Fórum >> Típusok >> Sprint

kesa2008-02-06 00:57:42 // 17473
Nem akarod előre hozni, és a falnak támasztani, hogy látni lehessen a levett jobb oldali ajtó helyén át :)???
Ferke2008-02-06 00:54:15 // 17472
Jaaaa...:)) Egybként ott nagyon a háttérben lehet, hogy látni. A donor kasztni eleére van rápakkolva.:)
kesa2008-02-06 00:45:54 // 17471
Sehol, de becsukom a szemem, és odaképzelem :)!
Ferke2008-02-06 00:19:36 // 17470
Hol látsz ott krómos cuccokat???:))
kesa2008-02-05 21:43:03 // 17469
Azért megjegyzem, ez kétértelmű volt, mert én a képen azt kerestem, ami fizikailag legközelebb van hozzám, és csak csodálkoztam, hogy mi van???
kesa2008-02-05 21:41:59 // 17468
Sajnos rosszul látszik, de úgy vélem, a javítóívek és küszöbök várják ott, hogy egyszer beépüljenek az autómba :).

Hacsak nem adod nekem a krómos cuccokat :)???
Ferke2008-02-05 21:07:00 // 17467
A jobbos ajtó hűlt helyén átnézve, a falnak támasztva.:)
Kazes☻2008-02-05 21:03:02 // 17466
A képen a kocsi orra, de lehet, hogy az említett cartársnak a doboz "marbi"! :-)))
kesa2008-02-05 20:03:51 // 17465
Hát a SPRINT :)!

De egyébként most nem vágom, vagy a kép nem jó, vagy a fejem...
Külső fék?
Ha nem, akkor még szívesen találgatózom.
Ferke2008-02-05 11:11:39 // 17464
Köszi! Igen, erre tippeltem volna én is. Nekem az újabb maszk volt fent, de furán is állt, mert ez a konzol nem volt fent. Így már értem, hogy miért.:)
tt (tt Alfa team)2008-02-05 10:54:31 // 17463
Nincs időm most kiszaladgálni, de úgy rémlik, hogy az az "újabb" sprintnek a hűtőmaszkját tartja. Ez kintebb áll mint a régié.
Ferke2008-02-05 10:44:43 // 17462
Na, egy gyors kérdés. Elöl, a hűtő fölött van egy konzol, ami nekem nincs fent, de amit Gery-től kaptam első zárhidat, azon rajta volt.
Ez vajon milyen verziókon volt rajta, és mi célt szolgál????
A képen sárgával jelöltem a felfogatásipontjait, és zölddel azt, ahol az egész elhelyezkedik...
Ferke2008-02-05 00:57:54 // 17461
Nah, egy búcsúzókép, jócakát:)

Egyben Kesának egy feladvány: mit az a képen, ami a legközelebb áll Hozzád?:))
Ferke2008-02-05 00:10:10 // 17460
Ezt nagyon köszi!:) Valami gáz van az msnemmel. Keresek holnap valami jobb verziót.:)
kesa2008-02-04 23:49:48 // 17459
Szó se róla, csapágycsere céljából került megbontásra :), és a csapágy az két részben jött le. Olyan szépen lógott már, és a belsőben volt egy durva berágódás is.
Kazes☻2008-02-04 23:13:13 // 17458
:-)))
pb_2008-02-04 23:01:35 // 17457
Ja lehet ilyenekkel próbálkozni, de, ha már nagyon össze can rohadva, akkor csak az iszonyatos ütleg segíthet.)
Kazes☻2008-02-04 22:58:33 // 17456
Muszáj, de segít egy kis fékolaj ecsetelés az illesztéseknél, oldja a dzsuvát. :-)
Whiteskull2008-02-04 22:58:23 // 17455
pb_2008-02-04 22:51:17 // 17454
Tudom, de néha ezeket sem árt +fenyíteni.)))
Kazes☻2008-02-04 22:48:35 // 17453
Értettem. :-) Csak azt kérdezem, hogy amikor könnyedén leszedted, akkor a tengelycsonk maradt ott rajta a csapágy felével, mert akkor a féktárcsában belül maradt az agy, vagy lejött a tárcsa, majd az agy és csapágycsere?
Whiteskull2008-02-04 22:48:34 // 17452
Na jól van, de ez egy finomabb szerkezet. :))))
Ez egy sprint. :)))))))))
pb_2008-02-04 22:45:53 // 17451
Majd mondom neki én is.)))
pb_2008-02-04 22:43:57 // 17450
Azt ki kell ütni.)
pb_2008-02-04 22:41:18 // 17449
1x dobféknél beszoptam a kúposságot.)) Pajszer befeszít a dob pereméhez, enyhe kocogtatások az agyra. Lvileg le kellett volna, hogy ugorjon, mondanom sem kell, hogy a qrvaanyjér ' se akart leugrani. Az idő múlásával természetesen cserélődött a samu, és 1re erőteljesebbek lettek az ütések is, persze eredmény nélkül.) Aztán taktikát változtattunk, és a dob peremét kezdtük L ütni. Végül 1 jó 1/2 óra püfölés után lejött a geczi, a legvégén már annyira Lszabadultak az indulatok, hogy az autó már majdnem leugrott az emelőről.))
Whiteskull2008-02-04 22:38:57 // 17448
LÁtod, nekem nem hisz. :)))
kesa2008-02-04 22:35:48 // 17447
Kupakot higedvágó + kalapács együttes alkalmazásával.
kesa2008-02-04 22:34:55 // 17446
Lehúzó célszerszámot nem.
Levettem az anyát, kicsit megmozgattam a tárcsát, és simán engedett az egész. Lehet ez nem általános, és örülhetek, hogy nem esett ke alólam az autó, de nem hiszem. Simán lejött és kész.
Ferke2008-02-04 22:18:06 // 17445
Bocs, vagyok, csak pici meló volt még.Jaja, van msn! :)
Whiteskull2008-02-04 21:47:08 // 17444
Pedig ez most komoly. :))))

Tényleg finoman kopogtatva szoktam levenni. :)))))
Whiteskull2008-02-04 21:46:11 // 17443
msn-ed létezik?
Kazes☻2008-02-04 21:41:15 // 17442
"Én még lehúzót sem használtam."

Neked akkor le jött aggyal együtt, mi? Vagy leszedted a tárcsát is előtte külön? A középső csavar az agyat fogja, benne a csapággyal. Szerintem.
Ferke2008-02-04 21:39:26 // 17441
Ok, köszi, sejtettem.:)) Más téma: Haynes esetleg Neked megvan, Zsolti? Elektronikás formátumban értve.:)
Nem találom sehol, amióta meg lett bolygatva a winyóm.:(((
Whiteskull2008-02-04 21:34:15 // 17440
Kalapács! :)))))))
Ferke2008-02-04 21:17:19 // 17439
Kupak lejött könnyen? Mi fogja? Mert asszem nálam eléggé be van gyógyulva...
kesa2008-02-04 17:58:17 // 17438
Én még lehúzót sem használtam.
A féknyerget kellett leszedni a pb_ által említett módon, kupak le, anyát kicsavar, és tárcsát lehúz. Nekem kézzel jött, mert a csapágy nem volt összerohadva, más meg már nem fogta. A csapágyak kúposak, könnyen kell ereszteniük.
Face2008-02-04 16:20:55 // 17437
Haynes 81-ik oldal,robbantott ábra is van.semmi extra, középen kupak kipattint, csavar megnyit, lehúzóval lehúz, meg leüt meg ilyenek. Spec még énse csináltam, de valszeg nem nagy kunszt
Ferke2008-02-04 15:51:25 // 17436
Itt egy kép. Szóval nem maradok nyugton, míg nem mondja el valaki, hogy hol jön szét. Ha tudom, hogy hogy álljak neki, kevesebb idő fogy, és több marad a kasztnira. Szóval hajrá, segíccsetek.:)
pb_2008-02-04 15:42:16 // 17435
Majdnem.)))
Ferke2008-02-04 15:28:24 // 17434
A régi cd-t és a pajszert 1 helyen tárolta?:)))
pb_2008-02-04 15:20:21 // 17433
Tudod a változatosság gyönyörködtet.))) Épp a kezembe akadt 1 jó kis célszerszám, mikor szombat éjjel haveroméknál kerestünk 1 régi cdt. Manapság ezt a célszerszámot szerelővasként arulgatják, de én csak simán pajszernek szoktam hívni.)))
Ferke2008-02-04 15:10:47 // 17432
Ha tippelnem kellett volna az ötleteidre vonatkozóan, akkor én a kalapácsra tippeltem volna...de látom, azért kedveled a változatosságot...:)
pb_2008-02-04 14:51:44 // 17431
Flex segítségével.))))
Ferke2008-02-04 14:47:16 // 17430
Az már lejött! Csak 1db csavar szakadt be!:) De hogy jön le a tárcsa? Az aggyal együtt??
Face2008-02-04 14:43:05 // 17429
Jaja, egyben van, a nyereg meg úgy jön le h van 4 furat a tárcsán, azt kell minidg pozícióba forgatni, és úgy tudod nyitni a csavarokat. De fújd be jó előre csavarlazítóval, mert atomra őssze szokott lenni állva.
Ferke2008-02-04 14:14:12 // 17428
A hátsó féktárcsát még nem szedtem le az agyról, de már szemezgettem vele. Létezik,hogy ez egyben van az aggyal? Olyan fura, úgy láttam, mintha egyben lenne.
Ferke2008-02-04 14:10:46 // 17427
Igen, emlékszem..:) Közben Ali76 barátunk úgy néz ki, hogy tud adni Alfetta hátsó nyergeket. Ehhez kell egy konzol? Túl vékony a nyereg felfogatásánál az anyag? Valami ilyesmi rémlik..
pb_2008-02-04 14:07:54 // 17426
Hátulra, még a dob is tökéletesen Lmegy. 1ébként a 33nál is 2féle nyereg volt hátul.
Whiteskull2008-02-04 13:34:42 // 17425
A belsőről én is lebeszélnélek. :)))
Face2008-02-04 13:32:34 // 17424
Ha nem akarsz szopni (sokáig és folyamatosan) akkor külső hűtött fékek elöl +alfetta v 3316v ABS nyergek hátul, és ennyi. Lehet nem korhű 100%-ig de ez bőven belefér.
A belső fék elbaszott konstrukció és a fékhatása is szar, szerelni is szar.. Én kényszerből maradtam, egyenlőre a belsőféknél... szeretném felidézni, h 4 pár nyereg kellett hozzá h egy normális legyen belőle!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak