Rohodi Mihály2018-04-10 22:58:18 // 5506
A TS-be a gyári 2,7-2,5-öt nyomtam, de abban nem volt zavaró, a V6-ban keményebb, kopogósabb a futómű, vagy sokkal rosszabbak az utak+megöregedtem :-)
Forsberg2018-04-10 21:34:13 // 5505
A TS-be is ennyit nyomtál anno? Én 2.3 szoktam előre és hátra is, de sokszor olvastam, hogy mások többet szoktak.
Piritu - 1.000.0002018-04-10 21:08:36 // 5504
Piritu - 1.000.0002018-04-10 21:07:22 // 5503
Akkor annyival jársz, mint a Giulietta és azt mondod, hogy működik? Akkor lehet, hogy kipróbálom.
Rohodi Mihály2018-04-10 20:54:32 // 5502
Én a gyári előírt 2,7 helyett előre 2,5-öt szoktam, hátra a 2,5 helyett 2,3-at, mert a 3.0V6 24v futóműve egyébként is sokkal keményebb és pattogósabb, mint a 2.0TS-é. Az utak meg rémesek, kicsit komfortosabb így, bár ez lehet csak a placebo hatás... :-)
Fornitore2018-04-10 20:48:30 // 5501
Vasárnap kerültem egyet Gyöngyösig az út és a Spider is tökéletes volt.Megint egy kellemes nap az autózás bűvöletében.
Forsberg2018-04-08 21:24:00 // 5500
Ma mi is csavarogtunk egyet. Minden percét élveztem. :)
Náluk a következő hétvégén lesz egy balatoni kanyar. Remélem akkor is ilyen jó idő lesz.
Náluk a következő hétvégén lesz egy balatoni kanyar. Remélem akkor is ilyen jó idő lesz.
Piritu - 1.000.0002018-04-08 21:02:18 // 5499
Kérdésem lenne azokhoz, akik 225/45*17-el járnak. Mennyi levegőt nyomtok bele?
A Giulietta esetében 2,5-2,3-at ír a könyv, azzal is járok, jó. (elöl/hátul)
A Spidernél 2,7-2,5-öt ír a könyv.
A két autó kb ugyan olyan nehéz. Miért kell ebbe 0,2 bar-al több?
A Giulietta esetében 2,5-2,3-at ír a könyv, azzal is járok, jó. (elöl/hátul)
A Spidernél 2,7-2,5-öt ír a könyv.
A két autó kb ugyan olyan nehéz. Miért kell ebbe 0,2 bar-al több?
Zselé2018-04-08 11:10:47 // 5498
Mivel a 159 olajcsere szervizen van a hétvégén, a 156 pedig még várja a donor szívet, most boltba is ezzel járok :))
Piritu - 1.000.0002018-04-08 09:01:51 // 5497
Remélem mindenki kihasználja a jó időt és gurul egyet. Mi megtartjuk az idei első Tour de Balaton-t :-)
Piritu - 1.000.0002018-04-07 18:25:19 // 5496
JCsabi2018-04-07 11:21:40 // 5494
Régi a kép. Ott még nem volt keret.
Forsberg2018-04-07 11:18:24 // 5493
Piritu - 1.000.0002018-04-07 10:52:38 // 5492
Piritu - 1.000.0002018-04-07 10:49:26 // 5491
JCsabi2018-04-07 09:04:47 // 5490
Forsberg2018-04-07 08:58:28 // 5489
Az első van nekem is.
Piritu - 1.000.0002018-04-07 08:23:13 // 5488
ebay-es. Beírod hogy váltógomb, bőr, piros és milliót dob. Nekem ezek tetszettek a kínálatból...
Zselé2018-04-07 08:05:29 // 5487
Erre küldesz egy linket? Ilyen nekem is kéne
Willy2018-04-07 07:55:34 // 5486
Az egyik a hétköznapi a másik pedig a hétvégi? :D
Piritu - 1.000.0002018-04-06 22:21:07 // 5485
Fornitore2018-04-04 20:33:06 // 5484
Szuper kép
Piritu - 1.000.0002018-04-03 19:52:28 // 5483
Willy2018-04-03 07:36:38 // 5482
Ez a busz visz fel a Stelviora? :)
Piritu - 1.000.0002018-04-02 21:51:00 // 5481
Zselé2018-03-31 22:10:56 // 5480
(Most kaptam meg a diagnózist a 156-ról: 3. henger hajtókar törés, a hüvelyt szétgyalulta, a hajtókar persely meg volt égve = motorcsere... )
Piritu - 1.000.0002018-03-31 16:19:57 // 5479
Abban még nagy valószínűséggel külön van az LMM és a hőmérő.
Willy2018-03-31 13:50:58 // 5478
Igen, élőadatokat kéne nézni az a tuti. Elég nagy az esély LMM-re, nekem pl az volt a ludas. És persze a jó hír, hogy csak a fosch Bosch-al hajlandó jól működni a rendszer.
Zselé2018-03-31 13:46:58 // 5477
Nem én vezettem, az elmondás szerint az M3 autopályán rángatni kezdett, motorjel, háromhengerezés. Félreálltak, aztán nagyon nehezen beindult, de alapjárat nem volt, majd leállt. Következőre beindult, de már fémes csörömpölés, csattanás, az összes olaj elfolyt... most lesz szétszedve, eddig annyi biztos hogy az olajteknőn ujjnyi repedés 20cm hosszan...
Zselé2018-03-31 13:42:47 // 5476
Igen, akku nélkül állt télen. Júni elején vizsgázik előtte lesz olajcsere, stb. akkor kivallatjuk, csak addig meg ne ölje magát :))
Piritu - 1.000.0002018-03-31 11:40:30 // 5475
Piritu - 1.000.0002018-03-31 11:06:18 // 5474
Volt áramtalanítva a leállás alatt? Nekem anno a villany visszakapcsolásakor be szokott dobni egy lambda hibát, meg volt hogy a TRA/FRA kiakadt. Egy szoftveres resetet javasolnák MES-sel. (Az áramtalanítás nem jó, mert utána visszajött.)
Ha ez nem segít, akkor meg kellene nézni, hogy milyen hőmérsékletet lát a motor...
Ha ez nem segít, akkor meg kellene nézni, hogy milyen hőmérsékletet lát a motor...
Zselé2018-03-31 10:35:23 // 5473
Tegnap a Spiderrel mászkáltam a környéken dolgaimat intézni. Este 8 órakor úgy voltam vele, nincs is olyan hideg, dobjuk le a tetőt... Azért csípős volt, de fantasztikus élmény, idén most először mentem vele fedetlenül! :) A közeli kocsma előtt ittasan, kabátban és sapkában dohányzó vendégek előtt elhaladva a "hát ezzel mivan??!" felkiáltás követett :D
Van viszont egy problémám, ami tavaly csak 1-1 alkalommal jelentkezett, idén viszont már majdnem minden hidegindításnál: gyorsan beindul és elkezd dúsítani, mint az ökör. Felviszi 2000-2500-ra a fordulatot (a jéghideg motornál) és kb. fél perc eltetlével ejti le és áll be a 900 rpm körüli normál alapjáratra.
Nem nagyon díjazom az ilyen öngyilkos manővereket - főleg, mióta három hete az asszony 1.6 TS-e kiterítve várakozik a boncasztalon egy minden előjel nélküli, vélhetően hajtókar törés miatt -, úgyhogy ezt a dolgot mindenképp orvosolni kéne. Van javaslatotok, merre kell körülnézni?
Van viszont egy problémám, ami tavaly csak 1-1 alkalommal jelentkezett, idén viszont már majdnem minden hidegindításnál: gyorsan beindul és elkezd dúsítani, mint az ökör. Felviszi 2000-2500-ra a fordulatot (a jéghideg motornál) és kb. fél perc eltetlével ejti le és áll be a 900 rpm körüli normál alapjáratra.
Nem nagyon díjazom az ilyen öngyilkos manővereket - főleg, mióta három hete az asszony 1.6 TS-e kiterítve várakozik a boncasztalon egy minden előjel nélküli, vélhetően hajtókar törés miatt -, úgyhogy ezt a dolgot mindenképp orvosolni kéne. Van javaslatotok, merre kell körülnézni?
Willy2018-03-30 16:15:08 // 5472
Ma megvolt az olajcsere, ezzel a művelettel hivatalosan is megnyitom a 2018-as szezont. :)
Piritu - 1.000.0002018-03-27 16:48:28 // 5471
ez a jó link
Piritu - 1.000.0002018-03-27 16:33:53 // 5470
ezt nem értem, a neten még mindig 8.373 Ft ...
gyml2018-03-27 07:45:06 // 5469
Elvileg 2 hét múlva jön Győrbe és hoz nekem. Ha valaki más is akar rendelni akkor most meg lehet spórolni a postát. :) Viszont már 10 ezer az ára.
Piritu - 1.000.0002018-03-26 17:34:16 // 5468
Gondolom azért postázni onnan is tudja. Az ebay-en még hirdet :-)
gyml2018-03-26 16:00:32 // 5467
Elköltözött Debrecenbe, pedig itt lakott Győrben :)
gyml2018-03-25 22:39:39 // 5466
Köszi! Holnap felhívom! Lassan indul a szezon és működnie kelk! :)
Piritu - 1.000.0002018-03-25 19:10:42 // 5465
8400+posta
Rohodi Mihály2018-03-25 15:02:05 // 5464
Tőle mennyibe kerül? Pesten ha jól emlékszem 8.000 Ft volt polcról.
Fornitore2018-03-25 13:36:24 // 5463
Köszi a véleményt én is így gondoltam . Mivel a manuálisnak nem tud meghibásodni a tető mechanikája ezért nyugodtan lehet hajtogatni .Végül is akkor ha nem használom az autót mindig fel kell hajtani.Köszi a választ .Most is így pihen már 3 hete.
Piritu - 1.000.0002018-03-25 11:42:40 // 5462
gyml2018-03-25 11:08:06 // 5461
Piritu - 1.000.0002018-03-24 18:28:51 // 5460
Piritu - 1.000.0002018-03-24 18:19:09 // 5459
Lenyitott tetővel a hátsó ablak össze van hajtva, ami nem hinném hogy jó neki.