tt (tt Alfa team)2006-11-06 21:59:38 // 4673
Igen, valszeg. Bár a Sprint lámpa majdnem sima (Flat :)))) ) felületű, alada lámpa pedig gömbölyű. Plusz a régi sprint lámpák sárgásak, koszosak, és ha beraksz melléjük egy "szép" úja, lehet hogy szegénykék még rondábbnak tűnnek...
Whiteskull2006-11-06 21:56:49 // 4672
Ha cseréled, akkor egyszerre mind a négyet! Szerintem bután néz ki, ha a foncsorok elütnek egymástól.
Face2006-11-06 21:54:37 // 4671
Hmm, ezt megnézem akkor, lehet érdemes lenne csak a belső párat lecserélni ilyenre... és akkor meglenne a 4 tompitott, maradna a szélső helyzetjelző is gyáriba és lenne refi is... hmmmmmm,ez a felállás valszeg megoldaná a gyári tompitott gyenge fényerejét is :DDDD
Whiteskull2006-11-06 21:50:00 // 4670
Az tényleg szép lehet. Sajnos amikor én kerültem ebbe a stádiumba, nem tudott itt senki se szerezni nekem eredetit. Igaz így meg 8000-ből megúsztam a négy lámpát. Majd veszek még egy párat, és akkor egy darabig kitart. :))))
tt (tt Alfa team)2006-11-06 21:49:12 // 4669
A lada lámpa váltófényes! Mindegyikben minden van!
Face2006-11-06 21:47:58 // 4668
Az agyon relézés alap felállásnál is ajánlott, az nonszensz ahogy gyárilag van a kormánykapcsolón keresztül... :)), nekem a gyári felállás is leolvasztotta...
És ha 4 helyzetjelző/tompítottad volt akkor hol voltak a refik? Tény hogy az a legzsírabb kivülről amikor minden lámpa világít :DDD
tt (tt Alfa team)2006-11-06 21:47:10 // 4667
Egy gáz van: A ladalámpában alapból nincs benne a helyzetjelző, bele kell fúrni, és itt előbb-utóbb rozsdásodik. Ez volt az a pont, ami miatt mégis visszakerültek a gyáriak. Most szerencsére találtam eredeti Sprint MkI-es lámpasort, dobozában újonnan. Igaz, nem olcsón, 32k volt a négy, de VADONAT ÚJ!
Ferke2006-11-06 21:47:01 // 4666
Az tényleg nem vészes! Simán a tripláját is elhittem volna!:)
tt (tt Alfa team)2006-11-06 21:43:59 // 4665
Debrecenben 42K-ért csinálták meg, szerintem nem sok.
Whiteskull2006-11-06 21:43:55 // 4664
Nálam ez most jön! :)))
tt (tt Alfa team)2006-11-06 21:42:52 // 4663
Elküldtem.
Régebben megőrültem azért, hogy legyen négy tompított, és négy fényszóró is a Sprintemen. (még az első piros) Ezt én a régi 1500-ös lada lámpáiból oldottam meg, persze agyonrelézve a rendszert, mert egyx majdnem kigyulladt a kapcsoló! :))
Ezeknél csak a tartólábakat kell megoperálni, és baromi nagy élmény a gyönyörű új foncsoros látvány, nem is beszélve arról, hogy négy helyzetjelzővel és tompítottal róhatod a köröket... :)))))))
Na és 400W fényszóró!!!!!!!
Ferke2006-11-06 21:40:41 // 4662
Hát igen, ez így a tuti!:) Nagyon húzós volt az ára a teljes homokfúvásnak?
Whiteskull2006-11-06 21:39:38 // 4661
Én a 125-ös nagypolszki lámpáit tettem bele. Csak egy közdarabot kellett esztergáltatnom hozzá. Meg persze némi fúrás faragás utána. Így viszont teljesen új lámpáim vannak. :))
Gery832006-11-06 21:37:16 // 4660
ok, de akkor sztem ne erőltessük a dolgot...
Én nekiálltam felújítani a gyáriakat!
tt (tt Alfa team)2006-11-06 21:36:56 // 4659
Igen ezzel készült az enyém is. Nagyon tetszik a tartó, bár nrm tudom, nem befolyásolja-e károsan a karosszéria csavarodását, hogy nem a futóművön, ill. az emelőpontokon van alátámasztva. Az enyém alul-felül, kívül-belül fémtisztára lett fúvatva, egyedül a tetőt nem javasolták letisztítani, mivel sem sérülés, sem horpadás vagy rozsda nem volt található rajta, így azon a gyári alaprétegre dolgoztunk, minden más részét pedig újraalapoztuk. Igazából, a homokfújás után azonnal alapozás következett, majd a homokfújás által újonnan megmutatott problémák újralakatolása, majd újból alapozás azokon a részeken.
Face2006-11-06 21:35:14 // 4658
Jut eszembe ma megnéztem a E30 bosch lámpát, nem tartom valószínűnek hogy beépíthető, bár nagyon hasonló de aza baj hogy a rögzítő fülecskéi sokkal jobban kiállnak a lámpa körvonalából mint a gyári lámpánál... lehet vmi okos fúrás faragással berakható de így alapból be se lehet tólni előről a mélyedésbe, meghát a foglaltban lévő hátsó nyílást ígyis úgyis fel kell tágítani mert az egész lámpa sokkal hosszabb és testesebb.Holnap este már valszeg tudok képeket nyomni róla hogy szemléltessem a problémát!
Gery832006-11-06 21:32:15 // 4657
Elküldöd mail-ben?
Akkor fel is teszem!
tt (tt Alfa team)2006-11-06 21:30:14 // 4656
Valamiért nem megy :(((
pb_2006-11-06 21:28:46 // 4655
Ha ilyen gumit kerestek, sztem próbáljátok Marklarnál, én is tőle szereztem a 33-hoz zsír újat.
Ferke2006-11-06 21:27:02 // 4654
tt, ezzel a primer alapozóval csináltad Te is? Jó ez a gurulóka megoldás is, viszont fura volt, hogy fejtetőre állították!:)
Csak az alvázat érdemes homokfúvatni, vagy a kasztni egyes részeit is?
Ferke2006-11-06 21:25:26 // 4653
Köszi a kimerítő választ, sose jötem volna rá ezekre magamtól!:)
Nem semmi, ahogy egy ilyen vas újjáéled, remélem egyszer megélem!:)
Gery832006-11-06 21:23:45 // 4652
Nyomd be újra! Kifúr a kíváncsiság! :D
tt (tt Alfa team)2006-11-06 21:21:00 // 4651
Valamiért nem jött át a kép :(
Egyébbként nem jó a teljes galvanizálás, mert nem szeret rajta megállni a festék...
Elég sokat variáltam én is a mostanival, és a teljes homokfújás után ez a vasprimer alapzó tűnt a legjobbnak.
tt (tt Alfa team)2006-11-06 21:16:56 // 4650
Face2006-11-06 21:03:29 // 4649
Azt tudom elkepzelni, hogy esteleg ez egy hosszabb indointervallumban tortent es azert alapozozta le hogy addigse korrodaljon a megtisztitott felulet amig nekiallnak laktolni...
Amugy ha en nekiallnek ilyen szinten megcsinalni a masinat, amit egyszer majd meg kell... :)), akkor én tutira homokfuvatnam az egesz kasztnit, aztan teljes fem lakatolas, semmi gitt, es ha ez megvan; allitolag letezik egy galvanolo hely valahol budapest kornyeken ahol van orias galvankad.... :)))), tuti megprobalnam legalvanoltatni (bar biztos ez igy irtozatosan draga moka lenne/lesz ...)aztan a tobbi mar az ismert melodiak...
tt (tt Alfa team)2006-11-06 20:59:46 // 4648
IGEN! Ez az a könnyűfémfelni, amivel ez a kasznis Sprint előszőr gyárilag megjelent.
tt (tt Alfa team)2006-11-06 20:57:48 // 4647
Szia Ferke! Az a piros nagyon valószínű, hogy un. vas-primer alapozó, amit a restaurált és felcsiszolt vagy homokfújt autóknál használnak. Ez nem csupán alapozó, hanem lúgos kémhatású, ezáltal molekulárisan beépül a fémfelületbe. Ez baromi komolyan tapad, és úgy lehet rá gittelni vagy festeni, mint semmi másra. az alvázvédőt mi is hasonlóképpen kapargattuk meg homokfújás előtt, mert így a barázdákba bele tud kapni a homok, és sokkal kevesebb idő alatt kész a drága művelet. Dobok néhány képet a "sárgáról", kb 3 hete fotóztam, most nem tudom hogy áll.
Whiteskull2006-11-06 20:52:11 // 4646
Mit szólsz a felnikhez?
Whiteskull2006-11-06 20:51:46 // 4645
Ó! Köszönöm! :))
tt (tt Alfa team)2006-11-06 20:49:36 // 4644
Sziasztok! Igaz, elég ritkán szólok, de most asszem tudok néhány okossággal szolgálni.
1., Az könnyűfémfelnik nem tömény magnéziunból vannak, hanem alu-magnézium ötvözet, ezért olyan karosszériások, vagy komolyabb lakatosok, akik tudnak alumíniumot hegeszteni, fel tudják tölteni plusszosra a hiányokat, aztán némi reszelgetés, és csiszolópapír után lehet fényezni, vagy szinterezni.
2, Az ajtókárpitprobléma nem olyan nagy gond, mint azt hiszitek! A farostlemezről szedjétek le a ráragasztott kárpitot, aztán az eredi faroslemezméretnek megfelelő 3-5 mm vastag műanyag lemezből (SIKO-lemez, amit dekorosok használnak) vágjátok ki az új alapot. Erre visszaragasztjátok a leszedett kárpitot pl. palma-tex-el, és kész a sima, nedvességre nem érzékeny új ajtóborítás.
Ferke2006-11-06 20:24:57 // 4643
3 dolgot nem értek:
1. Az alvázról miért ilyen furcsán vakarta le az alvázvédelmet?
2. miért/mivel fújta le az egész kasznit? Piros alapozóval? És mért fújta le a lakatosmunkák előtt?
3. Felcsiszolta a végén fémig az összes új elem-részt??
Ez eszement, mint műveltek! És tényleg, hogy ledokumentálták! Félelmetes!:))
Whiteskull2006-11-06 19:58:17 // 4641
Ezek nem is padkázás nyomok, hanem szerintem, ahogy fel volt rakva a súly, reakcióba lépett a felni anyagával.
gargapitic2006-11-06 19:58:04 // 4640
ferrari lámpa :)?
klutty
Whiteskull2006-11-06 19:46:38 // 4639
Ezért akarom megkérdezni, hogy ezt tudják-e javítani.
Face2006-11-06 19:44:45 // 4638
Azért elég "kellemes" patkázás nyomok vannak ezeken... :((, nem körülményesebb/lehet egyáltalán javítani ezeket ha magnéziumból vannak?
Igazából lövésem sincs milyen technikával javítják a felniket.. :))))
gargapitic2006-11-06 19:44:14 // 4637
:)
amit Kacorka belinkelt:)
Whiteskull2006-11-06 19:41:12 // 4636
gargapitic2006-11-06 19:36:56 // 4635
whiteskull felnikkel :)
gargapitic2006-11-06 19:19:07 // 4634
nekem van ilyeeeeeeeen:))
Fairlane2006-11-06 18:44:25 // 4633
nagyon komoly, szépen dolgoztak a kicsikén :)
Gery832006-11-06 18:41:04 // 4632
Gery832006-11-06 18:21:14 // 4631
Gery832006-11-06 17:19:02 // 4629
Naggyon durva! Ilyet én is akarok egyszer csinálni!!!
Teljesen profi munka!
Kacorka2006-11-06 17:07:48 // 4628
Na ilyen képeket szeretnék én egyszer készíteni a kis autóról egyszer. Alul lapozzatok, érdemes végignézni, nagyon gusztusos:
http://www.alfaclub.nl/phpbb/viewtopic.php?t=10557&postdays=0&postorder=asc&start=0
Ferke2006-11-06 16:22:33 // 4627
Na ez egy kritikus pont. Ennek megoldásán jó volna gondolkozni, mert kárpittal tele vagyok, de ugyanígy mind hullámos!:(
Whiteskull2006-11-06 15:21:17 // 4626
Szerintem nem, mivel rá van ragasztva.
Face2006-11-06 15:01:44 // 4625
Inkább az a kérdés, hogy fel lehet-e vajon szedni a műbör-szövet réteget a szar lemezről és átrakni egy másikra sérülés nélkül... nem merem kipróbálni az az igazság.. :(
Whiteskull2006-11-06 14:52:00 // 4624
Hát akkor farostlemezre is gyüjthetsz. :)))
Bőrösen meg tényleg nagyon jól néz ki a tető. :)))))