Fórum >> Típusok >> Sprint

pedrito2006-11-27 15:00:08 // 5172
Szerintem ezzel szántanak...
Whiteskull2006-11-27 14:50:32 // 5171
Atyaúristen! :-O Azonnal átépítem az enyémet is. :)))))
pedrito2006-11-27 14:48:21 // 5170
Ez már vizen is elmegy :-)
Whiteskull2006-11-27 11:47:55 // 5169
Szia! :)) igen, jó dolog annak, aki használja. :))))
pedrito2006-11-27 11:43:55 // 5168
Üdv! Szerintem hátulra van több értelme rakni, elől nem sokat számít...
Ferke2006-11-27 11:39:08 // 5167
Hali Sprintovics banda. Igen, ez az első ködös kicsit elvesz az autó formájából.:( Pedig jó dolog az a ködlámpa.:)
pedrito2006-11-27 11:30:27 // 5166
Hátulra egyet raktam volna, elől pedig mindkettőt egy picit beljebb. közelebb a rendszámhoz. A képen levő gondolom a lökhárító tartójára van csavarozva.
Whiteskull2006-11-27 11:20:39 // 5165
A kinézete engem se győzött meg. :)))
Whiteskull2006-11-27 11:20:00 // 5164
Igen, elég gyárinak tűnnek, de valószínű, hogy ezt csak az angol verziókba építették be az ottani időjárás miatt. :)))))
pedrito2006-11-27 11:16:45 // 5163
Hát eléggé furán néz ki, még ha gyári akkor is...
Face2006-11-27 11:12:48 // 5162
Hehe.. ma véletlenül találtam... valszeg gyári ködlámpák a krómosra.. :)))


illetve eszembe jutott még egy gyakori hiba a kis ismertetőnkre:
-hosszab állás után berohadó hátsó fékerőszabályzó..
pb_2006-11-25 18:45:57 // 5161
A csíkban, azért már ilyenek voltak.)
Face2006-11-25 12:39:41 // 5160
Azt hittem az imolanál kezdték a beltérben lévő késesbizti/relé tábla + superseal csatik a motortérben alkalmazását, ezért írtam. :)))
pb_2006-11-24 23:29:35 // 5159
Azért sztem ne datáljuk olyan későre. Sztem vissza lehet, azért menni a 80-as évek 2. felére.
Peta2006-11-24 19:55:31 // 5158
Mindenkinek köszönöm szépen. az 155-öm nevében is.
pedrito2006-11-24 12:47:35 // 5157
Nekem már az is jó lenne, ha úgy működne, ahogy kell. Akkor megnézem amit mondtál, hátha tényleg az a baj :-)
Face2006-11-24 12:10:23 // 5156
Vagy haldoklik a végálláskapcsolód, vagy kontaktos a 3-as csati bent a motort takaró dobozban, utóbbit könnyű ellenőrízni, tisztítani, sztem nyisd ki és nézd meg. Amúgy a gyári működés szerint egy gombnyomásra (ami nem egy pillanat, hanem míg kb 1/4ig elmozdult a kar) végigtörli 1x oda-vissza. Mondjuk azt is meg lehetne csinálni egy elektronikával hogy egy gombnyomással időzítve egymás után történjenek a dolgok, de az jóval komplexebb cuccot igényel.. még majd kieszelem hogy mit lenne érdemes csinálni.. :))
pedrito2006-11-24 11:56:54 // 5155
A hátsó ablaktörlőm amúgy is elég önkényesen működik... Ha úgy akarja folyamatosan kell neki a gombot nyomni, ha meg amúgy, akkor elég egy rövid ideig és mégis befejezi a műveletet. Gondolom az a normális, amikor meg lehet azt csinálni, hogy mielőtt elkezdene spriccelni az ablakmosó, még letörölné a szélvédőt, de már nem nyomom a gombot.
pedrito2006-11-24 11:21:00 // 5154
Ez egy nagyon jó ötlet, engem érdekel!!!
Face2006-11-24 11:08:07 // 5153
Jut eszembe, akarok majd csinálni egy apró elektronikát a hátsó ablakmosóhoz, ami 3 másodperces gomb nyomvatartás után megszakítja a spricni áramkörét ugyanis elég idegesítő hogy mire normálisan letörli az ablakot a törlő, közbe folyamatosan küldi rá a folyadékot... Érdekelne ez mást is? :))
Ferke2006-11-24 10:43:17 // 5152
Sejthettem volna, hogy percízebb vagy annál, hogy kihagyd.:)))
Face2006-11-24 10:41:23 // 5151
Az már benne van :))), és sztem egy elég nagy konstrukciós hiba :)
Ferke2006-11-24 10:36:24 // 5150
Bár ez inkább a karbantartás hiányában fellépő jelenségekhez sorolható.
Ferke2006-11-24 10:31:45 // 5149
Face! A hátsó kerékdobhoz kiérkező kivezetőcső dugulást is belevehetnéd, apró hiba, de sok kárt okozhat.
Face2006-11-24 10:24:18 // 5148
Most hogy mondod, a krómosokon tényleg nemigen látni ködlámpákat... :))))
Whiteskull2006-11-24 09:44:21 // 5147
A kapcsolók, meg jól vannak így, ahogy vannak. :))) Legalább van mit nyomogatni rajta a gyerekeknek. :)))
Whiteskull2006-11-24 09:43:18 // 5146
Hát a típusismertetőben én egyiken se láttam a krómlökkösökön. De ettől függetlenül nekem nem tetszenek, így nem lesz rajta soha. :)))
Face2006-11-24 09:40:08 // 5145
Te tudod, de gyárilag tuti volt rajta.. :)) Ha nem lett volna akkor a gombok helyén vaklezárók lennének, láttam már olyanokat e-bayen :))))
Face2006-11-24 09:38:03 // 5144
Hát, egyenlőre nem raktam még össze, kiderült hogy a letört tükör foglalata meg volt barkácsolva, hogy a kasztnihoz képest kisebb szögben legyen a fix pozíciója és többet lehessen látni, viszont szerintem egy balos foglalatból lett átalakítva... vagy az lett balos foglaltból átalakítva amit helyére akarok rakni.. ugyanis a két darab nem egyforma a régi "törzse" előrefelé dölt egy kicsit a cseredarab pedig hátrafelé dől.... Valszeg megvárom a karosszériás mikrofilm nyomatok elkészülését hátha azokból kiderül alkatrészszám alapján hogy melyiknek kéne lennie... Vagy ha van vkinek tuti gyári állapotú jobbos tükre az is megnézhetné nekem, hogy merre kéne dőlnie.. :))))
kando.2006-11-24 09:37:45 // 5143
Jó, na, én azt csak írtam, persze, hogy vannak hibáik, de hát olaszok, na! :))
Whiteskull2006-11-24 09:36:49 // 5142
Hát, ha az első 25 évét kibírta ködlámpák nélkül, akkor a második 25-ben sem lesz rajta. :))))
Face2006-11-24 09:30:33 // 5141
De a kapcsolóik azért ott vannak nálad is középen... :))) Én mindenesetre tuti beraknám a kábelezésüket, hátha egyszer később fel akarok rakni párat.. és ne akkor kelljen utólag barkácsolni bele korbácsba... :)))
Face2006-11-24 09:28:48 // 5140
Azért lássuk be, hogy sud/sprint és korabeli/korábbi alfáknál ez pont nem igaz... volt ezekben minden nem csak bosch... és igazából azért szar az elektromos rendszerük mert szarul lett megtervezve... kispórolták a reléket, a biztositékokat és a normális kábelvastagságokat... ennyi :( Az alfák kábelezése kb. a 33 imoláktól kezdve lett úgyahogy normális...
pedrito2006-11-24 09:09:34 // 5139
:-))) Ez már túl általános. Kifejezetten Sprint hatásra született megjegyzéseket gyűjtünk. Remélem Face valahová írja ezeket az okosságokat, mert később nehéz lesz összevadászni őket...
kando.2006-11-24 09:05:13 // 5138
Ok :-)) ,,ha néetautó tulaj vagy s fikázod az Alfákat, hogy xar az elektronikájuk, mindig gondolj arra, hogy ebben Bosch van, a tieidben meg Magnetti-Marelli'' :-PPP
pedrito2006-11-24 09:00:12 // 5137
Szerintem annyira nem erőltetettek. A lényeg, hogy gyűljenek a pozitív megjegyzések is :-)
kando.2006-11-24 08:36:44 // 5136
Visszahozza a '80-as évek hangulatát.. Időtálló design-forma s a megunhatatlan boxer-hang ..bár ezek lehet, nagyon erőltetettnek hangzanak (?)
pedrito2006-11-24 08:23:28 // 5135
Csak egy szó, vagy szóösszetétel, ami szerinted illik a Sprintre... Naaaa :-)
pedrito2006-11-24 08:21:37 // 5134
Sikerült a tükör csere?
kando.2006-11-24 07:41:48 // 5133
Még szerkeszthetünk bele (rá) :-))))
Whiteskull2006-11-23 23:20:23 // 5132
Például, akárhogy nézem nekem nincs ködlámpám se elől, se hátul. :)))
Face2006-11-23 20:49:02 // 5130
Hát az meg hogy?Akkor ott már gányolások voltak valszeg... Az összes Sprintnek kvázi egyforma a korbácsa... Akárhogy is gondolkodom, nem igazán tudom mit lenne itt értelme egyszerűsíteni...
Whiteskull2006-11-23 17:52:25 // 5129
Elkezdtem megfejteni a kapcsolási rajzot. Hál istennek az enyémben nincsen ennyi madzag. Így egy kicsit leegyszerűsítem. :)))
Whiteskull2006-11-23 17:50:59 // 5128
Ne érezd magad egyedül vele. Én is erősen gondolkodom, de nagyon még nem jutott eszembe semmi. :))
Laci 146 1.9 jtd2006-11-23 17:36:43 // 5127
Bocsi kik az illetékesek?
pedrito2006-11-23 15:37:41 // 5126
Kezdem egyedül érezni magam ezzel a próbáljuk jobbá tenni a típusismertetőt dologgal... Mondjuk amúgy is, de az most mindegy, mert ugyebár senki sem tökéletes :-) De a típusismertető tényleg közös érdek lenne...
tt (tt Alfa team)2006-11-23 13:18:57 // 5125
Sziasztok! Tudja valaki dArk elérhetőségét?
pedrito2006-11-23 10:42:16 // 5124
Ja és a típusismertetővel kapcsolatban még valami. Szerintem at egyéb-hez csak jókat írjunk. Amit eddig odaírtál, azt próbáld meg szétszórni az előző rovatokba, így lesz egy rovat, ráadásul az, amelyiket a végén olvassák, ahol csak pozitív dolgok lesznek :-)))
pedrito2006-11-23 10:38:08 // 5123
Részvétem a tükör miatt... Az újat majd hajtsd be, bár úgy is eléggé kilóg az ajtó síkjából. Az én személyes megjegyzésem az egyebek közé, a következő: aszfaltszaggató kisvad Eszembe jutott még egy hiba: Indexkapcsoló, illetve az egész egység szétszerelhetetlenségi problémája
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak