Fórum >> Típusok >> Giulietta

Bettesp2017-11-13 21:58:13 // 9270
Sziasztok,

Váltóolajból ki, mit ajánlana? Azt tudjuk hogy a gyár mit tesz bele?
Jimmi T.2017-11-13 14:41:36 // 9269
na elindult Budaörs szerviz felé, remélem kiszűrik a hiba okát már végre !
Jimmi T.2017-11-11 08:59:36 // 9268
de , a szakértelem és az emberibb hozzáállás hiánya .
poteka2017-11-11 08:58:19 // 9267
Nem értek hozzá, de nem lehet, hogy valami más hiba van ami viszi magával? Hasonlóan mondjuk egy kenési elégtelenség miatt sorozatosan elhalálozó turbóhoz, amikor cseréli a szervíz a feltöltőt, de a hozzá vezető olajcsövet nem tisztítja ki.
petbalog2017-11-11 00:10:53 // 9266
Ez ugye a Multiair modul, ha jól értem. Milyen előjelei lehetnek a bajnak? Te márkaszervizben cseréltetted vagy lehet ezt egyáltalán más forrásból beszerezni, kell különösebb szakértelem vagy célszerszám a cseréjéhez? Illetve mennyibe fáj egy ilyen manapság? Régebben láttam ebben a topikban 300 ezer körüli összegeket.
tamas9272017-11-10 23:45:02 // 9265
Ahh nagyon gaz. Szerencsere nem sokat hasznalom. Nagyon sokat ront az elmenyen.
Gegee2017-11-10 23:02:41 // 9264
Sajnálom! :( Ugyan az a tünet, mint az előző cserék előtt?
Piritu - 1.000.0002017-11-10 18:34:47 // 9262
A hiba nem benned van. A 159 után nekem is meglepetésként hatott.
Egyszerűen ennyit szántak rá...
Jimmi T.2017-11-10 18:26:20 // 9261
hát a tünetek olyanok mint három éve, mint egy éve.
ha a trend folytatódik akkor a következő 6 hónapot bír majd ki
noobi322017-11-10 17:56:30 // 9260
Nem mondod hogy megint cserélni kell :-OOOO

Hogy a rákba lehet hogy már az x-edszer romlik el neked...
Milyen utakra használod? Szerviz mit mond?

Ilyenkor mindig átfut a kis agyamon hogy le kéne cserélni egy Multiair mentesre... :(
Jimmi T.2017-11-10 17:02:43 // 9259
itt az ősz , hullanak a falevelek
gondoltam cserélni kéne már egy ilyet

vagy inkább verjem szét ?
360 napja cseréltek utoljára actuátort
létezik hogy megint ez lesz ?
Gegee2017-11-10 16:21:55 // 9258
Nem ilyen a többség szerintem. Nem is tapasztaltam még hasonlót, mint ami nálad történt. De, ha a sebesség tartó automatikát használod, arra azért figyelj, hogy ne legyen dynamicban az autó.
petbalog2017-11-10 08:31:43 // 9257
Szia!
Nekem eddig egyszer fordult elő ilyen, viszont korábban a GT-vel számtalanszor. Ha gyújtásráadásnál picikével tovább fordítod a kulcsot, szinte észrevehetetlenül, akkor már nem enged indítózni, mivel szerintem egy megtörtént kísérletnek számolja, pedig hát nem jutsz el odáig, hogy önindítózzon. Talán gyújtáskapcsoló minimális kopására tudnék tippelni, GT-nél volt szembetűnően érezhető, hogy tényleg tovább fordítottam a kulcsot a gyújtás és indítózás közé körülbelül és akkor már csak gyújtáslevétel után lehetett újrapróbálkozni. Azért merek ennél is erre tippelni, mert épp a múlt héten fordult elő velem is.
tamas9272017-11-09 23:41:12 // 9256
Most volt alklamam először élesben használni a tempomatot. Hát katasztrófa...a 2003-as peug 307 veri.

Nyugtassatok meg hogy csak én csinálok valamit szarul :D

Karral lassítok 140ről 130-ra, elérem a kívánt sebességet, elengedem a kart de ő rágyorsít egyet természetesen "padlógázzal" és utána áll be arra a 130 + pár km/h-s sebességre. Gyorsításnál is a "padlógáz" hatás megdob mindenkit/mindent a kocsiban. :(
imi 592017-11-09 20:55:25 // 9255
Sziasztok!
Már a vétel óta jelentkezik egy jelenség: Ráadom a gyújtást, megvárom, amíg az AC pumpa dolgozik, aztán önindítózok, de SEMMI ( nem is forgat), majd leveszem a gyújtást, újra még egyszer és pöccre indul. Ezt kb. minden 3. indításnál jelentkezik. Kicsit idegesítő már, doktorbácsi lesz a vége.

Mi lehet ez?
imi 592017-11-09 20:42:49 // 9254
"OBD kódok magyarul" Ezt letöltve, kb. több, mint ezer hibakódot láthatsz.


P0606 hiba=ECM/OCM processzor

Egy jó villamossági szerelő kiolvassa a hibát a számítógépével és tudja mit kell csinálni.

Annak idején én is ki tudtam olvasni a hibát. Sőt, amikor ezt mondtam is neki, éreztem, hogy nem kellene okoskodnom. Ezt rá kell bízni a szakemberekre.
tamas9272017-11-08 20:33:22 // 9253
Sziasztok!
Sokan jeleztétek, hogy kell nyomógomb. Végre megjöttek, nem tudom mikor lesz következőre, így holnap 9 után lehet írni/hívni!
Bettesp2017-11-07 19:07:34 // 9252
Kiderült közben, hogy a vezérlésnek nincs baja. Egy bika aksival hibatörlés és indítás után már nem jött elő a P0606.

Viszont a turbóm nagy valószínűséggel megállt. Ez az oka a nehézkes indulásnak is. Első tünetként a vákumnál a rudazat nem mozdul. A napokban kiderül mennyire menthető vagy cserés a turbó.
lapisgergely942017-11-07 08:35:17 // 9251
Szia,

Okozhat ECU üzemzavart az alacsony akkumulátor feszültség. Illetve rossz érintkezés az akkumulátor kábelezésénél, és társai is.

Nem mondom, hogy biztosan ez a problémád, de volt már rá példa másnál is :)


(Remélem, hogy a külső linkért nem haragszik senki)
https://www.linkedin.com/pulse/p0606-always-bad-ecm-brian-mann/
Bettesp2017-11-06 16:42:01 // 9250
Igen, ezt a hibakód olvasó is hozta. :/

Leállítás után alig akar beindulni.

Ha beindul akkor pedig úgy viselkedik mint egy szívó-benzin, alig megy.

Kimértük, elég alacsony az akku feszültség. (még gyári van benne)

Okozhatja vajon a P0606-ot a rossz aksi?
RomeoOne2017-11-06 16:34:14 // 9249
Elvileg ECU hiba.
Bettesp2017-11-06 16:19:57 // 9248
Sziasztok,

P0606 hibakóddal találkozott már valaki?

Az autó erőtlen, 3500 fölé nem nagyon akar pörögni. Nem ráz, nem rángat, nem csattog, csak nem megy...
petbalog2017-11-06 12:30:01 // 9247
Itt a profilomnál mindent megtalálsz, vagy akár Facebook-on is írhatsz. :)
Balázs156SW2017-11-06 09:22:24 // 9246
Írhatnál elérhetőséget...
petbalog2017-11-06 08:35:38 // 9245
Facebookon a sok mocskolódó és szardobáló komment miatt hozzászóltam én is, másnap reggelre topkomment lett belőle. :D
CseBali2017-11-04 13:19:39 // 9244
köszi...akkor hamarosan jelentkezem... :)
tamas9272017-11-04 12:42:09 // 9242
Gombsort nálam lehet venni :)
1.300ft/db + posta!
Van piros, ill fekete színben.

üdv
poteka2017-11-03 20:48:15 // 9241
A gombsor egy amorés márkatárstól van, itt a fórumon is hirdette a portékát. Nem tudom, hogy eredeti-e, de minden érzékelhető paraméterében ugyanolyan, mint a gyári, amit leszedtem a kulcsról. Tökéletesen passzol és a minősége is kifogástalan.

A QV-logó pedig az Ebayről van, ez biztosan eredeti gyári termék, számlával, sablonnal, eredetiséget tanúsító kártyával, útmutatóval márkázott díszdobozban. Így is 10e Ft fölött fizettem érte postával együtt.
Kazes☻2017-11-03 19:53:37 // 9240
Micsoda kérdés ez....! :-)
Piritu - 1.000.0002017-11-03 18:14:26 // 9238
Na, hazafelé "normálisan" haladva 96 km/ó átlaggal 6 liter/100 km :-)
CseBali2017-11-03 15:58:35 // 9237
a QV logo-t sztem csak az eredetit vegyél - sablon van hozzá és nem is húzós az ára...és minőségi cucc... :)
@Poteka - a gombsort honnan vetted? Létezik gyári is?
köszi
Golyszi2017-11-03 14:44:57 // 9236
rendelted, vagy Márkakereskedésből vannak? 1-2 apróságot én is akarok csinosítani! :)
petbalog2017-11-03 10:07:51 // 9235
Lehet ő lesz nekem is. Eddig ez tetszik a legjobban, árban is jobb, bár az oldalon úgy írja, hogy egy termék esetén még erre majd 2600 Ft szállítási díj jön, de így is olcsóbb valamivel a többinél, és ha jók a tapasztalatok vele, akkor megérheti. Köszi a tippet!
Kazes☻2017-11-03 09:29:32 // 9234
Ezeket (is) én is bírom... :-)
poteka2017-11-03 09:15:45 // 9233


Most lett hét éves az autóm, így időszerű némi frissítés. Kapott új, fekete gombsort a kulcsokra, illetve egy pár új, eredeti QV-jelet a sárvédőkre, mert az egyik elkezdett fakulni, a másik pedig (gyanítom a karcolás miatt fényezett sárvédő okán) utángyártott volt, nem is pontosan ugyanolyan.
Ezt annyira bírom az olaszokban, a világ bármely pontján ráírnák, hogy a jobb oldali R, a bal meg L, de nem, náluk továbbra is D azaz destra, S azaz sinistra, a fordulat az giri, a fuel az benzina.
poteka2017-11-02 20:31:25 // 9232
Nyugodt autópályatempónál nekem sem eszik sokkal többet a QV benzinből (nem tudom pontosan, de kb. 7.5-8 között). Igaz, hogy neked ez a legteteje, nekem meg az alsó határ :))). Amúgy pontosan a kézikönyvben megadottak szerint fogyaszt: városban 10.8-at adtak meg és műszer szerint 10.9 és 11.0 között van az átlag csak városban.
Piritu - 1.000.0002017-11-02 20:25:15 // 9231
Kicsit siettünk a Giuliettával.
730 km-en 133km/ó átlaggal 7,3 lett az átlag. Tud fogyasztani is ha kell :-)
poteka2017-11-02 07:44:24 // 9230
Ezt én is olvastam angol fórumokon, hogy a javítókészlet kábelei sokkal rugalmasabbak és több bennük a réz. Ettől függetlenül az árazását indokolatlannak érzem, mert filléres dolgokból készül és otthoni körülmények között sem tart egy óránál tovább legyártani.
pe-Ti2017-11-02 07:17:23 // 9229
Ciao!
Én megvettem a javító készletet még nem raktam be de annyit tapasztaltam,hogy kint hagytam a hidegben (0 fok) és olyan vajpuha maradt a kábel aminek a gyári nyomába sem érhet valószínű itt van a kutya elásva. Nekem mindig hidegben jött elő a szakadás remélem megoldódik ezzel...
pe-Ti2017-11-02 07:10:29 // 9228
Ciao!
Nekem ilyen szőnyegem volt 5 évig, mostanra kopott el a vezető oldali tehát jól bírta. Viszont most feketét akartam de amiket találtam az mind szürke hiába írja a leírás, hogy fekete az bizony szürke. Aztán ráakadtam erre a Szlovén cégre és meg is rendeltem 8160 ft-ért kiszállítással együtt fekete és illatosított nincs kotonszag az autóban....
poteka2017-11-01 19:15:10 // 9227
Még annak is adok egy esélyt. Nézegettem a kábelköteg-javító készleteket, a két oldalra 50 ezerre jönne ki szállítással. Megnéztem a képeket, sima krimpelt saruk szigetelő gumikkal, aminek darabja 10 ft. Az antenna kis koaxkábeléhez meg 500 Ft az apa-anya csatlakozó.
Holnap kb. 2000 Ft-ból bevásárolok az elektronikai boltban és rászánok néhány órát a hétvégén. Így az összes kábel rugalmas, jó minőségű lesz és oldható kötésekkel fogok rendelkezni, ha javítani kell.
imi 592017-11-01 19:05:26 // 9226
A "Timpiri" Giuja 2011-es, az enyém 2013-as, ezekben gyárilag indításkor ki van kapcsolva. Talán így kényelmesebb annak, aki nem gyakran használja.
Jimmi T.2017-11-01 18:51:33 // 9225
Remek. Nekem az össze-vissza működő ablaktörlőt is eltört drót okozta :-)
poteka2017-11-01 17:00:43 // 9224
Meglett a probléma, illetve problémák. Plusz 12V-ot azért nem tudtam mérni az ablakfűtés saruján, mert leszakadt az érintkező az ablakról (minimális mozgatásra azonnal lepattant), a másik oldalon pedig a jobb oldali zsanérnál volt kábelszakadás, ezért nem volt mérhető test sem.
A jobb oldalt némileg megtoldva, zsugorcsővel borítva megforrasztottam, a bal oldalhoz meg holnap veszek olyan spéci ragasztót ami vezeti az áramot. A kábelvégeken már megjelent a tápfeszültség, szóval ebből ablakfűtés lesz záros határidőn belül :).

Az összevissza megálló hátsó ablaktörlő pedig vagy a motoron elhelyezkedő helyzetérzékelő elkoszosodását jelenti (ha befolyt a víz a törlő tengelyénél, ez is típushiba), vagy a vezérlőkomputer hibáját (de ez esetben néha elindulhat magától vagy kikapcsolhatatlan az ablaktörlő). A réseken befújtam némi WD40-et a hátsó törlőmotorba, vagy megoldja, vagy nem..
Steewy22017-11-01 10:11:33 // 9223
tuti hogy vagy egyik vagy másik a ludas mondjuk még megprobálhatnál a telon egy hard resetet a kikapcs+home gomb és utána ujbol párositani nekem mindha ez után gyorsabb lene a kapcsolodás mind telefon mind media
petbalog2017-10-31 12:46:17 // 9222
Köszi! Ezt megtaláltam én is ugyanennyiért máshol, ott volt még vagy két fajta, de azóta is nézelődtem és ahogy látom tényleg ugyanaz 2-3 termék megy mindenhol, kb ugyanannyiért. :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak