Tavaly én is éreztem ébresztésnél mikor tele tankoltam.Azóta nem tankolom teljesen tele és így nem érzek semmit.Lehet nincs köze hozzá de azóta így csinálom.
Legkésőbb a pünkösdi hétvégén felébresztem a kocsit. Sajnos most hétvégére nem mondanak valami jó időt, de ha jövőhét végén havazik, akkor is ébresztő.
Ilyen későn még soha nem kezdődött a szezon, de ez egy ilyen év...
Tegnap jártam Hollókő felé az 59-el, teljesen felújították az utat a 21-es és Alsótold között. Nagyon jó szerpentin és nagyon szép erdei út, egyszer eljövök a Spiderrel is. Ajánlom mindenkinek!
Szerintem nem a sima aszfaltnak kellett örülni, hanem a környezet, az aszfalt minőség, a gyönyörűen fűzhető kanyarok közös kombója, ami valóban ritka. Ennek kell örülni, hogy van ilyen is :-)
Füred-Tótvázsony. Az októberi körünkön miután lemaradtunk arra jöttem utánatok, de akkor még kb. kilométerenként félpályás lezárás volt, most meg még zsír új.
Nagyon nagyon jól éreztem magam tegnap.
Haza felé Viktor megtalálta a makulátlan utat Veszprémig.
Nagyon jó lenne ,ha mindenhol hasonló aszfalt lenne.
Remélem Júniusban valamikor tudunk egy nagyobb létszámú találkozót összehozni.
"Viszont újra rácsodálkoztam hogy van kipörgésgátló is. Jó lenne rájönni hogy hogyan lehet aktiválni. Furi hogy "tudja" az autó hogy manuális váltó van rajta és hogy melyik fokozatban van"
Áttételből számolja táblázat alapján, motor RPM / kerék RPM és ki is adja. Offos oroszlános autónál szintén innen tudja, amíg be nem épít az ember egy hosszabb ötödik fokozatot autópályázáshoz - onnantól ötödikben nincs tempomat, mert nem tudja melyik fokozatban van, és az csak a 3-4-5 fokozatokban engedélyezett. Persze ez is csak addig amíg hozzá nem igazítja az ember fia a táblázatot. Érdekes módon ott többféle motor ECU is van, és a Marelli IAW és a Bosch ME mind így csinálja.
Erről jut eszembe: A jelenlegi karantén enged egy közös gurulást?
Gyakorlatilag elindult a balatoni élet. A motorosok konvojokban berregettek egész nap, ha nekik szabad akkor a kabriósoknak is...