Fórum >> Típusok >> Giulietta

szelod92020-12-13 10:42:50 // 12381
Mindig az ív belső kerék fog kiforogni, mert azon kevesebb a terhelés ilyenkor. Az lett volna csoda, ha az ív külső forog meg😁
wwwSentinelwww2020-12-10 18:28:21 // 12380
Sziasztok,

Használt Giulietta vásárláson gondolkozom, ahogy láttam viszonylag sok a német behozott autó. Van valakinek tapasztalata vele, ha esetleg egy ilyenre esne a választás mit kell megnézni jobban rajta vagy nem szokott lenni nagy különbség állapotban a hazai / import között?
Még egy gyors kérdésem lenne: kötelező szervizre pesti szervízek közül melyikhez érdemes menni, alfárium pl megbízható?
WarbiRunner (Gyuri)2020-12-10 15:19:48 // 12379
Poén, de ma egy nagy gázzal kikanyarodáskor az ívbelső kerék forgott ki a vizes aszfalton. Ezt hogy? :-)) Nem volt D-ben, elvileg ilyenkor nincs fékezős "mű sperr". Bárhogy csinálta, jól csinálta :-)
Botond12222020-12-09 22:11:23 // 12378
Megertelek! Gyönyörű. En is nezegwttwm egy idoben es szerelokkel beszeltem. Azt mondtak a Ti a legjobb motor bele.. Eleg erős a tomegehez, nem GM motor stb... En nem tudom mi az igazsag de azt tobbszor hallottam hogy allitolag tul nehez. Mindegy. Egy orok szimbolum marad. Haveromnak van egy 147GTA na az egy alom motor.. De vegul beletetetett egy speer difit.. Igy most jo es kezelhetobb....hat sok sikert. A Giulietta utodja nekunk is Giulia lesz... De valoszinuleg Q4,. Mert a felesegem azt preferalja..
WarbiRunner (Gyuri)2020-12-09 21:33:34 // 12377
A 159-cet másért szeretem, annak a szépsége, beltere, hangja az igazi erénye. Hiába Ti, az nekem is túl elsőkerekes XD Mégis nehéz megválni tőle. Az 5 henger hangja, a rengeteg gyönyörű bőr. .. :-) Ha tehetném az összes Alfámat megtartanám örökre, és mindig csak vennék hozzá még újabbakat :-)
Botond12222020-12-09 20:35:32 // 12376
😁😁😁 Na azert csak esszel.. az sem mindenhato, csodakra nem kepes.. Bar arra mas sem.. 🤔
De hidd el imadni fogod a hajtabefolyastol mentes kormanyt ahogy gyorsitasnal beleul a hajtott kerekbe es ahogy a a sarkon befordulva egy kicsit kidobja a farat ha ralepsz a gazra.... .amig az elektronka engedi.. Jegen azert nem eroltesd... Bar ott midennel is csinjan kell banni.. Mellesleg a 159 is egy gyonyoru kocsi!!! ❤️❤️❤️
WarbiRunner (Gyuri)2020-12-09 20:07:24 // 12375
Én szeretem az elsőkerékhajtást is, ha jól van hangolva, jó móka az is. A Giulietta QV körideje a Nordschleifen pl figyelemre méltó.
Az pedig 99% hogy egy RWD Giulia lesz a 159 utódja :-) Majd megfog az elektronika, egész biztos szükség lesz rá :-)
Botond12222020-12-09 19:34:27 // 12374
Ott a pont!
Botond12222020-12-09 19:33:38 // 12373
😁😁😁Eletem első kocsija P126.. 1990ben Valoban hatsokerekes volt.. 😳 De utana Alfa 155 (1993 v 4ben ) Alfa 166 1995.......itt sok-sok elsokerekes kovetkezik bar volt koztuk x1/9 is. Most pedig ismet Alfakkal jarunk. Tehat imadom az Alfakat es nem vagyok felvagos porgosforgos, gumifustolos tipus sot 200zal szaguldozos sem. Csak annyit irtam hogy nagyon szeretjuk a Giuliettat de ha a QV hatsokerekes vagy 4kerekes lenne en megjobban imadnam es jobban kiautozhato lenne a hatalmas ereje. Felesegem csak azt szokta felhozni hogy a TCT megbizhatobb de kicsit lassabb mint a DSG viszont az hogy 3asban kipirog a kerek mar kicsit nedves uton is amikor megjon a turbonyomas az kicsit zavarja.. (hat ez legyen a legnagyob baja 😂)
Na tehat eljenek az Alfak a regiek is (a regi GTV, vagy 75os..jajj az mennyire jo.. Na ebbe most nem megyek bele.) a Giulia sztem egy eszmeletlenul szep es elvezetes kocsi tehat barmikor barmelyiket ajanlom csak tudd hogy mit akarsz..
Kazes☻2020-12-09 19:17:17 // 12372
Miért pont Walter?! 😜
WarbiRunner (Gyuri)2020-12-09 19:03:55 // 12370
Túldramatizálod, nem erről beszélek, nem írtam hogy életveszély :-) Nagyobb élmény, biztosan.. De aki 20+ éve vezet elsőkerekest, az száz százalék hogy rosszul reagál le egy veszélyes szituációt. Nem arról van szó, hogy ökörködök a körforgalomban, vagy keresztbe csúsztatom a kereszteződésben. Az örömködés és általában úgy csinálja az ember, hogy beleférjen ha nem jön össze.. Ezt szerintem senki nem kérdőjelezi meg, hogy jó móka :-)
Na de ha gáz van, én ( és csak a magam nevében beszélek, mindenki más Walter Röhrl itt és átlag feletti :-))) biztosan rosszul reagálnék, mert az a 400e km elsőkerekessel nem törlődik egy perc alatt.
Értem hogy megvéd az elektronika, én magam részéről ennek örülök, legyen is így. Megjegyzésként: A vezetéstechnikai tréningen a mi csoportunkban kizárólag a Giulia forgott meg a körpályán.
Az elfogultságod érezhető azért, és ez itt tényleg nem lesz népszerű. Egy mondattal lealáztad 25 év Alfa Romeoit, gratula. :-)) Gondold át ezt a részt mégegyszer :-)
Aztán nézd meg a Lynk and Co 03 körét a Nurburgringen XDDD Elsőkerékkel :-)
Kazes☻2020-12-09 19:01:16 // 12369
Nekem ugyan csak'46-om van, ami egy igen jó verda, de azt azért hozzá szoktam tenni, hogy imádom, csak rossz helyen hajt! Aminél még szvsz nagyon kívánná a hatulkaparást, az a GT! 😃
Botond12222020-12-09 18:49:00 // 12368
Biztos nem leszek népszerű a kijelentesemmel de en ugy gondolom hogy a hatsokerek messze nagyobb elmenyt ad plane ha erosebb a kocsid, mert nem tepi ki a lezesbol a kormanyt nem kapar elol, stb. Igen ha nyomod neki a kanyarban mint suketnek a csengot akkor nem eleg csak elvenni a gazt mint az elsokerekesnel. Itt odaszur, megcsusztatodd a feneket es ellenkormanyzol. (Es tudni kell hogy nem vagyok drifbajnok sot "fankozni" sem szoktam vagy tudok.) De konyorgom nem mondjuk mar hogy a hatsokerekes kocsi = eletveszely! Az ersoebb kocsik mind hatsokerekesek a BMW Merci, a sport kocsik zomeben hatul hajtanak es ezek tulajai nem haltak ki ha jól tudom. Szamos hatoskerekes kocsim volt es van is. Leszamitva azt amikor szandekosan meg akatom csusztatni a feneket, szinte soha nem tort ki egyiksem pedig legutobb 7fok allatt mult hetvegen egy hatsokerekes 400LE Porscheval turaztunk a 7vegen nyari gumival! Nem volt megcsuszas!
Es ne felejtsuk el a mai modern kocsikban annyi elektronika vigyazz rad hogy szinte hulyebiztosak. Jobban kezelik ezt a helyzete mint egy kozepes sofor..
Raadasul. Giuliaban kikapcsokhatatlan.
Szival szerintem egy elsokerekes kocsik= kozlekedesi eszkoz. A hatsokerekes: kozlekedesi +elmenyfaktor ha akarod. Es mivel nekem van mindketto fajta sot egy 4kerekes is ezert az gondolom hogy hiteles a véleményem.
Szamoljuk ossze hany elsokerekes eros (sport) modell van a piacon es hany hatsokerekes vagy 4 kerekes ahol a hatso van jobban hajtva) Giulia QV? Nem veletlen. Viszont atlagos sofornek menetstabilizatos nelkul ne adjunk ilyet...plane ha kozlekedni akar csupan.
De megyegyszer megerositem a Giulitta QV egy nagyon jo imadnivalo kocsi.. De a QVt en hatso vagy 4 kerekkel preferalnam ugy meg jobb lenne.. de ilyen nincs tehat mindegy. Az elsokerek tokeletes lehet az 1.4es modelleknek. Oda nem is kellene mas. Ennyi..
WarbiRunner (Gyuri)2020-12-09 17:52:52 // 12367
A Giulietta hajlamos az elejét furán megrángatni, ezt pl egyik autóm sem csinálta ennyire "vadul". Viszont nedves úton sem száll el a Giulietta orra kifelé, én semmilyen orrtolós jelleget nem tapasztaltam még tőle. Ilyen elsőkerekes autóm még nem volt, ami ennyire nem tolja az orrát, pont ezért nincs is hiányérzetem. Szerintem a könnyű motor sokat segít ebben. Valamelyik teszt írta is ezt, a 2.0 jtdm vs Multiair összehasonlításban, hogy nagyon érződik a könnyebb motor.

A meglepetésekről csak annyit, hogy az általam levezetett nem túl sok, kb 400e km-ren négy esetre emlékszek amikor nem direkt, vagy sportolás következményeként, hanem tényleg váratlanul megcsúsztam. Ebből egyben nem éltem volna túl ha hátsókerekes az autó, teliben egy betonoszlopnak mentem volna.. Kikanyarodtak elém jeges úton. Egy garázsfeljáróba tettem fel az autót, és egy villanyoszlop előtt centikre ugrattam vissza az útra. Négy jobbra-balra tekézés után tudtam megfogni a sávomban. Egy másik esetben 80-nal csorogtam havas autópályán, amikor egy kijegesedett gödör a sáv szélén (hogy került oda??) kirántotta a farát a 146-nak, pont mint a rántópad. Fél pillanat alatt húztam hármasba, és tiportam a gázt, miközben ellenkormányoztam. Hátsókerekessel családostól repülünk le az árokba, ha nem elég ügyes a vdc. Szóval nem tudom én ezt még.
Piritu - 1.000.0002020-12-09 17:26:13 // 12366
A Giuliettából átülve nekem az tetszik a hátulkaparósban hogy nem rángatja a kormányt.
...és igen, ahogy mondod tud okozni meglepetéseket közúton. Most hogy kicsit nyálkásabb az út egy egyszerű kifordulás a mellékutcából is izgalmas tud lenni.Szerencsére a Giulia megoldja az ilyen szitukat.
Cserébe nincs a kanyarban belső íven kipörgő kerék.
Nekem bejött.
WarbiRunner (Gyuri)2020-12-08 20:45:42 // 12365
A hátsókerék hajtás is egy kompromisszum. Ahogy a vezetéstechnikai tréningen fogalmaztak, 'közúton a túlkormányzottság problémás' . Attól egyébként én is tartok, hogy bármilyen szórakoztató is, és jó érzés hogy hátul tol, vészhelyzetben egyszerűen rosszul reagálnék. Ez is a tréningen lett világos, erősen berögzült pár reakció, pl. az abs nélküli vészfék is. Illetve a keresztbe csúszó autót azonnal próbáltam gázzal, kormánnyal valahogy visszahozni. Egy hátsókerekessel lehet hamar az árokban lennék. De nem tudom. :-)
samu1262020-12-08 20:11:43 // 12364
Egyedül a manuál váltó amit nehezen engedek el, de manuális 1.8 TBI meg legújabb 2014, de inkább 13. Ki kell próbálnom milyen a TCT mert maximum 4-5 éves darabot vennék, de az se lenne baj ha még garis lenne.

Hátul kaparósban csak egyszer ültem, nekem az még inkább ijesztő mint sem menő :D
Botond12222020-12-08 15:50:40 // 12363
Az Giulietta QV (feleségemé) nagyon megy.. A masik kocsink egy 280LE Stelvio de szerintem leveri a QV.. Erzesre, hangra mindkeppen. Minosegben azert latszik a tobb ev kulonbseg a Stelcio (es gondolom Giulia is) javara de persze arban is van kulonbseg. Ha eladjuk a QVt akkor a kivetkezo vagy ue vagy egy Giulia 280 lesz.. Talan ami legjibban zavar a QVben a TCT es hogy elso kerekes... Nehez kezeli az elso kerek ezt a teljesitnennyt..
WarbiRunner (Gyuri)2020-12-08 15:47:54 // 12362
Nem nehéz eldönteni, ha tudod mit szeretnél :-))
Mármint ha a 159 nagy, akkor a Giulia is nagy lesz, mert még nagyobb is valamivel.
Papíron kb egyformán mennek, ebben nagy különbség nem hiszem hogy van. Érzésre sem biztos, de a Giuliettát tippelném intenzívebb élménynek.
Ha szépségben egy szinten van, tedd fel magadnak a kérdést, hogy a kézi váltó fő élményfaktor e neked? Giuliettát TCT-vel nem vennék, és nem azért mert rossz, de akkor már inkább kézi váltó, lehet tipegni a pedálokon, pakolni a fokozatokat, nekem ez pl egy élmény faktor. Ha automata kell, akkor Giulia, annak a ZF váltója más kategória, más értelemben élmény.
Aztán kell e a hátulkaparós érzés, jelent e élményben is valamit, azon kívül hogy divat azt mondani, hogy "jó oldalon hajt"? :-D
A többit majd kifejti akinek több tapasztalata van mindkét típussal. XDD
Nasuto2020-12-08 13:28:14 // 12361
Van. ;) Sajnos Giuliát még nem vezettem, így viszonyítási alapom sincs. De G-Mann (tőle vettem a QV-t) szerintem segít. Igaz neki Giuliából Veloce van, nem a 200 pacis.
samu1262020-12-08 10:23:51 // 12360
Nehéz eldönteni hogy mi lenne a jobb, egy Giulia vagy Giulietta, de ha az utóbbi, akkor van itt 1750 tulaj?

https://www.autoscout24.hu/ajanlat/alfa-romeo-giulietta-1750-turbo-tct-veloce-benzin-kek-fbdbb3b1-e126-ff2d-e053-0100007fbb61?cldtidx=17&cldtsrc=listPage

Egy ilyen például gyorsulásban, vezetési élményben mennyire vetekszik mondjuk egy 2.0 benzines Giuliával? Szépségben nekem mind a kettő egy szinten van, csak a 159 amiben ülök még mindig túl nagy :)
Szabolcs 1592020-12-08 04:15:39 // 12359
Köszönöm szépen, 1,4 tb 120 le
Kau2020-12-07 20:57:30 // 12358
Szép! Gratula! :)
Nekem is ilyen a tervezet. 235 lóval. :)
Már 2 éve :))))
WarbiRunner (Gyuri)2020-12-07 20:34:21 // 12357
Nagyon szép, gratula! :-)
Szabolcs 1592020-12-07 20:19:02 // 12356
Hétvégén sikerült szert tenni erre a gyönyörűségre
WarbiRunner (Gyuri)2020-12-05 15:06:07 // 12355
Kazes szerint erős, hegyes, és piros XD

Zolibácsi2020-12-05 09:32:46 // 12354
DZ-re kérdezz rá, de ott sem lesz olcsó, mert maga az anyag a drága.
Bazsika8982020-12-05 08:59:08 // 12353
Sziasztok,

Budapesten keresek olyan szakit aki meg tudná kuplungozni a Giut sajnos beesett a pedál és már két hónapja pihen szegény. Illetve hozzávetőleg ,milyen ár reális mert kaptam 2 olyan ajánlatot ,hogy a hajam égnek állt. :) köszi a segìtséget
poteka2020-11-29 20:12:44 // 12352
Rég nincs meg a QV, de úgy emlékszem, a jobb visszapillantó az volt, ami jobbra volt, ha benne ültem :).

Amúgy lehet a kábel is, az ajtóátvezető gumitücsökben megy az is a többi kábelel, és mint ilyen, meg tud törni.
Jimmi T.2020-11-29 20:08:52 // 12351
Jó , holnap meg kell néznem , mert valszeg cserés lett .
Kazes☻2020-11-29 19:03:34 // 12350
Vagy inkább a másik jobb?! ;)
Jimmi T.2020-11-29 18:43:54 // 12349
az a menetirány szerinti bal ? :-)
poteka2020-11-29 18:26:16 // 12348
Én úgy tudom, a jobb visszapillantóban van.
Jimmi T.2020-11-29 16:29:25 // 12347
Hali . valaki tudja ( persze hogy tudja ) hogy a külső hőmérséklet érzékelő merre van a Giu-ban ?
bega19862020-11-23 09:38:49 // 12346
Nem hangzik jól. Nekem eddig 25ezer km alatt 2x fordult elő, hogy szintén hidegben, hidegindulás után 1-esből 2-esbe váltáskor rántott egy picit. De nem igazán volt rángatás, csak éreztem a váltást, egyébként meg nem szoktam érezni. Majd írd meg a fejleményeket, remélhetőleg nincs nagy baja.
Botond12222020-11-23 00:06:09 // 12345
2 es 4 fokozat reggel hidegen rángatva vált.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-11-22 22:23:54 // 12344
Köszi Gyuri, azon lehet segíteni ha nem elég :)
Erhard 242 (Pure Energy)2020-11-22 22:22:35 // 12343
Szia Gerorge! Akkor ezek szerint csak fejegység cserével megoldható... mondjuk nem tudom minek az asszonynak én sosem nézem elég a csipogás...
WarbiRunner (Gyuri)2020-11-22 21:50:48 // 12342
Tudtommal egyiken sincs GPF, mivel szívócső befecskendezéses, nem kormol. És tényleg nem, csillog villog a kipufogó :-) Lehet ezért lett ilyen 'elavult' konstrukció, az olaszok frappánsan megoldották a kormolás témát XD A faceliftesek szoftvere vissza van véve, a 120 ló az tényleg 'csak' annyi.
GEORGE2020-11-22 21:44:03 // 12341
Szia Erhard. Én ezt fogom megrendelni.

https://www.car-interface.com/vendita/en/interfaces-a-v-video-alfa-romeo/263-video-interface-for-alfa-romeo-giulietta-radionav.html

A te évjáratodhoz való is van.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-11-22 19:16:02 // 12340
Üdv érdeklődnék, hogy a 2016-17-től lévő 1.4TB 120 lovasnál az EU6-nál már van részecske szűrő vagy nélküle tudja és a gyári navis fejegységhez lehet e tolatókamerát aplikálni?
bega19862020-11-21 12:38:43 // 12339
Csak kíváncsiságból kérdezem, baj van vele?
GEORGE2020-11-18 14:46:06 // 12338
Sziasztok!

Ma a Lurdyban volt kerék cserén az MHR-898 (a számban nem vagyok biztos) fehér Giulietta-s cartárs. Esetleg itt van köztünk?
Kérdezni szeretnék tőle.
Botond12222020-11-17 21:00:19 // 12337
Sziasztok tudtok ajánlani egy jó TCT váltó szakembert? Lehetőleg Budapesten vagy környékén...Köszönöm!
WarbiRunner (Gyuri)2020-11-17 12:10:13 // 12335
Húú gyerekek... ez a Giulietta, ez kész.. Megvolt az első kedvenc útvonalon haza autózás. Körben az erdőn keresztül, 10p kerülő. Ez milyen tíz perc volt :-) A kis hullámos, hepehupás úton olyan magabiztosan ment, nem rázott, nem döccent, rendesen kisimította az utat. Sokkal jobbnak érződött az út, mint eddig bármikor. Ugrik bele a kanyarokba és menne , de nagyon. Kéri a gázt, harap, és súlytalanul kanyarodik. Orrtolás.. az mi? XD Nagyon jó érzés vele gyorsan menni.. Az utolsó kanyarnál lenéztem mennyivel megyünk.. hát azta. Kicsit meglepett hol jár a mutató. Az pedig nagyon, hogy ez a futómű mennyire jól dolgozik egyenetlen úton. :-))
Jimmi T.2020-11-15 18:39:17 // 12334
Ez a Giulietta hála a Romeo Ferraris csapatnak , a WTCR összetett versenyében bronz érmes lett . Öröm volt nézne az év folyamán azt ahogyan ment :-)
bega19862020-11-14 13:18:21 // 12333
A tükörremegéshez:
Ki lett cserélve a jobb oldali motortartó bak és megszűnt. Olyan szépen jár mostmár, hogy szinte észre se veszem hogy jár a motor. Érdekesség, hogy mint kiderült létezik megerősített motortartó, valószínűleg az eredeti gyengére sikerült. Az eredeti kör alakú, ez kocka. Hosszabb csavar is kell hozzá. Remélem ez már tartósabb lesz.
Kazes☻2020-11-01 10:24:51 // 12332
Hipp - hipp, hurrá! :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak