Sziasztok,
Váltóolajból ki, mit ajánlana? Azt tudjuk hogy a gyár mit tesz bele?
Bettesp2017-11-13 21:58:13 // 9270
Jimmi T.2017-11-13 14:41:36 // 9269
na elindult Budaörs szerviz felé, remélem kiszűrik a hiba okát már végre !
Jimmi T.2017-11-11 08:59:36 // 9268
de , a szakértelem és az emberibb hozzáállás hiánya .
poteka2017-11-11 08:58:19 // 9267
Nem értek hozzá, de nem lehet, hogy valami más hiba van ami viszi magával? Hasonlóan mondjuk egy kenési elégtelenség miatt sorozatosan elhalálozó turbóhoz, amikor cseréli a szervíz a feltöltőt, de a hozzá vezető olajcsövet nem tisztítja ki.
petbalog2017-11-11 00:10:53 // 9266
Ez ugye a Multiair modul, ha jól értem. Milyen előjelei lehetnek a bajnak? Te márkaszervizben cseréltetted vagy lehet ezt egyáltalán más forrásból beszerezni, kell különösebb szakértelem vagy célszerszám a cseréjéhez? Illetve mennyibe fáj egy ilyen manapság? Régebben láttam ebben a topikban 300 ezer körüli összegeket.
tamas9272017-11-10 23:45:02 // 9265
Ahh nagyon gaz. Szerencsere nem sokat hasznalom. Nagyon sokat ront az elmenyen.
Gegee2017-11-10 23:02:41 // 9264
Sajnálom! :( Ugyan az a tünet, mint az előző cserék előtt?
Piritu - 1.000.0002017-11-10 18:44:28 // 9263
Sz@r ügy :-(
Piritu - 1.000.0002017-11-10 18:34:47 // 9262
A hiba nem benned van. A 159 után nekem is meglepetésként hatott.
Egyszerűen ennyit szántak rá...
Egyszerűen ennyit szántak rá...
Jimmi T.2017-11-10 18:26:20 // 9261
hát a tünetek olyanok mint három éve, mint egy éve.
ha a trend folytatódik akkor a következő 6 hónapot bír majd ki
ha a trend folytatódik akkor a következő 6 hónapot bír majd ki
noobi322017-11-10 17:56:30 // 9260
Nem mondod hogy megint cserélni kell :-OOOO
Hogy a rákba lehet hogy már az x-edszer romlik el neked...
Milyen utakra használod? Szerviz mit mond?
Ilyenkor mindig átfut a kis agyamon hogy le kéne cserélni egy Multiair mentesre... :(
Hogy a rákba lehet hogy már az x-edszer romlik el neked...
Milyen utakra használod? Szerviz mit mond?
Ilyenkor mindig átfut a kis agyamon hogy le kéne cserélni egy Multiair mentesre... :(
Jimmi T.2017-11-10 17:02:43 // 9259
Gegee2017-11-10 16:21:55 // 9258
Nem ilyen a többség szerintem. Nem is tapasztaltam még hasonlót, mint ami nálad történt. De, ha a sebesség tartó automatikát használod, arra azért figyelj, hogy ne legyen dynamicban az autó.
petbalog2017-11-10 08:31:43 // 9257
Szia!
Nekem eddig egyszer fordult elő ilyen, viszont korábban a GT-vel számtalanszor. Ha gyújtásráadásnál picikével tovább fordítod a kulcsot, szinte észrevehetetlenül, akkor már nem enged indítózni, mivel szerintem egy megtörtént kísérletnek számolja, pedig hát nem jutsz el odáig, hogy önindítózzon. Talán gyújtáskapcsoló minimális kopására tudnék tippelni, GT-nél volt szembetűnően érezhető, hogy tényleg tovább fordítottam a kulcsot a gyújtás és indítózás közé körülbelül és akkor már csak gyújtáslevétel után lehetett újrapróbálkozni. Azért merek ennél is erre tippelni, mert épp a múlt héten fordult elő velem is.
Nekem eddig egyszer fordult elő ilyen, viszont korábban a GT-vel számtalanszor. Ha gyújtásráadásnál picikével tovább fordítod a kulcsot, szinte észrevehetetlenül, akkor már nem enged indítózni, mivel szerintem egy megtörtént kísérletnek számolja, pedig hát nem jutsz el odáig, hogy önindítózzon. Talán gyújtáskapcsoló minimális kopására tudnék tippelni, GT-nél volt szembetűnően érezhető, hogy tényleg tovább fordítottam a kulcsot a gyújtás és indítózás közé körülbelül és akkor már csak gyújtáslevétel után lehetett újrapróbálkozni. Azért merek ennél is erre tippelni, mert épp a múlt héten fordult elő velem is.
tamas9272017-11-09 23:41:12 // 9256
Most volt alklamam először élesben használni a tempomatot. Hát katasztrófa...a 2003-as peug 307 veri.
Nyugtassatok meg hogy csak én csinálok valamit szarul :D
Karral lassítok 140ről 130-ra, elérem a kívánt sebességet, elengedem a kart de ő rágyorsít egyet természetesen "padlógázzal" és utána áll be arra a 130 + pár km/h-s sebességre. Gyorsításnál is a "padlógáz" hatás megdob mindenkit/mindent a kocsiban. :(
Nyugtassatok meg hogy csak én csinálok valamit szarul :D
Karral lassítok 140ről 130-ra, elérem a kívánt sebességet, elengedem a kart de ő rágyorsít egyet természetesen "padlógázzal" és utána áll be arra a 130 + pár km/h-s sebességre. Gyorsításnál is a "padlógáz" hatás megdob mindenkit/mindent a kocsiban. :(
imi 592017-11-09 20:55:25 // 9255
Sziasztok!
Már a vétel óta jelentkezik egy jelenség: Ráadom a gyújtást, megvárom, amíg az AC pumpa dolgozik, aztán önindítózok, de SEMMI ( nem is forgat), majd leveszem a gyújtást, újra még egyszer és pöccre indul. Ezt kb. minden 3. indításnál jelentkezik. Kicsit idegesítő már, doktorbácsi lesz a vége.
Mi lehet ez?
Már a vétel óta jelentkezik egy jelenség: Ráadom a gyújtást, megvárom, amíg az AC pumpa dolgozik, aztán önindítózok, de SEMMI ( nem is forgat), majd leveszem a gyújtást, újra még egyszer és pöccre indul. Ezt kb. minden 3. indításnál jelentkezik. Kicsit idegesítő már, doktorbácsi lesz a vége.
Mi lehet ez?
imi 592017-11-09 20:42:49 // 9254
"OBD kódok magyarul" Ezt letöltve, kb. több, mint ezer hibakódot láthatsz.
P0606 hiba=ECM/OCM processzor
Egy jó villamossági szerelő kiolvassa a hibát a számítógépével és tudja mit kell csinálni.
Annak idején én is ki tudtam olvasni a hibát. Sőt, amikor ezt mondtam is neki, éreztem, hogy nem kellene okoskodnom. Ezt rá kell bízni a szakemberekre.
P0606 hiba=ECM/OCM processzor
Egy jó villamossági szerelő kiolvassa a hibát a számítógépével és tudja mit kell csinálni.
Annak idején én is ki tudtam olvasni a hibát. Sőt, amikor ezt mondtam is neki, éreztem, hogy nem kellene okoskodnom. Ezt rá kell bízni a szakemberekre.
tamas9272017-11-08 20:33:22 // 9253
Bettesp2017-11-07 19:07:34 // 9252
Kiderült közben, hogy a vezérlésnek nincs baja. Egy bika aksival hibatörlés és indítás után már nem jött elő a P0606.
Viszont a turbóm nagy valószínűséggel megállt. Ez az oka a nehézkes indulásnak is. Első tünetként a vákumnál a rudazat nem mozdul. A napokban kiderül mennyire menthető vagy cserés a turbó.
Viszont a turbóm nagy valószínűséggel megállt. Ez az oka a nehézkes indulásnak is. Első tünetként a vákumnál a rudazat nem mozdul. A napokban kiderül mennyire menthető vagy cserés a turbó.
lapisgergely942017-11-07 08:35:17 // 9251
Szia,
Okozhat ECU üzemzavart az alacsony akkumulátor feszültség. Illetve rossz érintkezés az akkumulátor kábelezésénél, és társai is.
Nem mondom, hogy biztosan ez a problémád, de volt már rá példa másnál is :)
(Remélem, hogy a külső linkért nem haragszik senki)
https://www.linkedin.com/pulse/p0606-always-bad-ecm-brian-mann/
Okozhat ECU üzemzavart az alacsony akkumulátor feszültség. Illetve rossz érintkezés az akkumulátor kábelezésénél, és társai is.
Nem mondom, hogy biztosan ez a problémád, de volt már rá példa másnál is :)
(Remélem, hogy a külső linkért nem haragszik senki)
https://www.linkedin.com/pulse/p0606-always-bad-ecm-brian-mann/
Bettesp2017-11-06 16:42:01 // 9250
Igen, ezt a hibakód olvasó is hozta. :/
Leállítás után alig akar beindulni.
Ha beindul akkor pedig úgy viselkedik mint egy szívó-benzin, alig megy.
Kimértük, elég alacsony az akku feszültség. (még gyári van benne)
Okozhatja vajon a P0606-ot a rossz aksi?
Leállítás után alig akar beindulni.
Ha beindul akkor pedig úgy viselkedik mint egy szívó-benzin, alig megy.
Kimértük, elég alacsony az akku feszültség. (még gyári van benne)
Okozhatja vajon a P0606-ot a rossz aksi?
RomeoOne2017-11-06 16:34:14 // 9249
Elvileg ECU hiba.
Bettesp2017-11-06 16:19:57 // 9248
Sziasztok,
P0606 hibakóddal találkozott már valaki?
Az autó erőtlen, 3500 fölé nem nagyon akar pörögni. Nem ráz, nem rángat, nem csattog, csak nem megy...
P0606 hibakóddal találkozott már valaki?
Az autó erőtlen, 3500 fölé nem nagyon akar pörögni. Nem ráz, nem rángat, nem csattog, csak nem megy...
petbalog2017-11-06 12:30:01 // 9247
Itt a profilomnál mindent megtalálsz, vagy akár Facebook-on is írhatsz. :)
Balázs156SW2017-11-06 09:22:24 // 9246
Írhatnál elérhetőséget...
petbalog2017-11-06 08:35:38 // 9245
Facebookon a sok mocskolódó és szardobáló komment miatt hozzászóltam én is, másnap reggelre topkomment lett belőle. :D
CseBali2017-11-04 13:19:39 // 9244
köszi...akkor hamarosan jelentkezem... :)
tamas9272017-11-04 12:50:46 // 9243
tamas9272017-11-04 12:42:09 // 9242
Gombsort nálam lehet venni :)
1.300ft/db + posta!
Van piros, ill fekete színben.
üdv
1.300ft/db + posta!
Van piros, ill fekete színben.
üdv
poteka2017-11-03 20:48:15 // 9241
A gombsor egy amorés márkatárstól van, itt a fórumon is hirdette a portékát. Nem tudom, hogy eredeti-e, de minden érzékelhető paraméterében ugyanolyan, mint a gyári, amit leszedtem a kulcsról. Tökéletesen passzol és a minősége is kifogástalan.
A QV-logó pedig az Ebayről van, ez biztosan eredeti gyári termék, számlával, sablonnal, eredetiséget tanúsító kártyával, útmutatóval márkázott díszdobozban. Így is 10e Ft fölött fizettem érte postával együtt.
A QV-logó pedig az Ebayről van, ez biztosan eredeti gyári termék, számlával, sablonnal, eredetiséget tanúsító kártyával, útmutatóval márkázott díszdobozban. Így is 10e Ft fölött fizettem érte postával együtt.
Kazes☻2017-11-03 19:53:37 // 9240
Micsoda kérdés ez....! :-)
Piritu - 1.000.0002017-11-03 18:35:51 // 9239
Piritu - 1.000.0002017-11-03 18:14:26 // 9238
Na, hazafelé "normálisan" haladva 96 km/ó átlaggal 6 liter/100 km :-)
CseBali2017-11-03 15:58:35 // 9237
a QV logo-t sztem csak az eredetit vegyél - sablon van hozzá és nem is húzós az ára...és minőségi cucc... :)
@Poteka - a gombsort honnan vetted? Létezik gyári is?
köszi
@Poteka - a gombsort honnan vetted? Létezik gyári is?
köszi
Golyszi2017-11-03 14:44:57 // 9236
rendelted, vagy Márkakereskedésből vannak? 1-2 apróságot én is akarok csinosítani! :)
petbalog2017-11-03 10:07:51 // 9235
Lehet ő lesz nekem is. Eddig ez tetszik a legjobban, árban is jobb, bár az oldalon úgy írja, hogy egy termék esetén még erre majd 2600 Ft szállítási díj jön, de így is olcsóbb valamivel a többinél, és ha jók a tapasztalatok vele, akkor megérheti. Köszi a tippet!
Kazes☻2017-11-03 09:29:32 // 9234
Ezeket (is) én is bírom... :-)
poteka2017-11-03 09:15:45 // 9233
Most lett hét éves az autóm, így időszerű némi frissítés. Kapott új, fekete gombsort a kulcsokra, illetve egy pár új, eredeti QV-jelet a sárvédőkre, mert az egyik elkezdett fakulni, a másik pedig (gyanítom a karcolás miatt fényezett sárvédő okán) utángyártott volt, nem is pontosan ugyanolyan.
Ezt annyira bírom az olaszokban, a világ bármely pontján ráírnák, hogy a jobb oldali R, a bal meg L, de nem, náluk továbbra is D azaz destra, S azaz sinistra, a fordulat az giri, a fuel az benzina.
poteka2017-11-02 20:31:25 // 9232
Nyugodt autópályatempónál nekem sem eszik sokkal többet a QV benzinből (nem tudom pontosan, de kb. 7.5-8 között). Igaz, hogy neked ez a legteteje, nekem meg az alsó határ :))). Amúgy pontosan a kézikönyvben megadottak szerint fogyaszt: városban 10.8-at adtak meg és műszer szerint 10.9 és 11.0 között van az átlag csak városban.
Piritu - 1.000.0002017-11-02 20:25:15 // 9231
Kicsit siettünk a Giuliettával.
730 km-en 133km/ó átlaggal 7,3 lett az átlag. Tud fogyasztani is ha kell :-)
730 km-en 133km/ó átlaggal 7,3 lett az átlag. Tud fogyasztani is ha kell :-)
poteka2017-11-02 07:44:24 // 9230
Ezt én is olvastam angol fórumokon, hogy a javítókészlet kábelei sokkal rugalmasabbak és több bennük a réz. Ettől függetlenül az árazását indokolatlannak érzem, mert filléres dolgokból készül és otthoni körülmények között sem tart egy óránál tovább legyártani.
pe-Ti2017-11-02 07:17:23 // 9229
Ciao!
Én megvettem a javító készletet még nem raktam be de annyit tapasztaltam,hogy kint hagytam a hidegben (0 fok) és olyan vajpuha maradt a kábel aminek a gyári nyomába sem érhet valószínű itt van a kutya elásva. Nekem mindig hidegben jött elő a szakadás remélem megoldódik ezzel...
Én megvettem a javító készletet még nem raktam be de annyit tapasztaltam,hogy kint hagytam a hidegben (0 fok) és olyan vajpuha maradt a kábel aminek a gyári nyomába sem érhet valószínű itt van a kutya elásva. Nekem mindig hidegben jött elő a szakadás remélem megoldódik ezzel...
pe-Ti2017-11-02 07:10:29 // 9228
Ciao!
Nekem ilyen szőnyegem volt 5 évig, mostanra kopott el a vezető oldali tehát jól bírta. Viszont most feketét akartam de amiket találtam az mind szürke hiába írja a leírás, hogy fekete az bizony szürke. Aztán ráakadtam erre a Szlovén cégre és meg is rendeltem 8160 ft-ért kiszállítással együtt fekete és illatosított nincs kotonszag az autóban....
Nekem ilyen szőnyegem volt 5 évig, mostanra kopott el a vezető oldali tehát jól bírta. Viszont most feketét akartam de amiket találtam az mind szürke hiába írja a leírás, hogy fekete az bizony szürke. Aztán ráakadtam erre a Szlovén cégre és meg is rendeltem 8160 ft-ért kiszállítással együtt fekete és illatosított nincs kotonszag az autóban....
poteka2017-11-01 19:15:10 // 9227
Még annak is adok egy esélyt. Nézegettem a kábelköteg-javító készleteket, a két oldalra 50 ezerre jönne ki szállítással. Megnéztem a képeket, sima krimpelt saruk szigetelő gumikkal, aminek darabja 10 ft. Az antenna kis koaxkábeléhez meg 500 Ft az apa-anya csatlakozó.
Holnap kb. 2000 Ft-ból bevásárolok az elektronikai boltban és rászánok néhány órát a hétvégén. Így az összes kábel rugalmas, jó minőségű lesz és oldható kötésekkel fogok rendelkezni, ha javítani kell.
Holnap kb. 2000 Ft-ból bevásárolok az elektronikai boltban és rászánok néhány órát a hétvégén. Így az összes kábel rugalmas, jó minőségű lesz és oldható kötésekkel fogok rendelkezni, ha javítani kell.
imi 592017-11-01 19:05:26 // 9226
A "Timpiri" Giuja 2011-es, az enyém 2013-as, ezekben gyárilag indításkor ki van kapcsolva. Talán így kényelmesebb annak, aki nem gyakran használja.
Jimmi T.2017-11-01 18:51:33 // 9225
Remek. Nekem az össze-vissza működő ablaktörlőt is eltört drót okozta :-)
poteka2017-11-01 17:00:43 // 9224
Meglett a probléma, illetve problémák. Plusz 12V-ot azért nem tudtam mérni az ablakfűtés saruján, mert leszakadt az érintkező az ablakról (minimális mozgatásra azonnal lepattant), a másik oldalon pedig a jobb oldali zsanérnál volt kábelszakadás, ezért nem volt mérhető test sem.
A jobb oldalt némileg megtoldva, zsugorcsővel borítva megforrasztottam, a bal oldalhoz meg holnap veszek olyan spéci ragasztót ami vezeti az áramot. A kábelvégeken már megjelent a tápfeszültség, szóval ebből ablakfűtés lesz záros határidőn belül :).
Az összevissza megálló hátsó ablaktörlő pedig vagy a motoron elhelyezkedő helyzetérzékelő elkoszosodását jelenti (ha befolyt a víz a törlő tengelyénél, ez is típushiba), vagy a vezérlőkomputer hibáját (de ez esetben néha elindulhat magától vagy kikapcsolhatatlan az ablaktörlő). A réseken befújtam némi WD40-et a hátsó törlőmotorba, vagy megoldja, vagy nem..
A jobb oldalt némileg megtoldva, zsugorcsővel borítva megforrasztottam, a bal oldalhoz meg holnap veszek olyan spéci ragasztót ami vezeti az áramot. A kábelvégeken már megjelent a tápfeszültség, szóval ebből ablakfűtés lesz záros határidőn belül :).
Az összevissza megálló hátsó ablaktörlő pedig vagy a motoron elhelyezkedő helyzetérzékelő elkoszosodását jelenti (ha befolyt a víz a törlő tengelyénél, ez is típushiba), vagy a vezérlőkomputer hibáját (de ez esetben néha elindulhat magától vagy kikapcsolhatatlan az ablaktörlő). A réseken befújtam némi WD40-et a hátsó törlőmotorba, vagy megoldja, vagy nem..
Steewy22017-11-01 10:11:33 // 9223
tuti hogy vagy egyik vagy másik a ludas mondjuk még megprobálhatnál a telon egy hard resetet a kikapcs+home gomb és utána ujbol párositani nekem mindha ez után gyorsabb lene a kapcsolodás mind telefon mind media
petbalog2017-10-31 12:46:17 // 9222
Köszi! Ezt megtaláltam én is ugyanennyiért máshol, ott volt még vagy két fajta, de azóta is nézelődtem és ahogy látom tényleg ugyanaz 2-3 termék megy mindenhol, kb ugyanannyiért. :)