Elsőre Erhard242-t ajánlanám, de már nincs itt.
A fiatalkatrészek.hu szerint megszűnt cikk.
Mindjárt megnézem az ePER-ben hogy nincs-e kiváltó cikkszáma.
Megmondom őszintén, a csere után nem használtam egy darabig a kocsit, majd lementem vele Balatonra dolgozni. Az út után, már itthon jutott eszembe, hogy nem is néztem meg mennyit esett a fordulatszám! :-) Szóval teljesen harmonikus maradt a váltás, mert gyaníthatóan feltűnt volna ha valami negatív irányba változik. Egyébként azóta zárt tetővel figyelve, tényleg halkabb így a pályázás.
Egyébként, anno a 145-146 pároshoz is kínált az Autodelta ilyen kb. 500-al hosszabb fogaskereket, úgyhogy sajna nem találtuk fel a spanyol viaszkot. Mondjuk anno az én 145-ömre egy komplett Stilo dízel váltó ment fel, és imádtam! A 2 liter nyomatéka megoldotta, de lehetett hosszan pörgetni, és pályán csendben suhant.
Kérdésedre válaszolva, értekeztem udvari szerelőmmel, és annyi biztos, hogy egy elfekvő alfa dízel váltó (valószínű 156-os) 5. fogaskerékpárja állt szolgálatba nálam.
De természetesen, ha igény merül fel, újra tudja reprodukálni a műveletet! :-)
Jó hétvége volt :-)
Nincs mese jövőre meg kell tartani az edzőtábort! :-DD
Más:
próbálom elemezni a GPS adatokat. Egyenlőre csak annyit sikerült kihámoznom hogy összesen nem álltunk annyit mint a feladatok idejének összege. A menetrögzítő szerint a starttól a célig 1:32:27-et álltam, a feladatok össz ideje meg - ha jól emlékszem - 94 perc volt.
Mi is szuperül éreztük magunkat! Jó volt a péntek esti lazulás, a verseny, és utána az iszogatás! Bevallom, picit másnapos is voltam ma, de a mai esőbe nem is lett volna jobb dolgunk mint hazajönni :)
A tetőbe meg beleásom magam, hogy lehetne beállítani :)