúl, nagy kedvencem a hátsó ajtó+hátsó sárvédő szélesedő domborítása, hátulja igazán morcos még az alap diffúzor betéttel is...belül meg olyan régi autós stílusa van az egész műszerfal vonalnak, a tagoltsága, meredeksége-fémszerű/fényezett betétje. Különösen szép fl előtt a középső gombsor a 8c-ből.
Vezetése a könnyed olaszos érzést nagyon tudja adni ezzel a kis multiair motorral. Kicsit hangosabb-kisebb-kevésbé germán mint egy 159/Brera, de pont ezért szeretjük.
leopop32020-06-15 15:46:20 // 11854
Igen ez így van bár érdekes én a Guliába is belelátom ezt a mérges tekintetet ami a Brera/159-nél van ezért nem értem a Guliettát.
Nekem annyira fura az orra olyan bátyu képe van érdekes a többi része nagyon szép lett a segge is bejön de ahogy már mondtam a videómban ahol arról beszélek hogy miért Brera lett mert amúgy nézegettem a Guliettákat is :)
WarbiRunner (Gyuri)2020-06-15 15:30:21 // 11853
Számomra mindkét design egy Zagato utánérzés. A Brera/159 orrához az SZ lehetett az alap.
A Giuliettához pedig nem csodálkoznék, ha kicsit a Giulietta SZ-t nézegették volna mielőtt rajzasztalhoz ültek :-)
A szigorú "tekintet" nem feltétlenül része az Alfaságnak. Lehet nincs igazam, de én főleg Giugarohoz tudom kötni.
A Giulieta orra megosztó, nekem is szokni kellett, de látom benne az Alfaságot. Ahogy egyébként ha megnézel egy 2010 körüli Porschét, kis gülü szemű, vidám valami, semmi szigorú tekintet. Csak a Porsche mindig ezt csinálta, egyetlen dizájnt farag tovább és tovább. Így az tűnne fel, ha nem így nézne ki :-) Az Alfa történelme színes, rengeteg tervező zseni dolgozott ezeken az iparművészeti remekeken, van hova visszanyúlni ötletért :-)
WarbiRunner (Gyuri)2020-06-15 14:50:10 // 11852
2018-ban még lehetett kapni a Multiair 150 lovas változatát. Nálunk szerintem ez a verzió már nem volt elérhető, de külföldről jól felszerelt 2-3 éves, nem sokat futott darabok közt lehet válogatni egy új 120 lovas áráért. Persze dilemma, tudom, hogy érdemes e egy új autó áráért használtat venni. :-)
leopop32020-06-15 14:25:19 // 11851
Én például Brera előtt egy ilyenre vadásztam csak olyan felszereltséggel nem találtam amivel szerettem volna nekem az üvegtető a mindenem aztán amúgy a Brera meg az álomautóm szóval inkább egy 2.2 vettem a Tbi helyett nem bántam meg mert valahogy a Gulietta orrával nem tudok megbarátkozni.
WarbiRunner (Gyuri)2020-06-15 14:19:30 // 11850
Remélem nem nyúlok mellé :-)
Halesz2020-06-14 16:42:02 // 11849
Na, jól beindítottam itt a társalgást, örülök :)

Igen, nagyon gáz, hogy nincs már 170 lovas 1,4-es, nem is értem, miért (tudom, de nem értem), mert az egy remek kompromisszum volt. Elhiszem, hogy jól megy a 120 lovas is.

Ha Giuliettát akarnék, akkor tuti, hogy egy új helyett vennék egy egy 4-5 éves 1750 Tbi QV-t vennék TCT-vel.

Akinek Tbi motoros van, őrizze meg, ne adja el, mert ezek az autók lesznek a 2030-as évek 156 GTA-i. Tudom, nem busso, de akkor is egy remek motor/kasztni kombó.
Jimmi T.2020-06-14 07:32:33 // 11848
Ha kifogsz egy megkíméltet , nem is akarsz majd megválni tőle.
WarbiRunner (Gyuri)2020-06-13 15:09:41 // 11847
Igen, ez gond, pláne hogy aki mindenre alkalmas Alfát keres, annak a prémium suv marad borzasztó drágán. Rengeteget agyaltam én is hogy mi legyen.. a használt Giulietta jön ki sokadjára eredménynek, úgyhogy az lesz. :-)
WarbiRunner (Gyuri)2020-06-13 14:56:58 // 11846
Próbálj ki egy Multiairt, és árnyalódik a véleményed. Az EU5-ös 120 lovasok is szépen teljesítettek, a gyári adatoknál mindenben többet tudtak. Az EU6-tal 'butították' le valóban 120 lovasra őket. De mondom, menj egy kört egy 170 pacissal és meglepődsz. Számomra sokkal Alfásabb feeling volt, mint a 159 2.4. Agilis, direkt, és könnyed. Lehet hogy a design nőies, ki mit lát meg benne, de a technika alatta egyáltalán nem az. Nagyon nem véletlen, hogy ebben az irányban mozdulunk. Mert jó az a 2.4. Második autónak XD
Giuntini2020-06-13 14:28:29 // 11845
Városba jó lenne nekem a 2,4 mellé:) A 120 lovas olyan autó, aminél nem jönnek elő váratlan kellemetlenségek, rövid távokra jól használhato. Masodik vagy női autó.
GT Ɨ|ѯ2020-06-13 13:32:55 // 11844
Semmit, de azt határozottan...:-)
Jimmi T.2020-06-13 12:48:46 // 11843
A csere nekem is valami ilyesmiért tárgytalan. A jó öreg multiair még mindig jobban tűzbe hoz 9,5 évesen mint hogy cseréljek egy 120 lovasra ami ráadásul nem is szebb , az úgymond ráncfelvarrás után sem .
Kazes☻2020-06-13 12:03:08 // 11842
Igen, esetleg kaphatott volna valami kis vérfrissítést, mert olyan jó kis verda... de max a tct-re futotta... amitől meg többünknek futkos a hideg a hátán, akármilyen f1-es karokkal lehet is váltogatni. :)
Kau2020-06-13 09:53:31 // 11841
Jó lenne ez, ha nem csak a nevetséges 120 lóerős, benzinest lehetne kapni.
Hirdetik a sportosságot és nincs erősebb :( Aki manuális váltós erősebben gondolkozik, annak maradnak a 6-10 éves Giulietták. A Giuliát/Stelviot nem is említem, mert azt még kevesen engedhetik meg maguknak.
Gyakorlatilag kimennek a mostani öregek (145/146, 147, GT, GTV, 156, 159, 166, Brera) és ott tartunk, hogy nem marad más! Leállt gyártású Mito, valamint a Giulietta és a prémium Giulia, Stelvio!
Azért ez nagyon lefogja szűkíteni az alfás közösséget pár éven belül!
És most nem azt mondom, hogy nem kell a 120 lovas Giulietta, mert jó, hogy van csak kéne erősebb benzines is!
Ha választani kéne, inkább egy 9-10 éves 235 lovas, mint egy 2 éves 120 lovas!
És lehet mondani, hogy milyen kevés az eladás. Vajon miért?
Halesz2020-06-12 22:48:01 // 11840
https://alfaamore.hu/hirek/1953

Mit szóltok a Giulietta 2020-as áraihoz? Elsőre kicsit sokallottam, aztán megnéztem a konkurens modelleket.
GT Ɨ|ѯ2020-06-10 18:52:32 // 11839
Mr. Z2020-06-09 10:15:41 // 11838
én szeretem az infocentert de szerintem egy 2DIN-es beépítőkonzolt lefényeztetsz ugyan arra a színre, vagy ami tetszik és veszel bele egy olyan 2DIN-es fejegységet ami kezeli a kormánygombokat és tud telefontükrözést az 100X többet ér szerintem árba is kb ugyan ott lennél . max annyi hogy a fogyasztást nem látod ott
Marcika2020-06-08 20:53:52 // 11837
Köszi szépen!

1. Igen, nyilván ez az egyszerűbb, de nincs olyan sok Giulietta, nem akartam ettől függővé tenni a vásárlást. De köszönöm!
2. volt már váltóolajcserém, nálam minden vétel utáni első szerviz része, akár ajánlják akár nem, akár örökolajos akár nem. Nem szarozok vele.
3. Természetesen nem a munkától ijedtem meg, pusztán felmerült bennem.
4. Ez az opció nyilvánvaló

Köszi!
Marcika2020-06-08 20:49:46 // 11836
Köszi a választ!

Akkor keresek egy új fedelet középre, bluetooth se eröltetem inkább. Nekem 1db USB csatlakozásom van, AUX-ot nem találtam.
Piritu - 1.000.0002020-06-08 20:28:58 // 11835
Üdv a klubban! :-)
1. Nagy meló lesz, szerintem kár belevágni. Eleve olyat kellett volna keresni.
2. A váltóval nem lesz gond, csak olajat kellene cserélni. Gondolom még nem volt. A kuplungra se ártana ránézni, lehet hogy már nem emel ki rendesen.
3. Ajtókábelről még nem volt szó itt a fórumon, gyanítom hogy nem lesz gond vele. (Ha meg lenne, akkor mi van? Anyagköltség nulla, egy kis barkácsolás kell.)
4. ?? Töltsd le a zenét és hallgasd USB-ről.
5. Nekem 2.0 volt ugyan, de itt az utolsó helyzetjelentés. A német utaknál amúgy 6,3-6,5-el szoktam kalkulálni a tankolások tervezésénél az autópályát. Minél többet mész tempomattal annál kevesebb lesz.

Mi várható még? Az egr-hűtő műanyag fedelének repedése, ami a hűtővíz elfolyását jelent. Az meg ugye bármit vonhat maga után. Én 80 ezrenként kicseréltem (159-Giulietta) így megelőzhető a baj.
Mr. Z2020-06-08 16:31:20 // 11834
szeva , nekem 2.0JTDM2 van de kisebb sokkal a fogyasztásom.
Pályán 6.2 két fővel csomagokkal klímával 140-150 tempomat 18-as kerekekkel.
országút 2 fővel 5,5 max klímával
városban én nem használom.

Infocenter: szerintem az nagy szopás és nem is olcsó akkor inkább egy 2DIN-es középre. Én szerettem volna infocentert ezért alapból olyat vettem mert utólag nem tudom egyáltalán lehetséges-e

a blue&me nem játszik le zenét , spotify-t ilyesmiket. Van AUX-os bluetooth adapter amivel igen.

váltónak nekem semmi baja úgy tudtam ezekkel nincs probléma úgy mint a 159 hírhedt váltójával .
Marcika2020-06-07 20:21:55 // 11833
Kedves Fórumozók!
Köszöntök mindenkit!

Idén vásároltam egy Giuliettát (2011 1.6 jtdm-2), mellyel elégedett vagyok, de akad pár dolog, amire választ keresek. Kérlek titeket, ha valaki tud segíteni, írja meg tapasztalatát =)
Köszi!

1. A műszerfalamon felül középen sajnos egy törött fedél van csak. Szeretnék oda egy infocentert. Valaki már végigjárta ezt? Sikerült venni és beépíteni? Ha igen, van javaslat hol vegyek, kinél szereltessem és mennyi volt?

2. A váltóm sajna néha 4-ből 5be, és vissza időnként reccsen. Típushiba? Valaki tudja esetleg, meddig bírja? Azt gondolnám csak egy kis szinkronproblem, így még sokáig kéne mennie, de Ti ismeritek ezt a kocsit én nem sajnos.

3. Már túl vagyok az antennacserén, és a csomagtérajtó kábelek javításán. Vajon az oldalajtók kábelei is megtörnek?

4.Tudtok esetleg megoldást arra, hogy a blue&me a youtube-ot is kihangosítsa?

5.Főleg pályán használom, 130-nál olyan 6.5 a fogyasztás, 180-nál 7-8. Városban is 6.5 körül. Másnak is?

Lehet tudni esetleg milyen hiba várható még? Átnéztük, nem találtunk semmi különlegeset az általános forgó-kopó alkatrészek cseréjén kívül.
redbulz2020-06-05 12:24:21 // 11832
Turbót aláírom, vásárlás napján, 140km megtétele után elköszönt 93500km-el az órájában(hála az égnek a kereskedő messze az elvárásaim felett korrekt volt). Amennyire olvastam egy olajat szállító cső alul lett méretezve, később korrigálták, viszont emiatt többeknek elszállt a turbó. Talán pont alfaowneren olvastam, hogy valakinek 70000km alatt már a 4. turbó szolgált az autójában. Szóval arra a csőre érdemes odafigyelni, hogy a javított verzió legyen mihamarabb a kocsiban ha még nem az van.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak