Fórum >> Típusok >> Sprint

Ferke2009-08-18 08:43:22 // 24323
Nekem most van benne 7ezer km, most már elforgatom a végéig, de most meg azért nem merem gyakran, mert komolyan néha be vagyok fosva, annyira meg tud indulni:))
sprint832009-08-17 20:49:33 // 24322
Egyébként végére jártam az ablakmosó ügynek, jó lett. De nem a gyári megoldással. Azzal egyszerűen nem működött akárhogy próbáltam. Beletettem egy másik tartályt hasonlóan mint, ahogy Sudokon is láttam már. Majd csinálok képeket róla. Így most már minden funkciója jó a kocsinak, elejétől a végéig:D Még az óra is pontosan jár és világít minden aminek kell:))
Whiteskull2009-08-17 20:47:18 // 24321
Majdnem belefeketedtem az elejébe. :))))

De még jobban fájt volna, ha fölé pörgetem. :))))))
sprint832009-08-17 20:45:54 // 24320
Hááát tényleg kínzás 3000 környéken ill. alatta járni vele, de lassan bejáródik és utána lehet forgatni kicsit. Cserébe amikor a cégessel megyek azon kiélem magam:)))
Kacorka2009-08-17 20:38:52 // 24319
Még jó, hogy ! ;-)
Whiteskull2009-08-17 20:25:53 // 24318
Ráadásul nálam úgy látszik bevált a módszer, mert már 18 ezret mentem vele, és csak egyre jobb lesz a moci. :)))))
Kacorka2009-08-17 20:24:32 // 24317
Én Whiteskull módszerére esküszöm:


1000 km-ig maximum 3000, 1500-ig max 3500, 2000-ig max 4000.
Utána 3000-ig néha bele az 5000-be.

Szerintem 5000 km-ig 3000 alatt tartani a fordulatot emberkínzás...:-)

A fenti értékek persze nem azt jelentik, hogy folyamatosan ott kell forgatni, csak akkor már el lehet menni addig pár másodpercre. Szerintem folyamtosan, mondjuk országúton 3000-3500 bőven elég, ezért is olvastam itt elhűlve 160-as autópályás haladásokról.
sprint832009-08-17 19:24:22 // 24316
Nem lesz hosszú életű bejáratás ha így bánsz vele... Az enyémbe már majdnem 5k van a felújítás óta de eddig csak 2x mentem el 4000-ig azt is pár mp.re óvatos kigyorsítással. Ki kell várni a, hogy normálisan összekopjanak a dolgok, aztán lehet használni arra amire kitalálták.
kesa2009-08-17 18:23:34 // 24315
Nekem csak a hengerfejek voltak levéve, a blokk nem volt szétfűzve, mégsem nyomom 5e fölé :P. Talán ha 2x elnyomtam ~6e-ig. Szeretem az erejét 3e fölött, inkább gyorsítok, lassítok, gyorsítok, lassítok... :D. Igazi hülyegyerek vagyok, de marhára élvezem :D.
Ezeket az autókat nem autópályás suhanásra találták ki, ez tény :D.
Ferke2009-08-17 16:55:06 // 24314
5000ig????Nebaxx, bejáratósan? Még rám mondták,h ogy türelmetlen vagyok, mert 2x eltoltam 5 másodpercig 4000 fordulatig...ez kvára nem annyira tesz jót, állítólag eléggé szigorúan betartandó a 3000.
Atttis2009-08-17 15:38:55 // 24313
Hát egyszer 2szer ha olyan kedvem volt eltiportam 5000 ig is de amúgy 3500 körül válani szoktam.

Már ali várom pb-t
Ferke2009-08-17 15:34:59 // 24312
5ezer km-t illik óvatosan közlekedni, 3000 fordulat alatt maradni. 5000-nél olajcsere, és még egy darabig nem tiporni 4-4500 fölé. De jün majd pb és kifejti ezt bővebben, ahogy a xar hfejek mellékhatásait is:)
Atttis2009-08-17 15:11:32 // 24311
Egyébként milyen meglepetésekre gondoltál és mennyit kell járatni a csapágyakat???
Ferke2009-08-17 15:06:19 // 24310
1 vagy 2 szett htőkés van, a többi korongos. De hogy milyen állapotban vannak, azt passzolom...:)
Atttis2009-08-17 14:41:39 // 24309
Egy két hónapot azért ki kell hogy bírjon, mert most annyim sincs hogy egy deci benzint vegyek.

Ezelőtt írtad hogy van 6 szett 8v-s hengerfejed, azok milyenek???
Ferke2009-08-17 14:22:02 // 24308
Az egész hfej más, nem csak a vezműház. A csattogás azért okozhat meglepetéseket, szerintem ne így járasd be...
Atttis2009-08-15 13:45:49 // 24307
700 km a köszörülés óta és a csettegésen kívül semmi gond nincs vele (+ a fék) :DDDD
Atttis2009-08-15 13:44:16 // 24306
A hidrotőkés hengerfejehez elég csak a vezérműházat cserélni vagy az egész hengerfejet cserelni kell.

A kopástól lehet baja vagy csak szól mint állat egyre hangosabban, mert ha különösebben nem lesz gondja akkor annyira nem sürgetem a cserét.
Ferke2009-08-15 07:55:38 // 24305
Ja. Ki van kopva a ház.
Ferke2009-08-15 07:32:06 // 24304
Én nem adnék érte 20-30k-nál többet, az tuti. De annyit is csak akkor, ha most kezdeném a sprintezést, és semmilyen más kilátásom nem volna. Ez kb olyan állapotú, mint az első donorom, amit 25ért vettem. De azon a króm cuccok egyben voltak, ezen még az sincs...:(
Atttis2009-08-13 21:45:07 // 24303
Erre én is kíváncsi vagyok!
kesa2009-08-13 16:23:55 // 24302
Mikor lesz MOST???
Végre járóképes a Sprintovári :D!
Atttis2009-08-13 12:46:48 // 24301
Na csináltam képet arról ami szerintem a hang okozója. Az a bizbasz amit nyom a tengely nagyon mozog a helyén és ha kézzel nyomkodom akkor csattog.


Ma jön egy ismételt szelephézag állítás egy normális hézagmérővel ugyanis a régi kicsit xar volt.
pb_2009-08-12 23:48:03 // 24300
Ahogy a mondás tartja, mindennek annyi az ára, amennyiért elkel.))
Ha komolyan érdekel, és ügyes vagy, akkor tudsz alkudni az árból, talán nem is keveset.
pb_2009-08-12 23:33:28 // 24299
Sajnos Léggé.(
Fairlane2009-08-12 22:23:13 // 24298
Mennyi lehet reális érte, ha van papírja, meg nagyjából komplett?
Ferke2009-08-12 22:11:09 // 24297
Ennyiért ott fog elrohadni:))
kesa2009-08-12 21:49:19 // 24296
Ja, ha a főtartók megegyeznek, akkor természetesen jó Sud, vagy 33 is!
kesa2009-08-12 21:48:38 // 24295
Van valakinek olyan eladó Sprint-je, vagy akár csak üres kasztija, amin a főtartók még elfogadható állapotban vannak? Értem ezalatt, hogy nem porladtak szarrá, és nem csökkent a falvastagság az eredeti töredékére.
Atttis2009-08-12 18:17:46 // 24294
Arra az imbuszos izére amit nyom a vez.tengely.
De már rájöttem hogy nem ilyen vezérműházaim vannak hanem lapkáshoz való, mert nekem egy szelepet 2bütyök nyom azon meg egy szelepet 1bütyök nyom.
Valószínű ha lesz egy kis lóvém (most nincs semmi) akkor jönnek majd hidro-s hengerfejek rá.
Kazes☻2009-08-12 17:59:21 // 24293
Bizony le. :(


A magamfajta marhájának szinte nem számít, mert belelátja a szépséget, a végeredményt, csak pénz kell hozzá. :)))))
Fairlane2009-08-12 17:39:51 // 24292
Hú szegény..... szinte legörbül a szája :(

Így kép alapján ez mennyire vészes állapot?
Kazes☻2009-08-12 17:06:29 // 24291
1982 :)


Ha volt már, bocs. :)))
pb_2009-08-12 13:14:49 // 24290
Akkor passz.
kesa2009-08-12 05:51:00 // 24289
Még egy eszembe jutott!

Milyen régi a folyadék? Tapasztalatom alapján idővel hajlamosak besűrűsödni, olyanok lesznek, mint a takony, azt meg persze hogy nem kapja fel a motor! Húzd ki a csövet, és egy tiszta vizes edényt rakj be oda mellé, próbáld azzal. Ha úgy sem megy, akkor jöhet valami más beavatkozás.
kesa2009-08-12 05:47:20 // 24288
Gondolkodtam ezen a problémán.
Gyári elhelyezés esetén a motor magasabbra van helyezve, mint a tartály, tehát a fizika törvényei nem segítenek be a motornak. Nekem is volt hasonló problémám, megoldottam nem túl elegánsan, de hatásosan, mélyebbre raktam át az eredeti motort. Mivel nem sikerült olyan mélyre rakni, hogy a tartály szinte üres állapotában is a folyadék szintje alatt legyen a motor, nem tudom, olyankor működik-e vagy sem. Amikor van benne bőven folyadék, akkor prímán működik.
Másik megoldás lehet, hogy a rendszerbe beraksz egy visszacsapó szelepet, hogy ne engedje vissza a folyadékot a tartályba. Én a motor nyomó ágára tennék. Bár ezt még nem próbáltam ki.

A lényeg, hogy van mit hempeszkálni :D!
sprint832009-08-11 19:25:13 // 24287
Rendesen beleér, vagy 15 cm-re van a tartályba a cső. Holnap lesz a napja, hogy végére járok a dolognak.
sprint832009-08-11 19:23:40 // 24286
Én csak azt tudom mondani, hogy az elejéről kell kezdeni mindent azt meg csak úgy tudod megtenni ha szétborítod a motort. Amit mondtam neked az elején, én helyedben kivenném a motort váltóstól. Biztos., hogy nem kínlódnék a hf. leszedésével a kocsiba. Meg ki tudja mi baja lehet a motornak. Akkor derül csak ki ha a szétszeded. Csak annyit tudok mondani, hogy türelemmel kell lenni. Amikor az 1.7-es motort beraktam és 1 hetet tudtam használni és beszart én is türelmetlen voltam, hogy mikor lesz már újra kész, így tudom milyen érzés amikor már majdnem jó de mégse. Csak én még ráadásul 2 évet melóztam előtte már a kocsin és még 1 percet se vezettem legálisan rendszámmal idén februárig.:))
Atttis2009-08-11 16:03:02 // 24285
Most nem akarom szétborítani hisz épphogy csak össze lett rakva, attól lehet baja ha a vezérműház van kikopva??
Ferke2009-08-11 16:01:49 // 24284
Most melyik bizbaxra is gondolsz?:)
Atttis2009-08-11 15:57:41 // 24283
Vezérmű házam van itthon 2vagy4 is tengelyekkel, de olyan bizbasz nincs bennük.
Ferke2009-08-11 15:14:27 // 24282
Sokkk hát!
Ferke2009-08-11 15:14:08 // 24281
Ha ez segít....
Ékszij2009-08-11 11:46:37 // 24280
Akkor így ez egy kicsit sokkk ...
kesa2009-08-11 11:05:03 // 24279
Ha jól látom, igen, viszont vigyázz, a képen én csak a búrát látom, a házát nem!
Sajnos nincs digi gépem, nem tudom lefotózni neked az enyémet, de megpróbálom elmagyarázni.
Az index a lökhárítóra hátulról van felerősítve, mégpedig a búra két rövidebb oldalán lévő fülek segítségével. A ház fekete műanyag, és a fülek majdnem a búra síkjáig ki vannak hozva, tehát jól láthatók!
Ékszij2009-08-11 10:23:40 // 24278
index

Ez lenne a krómosba való ?
kesa2009-08-11 00:32:15 // 24277
Én indexeket olasz e-bayen lőttem már vagy másfél éve, újonnan. Nem emlékszem a pontos összegre, de emlékeim szerint úgy rácsaptam, mint tyúk a takonyra, szóval nem lehetett vészesen drága.
Talán olaszoknál még gyakrabban előfordul.
kesa2009-08-11 00:29:12 // 24276
Nekem is rendben van, és működik a belső fék is (na jó, a Tipo-nk jobban lassít, pedig az sem egy nagy király :P).
pb_2009-08-10 23:34:08 // 24275
Cserélt, xar is lett.
pb_2009-08-10 23:32:55 // 24274
Vagy vezérlés, vagy ki tudja.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak