Whiteskull2009-08-18 20:03:16 // 24373
Ma találkoztam Atttissal. Elmentem a házuk előtt, aztán utánam jött, és levadászott. :))))))
krecsi2009-08-18 19:47:26 // 24372
Nem hogy csak arra a napra kéne műszakit, biztosítást stb.-t fizetni, mikor kihozom az autót. Akkor bevállalnék kettőt is:)
sprint832009-08-18 19:44:04 // 24371
Na ez az. Ezen agyaltam én is mióta kész lett. Senki nem akarta eddig elhinni akinek mondtam pl. ha kicsit is borús volt az idő ki se hoztam a kocsit. Esőt csak akkor látott még amikor vittem műszakizni meg amikor Alfa Cityről haza felé tartva elkapott a zuhé. És olyan autót szeretnék helyette amit nem féltek ennyire, mert azért napi használatra nem való a Sprint.
Ja ami kis rozsda kijött a bal hátsó sárvédőmre az is rendbe lett téve, újra is lett szépen fényezve.
Ja ami kis rozsda kijött a bal hátsó sárvédőmre az is rendbe lett téve, újra is lett szépen fényezve.
krecsi2009-08-18 19:38:12 // 24370
Én is agyalok azon mostanában, hogy a sprint legyen felújítva, vagy vegyek egy más alfát. Sajnos mindkettőre nincs pénzem. De ha a sprintet felújítom, már úgy nem szeretném napi szinten használni. De nehéz a döntés:)
sprint832009-08-18 19:30:15 // 24369
De már nincs kihívás az a baj, mindent olyanra csináltam amilyenre szerettem volna, na meg a V6 elvarázsolt:))
krecsi2009-08-18 19:25:15 // 24368
Még csak most fejezted be ezt a projektet:)
sprint832009-08-18 19:21:00 // 24367
Már egy ideje érik bennem a gondolat, hogy új projektbe kezdjek. Ez viszont azzal jár, hogy a Sprintet nem tudom megtartani sajnos. Mióta ültem egy V6-os Alfába úgy jártam mint annak idején a Sprintel, beleszerettem teljesen. Teszek egy próbát és meghirdetem az autót. Ha nem kel el az se baj, de ha igen akkor jön a V6. Minden áron nem akarom eladni...Még azt sem tudom, hogy mennyiért lehetne eladni.
Ferke2009-08-18 16:53:43 // 24366
Ami a rugót feszíti.
Atttis2009-08-18 16:40:59 // 24365
A fogaskerekek hibbátlanok.
az a stift az a rugó?
az a stift az a rugó?
Ferke2009-08-18 16:39:21 // 24364
Van egy nyomásszabályzó mechanikus stift. Általában ez a ludas, ha épp nem a fogaskerekek a kopottak...
Atttis2009-08-18 16:35:55 // 24363
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
Nem tudtam megmérni az olajnyomást mechanikus órával mert azon 12mm es a boxi meg 14. Úgyhogy egy darabig megint nem tom mi a helyzet az olajnyomással. Meleg motornál úgy 10psi körül van alapjáraton.
Egyébként mi tud tönkre menni egy ilyen olajszivattyún?? Van egy másik is itthon de ki tudja milyen lehet.
Nem tudtam megmérni az olajnyomást mechanikus órával mert azon 12mm es a boxi meg 14. Úgyhogy egy darabig megint nem tom mi a helyzet az olajnyomással. Meleg motornál úgy 10psi körül van alapjáraton.
Egyébként mi tud tönkre menni egy ilyen olajszivattyún?? Van egy másik is itthon de ki tudja milyen lehet.
pb_2009-08-18 13:52:25 // 24362
Ajaj, Máguskám, Máguskám!DDD
Ferke2009-08-18 13:45:32 // 24361
Nem Ti, hanem Te....bár néha Ti..:))))
Ferke2009-08-18 13:45:15 // 24360
te se, csak Ti iszol rá:)))
pb_2009-08-18 13:43:31 // 24359
Ez a baj, hogy nem értesz hozzá.)))
Ferke2009-08-18 13:40:09 // 24358
Akkomeg fingom nincs, mire gondolsz.,megint be vagy rúgva:)
pb_2009-08-18 13:37:44 // 24357
Neked jár, ez tök 1értelmű!DD A váltó felrakása nincs összefüggésben(nem olyanban van, amire gondolsz), ezzel a témával. Ha járnál továbbképzésre, akkor 1 kicsit a dolgok mögé látnál!))) Amúgy a váltó felrakásánál nem voltam ott.
pb_2009-08-18 13:34:31 // 24356
Az a helyzet, hogy most írtad le a tutit.)
Ferke2009-08-18 13:32:22 // 24355
Én ott sem voltam, mikor valaki feltette a váltót...akkor most kinek jár a karó???:D:D:D:D
Atttis2009-08-18 12:41:21 // 24354
Nem csak az olajnyomás volt a baj hanem az is hogy keresztben meg volt repedve egy kicsit a főtengely és kiette a csapágyat, a többi csapágy jó volt!
pb_2009-08-18 11:40:32 // 24353
Pont ezért jár az 1es.D MiLőtt felteszed a váltót +kérdeztél volna 1 hozzáértőt, most nem lenne ilyen gondod.D
Ferke2009-08-18 11:37:18 // 24352
Így van. Kéne járnod gyakrabban autópályán. Vazze, leeszi a fejem...
pb_2009-08-18 11:30:11 // 24350
A motor, nem véletlenül lett csapágyas.
pb_2009-08-18 11:28:57 // 24349
Sejtettem, de azért válaszoltam rá.D
pb_2009-08-18 11:28:31 // 24348
Olvass vissza, nemrég is volt téma.
pb_2009-08-18 11:27:44 // 24347
Persze, hogy 2Lkedem.DDD
Ferke2009-08-18 11:26:46 // 24346
De erre mondaná pb, hogy mérj rá egy mechanikussal, az a ziher...:))
pb_2009-08-18 11:26:41 // 24345
A hajtórúdcsere, hogy történt? Van 1 tippem.
Ne a kocsoban lévő műszerre hagytkozz, mérd + sima mechanikus műszerrel.
Ne a kocsoban lévő műszerre hagytkozz, mérd + sima mechanikus műszerrel.
Ferke2009-08-18 11:26:07 // 24344
Az is 1.7, a 146-osé, az új szinkronos, hűtőbordás deknis. Rövidebb váltót nem hiszem, hogy eddig kibírta volna a kaszni...:)))
Szerintem még ez is túl rövid, legalábbis az 5. seb tuti.
Szerintem még ez is túl rövid, legalábbis az 5. seb tuti.
Atttis2009-08-18 11:26:03 // 24343
ennek utána járok.
Ferke2009-08-18 11:24:10 // 24342
Na, itt kezdődnek a gondok. Msot már tudom, hogy az sem az igazi. Tök hidegen 60 fölött kell lennie, mikor beindítod. Melegen alapjáraton minimum 20 felett egy kicsivel. Ha alatta van, xar a szivattyú...
pb_2009-08-18 11:23:49 // 24341
Nem körbe, szelep irányban, és nem teljesen, Lég, ha kicsit beakad, vagy befeszül. A végRedményt, sztem nem kell leírnom.)
Atttis2009-08-18 11:22:05 // 24340
Jajj.
Ezt ferkétől akartam kérdezni:DDD
Ezt ferkétől akartam kérdezni:DDD
pb_2009-08-18 11:21:56 // 24339
Ja, és Lég 1 írásjel a mondat végére.D
pb_2009-08-18 11:21:18 // 24338
Nagyon sok választásom nincs.) Úgy vettem, hogy valaki 1 másik váltót fabrikált rá, + is lett az Redménye.((
Atttis2009-08-18 11:19:59 // 24337
Külső fékesítéshez mi kell???
pb_2009-08-18 11:19:34 // 24336
Cserélj szilenteket, és nézd + milyen állapotban vannak a gátlók. Ezt a futóművet nagyon sportosítani nem kell, ez úgy jó, ahogy +tervezték. Setleg annyit lehet csinálni vele, hogy a csík QV ültetését belerakod, de azzal + közlekedni nem lehet. Max annak a 1/2 ültetése.
Ferke2009-08-18 11:18:18 // 24335
Miért? Kételkedsz a 16v erejében??:)) Tényleg fosok néha, annyira xar a kaszni:)))
pb_2009-08-18 11:11:29 // 24332
Azért ennyire óvatoskodni sem kell vele, mert ez sem vezet jóra.
Atttis2009-08-18 11:10:17 // 24331
Nem volt gyűrűcsere.
A felűjítasban történt : főtengelycsere meg lett köszörülve, 2db hajtórúd csere, új csapágyak, új vezérműszíjak+ feszítők, aztá ennyi kb.
Az olajnyomásra külön nem mértem rá de a gyári műszer rendben mutatja az értékeket
hidegen alapjáraton 40 psi
A felűjítasban történt : főtengelycsere meg lett köszörülve, 2db hajtórúd csere, új csapágyak, új vezérműszíjak+ feszítők, aztá ennyi kb.
Az olajnyomásra külön nem mértem rá de a gyári műszer rendben mutatja az értékeket
hidegen alapjáraton 40 psi
pb_2009-08-18 11:09:21 // 24330
Azért nem kell átSni a ló túloldalára sem.)))
Ferke2009-08-18 11:09:06 // 24329
Sztem magára a csapágyra gondol pb, és annak nemigen szabad körbe forognia, azért is van megcsapolva mindegyik:))
Atttis2009-08-18 11:07:05 // 24328
Milyen csésze fordul L?
annak a bizbasznak nem szabad körbe-körbe forognia?
annak a bizbasznak nem szabad körbe-körbe forognia?
pb_2009-08-18 11:06:52 // 24327
Mérjél olajnyomást. 1 full generál után normálisan be kell járatni, mert soha nem lesz jó a motor. Bár nem tudom nálad milyen fajta felújítás történt rajta, pl történe gyűrűcsere.
Atttis2009-08-18 11:05:24 // 24326
Váltód 1.7-es vagy maradt a régi???
pb_2009-08-18 11:00:56 // 24325
Mondjuk Lfordul a csésze, és befeszül. Illik járatni 1 generál után, néhány k kmet.
Kacorka2009-08-18 10:54:36 // 24324
Én is itt tartok nagyjából, de most hogy pörgetem látszik, hogy a futómű egyszerűen nem partner a motorral. Durva odalépésénél berángat, és kicsit úszik az eleje, úgyhogy nálam a következő lépés valamilyen sportosabb futoműbeállítás leszen.
És akkor elgondolkozom valamilyen minimális ültetésen is.
Nálad a futómű bírja a 16v-t??
És akkor elgondolkozom valamilyen minimális ültetésen is.
Nálad a futómű bírja a 16v-t??