Fórum >> Típusok >> Giulietta

Piritu - 1.000.0002015-11-20 21:47:19 // 7169
Pont erre a lépcsőre gondolok én is. A francnak nem sima a lökkös!
Elvileg a pékek zavargathatnak, ha nem egyenes a rendszám.
.......................2015-11-20 21:29:47 // 7168
Van a Miton nekünk,
Dani intézte

Van egy lépcső benne ,de nem gáz,ha pont ott ragasztod ahol a kék van nem is fog látszani
'''''2015-11-20 21:24:06 // 7167
Nekünk van.Van egy lépcső benne.Közelről érdekes de nem vészes.
Piritu - 1.000.0002015-11-20 21:15:59 // 7166
Van valakinek matrica rendszáma elöl? Nem néz ki bután? Csak azért kérdezem, mert a lökkösön van egy "dudor", aminél tuti nagyobb a rendszám.
G-MANN🍀2015-11-20 21:03:00 // 7165
Gratulaaaa!!! :)
Piritu - 1.000.0002015-11-20 20:19:20 // 7164
Holnap meglátogatjuk újra. Elviszem a téli kerekeket :-)
redbull902015-11-20 20:16:03 // 7163
Gratulálok! :)
Piritu - 1.000.0002015-11-20 19:59:54 // 7161
Jelentem, megérkezett az új topiklakó!

A jövő pénteken már róhatja az utakat :-))
Kazes☻2015-11-20 12:47:36 // 7160
Polizia e Carabinieri: 1.500 Alfa Romeo in Arrivo

Nagyon helyes! Úgy látszik rájöttek, hogy járt utat járatlanért... a VW csoportos offfosokkal csak copnak... :)
Piritu - 1.000.0002015-11-18 14:20:37 // 7159
Én belenéznék a turbótól a motorig vezető csőbe, hogy mennyi olaj van benne. Ha a turbó ereszti, akkor olajos.
A többi lehetőség már komoly diagnosztikát igényel...
pe-Ti2015-11-18 07:10:24 // 7158
Ciao!
Lehet itt tippelgetni de egy diagnosztika (hibakód, veszteségmérés) nélkül nem sokra mész. Javaslom irány egy megbízható szerelő (nem márkaszerviz) majd ő kideríti mi a baj.
AdiArsenal2015-11-18 04:38:57 // 7157
Gyertya az 1 éves, kb. 8ezer km van benne. Olajfogyás viszont van, nem nagy mennyiség de észrevehető. Mi lehet a probléma?
Piritu - 1.000.0002015-11-17 19:11:02 // 7156
Motorfék = nincs benzin adagolás, de fordulatszám van. Az olaj kering nagy nyomással.
Kék füst = olaj ég
Laikusként azt mondanám, hogy a motorfék alatt felgyülemlett olaj gyullad be, amint benzint kap a rendszer. Nem fogy az olajad?
pe-Ti2015-11-17 19:00:16 // 7155
Ciao!
Gyertyára tippelek, mikor volt cserélve? Nagyon érzékeny a Turbobenzina a cserére én minden olajcserekor rakok bele újat. Egy havernak a 120 lovas T-jet csinált hasonlót de az nem motorféknél hanem hidegindításkor nehezen indult be aztán 3 hengerezett kicsit sűrű kék füsttel....neki gyertyagondja volt. Cheklámpa nem világít, hibakódot dob mert gyújtáskimaradásra kellene?
AdiArsenal2015-11-17 13:51:09 // 7154
Következő az esemény: Hidegen, ha motorfékkel jövök le kb. 1 kilóméteres lejtőn utána 1-es, 2-es és még kicsit hármasban is bedadog a motor és nagy kék füst jön ki a kipufogón, nem mindig de 10-ből 3-4szer, viszont ha üresben fékezve jövök le nem csinálja soha, mióta megvan ezt csinálja, csak most jutott eszembe megkérdezni.
Bettesp2015-11-17 08:05:18 // 7153
Rázkódáskor nekem bal oldalról, a hangszóró felől jön enyhe, kopogó hang néha. Ha közben megérintem a hangszóró rácsot akkor megszűnik.
VKG231!!! (156+75)2015-11-17 06:38:48 // 7152
Na meg a tcr-nek semmi köze nincs is a wtcc-hez. Ráadásul azt is régóta lehet tudni, hogy pályafüggő, melyik konstrukció a gyorsabb. Mivel ezekben a sorozatokban még le is lehet vinni az erőt az aszfaltra, nem túl nagy hátrány az fwd.

Egyébként a Romeo Ferraris valamit nagyon kavar, mert eredetileg ez az ő saját gerillaakciójuk volt. Azt hiszem a Tarquini meg is nézte a még epülő autót és tulajdonképpen akár jöhetne is. Eleget ment ő a wtcc-ben már. Bár az igazi egy Giovanardi - Tarquini - Thompson lenne, mint régen... a trióból csak a Tarquini nem ér rá, de ezen egy Michelisz-féle gyái szerződés sokat segíthet :) (Na kéz biliből ki...)

És sajnos a motor miatt egyáltalán nem hinném, hogy esélyes a Giulietta, az a 250 köbcenti hiányozni fog az ellenfelekkel szemben. Ha más nem is, a vezethetőség megsínyli.

De üdítő színfolt lesz az tény.
AdiArsenal2015-11-17 03:40:51 // 7151
Pár hete volt olyan hír is , hogy Macauban már idén elindulnak vele.
.......................2015-11-16 18:27:26 // 7149
ami érdekes hogy egyáltalán nem hátul kapar ,és mégis versenyautó a javából
mennek még hátsókerekessel WTCC ben?
Balázs156SW2015-11-16 18:20:05 // 7148
Nem, minden rázkódáskor. Azt hittem valami fútómű cucc, de nem. Azóta mint a svájci óra olyan a gép. Igaz nem tikk-takkol.
Piritu - 1.000.0002015-11-16 18:08:23 // 7147
Nocsak :-O
Bettesp2015-11-16 09:18:47 // 7146
És neked is csak gyújtásra volt hallható?
Balázs156SW2015-11-16 07:22:06 // 7145
Jobb előröl volt egy halk nyikorgásom néha, a kemény műanyag levegőbeömlő(?) cső érintkezett a sárvédő belső oldalával. Megtalálni volt nehéz, megcsinálni 1 perc.
István0022015-11-16 07:18:20 // 7144
Nekem is van. Én jobb oldalról hallom és a rádió ventilátorára tippelek.
Piritu - 1.000.0002015-11-15 21:21:08 // 7143
Átböngésztem a használatit és az azt mondja, hogy a nyomásfigyelő rendszer a keréksebesség szenzort használja, vagyis az ABS érzékelőt. Ezek szerint nem kell semmi a gumiba.
Bettesp2015-11-15 10:58:19 // 7142
Tapasztalt már itt valaki olyat, hogy amikor a gyűjtást ráadja, akkor egy nyekergő-nyikorgó hang hallatszik (sztem bal előlről) egy pillanat erejéig? Mi okozhatja?
Zsolt1552015-11-15 08:15:06 // 7141
Pedig már a G Astra és az első Meriva is figyelmeztetett a szerviz szükségességére. Már 1000 km-rel előbb kiírta km számlálónál, hogy "InSP 1000", amikor ráadtad a gyújtást. Az InSP2 a kiégett izzót jelezte.

A Hertz egyébként a napibéres autóit 10e.km vagy 6 hónap után adja el. A tartósbérletes autók ettől eltérhetnek. De erősen felszámolják a km túlfutásokat.
GTPeti2015-11-14 22:13:39 // 7140
Sajnos így van... :(
Piritu - 1.000.0002015-11-14 21:57:06 // 7139
A vevőknek meg csak az számít, hogy fiatal, szervizkönyves, kevés benne a km és olcsó.
GTPeti2015-11-14 21:23:00 // 7138
Szemét világot élünk.
Ha jól emlékszem olyan 80ekm-el szokás eladni. (Az évi 20ekm után "büntetnek". Mindegy, totál inkorrekt hozzáállás az ilyen.)
Putyesz2015-11-14 21:08:53 // 7137
Az autó sem jelzett!... Gondolom lefutja az 50ezret és eladja a hertz mint megkímélt női tulajtól :-)
Piritu - 1.000.0002015-11-14 19:57:28 // 7136
A kocsi se "szólt", hogy goto szerviz? A cégünknél 118D-k voltak, azok szóltak, csak a gazdájuk várta ki az évet. Még akkor is, amikor már folyamatosan világított a check lámpa. A flottakezelő hívott minket évente,akkor mentek.
Piritu - 1.000.0002015-11-14 19:55:00 // 7135
Beszéltem pár német kollégával. Kint SE magyarázzák el a tulajnak, hogy a szervizintervallum és az olajcsere intervallum nem ugyanaz. Átlag user abban a hitben él, hogy x km-enként szervizelni kell, ami egyet jelent az olajcserével, meg a szűrők cseréjével.
Putyesz2015-11-14 19:52:43 // 7134
Ha már ez a téma..... Mikor 7honapig kiküldetésen voltam németben kaptam egy nullkilométeres opel merivát(Hertz-es bérautó). Ezzel jártam haza meg minden... Majd 30ezer kmt tettem bele es egyszer sem szólt a hertz hogy olajat kéne cserélni!!!! Pedig a német autópályán nem kíméltem, 200-al is mentem nem egyszer huzamosan! 1.4 turbobenya... Nem is járt szépen a 30ezret közelitve... Ezt nem is ertem hogy lehet ennyire hanyag(jelen esetben) a Hertz!
Piritu - 1.000.0002015-11-14 19:52:01 // 7133
Gyanúm, hogy a svájci származás pozitívumként került bele a hirdetésbe :-))

Ettől függetlenül, ha nincs meg a kötelező szervizelés (ide értve az éves karosszéria átvizsgálást is), akkor gondolom kint is ugrik a garancia, ami most épp 5 év, ill 12 rozsdásodásra a Giuliettára.
GTPeti2015-11-14 19:44:29 // 7132
"Bár külföldön nagyon sokan betartják a gyári 30ezres intervallumot."
Ez tényleg így van. Ugyanis nagyon ritka, hogy aki vadi újonnan vesz autót, az tovább tervez vele, mint 5 év vagy kb. 150 ekm.

Csak a kimondott autórajongók, vagy motivált szerelők ügyfelei térnek el a gyári hosszított intervallumtól... :(

A szakszervízek sem igazán érdekeltek a rövidítésben, mert a garanciaidőt túlélik így is, utána pedig lehet, hogy zsíros munka áll a házhoz...
.......................2015-11-14 19:43:58 // 7131
Svájcban ha veszel egy vadi új autót,
7 azaz hétév múlva kell müszakiztatni
Nos addig mindenki szarik bele ,mert jók a fizetések ám
De az autószerelőké is !

Az igaz hogy nem nagyon sózzák az utakat
Piritu - 1.000.0002015-11-14 19:36:22 // 7130
Arról nem is beszélve, hogy 15 ezrenként is ír tennivalókat a könyvecskéje...
Piritu - 1.000.0002015-11-14 19:34:23 // 7129
Az akkor gáz :-(
Az ember azt hinné, hogy legalább a svájciak nem fillérb@szóak a karbantartás terén...
AdiArsenal2015-11-14 19:30:28 // 7128
Átküldte a srác a szervizkönyvét
Piritu - 1.000.0002015-11-14 19:13:14 // 7127
Nem véletlenül drágább. Újonnan is felette van árban a konkurenciának. Az OFF GTI millával kerül kevesebbe....
Piritu - 1.000.0002015-11-14 19:07:31 // 7126
Az a trehány, aki NEM olvassa el a használati utasítást.
(Vonatkozik a gazdára és a szervizre is.)
Piritu - 1.000.0002015-11-14 19:06:24 // 7125
"30 ezernél volt benne az eddigi egyetlen olajcsere?" - ezt honnan veszed?
Az előírás évente vagy amikor jelez a rendszer:

Vagy egy éve sokat beszélgettünk a Spider leálláskori olajcseréje kapcsán, hogy miért kell évente akkor is cserélni, ha nem tette meg a km-t. Páran az olaj savasodásával magyarázták.

Mellesleg új autónál javasolt egy olajcsere 5e km-nél is. Az eddig ekkor leengedett olajok más állagúnak tűntek, mint amit utána töltünk bele.
Gegee2015-11-14 17:54:33 // 7124
cö-cö-cö :)))
Gegee2015-11-14 17:53:57 // 7123
Nem kötekedésből írom, de QV-nál 10 ezrenként kellene olajat cserélni. Legalább is nagyon komolyan érdemes. :) Nem egy műhelyből illetve autókereskedésből hallottam vissza ezt. Én ezt teszem és ezt is fogom tenni a jövőben is. Viszont az autó nekem nem tűnik trehánynak. :)
AdiArsenal2015-11-14 17:39:13 // 7122
Simán ér ennyit, nézd meg a külföldi árakat.Ha Fosvágenért kérnek ennyit azért senki nem szól aztán egy semmilyen autó.
Jimmi T.2015-11-14 16:39:42 // 7121
háromért az enyémet nem adnám . igaz annak szebb a színe :-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak