Fórum >> Típusok >> Giulietta

Zolibácsi2020-07-23 07:31:31 // 12131
Vicces hogy a 170 lovas dízel végsebessége kevesebb. 220 nal feljebb nem megy önerőből ami valójában inkább 210.
WarbiRunner (Gyuri)2020-07-22 22:49:42 // 12130
Nem értek hozzá, tény hogy puha és vékony, de kellemes tapintású. A 159 bőrülései tevebőr ehhez képest. Mármint vastag, robosztus bőr anyag. De mindegy is :-)

Más. A váltó áttételeken a faceliftkor változtattak? Elég rövidnek érzem a fokozatokat, egy hosszabb hatost simán elbírna, és ahogy látom ebben a videóban, a 2018-as hosszabb áttételű. Vagy csak rosszul emlékszem, hogy 140-nél már bőven 3000 fölött forog?
forrasr2020-07-21 16:13:39 // 12129
Alfaowneren anno én is nézegettem a témában, de az ott írtaktól függetlenül a szememnek hihetetlenül nagyon egyenletes tűnik a struktúrája, gyanítom akkor kb olyan mint MB/BMW vonalon az olcsóbbik(nem taxi műbőrre gondolok-mert az megint más) hanem a simán olcsóbb bőrkárpit, az is reprodukált bőr. Egyébként télen pl.: komfortosabb mint a 66-bőre volt, mert gyorsabban átmelegíti az ülésfűtés. Meg tapintásra sem kellemetlen. Majd megyek én is megetetem ápolóval akkor, nehogy baj legyen.
Zolibácsi2020-07-21 15:34:44 // 12128
Igen, kicsit el van dugva, ugyan ez a turbó nyomás mérő. Ki lehet d-ben tenni a műszerfalra. Nyomkodtam egy darabig míg meg lett
WarbiRunner (Gyuri)2020-07-21 15:15:24 // 12127
Most lett végre kész a kis 458. Vezérlés, olaj, szűrők, gyertyák. A régi számlái közt találtam egy vicceset, pár tízezret felszámoltak légzsákvisszajelző hiba diagnosztikáért műszaki előtt. Aztán most mégis világított benne. Kikerestem a manualból. Ki volt kapcsolva az utasoldali XD Menüből visszakapcsoltam és most nem világít.
WarbiRunner (Gyuri)2020-07-21 15:11:19 // 12126
A bőrülésekre ugyanazt írja, mint a valódi bőrbevonatú elemekre (ami értelmezésem szerint a kormány és a váltó zsák pl. Szóval sok minden nem derül ki. Az alfaowneren azt írják, hogy az ülés eleje valódi bőr. Én is annak tippelem. Hátul egyértelműen műbőr, a textúrája is más. Ugyanígy az ajtókárpit is műbőr. De legalább van :-))
otci2020-07-21 14:57:59 // 12125
Sziasztok, pedál sor ki-be szerelés mennyire macerás? Giulietta manual 170le
forrasr2020-07-21 14:51:40 // 12124
az ide vonatkozó rész, és a kérdéses ülőke
forrasr2020-07-21 14:49:08 // 12123
Sziasztok, felmerül egy komoly kérdés, Giuliettánál a bőr üléskárpitnak van köze állatokhoz(bőr/reprodukált bőr) vagy sima textilbőr? Oldala hátulja, könyöklő meg az ajtókon biztos műanyagból van, de az ülőfelület finomabb anyagnak tűnik-ettől függetlenül nagyon egységes a struktúrája. A kezelési szerint van bőrkárpitozás és van olyan külön, hogy valódi bőrkárpitozású elemek (külön rendelhető egyes változatoknál/piacokon) Ki mivel ápolja/tisztítja őket? Warbi tapasztalata alapján a frontja issza az ápolót, úgyhogy lehet eddig én voltam vakvágányon, hogy műbőr az ülésem.
WarbiRunner (Gyuri)2020-07-20 10:04:19 // 12122
Nagyon köszi a cikkszámokat! Nagy csodára nem számítok, de ha használható cucc, akkor egy tartót és egy térkép frissítést megér.
KrTibi2020-07-20 00:46:27 // 12121
Ritka kincs az a navi, elég drága volt újonnan. A hozzá való gyári tartó cikkszáma 50926347. Kommunikál a kocsival, de nagy durranásra nem kell számítani. Trip adatokat lehet nézegetni, telefon és media player funkciók vezérelhetőek róla. Létezik a lyukba gyári telefontartó, 735664419 cikkszámon, tölteni nem tud.
GEORGE2020-07-18 22:32:15 // 12120
Sziasztok! Akinek lenne eladó tetőablakos QV-je, az kérem ne tartsa magába :-)
Illetve a hahusok közül melyek azok amik messzire kerülendők?

Válaszokat előre is köszönöm
WarbiRunner (Gyuri)2020-07-14 10:36:48 // 12118
Egy kérdés, hogy megtörjem a csendet. A kesztyűtartóban a kis zsebben megtaláltam Tomtom navit, nem sokat használhatták ezt sem. Rájöttem hova kéne bedugni a tartóját, viszont a tartó az nincs sehol. Érdemes kínlódni ezzel és szerezni hozzá? Ritkán van szükség navigációra, csak gondoltam ha már van... Ez csak egy önálló PDA navi, vagy kommunikál is az autóval?
Amúgy a tuti az lenne, ha a műszerfal tetején a lyukba be tudnék dugni egy telefontartót, a navi tápjáról pedig lehetne tölteni valahogy. :-)
WarbiRunner (Gyuri)2020-07-12 19:32:13 // 12117
Már gondolkozik rajta, hogy eladja. Szó szerint idézem :'nem ilyen lovat akartam'. Nem elégedett az anyagokkal, minőséggel. A Giuliettát körbenézte, már nem is mondott semmit :-)
Zolibácsi2020-07-12 19:25:46 // 12116
Szomszéd a suzukival hogy bírja az erősödő olasz be hatást. :)
WarbiRunner (Gyuri)2020-07-12 16:39:10 // 12115
Alulexponáltak, sebaj.. XD Sehogy nem adja vissza a teló fényképezője se a színt, se a formát.
WarbiRunner (Gyuri)2020-07-12 16:36:14 // 12114
Ezt nem gondoltam volna... nem bírok betelni ezzel az autóval. Lemostam, kitakarítottam, a bőröket rendbe tettem, fertőtlenítettem. Közben csak nézegetem.. és nagyon tetszik XD
A húszezredik fotót lövöm róla. :-)

VKG699!!! (4x156+75)2020-07-12 14:42:52 // 12113
Vettem màr le a rossz pisztolyt a 75-höz... :))) De gyorsan visszatettem :D
WarbiRunner (Gyuri)2020-07-12 14:00:15 // 12112
Köszi :-) De, nagyon furcsa volt. :-) Azért fotóztam le, 10 éve nem fogtam meg a zöld pisztolyt. Az egész benzinesség szokatlan még. A DNA kapcsoló viszont jó hogy van. Kingának N-ben tökéletesen megy a vezetés, nekem a váltások viszont finomabban mennek D-ben, és így sok km chipelt autó vezetése után D-ben érzem pont jónak. Egyelőre :-) Vidám kis szerkezet, az tuti.
Liquid2020-07-12 13:40:18 // 12111
grat! :)
Nem volt furcsa a zöld pisztollyal tankolni? :)
Miután megvettem a dízelt, minden tankolásnál mantráznom kellett, hogy most épp melyikkel vagyok és az annak megfelelő cuccot használjam :)
WarbiRunner (Gyuri)2020-07-12 13:29:49 // 12110
Végül csak hazajött a hétvégén :


😃
G-MANN🍀2020-07-11 17:27:22 // 12109
Nagyon bejön!!! Álom!!👍😁😁🍀🍀
WarbiRunner (Gyuri)2020-07-11 17:26:11 // 12108
Sok szép Giulietta :-) A miénk meg még mindig nincs itt, tegnap délben bezárt az okmányiroda, a mi rendszámunkat nem adták már ki. Hétfőn remélem hazahozom már végre. Egy hétig aztán nézegetjük, aztán megy vezérlés, olaj, gyertya, minden cserére :-)
WarbiRunner (Gyuri)2020-07-11 17:21:20 // 12107
Jaajj, nálam van egy olyan, hogy műszaki bizalom. Van egy gyári ajánlás , és ebben az esetben nem látom okát hogy ezt felülbíráljam, alapos utána olvasás után sem. :-)
PBali2020-07-11 14:57:18 // 12106
Pont mondtam Robinak tegnap, hogy eddig kevésbé tetszett feketében a Giulietta, de a tiedet látva egyre jobban bejön...Gyönyörü, nagyon pofás kis verda ez, mi is elègedetten állapítottuk meg!😁
CseBali2020-07-11 12:49:18 // 12105
... Pár napja nosztalgiáztam...próbáltam átfesteni az autót... Kevés sikerrel...😁




bár a végére azért összeállt a kép... 👍


PBali2020-07-11 11:56:27 // 12104
Csináltunk pár képet tegnap, forrasr cartárssal 😉
Bilux2020-07-11 10:24:35 // 12103
Miért forgatja el a képet ez a sz...
Bilux2020-07-11 10:23:53 // 12102

Kész
Selmak2020-07-10 22:42:26 // 12101
A kenőfilm megszakadás kis fordulaton lép fel, nagy nyomaték mellett, a turbós benzines motorokra meg ez nem jellemző, a turbó dieselekre annál inkább, ezért van az hogy a régi tág illetésű, de már részecskeszűrős dieselbe C3 minősítésű olaj kell, míg egy 1,6 JTDm be már C2-es.
WarbiRunner (Gyuri)2020-07-10 22:34:39 // 12100
Ez stimmel, de hogy jön ide? :-)
Selmak2020-07-10 22:19:15 // 12099
Ajánlom figyelmedbe Göbölyös Zsolt tribológus cikkét a totalcarról A nyomaték öl, nem a fordulat.
WarbiRunner (Gyuri)2020-07-10 21:02:32 // 12098
-25 foktól gyakorlatilag egyformán szivattyúzhatók. Viszont a hths viszkozitása a C3-masnak nagyobb. Terhelés alatt később szakad meg az olajfilm. A c2-es olaj nagy valószínűseggel a co2 kibocsátás miatt lett bevezetve. Ahogy selmak írja, kevesebbet fogyaszt vele. Erre való, csökkentett viszkozitás, kisebb fogyasztás. Én nem vagyok meggyőzve, az 1.4 multiair egy kis köbcentis, kihegyezett motor, nagy dinamimus terhelésekkel. Nem teszek bele 'eco' olajat, hogy csendesebb legyen és kevesebbet egyen. Inkább kenjen az az olaj minden körülmények között :-))
Szándékosan vettem még eu5-ös motorral (és szoftverrel) az autót, olajat is ennek megfelelően kap. :-)
Bilux2020-07-10 21:00:53 // 12097
köszi hasznos volt
Shadin2020-07-10 18:46:40 // 12096
Ezt tesszük a TBi-be is. Hidegen hamarabb jut el mindenhova, gondolom ezt a Multiair sem bánja.
WarbiRunner (Gyuri)2020-07-10 18:08:56 // 12095
Olaj téma ON: megjött az olajam, de nem StAR P. E., hanem K P. E.
Van lényegi különbség? A cimkéje így néz ki, rá van írva, hogy 5w40 multiair :
forrasr2020-07-09 10:59:20 // 12094
Most úgy tűnik ez lesz a befutó:
https://www.castrol.com/hu_hu/hungary/home/car-engine-oil-and-fluids/engine-oils/engine-oil-brands/castrol-edge-brand/castrol-edge.html#tab_0w-40

Tudja az acea c3-t is, hideg oldalon 0-s, és tudja a FIAT 9.55535-S2 jóváhagyást is.
Selmak2020-07-09 10:54:25 // 12093
Régi részecskeszűrős PDTDi motorban még lehetett indok a C3 osztály használata a magas HTST viszkozitás miatt, egy precíz illesztésű benzin motorban aligha. Észrevehető a Digitek PE hatása, mert jobban pörög fel, halkabb is, kb. -5 dl átlagban. A Star PE vel olyan nyúlós kelletlen.
Marcika2020-07-08 21:28:37 // 12092
Valakinek ígértem, hogy írok egy blogbejegyzést 2din fejegység beépítésről. Alábbi linken elérhető:

https://alfaamore.hu/tagok/15375/autok/18717/blog
WarbiRunner (Gyuri)2020-07-08 15:11:36 // 12091
Én végül 5w40-es olajat rendeltem bele. Egyik oldalon ott a valamivel jobb szivattyúzhatóság, talán(!) a M.air modulnak jót tesz. Bár inkább hiszek a multiair szűrő cserében, amivel a kenési kör áramlási ellenállását csökkentem a normálisra egy elkoszolódott szűrőhöz képest. Viszont nálunk sokat megy majd városban is az autó, a 40-es olaj egy vastagabb olajfilmet képez, szerintem ez indokoltabb egy autónál ami keveset megy egyenletes tempón, sok a dinamikus terhelés. Hideg oldalon pedig alig van különbség, arról meg nem tudni, hogy a hidegindítás nyírná ki a multiair modult.
De ez is csak egy vélemény, én egyelőre így járok el, megy bele a gyári spec. alapján a Selénia Star P.E. 5w40.

A pecsétes szervizt a mai nappal el is engedtem, próbáltam árajánlatot kérni, nulla válasz, a nekem útba eső budapesti szervizt telefonon háromszor hívtam, fel se vették. Úgyhogy rendeltem cuccokat, 20-án viszem a jól bevált szerelőmhöz.
Mr. Z2020-07-08 14:09:53 // 12090
a gyári nagy navi meg a telefonos menü stb csak olaszul tud dumálni vagy lehet neki legalább egy angolt állítani?
Selmak2020-07-07 10:05:15 // 12089
Jimmi T keresd ebben az ügyben ő jó ideje már Digitek PE használ. Nekem 1 évvel hosszabbította meg a Digitek PE a döglődő Multiair modul élettartamát.
forrasr2020-07-07 09:22:10 // 12088
Sziasztok, tudom érzékeny téma-ezért próbáltam visszaolvasgatni is ez ügyben hátha megoldja a kérdést, de még mindig bizonytalan vagyok a témában.

Multiair motorba a korábbiakban ugye a gépkönyv az 5w40 acea c3-at írta elő(apró betűs részben fel is hívják a figyelmet, hogy acea c3-nál alacsonyabb nem lehet), majd később a vélhetően ugyanazon mechanikával dolgozó motorhoz(-gondolok itt a mair unit alatti motor főegységekre) már 0w30-at acea c2-t ír a használati.(és elmarad az apró betűs rész)
Említették többen, hogy a mair egység többször is változtatásra került, ami indokolhatja az újabb előírást.(de időközben a gyártó is változtathatta az álláspontját a visszacsatolások alapján)
Volt olyan vélemény amely szerint a kezdődő mair gond esetén is hasznos lehet a digitek pe 0w30 acea c2, és ezt márkaszerviz ajánlotta.
Van esetleg olyan aki a régi eu5 mair motorba már hosszabb futásteljesítmény óta használ 0w30 acea c2 minőségű olajat(kétszer cseréltem már csöndesebb volt meg selymesebb meg hasonló szubjektív megélések annyira nem meggyőzőek), vagy olyan aki képben van mélyebben tribológiai témákban és tud tanácsot adni?
Köszönöm előre is a válaszokat!
Selmak2020-07-03 14:29:49 // 12087
Hát legalábbis a mutiair modul biztos nem az amit bontóból érdemes beszerezni, feltéve hogy nem legózni akar vele az ember.
WarbiRunner (Gyuri)2020-07-03 14:19:07 // 12086
Nem is a bontózás volt a kérdés, elkanyarodott a sztori. Ha cseréltetem, nyilván gyárira, csak sajnálom a gyári szerelésű alkatrészt kilökni belőle. De majd a valóban hozzáértők megmondják hogy mit tegyek. No addig is a rendszám tartó már megérkezett :-) Hétfőn műszakizik, jövő héten már mehetünk vele :-)
Jimmi T.2020-07-03 14:05:37 // 12085
A multiair nem az a kategória aminek a blokkjához megéri " bontózni " az alkatrészt .
Bátran lehet cserélni bontottra az ülést a szőnyeget , szivargyújtót , de itt talán vége is kellene hogy legyen.
Kacifántos .
Én már kétszer cseréltem a vezérlést , telibe új gyári cuccal és se földhöz nem vert se szét nem hullott.
poteka2020-07-03 14:05:05 // 12084
Na jómadarak, ki volt? :)

https://index.hu/belfold/2020/07/03/93-mal_elozott_a_zebra_elott_egy_alfaval/

A szabálytalanságot természetesen elítélem, mármint azt, hogy zebra előtt sikerült előzni és gyorshajtani. De jól láthatóan egy szép Bianco Pastello Giulietta van a képen.
Giuntini2020-07-03 11:15:06 // 12083
Gyuri, azért túlaggódod a dolgot! Ha normális gyári alkatrészt vagy azzal egyenértékűt raksz be, nincs félnivalód.
A gyári vízpumpalapát tönkremenetele is nagyon ritka. Egy-két sarkallatos dolog van, mint a kiegyenlítő tartály repedés, vagy ami nálam történt a két évessel, de ez valahol mindegyiknél fennáll.
Bosch a MAP szenzor, a gyári dobozos 30 ezer környékén van, a sima Bosch csak 9-10 ezer. Inkább én azt látom, hogy amire ráírják Ricambi Originali, az már átment egy rostán.
WarbiRunner (Gyuri)2020-07-03 10:58:13 // 12082
És köszönöm :-))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak