Fórum >> Típusok >> Sprint

Whiteskull2009-08-18 20:03:16 // 24373
Ma találkoztam Atttissal. Elmentem a házuk előtt, aztán utánam jött, és levadászott. :))))))
krecsi2009-08-18 19:47:26 // 24372
Nem hogy csak arra a napra kéne műszakit, biztosítást stb.-t fizetni, mikor kihozom az autót. Akkor bevállalnék kettőt is:)
sprint832009-08-18 19:44:04 // 24371
Na ez az. Ezen agyaltam én is mióta kész lett. Senki nem akarta eddig elhinni akinek mondtam pl. ha kicsit is borús volt az idő ki se hoztam a kocsit. Esőt csak akkor látott még amikor vittem műszakizni meg amikor Alfa Cityről haza felé tartva elkapott a zuhé. És olyan autót szeretnék helyette amit nem féltek ennyire, mert azért napi használatra nem való a Sprint.
Ja ami kis rozsda kijött a bal hátsó sárvédőmre az is rendbe lett téve, újra is lett szépen fényezve.
krecsi2009-08-18 19:38:12 // 24370
Én is agyalok azon mostanában, hogy a sprint legyen felújítva, vagy vegyek egy más alfát. Sajnos mindkettőre nincs pénzem. De ha a sprintet felújítom, már úgy nem szeretném napi szinten használni. De nehéz a döntés:)
sprint832009-08-18 19:30:15 // 24369
De már nincs kihívás az a baj, mindent olyanra csináltam amilyenre szerettem volna, na meg a V6 elvarázsolt:))
krecsi2009-08-18 19:25:15 // 24368
Még csak most fejezted be ezt a projektet:)
sprint832009-08-18 19:21:00 // 24367
Már egy ideje érik bennem a gondolat, hogy új projektbe kezdjek. Ez viszont azzal jár, hogy a Sprintet nem tudom megtartani sajnos. Mióta ültem egy V6-os Alfába úgy jártam mint annak idején a Sprintel, beleszerettem teljesen. Teszek egy próbát és meghirdetem az autót. Ha nem kel el az se baj, de ha igen akkor jön a V6. Minden áron nem akarom eladni...Még azt sem tudom, hogy mennyiért lehetne eladni.
Ferke2009-08-18 16:53:43 // 24366
Ami a rugót feszíti.
Atttis2009-08-18 16:40:59 // 24365
A fogaskerekek hibbátlanok.
az a stift az a rugó?
Ferke2009-08-18 16:39:21 // 24364
Van egy nyomásszabályzó mechanikus stift. Általában ez a ludas, ha épp nem a fogaskerekek a kopottak...
Atttis2009-08-18 16:35:55 // 24363
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

Nem tudtam megmérni az olajnyomást mechanikus órával mert azon 12mm es a boxi meg 14. Úgyhogy egy darabig megint nem tom mi a helyzet az olajnyomással. Meleg motornál úgy 10psi körül van alapjáraton.

Egyébként mi tud tönkre menni egy ilyen olajszivattyún?? Van egy másik is itthon de ki tudja milyen lehet.
pb_2009-08-18 13:52:25 // 24362
Ajaj, Máguskám, Máguskám!DDD
Ferke2009-08-18 13:45:32 // 24361
Nem Ti, hanem Te....bár néha Ti..:))))
Ferke2009-08-18 13:45:15 // 24360
te se, csak Ti iszol rá:)))
pb_2009-08-18 13:43:31 // 24359
Ez a baj, hogy nem értesz hozzá.)))
Ferke2009-08-18 13:40:09 // 24358
Akkomeg fingom nincs, mire gondolsz.,megint be vagy rúgva:)
pb_2009-08-18 13:37:44 // 24357
Neked jár, ez tök 1értelmű!DD A váltó felrakása nincs összefüggésben(nem olyanban van, amire gondolsz), ezzel a témával. Ha járnál továbbképzésre, akkor 1 kicsit a dolgok mögé látnál!))) Amúgy a váltó felrakásánál nem voltam ott.
pb_2009-08-18 13:34:31 // 24356
Az a helyzet, hogy most írtad le a tutit.)
Ferke2009-08-18 13:32:22 // 24355
Én ott sem voltam, mikor valaki feltette a váltót...akkor most kinek jár a karó???:D:D:D:D
Atttis2009-08-18 12:41:21 // 24354
Nem csak az olajnyomás volt a baj hanem az is hogy keresztben meg volt repedve egy kicsit a főtengely és kiette a csapágyat, a többi csapágy jó volt!
pb_2009-08-18 11:40:32 // 24353
Pont ezért jár az 1es.D MiLőtt felteszed a váltót +kérdeztél volna 1 hozzáértőt, most nem lenne ilyen gondod.D
Ferke2009-08-18 11:37:18 // 24352
Így van. Kéne járnod gyakrabban autópályán. Vazze, leeszi a fejem...
pb_2009-08-18 11:30:52 // 24351
Üljle 1es!)))
pb_2009-08-18 11:30:11 // 24350
A motor, nem véletlenül lett csapágyas.
pb_2009-08-18 11:28:57 // 24349
Sejtettem, de azért válaszoltam rá.D
pb_2009-08-18 11:28:31 // 24348
Olvass vissza, nemrég is volt téma.
pb_2009-08-18 11:27:44 // 24347
Persze, hogy 2Lkedem.DDD
Ferke2009-08-18 11:26:46 // 24346
De erre mondaná pb, hogy mérj rá egy mechanikussal, az a ziher...:))
pb_2009-08-18 11:26:41 // 24345
A hajtórúdcsere, hogy történt? Van 1 tippem.
Ne a kocsoban lévő műszerre hagytkozz, mérd + sima mechanikus műszerrel.
Ferke2009-08-18 11:26:07 // 24344
Az is 1.7, a 146-osé, az új szinkronos, hűtőbordás deknis. Rövidebb váltót nem hiszem, hogy eddig kibírta volna a kaszni...:)))
Szerintem még ez is túl rövid, legalábbis az 5. seb tuti.
Atttis2009-08-18 11:26:03 // 24343
ennek utána járok.
Ferke2009-08-18 11:24:10 // 24342
Na, itt kezdődnek a gondok. Msot már tudom, hogy az sem az igazi. Tök hidegen 60 fölött kell lennie, mikor beindítod. Melegen alapjáraton minimum 20 felett egy kicsivel. Ha alatta van, xar a szivattyú...
pb_2009-08-18 11:23:49 // 24341
Nem körbe, szelep irányban, és nem teljesen, Lég, ha kicsit beakad, vagy befeszül. A végRedményt, sztem nem kell leírnom.)
Atttis2009-08-18 11:22:05 // 24340
Jajj.

Ezt ferkétől akartam kérdezni:DDD
pb_2009-08-18 11:21:56 // 24339
Ja, és Lég 1 írásjel a mondat végére.D
pb_2009-08-18 11:21:18 // 24338
Nagyon sok választásom nincs.) Úgy vettem, hogy valaki 1 másik váltót fabrikált rá, + is lett az Redménye.((
Atttis2009-08-18 11:19:59 // 24337
Külső fékesítéshez mi kell???
pb_2009-08-18 11:19:34 // 24336
Cserélj szilenteket, és nézd + milyen állapotban vannak a gátlók. Ezt a futóművet nagyon sportosítani nem kell, ez úgy jó, ahogy +tervezték. Setleg annyit lehet csinálni vele, hogy a csík QV ültetését belerakod, de azzal + közlekedni nem lehet. Max annak a 1/2 ültetése.
Ferke2009-08-18 11:18:18 // 24335
Miért? Kételkedsz a 16v erejében??:)) Tényleg fosok néha, annyira xar a kaszni:)))
pb_2009-08-18 11:15:42 // 24334
Na, na!DD
pb_2009-08-18 11:13:10 // 24333
Ez a jó módszer!
pb_2009-08-18 11:11:29 // 24332
Azért ennyire óvatoskodni sem kell vele, mert ez sem vezet jóra.
Atttis2009-08-18 11:10:17 // 24331
Nem volt gyűrűcsere.
A felűjítasban történt : főtengelycsere meg lett köszörülve, 2db hajtórúd csere, új csapágyak, új vezérműszíjak+ feszítők, aztá ennyi kb.

Az olajnyomásra külön nem mértem rá de a gyári műszer rendben mutatja az értékeket
hidegen alapjáraton 40 psi
pb_2009-08-18 11:09:21 // 24330
Azért nem kell átSni a ló túloldalára sem.)))
Ferke2009-08-18 11:09:06 // 24329
Sztem magára a csapágyra gondol pb, és annak nemigen szabad körbe forognia, azért is van megcsapolva mindegyik:))
Atttis2009-08-18 11:07:05 // 24328
Milyen csésze fordul L?
annak a bizbasznak nem szabad körbe-körbe forognia?
pb_2009-08-18 11:06:52 // 24327
Mérjél olajnyomást. 1 full generál után normálisan be kell járatni, mert soha nem lesz jó a motor. Bár nem tudom nálad milyen fajta felújítás történt rajta, pl történe gyűrűcsere.
Atttis2009-08-18 11:05:24 // 24326
Váltód 1.7-es vagy maradt a régi???
pb_2009-08-18 11:00:56 // 24325
Mondjuk Lfordul a csésze, és befeszül. Illik járatni 1 generál után, néhány k kmet.
Kacorka2009-08-18 10:54:36 // 24324
Én is itt tartok nagyjából, de most hogy pörgetem látszik, hogy a futómű egyszerűen nem partner a motorral. Durva odalépésénél berángat, és kicsit úszik az eleje, úgyhogy nálam a következő lépés valamilyen sportosabb futoműbeállítás leszen.

És akkor elgondolkozom valamilyen minimális ültetésen is.

Nálad a futómű bírja a 16v-t??
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak