Fórum >> Típusok >> GT coupé

Arslan2020-06-23 10:50:34 // 10356
Bár az enyém 156 nem Gt de mindegy is a neked lényeges ugyanaz. 2.0 jts. Nem olyan forgós mint az 1.8 ts-em volt, 3200-nál már tudja a max nyomatékot, ettől függetlenül vígan forog tiltásig. Váltójs ugyanolyan rövid mint a ts-eké. Hangja még szebb, kifejezetten morgós, lelkesítő nagyon. Időnként egyes kettes katalizátor hibát dob, alacsony érték. Törlés nélkül sem változik negatívan semmi. Fogyasztás 7.5-8 között. Érdemes rárakni egy olajhűtőt, 2.0 ts az alja, így megelőzendő a hajtókarcsapágy problémát. Motul 10w60-al pár deci a fogyás olajcserék között. Ez január óta kicsit több mint 9000 km tapasztalata. Fontos a bizton visszakövethető gondos múlt.
Laciferi2020-06-23 10:25:25 // 10355
Nem egy erogep az 1.8, de arra amire autos kolleganak kell tokeletesen megfelel :) Egyebkent idonkent szoktam palyazni vele, ha nem volt TS-ed azt kell megszokni, hogy kb 4000-ren porog 140-es tempoval, tehat kicsit hangosabb tud lenni, de megfelelo kipuval szep hangja van amugy :) Ha nem is ugrik, meg mint egy Busso , de azert van benne tartalek , kb 10 mp a 100-as sprintje, menet tulajdonsagai kb olyanok, mint egy 1.6 TS 156, mert ez a kocsi ha benne ulsz es felig meg van tankolva akkor kb 1400 kg :)
Shadin2020-06-23 09:12:43 // 10354
De akkor nem lenne Alfa a családban. "Logikus" autóm már van :-)
Zolibácsi2020-06-23 07:23:21 // 10353
rohangálós kocsinak lehet inkább egy
1.4 tb Fiatot punto/bravo/mito jobb lenne valahol 1.3 körül vannak azok is nem.
Piritu - 1.000.0002020-06-23 06:28:04 // 10352
Nekem a 120 lovasom volt.
AlfaGT2020-06-22 23:26:00 // 10351
http://www.zeperfs.com/en/duel1427-2661.htm
Csabo222020-06-22 21:32:37 // 10350
Azért a kartergáz visszavezető csöveket ne kösd be az utastérbe ;)
Zolibácsi2020-06-22 21:06:25 // 10349
csúnya amit mondok, de egy kiherélt, nem sz@rrá húzott 1.9 jtd minden füstölés nélkül, ugyanúgy bírni fogja a rövid távokat mint bármelyik benzines és kevesebbet is fog enni.
Piritu - 1.000.0002020-06-22 20:27:28 // 10348
Egyszer volt szerencsém menni egy 1,8TS-el. Stoperral mérve pont úgy ment mint a 147 1,6TS.
Kazes☻2020-06-22 19:21:08 // 10347
Akkor marad az 1,9 jtd és ha nagyon muszáj, megíratod. :) Battáról a XI.-be (ha még az van meg) azért simán jó, mégsem két lépésnyi távolság. :)
Különben az 1,8 Ts jó moci és nem is az a harmatgyenge. Szvsz! :)
GT Ɨ|ѯ2020-06-22 19:14:39 // 10346
1.8 TS kissé harmatos erő de akkor inkább azt.
Shadin2020-06-22 19:04:03 // 10345
Konkrétan 2.0 JTS pozitív/negatív vélemények esetleg? V6 nem lesz, drága és a két tinédzser gyerekem is vezetni fogja. Q2 felé hajlok, de ez harmadik autó lenne, némi reggeli kenyérért rohangálós kis távolságokra, meg nem sok élvezkedés ill. munkába ingázás. Nem biztos, hogy a dízel a jó választás.

Marad az 1.8 TS amit gyengének mondanak, és a 2.0 JTS ami meg még Alfás körökben is betegágyként hírlik.

Na most legyek okos :-(
Kócosw2020-06-22 18:57:17 // 10344
ugye, bocs 🤪
GT Ɨ|ѯ2020-06-22 18:42:21 // 10343
bakkR...tényleg jut eszembe:-))


mondjuk fér bele rendesen:-D
Kócosw2020-06-22 12:36:00 // 10342
miert nem?en annak vettem. Városi bevásárló autónak...
Kócosw2020-06-22 12:35:09 // 10341
láttam ilyen fagyállós storyt.. 😎
GT Ɨ|ѯ2020-06-22 07:31:28 // 10340
Ez is 1 vélemény, ennek ellenére lehet fikázni, lehet rá mondani bármit de 1x az életben kellene mindenki segge alá, hogy átérezze miért ennyi és mit tud, teljesen más világ, természetesen nem szaladgálós városi bevásárlókocsi és ezért az állaga megóvandó / részemről /
Csabo222020-06-21 22:21:33 // 10339
Örvénylapátos szivósor rohadt nagy okosság. pár napja pecáztuk ki a szivó szelep mellől az 1ik lapátot. mákom volt h nem jutott messzebb. dpf visszafogja a kocsit, amihez épp elég a gyári teljesitmény. plusz jó apróra bontja a kormot amit esélyed sincs felköhögni.
És akkor még nem beszéltünk arról, h pl a bőrülések oldala műbőr. maga a bőr sem olyan jó minőségű mint a korábbi évjáratoknál. plusz a sok idétlen spórolós megoldás ami jelentkezik a gyártás előrehaladtával.
Csabo222020-06-21 22:14:56 // 10338
Ha volt, akkor azért nem tudod megvenni. ha nem volt, akkor meg azért. Ár / érték arányban nem ésszerű. kevés Alfa az, de a V6 kissé túl van napjainkban misztifikálva.
Nyilván ha a garázsban tárolgatja vki akkor kevés dolog tud rajta megnyekkenni. Max a HF tömités a túl erős fagyállótól :D
Dévid2020-06-21 20:25:12 // 10337
Ismerek pár V6 tulajt, nem szoktak panaszkodni hibákra. Vezetni még nem sikerült, de ez nem az autó, inkább az én hibám. Vagy a híremé. :D
GT Ɨ|ѯ2020-06-21 20:00:18 // 10336
tartós dolgok ezek:-)
Piritu - 1.000.0002020-06-21 19:57:44 // 10335
Ahhoz nem kell JTS. Egy "sima" TS-hez sincs lassan semmi ami autó specifikus :-(
Kócosw2020-06-21 19:53:34 // 10334
csak ne menjen benne tönkre olyan alkatresz ami specifikus... 🤪
GT Ɨ|ѯ2020-06-21 19:25:25 // 10333
A szerelőd is csak a sémákat pufogtatja, nem volt neki ezek szerint:-)

Teljesen elérhető és fenntartható nem kell hozzá jól keresni nem Ferka ez
Laciferi2020-06-21 17:42:58 // 10332
Nekem a szerelőm mondta, hogy az csak azoknak való akik igazán jól keresnek :D Megfogadtam a tanácsot, mert én nem keresek jól
GT Ɨ|ѯ2020-06-21 15:52:46 // 10331
Egyáltalán nem pénztemető a Busso ha volt és van gazdája:-)
Dévid2020-06-21 11:23:21 // 10330
Egy jól karban tartott, megvigyázott fiatalabbal sincs gond. Nekem legalábbis semmi. Néha ki kell pucolni ezt-azt, de minden jól működik benne (EGR, DPF) így 260.000 km-felett is.
Oké, egy agyon húzott Golf II a múlt héten megkúpolt, de az kb. 300 kilóval könnyebb. :D
Csabo222020-06-21 10:24:27 // 10329
2005 év végéig keress jtd-t. Az euro 3, nincs benne a sok baromság mint az euro 4ben. Sztem 1.3ból lehet találni csak ügyesnek kell lenni és nem kell csodát várni. Lényeg h az alap legyen jó, aztán a hibákat szép lassan lehet orvosolni.
Csabo222020-06-21 10:21:13 // 10328
Száraz úton és gyári teljesítmény mellett sztem fölösleges. Amúgy más körülmények között tényleg jó.
Kérdés ki hogyan autózza ki a Q2 tudását, megéri e...
Laciferi2020-06-21 09:17:11 // 10327
Hát arról engem is lebeszéltek, volt egy ismerősömnek egy eladó JTS-e, 47000 km volt benne, de nem mertem megvenni :) Jó választás lehet az 1.8 TS ha kicsit áldozol a sportosság jegyében visszafelé :) Vagy még a Busso Gt is pöpec lehet, csak azért az egy nagy pénztemető tud lenni, mert drága szervízeltetni, meg 1.3-ból nem jön ki, az nagyjából a duplája lesz árban
Zolibácsi2020-06-20 21:32:05 // 10326
Q2 egy kiváló találmány, érdemes inkább olyat nezni
Shadin2020-06-20 18:46:56 // 10325
~1,3 a keret, mindenre is nyitott vagyok.
JTS-ről nagyon lebeszél mindenki :-(
Shadin2020-06-20 18:45:23 // 10324
Gyönyörű!
Zolibácsi2020-06-20 17:07:12 // 10323
2.5 misiert oda adom az enyémet :)
Laciferi2020-06-20 15:34:11 // 10322
Szerintem most elég nehéz jót találni, lent van az áruk, amik jók meg nem eladók. Milyet keresel?
Shadin2020-06-20 13:03:40 // 10321
Skacok! Árul valaki tag vagy ismerőse jelenleg GT-t? Köszi!
Kócosw2020-06-02 09:48:15 // 10320
kell 🤪A busso V6 egy fogalom, és egy élmény ☺️😂
zümi1662020-05-31 20:34:10 // 10319
Köszönöm a tanácsokat, hozzászólásokat, ezek alapján, úgy gondolom nem fogom ezt erőltetni. Közben azon is elgondolkodtam, hogy egy 280 lovas Giulia mellé vajon tényleg kell-e nekem egy relative nagy köbcentis erős autó, napi szaladgáláshoz, meg munkába járáshoz. Ezt egy 1.6 TS 147 is vidáman megoldja, abba is nagy örömmel fogok minden reggel beülni, úgyhogy inkább majd ebbe az irányba fogok orientálódni :-)
Dévid2020-05-27 15:47:33 // 10318
Majd tesztelem, de mindenképp vennem kell egyet, mert kinövi, lassan 18 kiló tömény akarat! Akkor meg már olyat amit tehetek előre is. :D
Kócosw2020-05-27 12:52:17 // 10317
Jts-t elengednem, en olyanrol nem hallottam ami hibatlanul teljesitett volna motorikusan.
3.2 GT nel figyelni kell ha barmi olyan kell hozzá pl olajcső etc, nem olcsó muri, mert tipusspecifikus.
3.2 V6 nal a fogyasztast nem erdemes lesegetni, mert ekkora. motornal keves nem lesz.
Lehet ra költeni, de ha beleülsz egy fillert se sajnalsz rá.
Nekem mar volt vele meló, de projektnek lett, rajottem nalam minden auto projekt lesz előbb utobb 😁
Csabo222020-05-27 11:28:37 // 10316
Ciao

Betegágy. inged gatyád rámegy. egy V6 azért jobb, és nem fogyaszt annyival többet mint amivel több élményt nyújt. Bár én azt se vennék már, de ha mindenképp benzines GT akkor 1.8 TS vagy 3.2 V6.
Kócosw2020-05-27 10:13:49 // 10315
szted volt kerdes? nekem csak sotetutett vasam van 😂 megszokja...
Dévid2020-05-26 21:16:52 // 10314
A fólia leszedése nem opció. A hátsó ülés amúgy sem tetszik a gyerkőcnek, mert nem lát ki onnan. Remélem ha találok a GT-hez megfelelő ülést, az majd jó lesz a Lancer EVO-khoz, meg az Impreza STI-khez is, és akkor tudom vinni a gyereket murván csapatni. 🤣
Satti2020-05-25 14:09:31 // 10313
Szerintem a fóliát szedd le. :)
Satti2020-05-25 14:06:45 // 10312
Azért, köszi.
Satti2020-05-25 14:06:03 // 10311
Megoldódott, újrabootoltam. :)
Laciferi2020-05-25 13:46:55 // 10310
Dióhéjban ennyi igen :) Első körben próbálj Alfástól szerezni egy jót :)
zümi1662020-05-25 13:10:42 // 10309
Igen, arra gondoltam, sajna nem értek a lovakhoz :-)
Hiába kényeztetem én 100-as benyával, ha az előző tulaj nem így tett, meg rosszul bánt vele, füröszthetem én tejbevajba, minden az elejèn döl el. Persze ez igaz az összes használt autómárkánál. Ahogy mondtad, ki kell fogni, ha szerencsém van, megúszhatom, vagy elodázhatom ezeket a kiadásokat, ha nincs, így jártam.
Dévid2020-05-25 11:51:42 // 10308
Sziasztok!

Ki milyen gyerekülést használ GT-ben az első ülésen?
Amim most van, az nem fekszik fel rendesen, a fólia miatt meg a gyerkőc hátra nem szeretne beülni, mert nem lát ki, plusz sötétnek is érzi.
Laciferi2020-05-25 08:58:32 // 10307
Szerintem az injektorokra gondolsz, ez sem mindenkinek jön elő, a 100-as benya ebben segít, hogy ez minél később legyen meg. Ami bajos lehet, hogy a trafók szoktak elromlani, elvileg csak a gyari Bosch jó bele, de az sem élethosszig tartó :) Ami meg tényleg nagyon húzós az a katalizator az olyan 150 körül van ha cserélni kell, meg a 4db lambda szonda is ha cserés az is húzósabb tétel, most fejből nem tudom de az is kb 100 ezer. Általában egy időben kell cserélni, olyan 160000 km körül. Plusz ha jól tudom itt is van balansztengely vezérlés külön is, mint a 2.0 TS-nek. Meg ha már olajat eszi, akkor szinte mindig motorgenerál a vége sajna.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak